komentarze
blabla123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
blabla1232014.11.13, 22:26
McMenel @ 2014.11.13 21:53  Post: 802937

Jeżeli wierzysz w marketingowe mumbo-dumbo możesz się zdziwić.


Ten typ tak ma i te mumo-dumbo we łbie mu siedzi.
Nieważne jaki bełkot dostanie do przekazania to i tak robi z siebie idiotę.
Najgorsze jest to, że myśli iż jak napisze bzdurę 100 razy to będzie ona prawdziwa :E
mbe2014.11.13, 22:28
blabla123 @ 2014.11.13 22:26  Post: 802950
McMenel @ 2014.11.13 21:53  Post: 802937

Jeżeli wierzysz w marketingowe mumbo-dumbo możesz się zdziwić.


Ten typ tak ma i te mumo-dumbo we łbie mu siedzi.
Nieważne jaki bełkot dostanie do przekazania to i tak robi z siebie idiotę.
Najgorsze jest to, że myśli iż jak napisze bzdurę 100 razy to będzie ona prawdziwa :E

Nie zostało mu nic innego jak powtórzyć ją jeszcze 96 razy;)
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.11.13, 22:31
KazH @ 2014.11.13 21:51  Post: 802936
McMenel @ 2014.11.13 21:45  Post: 802929
(...)

Jak może być fizycznie poprawne skoro światło to wiązki fotonów i nie są żadnym cholernym materiałem ale falą cząsteczek. Gdyby miało być poprawnie fizycznie musieli by każdy foton z osobna liczyć. Więc w końcu zamilcz z tą nowomową.


PBR to nie jest 'nowomowa' to jest skrót określający sposób obliczania oświetlenia. Masz tu trochę teorii o technologii stosowanej w AC Unity:

Basic Theory of Physically-Based Rendering
http://www.marmoset.co/toolbag/learn/pbr-theory
Dziwi mnie to że gdy EPIC pokazał po raz pierwszy PBR w demku Infiltrator to każdy chciał mieć takie oświetlenie w grach. A gdy pojawiły się pierwsze dwie gry korzystające z tego mechanizmu czyli Ryse oraz Unity to wszyscy są zaskoczeniu wysokimi wymaganiami. A przecież Ryse liczyło tylko małe przestrzenie na z góry ustalonej ścieżce i miało wysokie wymagania. Ubisoft zrobił naprawdę kawał dobrej roboty robiąc pierwszą grę z otwartym światem z renderingiem PBR i zbierają za to baty od osób które nawet nie wiedzą co krytykują

Przydałby się jakiś artykuł na PCLab który w obrazowy sposób wytłumaczyłby ludziom jak działa PBR. Bo to jest największa zmiana w sposobie renderowania obrazu od lat. I główna funkcja nowych silników takich jak Unreal Engine 4 które PBR traktują jako podstawowy mechanizm renderowania obrazu (np. demo Infiltrator). Przyszłe gry na UE4 będą renderowane zgodnie z PBR wiec wymagania sprzętowe tych gier nie będą obiegały od tego co prezentuje Unity bo ta metoda wymaga dużej ilości obliczeń. W zamian za to oświetlenie jest znacznie bardziej realistyczne niż było to możliwe wcześniej
mi trochę mało mówi, bo to dla mnie wciąż trochę slogan. Wartałoby chociaż wspomnieć o GI, czy są liczone pośrednie odbicia.
viris33Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
viris332014.11.13, 22:35
To zaraz AMD wyda przyśpieszone Catalysty 14.12 :D
xBEbzONxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xBEbzONx2014.11.13, 22:49
Sprawdziłem ile dają nowe sterowniki od AMD.
Ta sama scena i ustawienia.

