Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Szwarcu (2014.06.10, 01:47)
Ocena: 7
#1

0%
Po ukatrupieniu serii S.W.A.T na koszt bioshock'a byłem zdruzgotany :((
Ale jest światełko nadziei :)!
generalcombo (2014.06.10, 02:38)
Ocena: 3
#2

0%
Te wszystkie godziny przed starymi R6 , Ghost Recon i SWAT przeleciały mi przed oczami. Zapowiada się ciekawie, oby tylko czegoś poważnie nie zepsuli. Już pominę te robienie na siłę z serii strzelanin czysto taktycznych, gry akcji jak butterfieldy czy inne call of duty, bo od tego się chyba nie da uwolnić, tzw 'postęp' :(
McMenel (2014.06.10, 06:23)
Ocena: 9
#3

0%
To nie jest i nie będzie R6. Znów będzie sieczka na miarę amerykańskiego zjadacza hamburgerów. Ja chcę prawdziwego R6 w którym planowanie akcji było kluczowe. Nad jedną misją można było spędzić godziny.
KazH (2014.06.10, 06:24)
Ocena: -4
#4

0%
Wow! To chyba pierwsza gra z realistycznie wyglądającym modelem zniszczeń i strzelaniem przez ściany. Czegoś takiego jeszcze w żadnej grze nie widziałem
_QuaTTrO_ (2014.06.10, 07:28)
Ocena: 3
#5

0%
Po tym co stało się z Watch Dogs nie ufam już Ubisoftowi.
mars83 (2014.06.10, 08:39)
Ocena: 4
#6

0%
Ale wiecie, że to jest multi? Można by to zrobić pięknie i taktycznie :D
mbe (2014.06.10, 08:50)
Ocena: 2
#7

0%
KazH @ 2014.06.10 06:24  Post: 756382
Wow! To chyba pierwsza gra z realistycznie wyglądającym modelem zniszczeń i strzelaniem przez ściany. Czegoś takiego jeszcze w żadnej grze nie widziałem

To mało w życiu widziałeś. Strzelać przez cienkie ściany czy drewniane osłony mogłeś już w CoD4 MW.


@temat

W końcu jakaś ciekawsza gra od UBI. Raczej nie będzie to restart do taktycznego R6 ale do pierwszego Vegas (obym się mylił). Obawiam się tylko że na mapy pokroju studia filmowego albo platformy wiertniczej nie mamy co liczyć.
Bartes (2014.06.10, 08:59)
Ocena: 0
#8

0%
uu jest dobrze, w końcu SWAT! Całkiem niezły model zniszczeń. Przez amerykański dom da się przestrzelić na wylot, więc ze ściankami działowymi nie może być inaczej. Podoba się!
Marucins (2014.06.10, 09:00)
Ocena: 4
#9

0%
A czego Panowie wy się spodziewacie?
Taktyki :)

buhahaha zerknijcie na The Division - http://pclab.pl/news58153.html
bezpośredni -> http://www.youtube.com/watch?v=DLeHGSOD1KQ
Macie tam film gdzie w 2 min i 35 sec pada hasło 'Załatwmy tych kolesi najciszej jak się da.'
A jak to wygląda? Rozjebunda na maksa i oni mówią o jakiejś taktyce i cichym załatwianiu sprawy?
To samo czeka nas w obecnym Rainbow Six Siege... niestety :(

PS wystarczyło popatrzeć i posłuchać reakcję ludzi na Battlefield Hardline. Oni oczekują 'RAMBO' nic więcej.
DarioX7 (2014.06.10, 10:28)
Ocena: 5
#10

0%
znowu grali na padzie...
Janke5 (2014.06.10, 11:09)
Ocena: 1
#11

0%
DarioX7 @ 2014.06.10 10:28  Post: 756461
znowu grali na padzie...

A podpowiedzi w postaci 'F' i znaku spacji dobitnie o tym świadczą
DarioX7 (2014.06.10, 11:55)
Ocena: 3
#12

0%
Janke5 @ 2014.06.10 11:09  Post: 756477
DarioX7 @ 2014.06.10 10:28  Post: 756461
znowu grali na padzie...

A podpowiedzi w postaci 'F' i znaku spacji dobitnie o tym świadczą


no to przepraszam, najwidoczniej grający ma problemy z celowaniem ...
ja__ (2014.06.10, 11:56)
Ocena: 4
#13

0%
KazH @ 2014.06.10 06:24  Post: 756382
Wow! To chyba pierwsza gra z realistycznie wyglądającym modelem zniszczeń i strzelaniem przez ściany. Czegoś takiego jeszcze w żadnej grze nie widziałem


To mało wiziałeś
McMenel (2014.06.10, 18:57)
Ocena: 2
#14

0%
mbe @ 2014.06.10 08:50  Post: 756406
KazH @ 2014.06.10 06:24  Post: 756382
Wow! To chyba pierwsza gra z realistycznie wyglądającym modelem zniszczeń i strzelaniem przez ściany. Czegoś takiego jeszcze w żadnej grze nie widziałem

To mało w życiu widziałeś. Strzelać przez cienkie ściany czy drewniane osłony mogłeś już w CoD4 MW.




Sorry ale już w Project IGI i pierwsze R6 dawały możliwość strzelania przez ściany z drewna i drzwi. Czyli na dłuuugo przed MW. Teraz R6 w starym wydaniu czyli cholernie taktycznego shootera miałby całkiem niezłą rację bytu. Ot takie MMO gdzie drużyna składa się z prawdziwych graczy którzy muszą współpracować ze sobą. Niestety od dłuższego czasu gry oparte na twórczości Toma Clancy'ego coraz bardziej odbiegają od realizmu. Pierwszy Splinter Cell wywoływał takie wrażenie iż człowiek przed ekranem bał się pierdnąć w obawie iż go wykryją. Ostatnia część cyklu to nawalanka jak u Bay'a.
mbe (2014.06.11, 00:21)
Ocena: -1
#15

0%
McMenel @ 2014.06.10 18:57  Post: 756689
mbe @ 2014.06.10 08:50  Post: 756406
(...)

To mało w życiu widziałeś. Strzelać przez cienkie ściany czy drewniane osłony mogłeś już w CoD4 MW.




Sorry ale już w Project IGI i pierwsze R6 dawały możliwość strzelania przez ściany z drewna i drzwi. Czyli na dłuuugo przed MW. Teraz R6 w starym wydaniu czyli cholernie taktycznego shootera miałby całkiem niezłą rację bytu. Ot takie MMO gdzie drużyna składa się z prawdziwych graczy którzy muszą współpracować ze sobą. Niestety od dłuższego czasu gry oparte na twórczości Toma Clancy'ego coraz bardziej odbiegają od realizmu. Pierwszy Splinter Cell wywoływał takie wrażenie iż człowiek przed ekranem bał się pierdnąć w obawie iż go wykryją. Ostatnia część cyklu to nawalanka jak u Bay'a.

Ten komentarz nie powinien być do mnie tylko do KazH.

W pierwszej Delta Force można było strzelać przez ściany...
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
To może być jeden z ciekawszych flagowców tego roku. 3
Firma odsłania karty. Nintendo podzieliło się właśnie swoimi planami na najbliższe kilka tygodni. 2
Niech najbliższy miesiąc minie jak najszybciej. 12
Tańszy, ale niewiele gorszy niż Nitro+. 11
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane