komentarze
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.05.23, 23:06
-32#1
Do Wolfa startu mieć nie będzie, ale chętnie zobaczę:)
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.05.23, 23:07
-32#2
Do Wolfa startu mieć nie będzie, ale chętnie zobaczę:)
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2014.05.24, 03:04
Ale jak Windows XP w rekomendowanych. To to będzie działać tylko w DX9 ???
tybet2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tybet22014.05.24, 08:36
Wreszcie jakaś gra, w której postawili na optymalizację.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32014.05.24, 09:12
HΛЯPΛGŌN @ 2014.05.24 03:04  Post: 751065
Ale jak Windows XP w rekomendowanych. To to będzie działać tylko w DX9 ???

I co z tego, przynajmniej pograć będą mogli sobie też posiadacze słabszego sprzętu. Zresztą puki nie znikną tytuły na PS3 i X360, każda gra będzie na DX9, z opcją DX UP dla posiadaczy mocniejszego sprzętu.

Wreszcie jakaś gra, w której postawili na optymalizację.

Tego akurat nie wiemy po samych wymaganiach.
garotZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
garot2014.05.24, 09:59
-6#6
CortexM3 @ 2014.05.24 09:12  Post: 751075
HΛЯPΛGŌN @ 2014.05.24 03:04  Post: 751065
Ale jak Windows XP w rekomendowanych. To to będzie działać tylko w DX9 ???

I co z tego, przynajmniej pograć będą mogli sobie też posiadacze słabszego sprzętu. Zresztą puki nie znikną tytuły na PS3 i X360, każda gra będzie na DX9, z opcją DX UP dla posiadaczy mocniejszego sprzętu.



Wreszcie jakaś gra, w której postawili na optymalizację.

Tego akurat nie wiemy po samych wymaganiach.


A co ma PS3 lub Xbox do direct x? Na tych konsolach to nie obowiązuje i podobne efekty z nowszych directx na pc można na tych konsolach uzyskać.
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002014.05.24, 11:26
kurde wygląda jak skradanka - cały czas tylko nóż i nóż

no ale ok będzie w co pograć jak wolfa ukończę
notakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
notak2014.05.24, 11:36
ZIB2000 @ 2014.05.24 11:26  Post: 751087
kurde wygląda jak skradanka - cały czas tylko nóż i nóż

no ale ok będzie w co pograć jak wolfa ukończę


Bo to akurat stealth gameplay;)
Mnie Wolf nie podszedł, czekam na bardziej realistyczny klimat EF.
GwentorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gwentor2014.05.24, 13:10
Fajnie że wymagania nie są jakieś wygórowane. Przynajmniej wiadomo że człowiekowi pójdzie:d a nie zastanawiam się czy czasem grafika mi nie padnie po całym dniu grania w Ghosta:D A o klimacie Enemy Front będę się wypowiadał dopiero jak zagram:)
BiałkaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Białka2014.05.24, 14:27
Noo i nie trzeba będzie inwestować w nowy sprzęt.;) to akurat cieszy. W sumie dzięki temu więcej ludzi będzie mogło zagrać w EF. W pierwszej kolejności wypróbuje właśnie skradanie się i podstęp a później na wariata będę biegać.;)
AssassinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Assassin2014.05.24, 14:55
tybet2 @ 2014.05.24 08:36  Post: 751071
Wreszcie jakaś gra, w której postawili na optymalizację.

Nie mylcie optymalizacji z cięciem jakości. Tekstury ciężko ocenić po filmie z YT, ale szału raczej nie robią. Geometria jest wręcz bardzo biedna.

Nie wykluczam, że gra będzie bardzo grywalna i przez to dobra, ale akurat jakość grafiki jest adekwatna do wymagań. O dobrej optymalizacji można mówić wówczas, gdy jakość grafiki jest bardzo dobra przy rozsądnych wymaganiach.
DisconnecTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DisconnecT2014.05.24, 15:12
HDR @ 2014.05.23 23:06  Post: 751052
Do Wolfa startu mieć nie będzie, ale chętnie zobaczę:)


Mam wrażenie że ten Wolf to ci mózg wyżarł, a może to twoja nowa miłość czekam na ślub :E
chizraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
chizra2014.05.24, 16:22
Poproszę następcę Day of Defeat Source. Dziękuję :]
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32014.05.24, 17:34
garot @ 2014.05.24 09:59  Post: 751080
CortexM3 @ 2014.05.24 09:12  Post: 751075
(...)