Catalyst 14.9.2 Beta 42,6 fps
http://zapodaj.net/e2e69b7944663.bmp.html
Catalyst 14.11.1 Beta 50,6 fps
http://zapodaj.net/aab965e2852be.bmp.html
KalachZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kalach2014.11.13, 22:52
Proszę Was wszystkich. Przestańcie kupować produkcje Ubisoftu. Jeżeli oni robią nas za idiotów to potraktujcie ich tam samo. Przestańcie ich wspierać.
AgntxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Agntx2014.11.13, 22:57
14#67
halflife2004 @ 2014.11.13 21:30  Post: 802912
Nieprawda, co tam w Crysis miało mieć takie wymagania ? Crysis był grą bardzo ładną na tamte czasy, obecnie jest grą graficznie z średniej półki...
Nowy silnik w tej grze ma olbrzymi potencjał dla następnych produkcji...
ludzie od pewnego czasu przyzwyczaili się że każda gra działa dobrze (wszystkie suwaki w prawo) na kartach trzy generacje do tyłu.

Mylisz się: pierwszy Crysis do dziś jest wzorem zarówno grafiki, jak i perfekcyjnej optymalizacji. Nie przesadzam! Zauważ, że sporo osób nadal (paradoksalnie) nie może w niego zagrać na choćby średnich detalach, choć wystarcza do tego 8800GT. Patrz zresztą na staty Steama. A w Unity absolutnie NIC nie tłumaczy takich chorych wymagań, a już na pewno nie mydlane tekstury sporo gorsze, niż we wspomnianym Crysisie. Unity NIE MA nowego silnika, to zwykłe rozwinięcie z Black Flag, którego protoplastą jest goły Anvil z czasów AC1 i to wszystko widać przez bardzo nierówną oprawę graficzną tj. straszne limity w kodzie. Unreal Engine 4 też niby jest taki wspaniały a nikt go na oczy w grze nie widział, oprócz prerenderów czy przeciętego benchmarku na PC. Zaś co do kart to walnąłeś taką głupotę, że masakra: Unity nie tylko nie działa na kartach sprzed trzech generacji, jak to piszesz, ale też zarzyna najwydajniejsze układy na rynku!
AgntxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Agntx2014.11.13, 23:02
12#68
Aargh @ 2014.11.13 21:41  Post: 802926
Pytanie czy aby na pewno TY grałeś ostatnio w Crysisa, niezmodowanego - takiego jak go Crytek stworzył. Zdziwisz się, jak w niektórych miejscach gra się zestarzała.
Większości nowych efektów w Crysisie brak (teselacja chociażby). Tekstury w niektórych miejscach rażą rozdzielczością. Mimika twarzy jest słaba. Cienie czasami straszą pikselozą. Ilość NPCów na ekranie jest mniejsza niż w pierwszym Assassin's Creedzie, gdzie w Unity idzie to w tysiące.

Zdejmijcie te nostalgiczne różowe okulary i zagrajcie w Crysisa jeszcze raz. To nie 2007 rok.


Pytanie, czy zrozumiałeś treść mojego posta? Crysis wyglądał obłędnie na GF8800GT, będąc płynnym, a tutaj nawet mój dosyć mocny mid-end GTX760, według testów, ledwo osiąga lock na LOW. A co dostajemy na LOW? Zerknij sobie na graficzne porównanie Nvidii ze suwakami. Crysis na pewno się zestarzał, ale robi kolosalne wrażenie nawet dziś, że w 2007r udało się zrobić coś takiego, że przez wiele następnych lat dla przeciętnego Polaka detale wyższe niż średnie, były niedostępne. I to nie wysysam sobie z palca, tylko piszę, jak mieli moi kumple i do pewnego czasu ja sam. Jak zresztą możesz porównywać bezpośrednio grafikę z 2007r z czymś, co jest niby next-genem i wyszło przedwczoraj?
alonso515Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
alonso5152014.11.13, 23:04
-7#69
witam wszystkich. dlaczego w zestawie testów procesorów nie ma modelu i7 4790K ??? chcę kupić intela i niewiem jaki? czy i& 4770K czy 4790K może ktoś mi doradzic? Pozdrawiam
DirianZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dirian2014.11.13, 23:18
'Na razie o zabawie w Assassin’s Creed: Unity mogą myśleć posiadacze komputerów za mniej więcej 2000 zł (mówimy o samej jednostce centralnej)'

