komentarze
mocu1987Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mocu19872014.08.25, 14:13
Klient na pewno się znajdzie i to nie jeden. Pamiętać trzeba natomiast że 3DMark to nie zawsze wyznacznik wydajności w grach. Zostaje poczekać na pierwsze realne testy i gameplay.
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelek62014.08.25, 14:32
-26#2
Codziennie milion newsów o tym ile to pkt. w głupim 'smarku' osiąga R9 285. Ileż można? Poza tym, czemu ta karta jest porównywana z GTX'em 760, skoro ten jest bardziej odpowiednikiem R9 280 (bez X)? Czyżby się bali 770'tki?
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2014.08.25, 14:34
31#3
Pawelek6 @ 2014.08.25 14:32  Post: 778250
Codziennie milion newsów o tym ile to pkt. w głupim 'smarku' osiąga R9 285. Ileż można? Poza tym, czemu ta karta jest porównywana z GTX'em 760, skoro ten jest bardziej odpowiednikiem R9 280 (bez X)? Czyżby się bali 770'tki?


masz napisane czemu. ze wzgledu na cene. 249 dolcow vs 239. mieli porownywac do 100 dolcow drozszej karty? a moze do titana?
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2014.08.25, 15:23
-9#4
AMD testuje swoje karty na procesorach konkurencji ?? Czemu nie użyli bezpośredniego odpowiednika i4960X w postaci flagoweo FX-9590 :E
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.08.25, 15:33
Na szczęście te cyferki wciąż mi nic nie mówią, niestety nie gram w marki tylko gry....
vibovit @ 2014.08.25 15:23  Post: 778268
AMD testuje swoje karty na procesorach konkurencji ?? Czemu nie użyli bezpośredniego odpowiednika i4960X w postaci flagoweo FX-9590 :E

Bezpośrednim konkurentem 4820k. Oba produkty bez iGPU, oba produkty bez schładzacza, w podobnej cenie.

Główną przewagą FX-a jest ilość wydzielanego ciepła...
EDIT: pomyliłem laba z grzałki.pl
bielasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bielas2014.08.25, 15:37
vibovit @ 2014.08.25 15:23  Post: 778268
AMD testuje swoje karty na procesorach konkurencji ?? Czemu nie użyli bezpośredniego odpowiednika i4960X w postaci flagoweo FX-9590 :E

Może dlatego, że większość graczy obecnie siedzi na Intelu? Pozwoli nam to na nieco realniejszą ocenę nowej grafy. Po co ją porównywać podczas współpracy z FX, skoro mało kot go używa?
GalvatronZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Galvatron2014.08.25, 15:46
15#7
Użycie bardzo mocnego CPU ma na celu wyeliminowanie jakiegokolwiek wąskiego gardła w tym miejscu. Gdyby test miał odzwierciedlać rzeczywistość, to by tam był 4690K/4790K, bo nikt nie będzie łączył karty za $250 i procesora za $1000.
levenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
leven2014.08.25, 17:12
-11#8
He... AMD sklepała coś na podobieństwo 280X + troszkę 290 :)

Widać boi się Maxwela :P

Ale to dobrze, bo nie będzie Monopolu dla jednego z Gigantów kart.

Cena bardzo niska, żeby już teraz podciąć skrzydła Nvidii, zanim wypuści Maxwela, a to przecież kosztuje mnóstwo pieniędzy.
Stefan999Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stefan9992014.08.25, 17:16
Wyniki na poziomie 280, co raczej dziwne nie jest. Ciekawsze będą wyniki poboru energii, przynajmniej taką mam nadzieję.
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2014.08.25, 17:38
-2#10
SunTzu @ 2014.08.25 15:33  Post: 778273
Na szczęście te cyferki wciąż mi nic nie mówią, niestety nie gram w marki tylko gry....
vibovit @ 2014.08.25 15:23  Post: 778268
AMD testuje swoje karty na procesorach konkurencji ?? Czemu nie użyli bezpośredniego odpowiednika i4960X w postaci flagoweo FX-9590 :E

Bezpośrednim konkurentem 4820k. Oba produkty bez iGPU, oba produkty bez schładzacza, w podobnej cenie.

Główną przewagą FX-a jest ilość wydzielanego ciepła...
EDIT: pomyliłem laba z grzałki.pl


bielas @ 2014.08.25 15:37  Post: 778275
vibovit @ 2014.08.25 15:23  Post: 778268
AMD testuje swoje karty na procesorach konkurencji ?? Czemu nie użyli bezpośredniego odpowiednika i4960X w postaci flagoweo FX-9590 :E

Może dlatego, że większość graczy obecnie siedzi na Intelu? Pozwoli nam to na nieco realniejszą ocenę nowej grafy. Po co ją porównywać podczas współpracy z FX, skoro mało kot go używa?