I co z tego, przynajmniej pograć będą mogli sobie też posiadacze słabszego sprzętu. Zresztą puki nie znikną tytuły na PS3 i X360, każda gra będzie na DX9, z opcją DX UP dla posiadaczy mocniejszego sprzętu.


(...)

Tego akurat nie wiemy po samych wymaganiach.


A co ma PS3 lub Xbox do direct x? Na tych konsolach to nie obowiązuje i podobne efekty z nowszych directx na pc można na tych konsolach uzyskać.

To że w obu konsolach siedzą układy zgodne z DX9 właśnie.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.05.24, 19:45
-2#15
CortexM3 @ 2014.05.24 17:34  Post: 751152

To że w obu konsolach siedzą układy zgodne z DX9 właśnie.

Nie są zgodne z dx, ale mają możliwości coś między dx9-10, co i tak nie ma znaczenia na dzisiaj.
Wymagania gry niskie i dobrze, można pograć na sprzęcie +5 lat.
vibovitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vibovit2014.05.24, 19:48
-1#16
Wygląda jak późne gry na silniku Q3, nie wiem po co inwestują w tak zaawansowany silnik graficzny, jak nie wykorzystują nawet 30% jego mocy.
GwentorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gwentor2014.05.24, 20:17
Mnie ciekawi właśnie w tej grze sama możliwość wyboru techniki walki, zastanawiam się jak będzie to wyglądało i na jakiej zasadzie jest to zrobione. Patrząc na te wymagania wydaje mi się że Enemy Front jest kierowany właśnie dla dużo większej liczby graczy. Chociażby DirectX 9.0 świadczy o tym że posiadacze już nie wspieranego przez Microsoft Windowsa XP będą mogli w nią zagrać. Mój brat na pewno się ucieszy:D
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32014.05.24, 20:52
motiff @ 2014.05.24 19:45  Post: 751177
CortexM3 @ 2014.05.24 17:34  Post: 751152

To że w obu konsolach siedzą układy zgodne z DX9 właśnie.

Nie są zgodne z dx, ale mają możliwości coś między dx9-10, co i tak nie ma znaczenia na dzisiaj.
Wymagania gry niskie i dobrze, można pograć na sprzęcie +5 lat.


Siedzi tam rdzeń R600 (x360)
Xenos – procesor graficzny skonstruowany przez przez firmę ATI na potrzeby konsoli Xbox 360[1]. Nazwa kodowa procesora to C1. Składa się z dwóch osobnych części: rdzenia oraz pamięci podręcznej eDRAM. Konstrukcyjnie podobny jest on do kart z rdzeniem Radeon R600.
Specyfikacja

Na rdzeń składa się 48 zunifikowanych jednostek cieniowania pikseli, wyposażonych w dwie jednostki ALU na każdą[1].

337 milionów tranzystorów (cały układ)
rdzeń taktowany zegarem 500 Mhz, wykonany w 90nm procesie technologicznym[1]
105 milionów tranzystorów (pamięć)
8 ROP
maksymalne wypełnianie: 4 gigapiksele na sekundę
4x antyaliasing
232 miliony tranzystorów (GPU)
48 zunifikowanych jednostek cieniowania pikseli[1]
każda jednostka jest w stanie przetwarzać instrukcje vertex jak i pixel shader[1]
wydajność 10 operacji na takt (na każdą jednostkę)
maksymalnie 1.5 mln operacji vertex na sekundę
maksymalnie 80 mln operacji shader na sekundę
całkowita wydajność układu to 240 GFLOPS

Next z innego arta.

konsole do gier nowej generacji, jak Xbox 360, czy PlayStation 3, które bazują na dominującej dziś technologii DirectX 9.

Zreszta czemu konsole nie miały by obsługiwać DXa, skoro ich układy graficzne sa tylko odmianami tych z PC.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.05.24, 21:13
@CortexM3
W obu konsolach da się uzyskać AA i przezroczystość w deferred (pewnymi trikami) więc są one na poziomie >DX10. Podobnie jest z przestrzenią barw np w PS3 - xvYCC i deep color został wprowadzony w W7 od kart serii Radeon HD 4000/GeForce 200 wzwyż.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.05.25, 10:46
CortexM3 @ 2014.05.24 20:52  Post: 751201

Zreszta czemu konsole nie miały by obsługiwać DXa, skoro ich układy graficzne sa tylko odmianami tych z PC.

Bo nie potrzebują kiepskiego api z windows, o ile mi wiadomo to w 360 siedzi coś z r500 plus unifikowane jednostki shader, częściowa zgodność z dx10.
Zaloguj się, by móc komentować