Nie miało być 3000 zł? Na 2000 zł z i5 + GTX 750 Ti to będzie chyba pokaz slajdów.
ertbZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ertb2014.11.13, 23:33
Brak konsekwencji Ubisoft w kwestii minimalnych wymagań. Skoro ich zdaniem nadaje się Radeon HD 7970, to równie dobrze powinien znaleźć się GTX 750 w przypadku Nvidii (a nie GTX 680). Te karty zapewnią 24-27 (niegrywalne według mnie, to nadal jednak, więcej niż zapewniają konsole obecnej generacji... https://www.youtube.com/watch?v=clQfCP3NFuc i https://www.youtube.com/watch?v=Ms6PXEpA4PM) a takiego poziomu nie zaniży FX-4300, Pentium G3258 (przypominam, i5-2500K 3,3 GHz lub AMD FX-8350 według Ubisoft). Takie podejście do swojej nowej gry producenta powinno skutkować takim podejściem graczy. Czy oni tego nie testowali? Ja wiem, że producenci często podają wymagania, które słabo pokrywają się ze stanem faktycznym, ale w tym przypadku to trochę zaszło za daleko (na ich niekorzyść zresztą, podanie tych mniejszych wymagań trafiłoby do większej ilości odbiorców).
halflife2004Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
halflife20042014.11.13, 23:43
-12#72
Agntx @ 2014.11.13 22:57  Post: 802964
Unity NIE MA nowego silnika, to zwykłe rozwinięcie z Black Flag, którego protoplastą jest goły Anvil z czasów AC1 i to wszystko widać przez bardzo nierówną oprawę graficzną tj. straszne limity w kodzie. Unreal Engine 4 też niby jest taki wspaniały a nikt go na oczy w grze nie widział, oprócz prerenderów czy przeciętego benchmarku na PC. Zaś co do kart to walnąłeś taką głupotę, że masakra: Unity nie tylko nie działa na kartach sprzed trzech generacji, jak to piszesz, ale też zarzyna najwydajniejsze układy na rynku!


Powiem tak nie będę się spierał o silnik, bo nie zagłębiałem się w temat i w sumie nie chce mi się bo mam co robić. Jednak to nie zmienia faktu że gra wygląda fenomenalnie. Do grania w maksymalnych detalach 1080p wystarczy 970/980/Titan, do spokojnego grania w maksymalnych detalach 1600p w których ja gram wystarczą dwa porządne GPU. Do 4K niestety dwa to za mało. Dlatego po weekendzie będzie trzeci, i tak mi się przyda do 4K zapewne do FC4/DAI. Nie narzekam że to pierwsza gra której nie dam rady ustawić na maksymalne ustawienia i puścić w 2160p (prędzej czy później musiało się tak stać), po prostu gra ma duże wymagania, bo ma zapewne słabą optymalizację, ale też ma je bo wygląda świetnie.

Screeny robiłem rano w 10 minut szukając skrzynek, gra ma świetne modelowanie otoczenia, dużo NPC, naprawdę miasto, masteczka żyją. Do tego świetne cienie i oświetlenie. Ustawienia maksymalne + TXAA 1600p (screeny robione przez steam - gry kupuje na steam - są lichej jakości i nie oddają tego jak to wygląda na żywo) Uważam że to duży krok w stosunku do poprzedniej części.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/gavgwM.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/CJqqno.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/qmJp3S.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/02BPmm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/AoveG5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/M0XMQx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/v7UYjk.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/BV9ora.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/WZJyIn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/gFivJl.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/745/VXRlig.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/MC9hDZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/oF0jIp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/743/rE4thW.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RGWK4h.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/s0PF3W.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/BSoPJ1.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/EmVUn6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/N5wSx3.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/16lv9U.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/r9Znfo.jpg
jedyne czego mi brakuje to tessellacji pełnej na dachówkach, ale patch mam nadzieję wyjdzie szybko który to dodaje.

o przerywnikach na silniku to już w ogóle nie wspominam, bo one są wykonane mistrzowsko i pod kątem filmowości i jakości.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/i9h9ZT.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/mvain2.jpg
ja__Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ja__2014.11.14, 00:08
13#73
no spoko tylko nie każdy ma (chce wydac) 10k na kompa dla jednej gry, która jest spartolona.

