Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
mocu1987 (2014.08.29, 20:38)
Ocena: 18
#1

0%
Strasznie poszły wymagania sprzętowe w górę w odświeżonej wersji tak samo w Metro 2033 Redux jak i Last Light Redux - odczułem to.
Dubstep w filmikach oczywiście musiał być ^^ a te pokazanie różnic na 4x Titan to czysta przesada (do tego 64GB ram) gra jest bardzo dobra grałem kilka razy w obie części i gram aktualnie w odświeżone jednak nie wróżę zadowolenia z ilości FPS gdy ktoś kupi nawet dwie grafiki GTX 780. Niegdyś Metro 2033 było wyznacznikiem granic możliwości sprzętu do grania.. dzisiaj znowu tak jest.
Elthrai (2014.08.29, 20:48)
Ocena: 7
#3

0%
Kelam @ 2014.08.29 20:41  Post: 779776
100zł za dwa kotlety z gorszymi teksturami, to mało śmieszny żart. Za 5-6 dych taki pakiet by uszedł.


Za 50 kilka zł kupisz na allegro klucz do paczki 2 gier. Sam kupiłem.
SNC (2014.08.29, 20:48)
Ocena: 7
#4

0%
ps4 pokazalo zabki, 1080p i 60fps w wymagajacym tytule
cgdestroyer (2014.08.29, 20:58)
Ocena: 3
#5

0%
nie porywa to nowe lepsze :) no ale piniążki zarobi za 1/4 pracy tego co pochłonełaby nowa wersja :)
Majki93 (2014.08.29, 21:16)
Ocena: 20
#6

0%
Czy tylko ja widzę, że oryginał na PC ładniej wygląda? Nie dość, że o wiele więcej cieni jest to i tekstury bardziej naturalne...

EDYCJA: Taki postęp mamy, że aż cieni brak...
http://www.iv.pl/images/67210979132661194759.jpg
vibovit (2014.08.29, 21:18)
Ocena: 13
#7

0%
Miejscami bym powiedział, że jest inaczej a nie lepiej. Wszystko jest bardziej sterylne i jaśniejsze.
portals (2014.08.29, 21:19)
Ocena: 11
#8

0%
SNC @ 2014.08.29 20:48  Post: 779778
ps4 pokazalo zabki, 1080p i 60fps w wymagajacym tytule

Niestety mam wrażenie że grafika jest gorsza nawet od standardowej wersji na PC. Przynajmniej takie wrażenie mam na podstawie sceny z początku 2033.
(Chodzi mi o tą scenę: http://youtu.be/XGvu5C7JyfI). Oczywiście może to dotyczy tylko jej ale mimo wszystko komputery dobre kilka lat temu dawały sobie z nią radę.
Jednak cieszą mnie stałe FPSy bo gdy grałem ostatnio w InFamous: Second Son spadki było olbrzymie. Lepiej że nie próbowali osiągnąć cudów na konsolach a zachowali dobrą płynność.
Xava2011 (2014.08.29, 22:27)
Ocena: 3
#9

0%
Wspaniałe konsole chciałoby się powiedzieć! Bowiem po 4,5 roku dalej nie osiągnęły grafiki jak oryginalna gra. Śmieszne i zarazem żałosne.
GunarDAN (2014.08.29, 23:00)
Ocena: 3
#11

0%
W Metro podoba mi się prosty pomysł - zegarek bohatera, który jest na ogół cały czas widoczny pokazuje aktualną godzinę (poza momentami, gdy nosimy maskę).
jaca772 (2014.08.30, 00:00)
Ocena: 0
#12

0%
Tekstury wysokiej jakości są spoko, ale przez zabawę światłem w kliku momentach zepsuli efekt.
Dobrze to widać na 1 filmiku.
Pan Drops (2014.08.30, 01:03)
Ocena: -2
#14

0%
Console pesants marza o 60 fps w metro nowym a maja problemy z płynnością w dashboardzie xd beka pesanty:

muffin118 (2014.08.30, 10:16)
Ocena: 4
#16

0%
@up - detale w konsolach to takie naciągane high bez AF i do tego bez teselacji xd. Włącz sobie tak to R9 270 tak samo bedzie wtedy chodzic. Teselacja zabija wydajność i AF.
silentbob (2014.08.30, 11:01)
Ocena: 14
#18

0%
SNC @ 2014.08.29 20:48  Post: 779778
ps4 pokazalo ząbki


na krawędziach :)
HDR'o (2014.08.30, 11:08)
Ocena: -3
#19

0%
Redux bardziej dynamiczny i bardziej widać 3D. Gra na zmodowanym gtx'ie 780 na ghz edition i po dodatkowym wykręceniu na 1234 mhz na rdzeniu i 1600 na memkach jest idealnie płynnie ale z ssaax3. Przy x4 już już są wyraźne spadki
Luk4s (2014.08.30, 11:28)
Ocena: -4
#20

0%
Ogólnie ciekawy wywiad, poruszają sporo 'drażliwych' kwestii. Może słowa tego developera dałyby do myślenia niektórym... ;)

Edit: i za co te minusy? Wypowiedział się gość, który w tym siedzi i wie co mówi. Dajecie minusy mnie, dajecie je też temu developerowi...
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane