komentarze
mbe2014.11.13, 21:35
15#41
Patrzę i widzę że kupno pentaka coraz częściej wychodzi mi bokiem. A tak wszyscy je polecają do gier...
CzerybojZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Czeryboj2014.11.13, 21:35
22#42
Mój GTX750 szybszy w LOW od HD7970 GE 6GB i R9 280X... Haha bez kitu, Ubisoft robi sobie niezłe jaja :D
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2014.11.13, 21:36
mbe @ 2014.11.13 21:35  Post: 802917
Patrzę i widzę że kupno pentaka coraz częściej wychodzi mi bokiem. A tak wszyscy je polecają do gier...

Zdaje się, że masz Radeona, więc jest to bardzo szybki procesor w porównaniu ze sporo droższą konkurencją.
b002014.11.13, 21:37
Brakuje mi testów procków z poprzedniej generacji, choćby tylko 3570K i 2500K które wciąż są bardzo popularne u graczy. Druga sprawa to bardzo interesujące aktualnie są wyniki w kwestii vramu, ponoć 660 3GB potrafi chodzić szybciej niż 770 2gb. Dlatego fajnie by było gdybyście przetestowali w nowszych grach np. 770 2gb i 770 4gb, bo karta dosyć wydajna, a układ ten sam. Niby 780 i Titan też, ale jakieś tam różnice między nimi są.
anarettZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
anarett2014.11.13, 21:38
dobre sobie: 750 lepszy od r9 280x oc. no chyba zrobiłem interes życia nie wierząć ubiemu po watch_dogsach i nie kupując tej gry.
SNC2014.11.13, 21:39
halflife2004 @ 2014.11.13 21:30  Post: 802912

Nieprawda, co tam w Crysis miało mieć takie wymagania ? Crysis był grą bardzo ładną na tamte czasy, obecnie jest grą graficznie z średniej półki

Ja uwazam ze jesli chodzi o oswietlenie (nie textury czy twarze postaci bo tutaj napewno odstaje) to wyglada nadal lepiej niz wiekszosc nowych gier z far cry3 i 4 wlacznie.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2014.11.13, 21:41
-12#47
Agntx @ 2014.11.13 21:27  Post: 802908
SNC @ 2014.11.13 21:22  Post: 802903
Ale faktem jest ze nowy assassin jest jedna z najlepiej wygladajacych obecnie gier.

Grałeś w Crysisa? Tak, w PIERWSZĄ część. I porównaj sobie wygląd a potem wymagania do Unity. Zmienisz zdanie bardzo szybko.


Pytanie czy aby na pewno TY grałeś ostatnio w Crysisa, niezmodowanego - takiego jak go Crytek stworzył. Zdziwisz się, jak w niektórych miejscach gra się zestarzała.
Większości nowych efektów w Crysisie brak (teselacja chociażby). Tekstury w niektórych miejscach rażą rozdzielczością. Mimika twarzy jest słaba. Cienie czasami straszą pikselozą. Ilość NPCów na ekranie jest mniejsza niż w pierwszym Assassin's Creedzie, gdzie w Unity idzie to w tysiące.

Zdejmijcie te nostalgiczne różowe okulary i zagrajcie w Crysisa jeszcze raz. To nie 2007 rok.
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.11.13, 21:41
-11#48
SNC @ 2014.11.13 21:22  Post: 802903
McMenel @ 2014.11.13 21:17  Post: 802900
(...)

A teraz powiedz mi czy te wymagania są usprawiedliwione powalającą na kolana grafiką ?? Kiedy w czasach Crysisa 1 wszyscy krzyczeli iż mają za słaby sprzęt to rzeczywiście dało się usprawiedliwić. Tego co Ubi pokazał przy okazji WD i AC:U nie można.

ALe faktem jest ze nowy assassin jest jedna z najlepiej wygladajacych obecnie gier.


I pierwszą grą z otwartym światem która renderuje obraz metodą PBR (oświetlenie poprawne fizycznie modelowane za pomocą materiałów). Wcześniej renderowanie PBR było tylko w Ryse które działo się w scenerii zamkniętych korytarzy o ograniczonej przestrzeni oraz demkach technologicznych typu UE4 Infiltrator (pokaz PBR). I na tym lista gier z PBR się kończy
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2014.11.13, 21:45
18#49
KazH @ 2014.11.13 21:41  Post: 802927
SNC @ 2014.11.13 21:22  Post: 802903
(...)

ALe faktem jest ze nowy assassin jest jedna z najlepiej wygladajacych obecnie gier.