Bo ile na max może i ma wymagania duże i ok, ale jeśli na low wygląda sredniawo, obiekty doczytują się przed bohaterem, LOD to jakaś porażka (karnowe budynki w oddali) i chcą kartę za 800zł (760), to coś jest nie tak.

Jeśli na konsolach są absurdalne spadki poniżej 20fps (sic!!), to coś jest nie tak. I nie powiesz mi że gra jest super nextegnowa i to dlatego ma takie absurdalne wymagania. Ubisoft po prostu jest słaby.
piotr8642Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piotr86422014.11.14, 00:09
-6#74
halflife2004 @ 2014.11.13 23:43  Post: 802976
Agntx @ 2014.11.13 22:57  Post: 802964
Unity NIE MA nowego silnika, to zwykłe rozwinięcie z Black Flag, którego protoplastą jest goły Anvil z czasów AC1 i to wszystko widać przez bardzo nierówną oprawę graficzną tj. straszne limity w kodzie. Unreal Engine 4 też niby jest taki wspaniały a nikt go na oczy w grze nie widział, oprócz prerenderów czy przeciętego benchmarku na PC. Zaś co do kart to walnąłeś taką głupotę, że masakra: Unity nie tylko nie działa na kartach sprzed trzech generacji, jak to piszesz, ale też zarzyna najwydajniejsze układy na rynku!


Powiem tak nie będę się spierał o silnik, bo nie zagłębiałem się w temat i w sumie nie chce mi się bo mam co robić. Jednak to nie zmienia faktu że gra wygląda fenomenalnie. Do grania w maksymalnych detalach 1080p wystarczy 970/980/Titan, do spokojnego grania w maksymalnych detalach 1600p w których ja gram wystarczą dwa porządne GPU. Do 4K niestety dwa to za mało. Dlatego po weekendzie będzie trzeci, i tak mi się przyda do 4K zapewne do FC4/DAI. Nie narzekam że to pierwsza gra której nie dam rady ustawić na maksymalne ustawienia i puścić w 2160p (prędzej czy później musiało się tak stać), po prostu gra ma duże wymagania, bo ma zapewne słabą optymalizację, ale też ma je bo wygląda świetnie.

Screeny robiłem rano w 10 minut szukając skrzynek, gra ma świetne modelowanie otoczenia, dużo NPC, naprawdę miasto, masteczka żyją. Do tego świetne cienie i oświetlenie. Ustawienia maksymalne + TXAA 1600p (screeny robione przez steam - gry kupuje na steam - są lichej jakości i nie oddają tego jak to wygląda na żywo) Uważam że to duży krok w stosunku do poprzedniej części.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/gavgwM.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/CJqqno.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/qmJp3S.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/02BPmm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/AoveG5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/M0XMQx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/v7UYjk.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/BV9ora.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/WZJyIn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/gFivJl.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/745/VXRlig.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/MC9hDZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/oF0jIp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/743/rE4thW.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RGWK4h.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/s0PF3W.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/BSoPJ1.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/EmVUn6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/N5wSx3.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/16lv9U.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/r9Znfo.jpg
jedyne czego mi brakuje to tessellacji pełnej na dachówkach, ale patch mam nadzieję wyjdzie szybko który to dodaje.