A niektórzy w zaparte i na poważnie brną w tłumaczenia, zero wyczucia ironii :(
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.08.25, 17:56
-9#11
hmm cóż w moim poście nie widzisz sarkazmu?
'sarkazm to najniższa forma humoru ale najwyższa forma inteligencji'
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2014.08.25, 18:37
-9#12
A w rzeczywistych grach pewnie poniżej 760 :E
Pawelek6Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pawelek62014.08.25, 20:18
dracox @ 2014.08.25 14:34  Post: 778251

masz napisane czemu. ze wzgledu na cene. 249 dolcow vs 239. mieli porownywac do 100 dolcow drozszej karty? a moze do titana?


To może lepiej niech ogarną nazewnictwo, bo na pierwszy rzut oka R9 285 jest ponad R9 280/280X. Nieprawdaż?
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12014.08.25, 21:07
-3#14

(...)
A niektórzy w zaparte i na poważnie brną w tłumaczenia, zero wyczucia ironii :(


'cynk'

Ironia to bardzo śliska sprawa i mimo pozorów potrafi wyrządzić wiele szkód. Dlaczego?
Nasza podświadomość zupełnie ignoruje słowo 'nie' co już samo w sobie zmienia kontekst wypowiedzi często o 180 stopni (!) a co do dopiero ma deszyfrować ironię?
Mając na uwadze rozwój Duchowy i mentalny naszego gatunku, ironia co raz częściej będzie powodować odczuwalne problemy. IMO lepiej zdecydowanie olać ten 'stajl'.
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12014.08.25, 21:15
Szanowna redakcjo, czekamy na testy pierwszego Radosława z GlobalFoundries.
Najszerszy akapit o zmianach w archi oraz energo-efektywności :D


SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.08.25, 21:47
-1#16
@2up
Prawda...
Dlatego dziecku nie powinno się mówić 'nie'...

minusy skąd?
Przecież właśnie dlatego dziecku nie można mówić : 'nie rób xxx', a trzeba mówić 'rób yyy', gdzie y jest czymś odwrotnym do x, czymś co chcemy osiągnąć.
akko2012Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
akko20122014.08.25, 23:30
-8#17
Pewnie z ceną idą tanie komponenty z których będzie wykonana .Czekam na żywotność i awaryjność .Nie problem kupić coś co łatwo będzie padać .Niestety u AMD to standard .Taniocha z lipną jakością użytych podzespołów .Firmy produkujące karty nie są sponsorami i zawsze jest coś za coś .Niestety dużo małolatów tego nie rozumie i myśli że okazję złapało :D
SzerokiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szeroki2014.08.26, 01:18
akko2012 @ 2014.08.25 23:30  Post: 778426
Pewnie z ceną idą tanie komponenty z których będzie wykonana .Czekam na żywotność i awaryjność .Nie problem kupić coś co łatwo będzie padać .Niestety u AMD to standard .Taniocha z lipną jakością użytych podzespołów .Firmy produkujące karty nie są sponsorami i zawsze jest coś za coś .Niestety dużo małolatów tego nie rozumie i myśli że okazję złapało :D


Takie same opinie krążą o nV.
akko2012Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
akko20122014.08.26, 09:40
-6#19
Nie powiedział bym .Byłem ostatnio w serwisie i co ciekawe gostki przynieśli 3 karty co sypały artefaktami .Pierwsza R9 290 Asus ,kolejna R9 270X Gigabyte i R9 270 MSI .Przez czas jaki były testowane jakoś ani jedna Nvidi się nie trafiła .To tylko potwierdza że tani zakup odbija się dużą czkawką .Współczuje posiadaczom AMD bo mi nawalił po pół roku HD7870 i to był ostatni zakup taniego złomu
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12014.08.26, 09:52
-1#20
SunTzu @ 2014.08.25 21:47  Post: 778401
@2up
Prawda...
Dlatego dziecku nie powinno się mówić 'nie'...

minusy skąd?
Przecież właśnie dlatego dziecku nie można mówić : 'nie rób xxx', a trzeba mówić 'rób yyy', gdzie y jest czymś odwrotnym do x, czymś co chcemy osiągnąć.


Dokładnie, niby różnica subtelna ale efekty bardzo różne.
Zaloguj się, by móc komentować