I pierwszą grą z otwartym światem która renderuje obraz metodą PBR (oświetlenie poprawne fizycznie modelowane za pomocą materiałów). Wcześniej renderowanie PBR było tylko w Ryse które działo się w scenerii zamkniętych korytarzy o ograniczonej przestrzeni oraz demkach technologicznych typu UE4 Infiltrator (pokaz PBR). I na tym lista gier z PBR się kończy

Jak może być fizycznie poprawne skoro światło to wiązki fotonów i nie są żadnym cholernym materiałem ale falą cząsteczek. Gdyby miało być poprawnie fizycznie musieli by każdy foton z osobna liczyć. Więc w końcu zamilcz z tą nowomową.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2014.11.13, 21:49
-4#50
McMenel @ 2014.11.13 21:45  Post: 802929
KazH @ 2014.11.13 21:41  Post: 802927
(...)


I pierwszą grą z otwartym światem która renderuje obraz metodą PBR (oświetlenie poprawne fizycznie modelowane za pomocą materiałów). Wcześniej renderowanie PBR było tylko w Ryse które działo się w scenerii zamkniętych korytarzy o ograniczonej przestrzeni oraz demkach technologicznych typu UE4 Infiltrator (pokaz PBR). I na tym lista gier z PBR się kończy

Jak może być fizycznie poprawne skoro światło to wiązki fotonów i nie są żadnym cholernym materiałem ale falą cząsteczek. Gdyby miało być poprawnie fizycznie musieli by każdy foton z osobna liczyć. Więc w końcu zamilcz z tą nowomową.


http://www.marmoset.co/toolbag/learn/pbr-theory
Fizycznie poprawnie to to nie jest tak jak mówisz, ale jest to bliższe rzeczywistości niż poprzednie rozwiązania.
MatiExZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MatiEx2014.11.13, 21:50
Prosze Prosze, widzę że FX 8350 po OC jakoś specjalnie nie odstaje od intela, w FHD na ultra oczywiście mowa o duecie razem z gtx 970 ( 5-6 klatek to żadna różnica praktycznie, patrząc na cenę danego produktu ) bo z radkami to jakaś porażka...
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.11.13, 21:51
-8#52
McMenel @ 2014.11.13 21:45  Post: 802929
KazH @ 2014.11.13 21:41  Post: 802927
(...)


I pierwszą grą z otwartym światem która renderuje obraz metodą PBR (oświetlenie poprawne fizycznie modelowane za pomocą materiałów). Wcześniej renderowanie PBR było tylko w Ryse które działo się w scenerii zamkniętych korytarzy o ograniczonej przestrzeni oraz demkach technologicznych typu UE4 Infiltrator (pokaz PBR). I na tym lista gier z PBR się kończy

Jak może być fizycznie poprawne skoro światło to wiązki fotonów i nie są żadnym cholernym materiałem ale falą cząsteczek. Gdyby miało być poprawnie fizycznie musieli by każdy foton z osobna liczyć. Więc w końcu zamilcz z tą nowomową.


PBR to nie jest 'nowomowa' to jest skrót określający sposób obliczania oświetlenia. Masz tu trochę teorii o technologii stosowanej w AC Unity:

Basic Theory of Physically-Based Rendering
http://www.marmoset.co/toolbag/learn/pbr-theory
Dziwi mnie to że gdy EPIC pokazał po raz pierwszy PBR w demku Infiltrator to każdy chciał mieć takie oświetlenie w grach. A gdy pojawiły się pierwsze dwie gry korzystające z tego mechanizmu czyli Ryse oraz Unity to wszyscy są zaskoczeniu wysokimi wymaganiami. A przecież Ryse liczyło tylko małe przestrzenie na z góry ustalonej ścieżce i miało wysokie wymagania. Ubisoft zrobił naprawdę kawał dobrej roboty robiąc pierwszą grę z otwartym światem z renderingiem PBR i zbierają za to baty od osób które nawet nie wiedzą co krytykują

Przydałby się jakiś artykuł na PCLab który w obrazowy sposób wytłumaczyłby ludziom jak działa PBR. Bo to jest największa zmiana w sposobie renderowania obrazu od lat. I główna funkcja nowych silników takich jak Unreal Engine 4 które PBR traktują jako podstawowy mechanizm renderowania obrazu (np. demo Infiltrator). Przyszłe gry na UE4 będą renderowane zgodnie z PBR wiec wymagania sprzętowe tych gier nie będą obiegały od tego co prezentuje Unity bo ta metoda wymaga dużej ilości obliczeń. W zamian za to oświetlenie jest znacznie bardziej realistyczne niż było to możliwe wcześniej
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2014.11.13, 21:53
KazH @ 2014.11.13 21:51  Post: 802936
McMenel @ 2014.11.13 21:45  Post: 802929
(...)