o przerywnikach na silniku to już w ogóle nie wspominam, bo one są wykonane mistrzowsko i pod kątem filmowości i jakości.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/i9h9ZT.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/mvain2.jpg
Świetnej jakości zdjęcia. A nie chciałoby ci się wrzucić zdjęć w maksymalnych detalach w 1080p i z MSAAx8 ???
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.11.14, 00:13
11#75
halflife2004 @ 2014.11.13 23:43  Post: 802976
Agntx @ 2014.11.13 22:57  Post: 802964
Unity NIE MA nowego silnika, to zwykłe rozwinięcie z Black Flag, którego protoplastą jest goły Anvil z czasów AC1 i to wszystko widać przez bardzo nierówną oprawę graficzną tj. straszne limity w kodzie. Unreal Engine 4 też niby jest taki wspaniały a nikt go na oczy w grze nie widział, oprócz prerenderów czy przeciętego benchmarku na PC. Zaś co do kart to walnąłeś taką głupotę, że masakra: Unity nie tylko nie działa na kartach sprzed trzech generacji, jak to piszesz, ale też zarzyna najwydajniejsze układy na rynku!


Powiem tak nie będę się spierał o silnik, bo nie zagłębiałem się w temat i w sumie nie chce mi się bo mam co robić. Jednak to nie zmienia faktu że gra wygląda fenomenalnie. Do grania w maksymalnych detalach 1080p wystarczy 970/980/Titan, do spokojnego grania w maksymalnych detalach 1600p w których ja gram wystarczą dwa porządne GPU. Do 4K niestety dwa to za mało. Dlatego po weekendzie będzie trzeci, i tak mi się przyda do 4K zapewne do FC4/DAI. Nie narzekam że to pierwsza gra której nie dam rady ustawić na maksymalne ustawienia i puścić w 2160p (prędzej czy później musiało się tak stać), po prostu gra ma duże wymagania, bo ma zapewne słabą optymalizację, ale też ma je bo wygląda świetnie.

Screeny robiłem rano w 10 minut szukając skrzynek, gra ma świetne modelowanie otoczenia, dużo NPC, naprawdę miasto, masteczka żyją. Do tego świetne cienie i oświetlenie. Ustawienia maksymalne + TXAA 1600p (screeny robione przez steam - gry kupuje na steam - są lichej jakości i nie oddają tego jak to wygląda na żywo) Uważam że to duży krok w stosunku do poprzedniej części.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/gavgwM.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/CJqqno.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/qmJp3S.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/02BPmm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/AoveG5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/M0XMQx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/v7UYjk.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/BV9ora.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/WZJyIn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/gFivJl.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/745/VXRlig.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/MC9hDZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/oF0jIp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/743/rE4thW.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RGWK4h.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/s0PF3W.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/BSoPJ1.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/EmVUn6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/N5wSx3.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/16lv9U.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/r9Znfo.jpg
jedyne czego mi brakuje to tessellacji pełnej na dachówkach, ale patch mam nadzieję wyjdzie szybko który to dodaje.

o przerywnikach na silniku to już w ogóle nie wspominam, bo one są wykonane mistrzowsko i pod kątem filmowości i jakości.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/i9h9ZT.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/mvain2.jpg
Co by ci dała tesalacja dachówek?
piotr8642Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piotr86422014.11.14, 00:17
-6#76
SunTzu @ 2014.11.14 00:13  Post: 802981
halflife2004 @ 2014.11.13 23:43  Post: 802976
(...)


Powiem tak nie będę się spierał o silnik, bo nie zagłębiałem się w temat i w sumie nie chce mi się bo mam co robić. Jednak to nie zmienia faktu że gra wygląda fenomenalnie. Do grania w maksymalnych detalach 1080p wystarczy 970/980/Titan, do spokojnego grania w maksymalnych detalach 1600p w których ja gram wystarczą dwa porządne GPU. Do 4K niestety dwa to za mało. Dlatego po weekendzie będzie trzeci, i tak mi się przyda do 4K zapewne do FC4/DAI. Nie narzekam że to pierwsza gra której nie dam rady ustawić na maksymalne ustawienia i puścić w 2160p (prędzej czy później musiało się tak stać), po prostu gra ma duże wymagania, bo ma zapewne słabą optymalizację, ale też ma je bo wygląda świetnie.

Screeny robiłem rano w 10 minut szukając skrzynek, gra ma świetne modelowanie otoczenia, dużo NPC, naprawdę miasto, masteczka żyją. Do tego świetne cienie i oświetlenie. Ustawienia maksymalne + TXAA 1600p (screeny robione przez steam - gry kupuje na steam - są lichej jakości i nie oddają tego jak to wygląda na żywo) Uważam że to duży krok w stosunku do poprzedniej części.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/gavgwM.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/CJqqno.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/qmJp3S.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/02BPmm.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/AoveG5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/M0XMQx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/v7UYjk.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/BV9ora.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/WZJyIn.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/gFivJl.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/745/VXRlig.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/MC9hDZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/oF0jIp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/743/rE4thW.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RGWK4h.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/s0PF3W.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/BSoPJ1.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/EmVUn6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/633/N5wSx3.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/16lv9U.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/910/r9Znfo.jpg
jedyne czego mi brakuje to tessellacji pełnej na dachówkach, ale patch mam nadzieję wyjdzie szybko który to dodaje.

o przerywnikach na silniku to już w ogóle nie wspominam, bo one są wykonane mistrzowsko i pod kątem filmowości i jakości.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/i9h9ZT.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/mvain2.jpg
Co by ci dała tesalacja dachówek?


Oj sporo daje, poprzesuwaj sobie suwakiem i zobaczysz różnice

http://www.pcgameshardware.de/Assassins-Cr...-Patch-1142352/
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.11.14, 00:30
@Up
Możesz konkretnie nazwać o co Ci chodzi ? Bo wciąż nie wiem na co Ci ta tesalacja.
ntt_systemZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ntt_system2014.11.14, 00:39
13#78
onanizm teslacyjny :E
muffin118Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
muffin1182014.11.14, 00:43
Dirian @ 2014.11.13 23:18  Post: 802972
'Na razie o zabawie w Assassin’s Creed: Unity mogą myśleć posiadacze komputerów za mniej więcej 2000 zł (mówimy o samej jednostce centralnej)'

Nie miało być 3000 zł? Na 2000 zł z i5 + GTX 750 Ti to będzie chyba pokaz slajdów.


Chyba, że chodziło im o fx6300 (ew. I3) i gtx760 to wtedy da rade na low :E
halflife2004Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
halflife20042014.11.14, 00:57
-9#80
ntt_system @ 2014.11.14 00:39  Post: 802985
onanizm teslacyjny :E


zwał jak zwał ;) sporo jednak po tych dachach się biega i gdybym nie zobaczył screenów z zapowiedzianą tessellacją to bym pewnie nie zwrócił uwagi, a jak zobaczyłem to też tak chce.

Poza tym same zwiedzanie Paryża, nawet nie granie jest fajne samo w sobie. Tutaj ktoś coś opowiada, tutaj jakieś przedstawienie, tam ktoś żongluje. To naprawdę jest duży skok w tym co oferuje ta gra względem poprzedniej części. Naprawdę przykro że obrywa się jej tak mocno za optymalizacje i pomija się to jak dużo wnosi do serii.

piotr8642 @ 2014.11.14 00:09  Post: 802980

Świetnej jakości zdjęcia. A nie chciałoby ci się wrzucić zdjęć w maksymalnych detalach w 1080p i z MSAAx8 ???


Nie wiem czy jest sens, różnica w MSAAx8 i TXAA jest minimalna, ale jednak nadal na korzyść dla TXAA szczególnie to widać na daleko oddalonych elementach lin, ale poziom bardzo podobny.

Jeszcze parę screenów, szczególnie tłum robi niesamowite wrażenie
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/0BPL94.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/907/aq2LsO.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/4jV0C4.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/CBgMQx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/xNhnM5.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/MqY3IK.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/905/P4UDCa.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/PyDKgZ.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/746/vpBJfP.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/909/1Sgr3J.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/26Q8US.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/674/ebDwBI.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/PfNIwq.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/cMNTGh.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/7Ib1MM.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/904/lnvMMO.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/746/z8ZCnE.jpg
Zaloguj się, by móc komentować