Jak może być fizycznie poprawne skoro światło to wiązki fotonów i nie są żadnym cholernym materiałem ale falą cząsteczek. Gdyby miało być poprawnie fizycznie musieli by każdy foton z osobna liczyć. Więc w końcu zamilcz z tą nowomową.


Masz tu trochę toerii - Basic Theory of Physically-Based Rendering
http://www.marmoset.co/toolbag/learn/pbr-theory


http://pl.wikipedia.org/wiki/Fizyka
Tu masz prawdziwą teorię. Jeżeli wierzysz w marketingowe mumbo-dumbo możesz się zdziwić.
mbe2014.11.13, 21:59
focus @ 2014.11.13 21:36  Post: 802920
mbe @ 2014.11.13 21:35  Post: 802917
Patrzę i widzę że kupno pentaka coraz częściej wychodzi mi bokiem. A tak wszyscy je polecają do gier...

Zdaje się, że masz Radeona, więc jest to bardzo szybki procesor w porównaniu ze sporo droższą konkurencją.

Ale patrząc realnie jest to obecnie zły wybór. CoD:AW - brak obsługi 2 rdzeni a działającego fixa brak (nie wiem skąd go macie że wam działa ale możecie mi na priv wysłać namiar). AC:U ogólnie tragedia z wydajnoscią choć tu trzeba poczekać na patcha.

Na początku byłem z proca bardzo zadowolony ali im dalej w las... Jedyny plus to jadę pasywnie (FERA 2).

Tak w ramach ciekawostki mogli byście dodać Athlona AM1 do procedury testowej gier. Było by ciekawie zobaczyć wyniki tych procków i Atoma na BGA.
DaschZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dasch2014.11.13, 22:01
.
xBEbzONxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xBEbzONx2014.11.13, 22:08
i5 4670k @4,4Ghz + R9 290X
Na minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki jest ten sam frame rate.
Wychodzi na to że w moim przypadku wąskim gardłem jest procesor.

LOW
http://zapodaj.net/04d48e31e04a7.bmp.html
ULTRA
http://zapodaj.net/2840ec9b3b969.bmp.html
Mantle pewnie by pomogło ale...
AviELZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AviEL2014.11.13, 22:15
11#57
xBEbzONx @ 2014.11.13 22:08  Post: 802943

Na minimalnych i maksymalnych ustawieniach grafiki jest ten sam frame rate.
Wychodzi na to że w moim wąskim gardłem jest procesor.
Mantle pewnie by pomogło ale...

Zmniejsz do 4 GHz, albo i zdejmij OC, wtedy zobacz czy jest różnica w wydajności. Jak nie ma jakiejś zauważalnej to nie procesor jest problemem a zaśmiecony kod gry.
Zresztą wystarczy spojrzeć na wyniki wydajności procesorów w dzisiejszym artykule. Marginalne różnice między podkręconymi i standardowo taktowanymi procesorami przy rozdzielczości HD.

Nie ważne, czy ktoś kupił grę na PC czy konsolę, czy ma kartę AMD czy NVIDII, Ubisoft próbuje wszystkim wepchnąć w usta pół surowego kotleta i każe sobie za to jeszcze płacić.
3dmarkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
3dmark2014.11.13, 22:16
MatiEx @ 2014.11.13 21:50  Post: 802935
Prosze Prosze, widzę że FX 8350 po OC jakoś specjalnie nie odstaje od intela, w FHD na ultra oczywiście mowa o duecie razem z gtx 970 ( 5-6 klatek to żadna różnica praktycznie, patrząc na cenę danego produktu ) bo z radkami to jakaś porażka...

Tańszy Core i5-4590 lub 4460 i tak szybszy
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2014.11.13, 22:25
mbe @ 2014.11.13 21:35  Post: 802917
Patrzę i widzę że kupno pentaka coraz częściej wychodzi mi bokiem. A tak wszyscy je polecają do gier...


2 jajowy Pentak do grania ? pierwsze słyszę ;)
ghs2014.11.13, 22:25
15#60
ale jaja :) ubi właśnie upiłowało gałąź na której siedzi
Zaloguj się, by móc komentować