komentarze
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 12:19
Nigdy nie grałem w Simsy i szczerze powiem może nawet bym sprawdził... ale nie kupię gry do której pewnie już w planach jest 40 dlc i to ulepszających rozgrywkę.
*Konto usunięte*2014.05.12, 12:22
20#2
Odziwo ma rację...
O ile zgadzam się, że trzeba tolerować odmienność, bo odmienność wbrew temu co piszą jest naturalna choć nietradycyjna... to jednak nie powinno się propagować odmienności, promować, reklamować.
To rodzić powinien wytłumaczyć dziecku w odpowiednim wieku, a nie gra, czy TV, gdzie dziecko może być jeszcze niedojrzałe i opacznie przyjąć rzeczy...

Trochę szokuje podejście w Sims-ach wydaje się gra dla dzieci, ale spaczona nieźle gdy dziecko=pizza. Odpowiedzialność twórców na zachodzie zerowa.

W styczniu tego roku ukarano dziennikarza, który opisał sprawę zwolnienia ze szkoły nauczyciela ze względu na jego orientację.

To pokazuje jak łatwo przekroczyć granicę.

Przydałoby się żebyście zrobili art jak w krajach te gry są poszczegane i może spróbowali wywalczyć u nas, bo w PL mam wrażenie burdello
mbe2014.05.12, 12:30
19#3
Jak nie lubię rosji to moim zdanie bardzo dobra ustawa.
mako_Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mako_2014.05.12, 12:32
No, przynajmniej Rosja jest pod tym kontem normalna (pomijając resztę zła), nie to co na zachodzie (i u nas już coraz częściej).
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.05.12, 12:36
-14#5
Reżim się rozpędza, wolność tam za to polega na niczym nieograniczonym entuzjazmie do władz, odmieńców można też dowolnie bić itp.
SunTzu @ 2014.05.12 12:22  Post: 747278
Odziwo ma rację...
O ile zgadzam się, że trzeba tolerować odmienność, bo odmienność wbrew temu co piszą jest naturalna choć nietradycyjna... to jednak nie powinno się propagować odmienności, promować, reklamować.

To co wracamy do czasów cyrków i parad, gdzie propagowano pod przymusem, czyli publicznie lżono i szydzono, żeby ciemny lud mógł dać upust negatywnym emocjom i oglądał demony?
Czy lepiej schować ich do psychiatryków, pozamykać w piwnicach i okryć szczelnymi woalami?
Mam nadzieję, że czasy pruderii odejdą i nie wrócą, trzeba walczyć z zakłamaniem nie z nieszkodliwymi, naturalnymi odruchami.
mbe2014.05.12, 12:38
18#6
Ludzie mówią że są tacy tolerancyjni do czasu, aż przyjdzie synek i przedstawi swojego nowego chłopaka.

Wcale się nie dziwię czemu tęczą co roku płonie.
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2014.05.12, 12:48
I dobrze
mbe2014.05.12, 12:49
motiff @ 2014.05.12 12:36  Post: 747285
Reżim się rozpędza, wolność tam za to polega na niczym nieograniczonym entuzjazmie do władz, odmieńców można też dowolnie bić itp.
SunTzu @ 2014.05.12 12:22  Post: 747278
Odziwo ma rację...
O ile zgadzam się, że trzeba tolerować odmienność, bo odmienność wbrew temu co piszą jest naturalna choć nietradycyjna... to jednak nie powinno się propagować odmienności, promować, reklamować.

To co wracamy do czasów cyrków i parad, gdzie propagowano pod przymusem, czyli publicznie lżono i szydzono, żeby ciemny lud mógł dać upust negatywnym emocjom i oglądał demony?
Czy lepiej schować ich do psychiatryków, pozamykać w piwnicach i okryć szczelnymi woalami?
Mam nadzieję, że czasy pruderii odejdą i nie wrócą, trzeba walczyć z zakłamaniem nie z naturalnymi odruchami.

Powtórzę ci to co napisałem wyżej. Poczekamy jak będziesz śpiewał jak ci syn przyjdzie przedstawić 'kobietę z brodą'... Jako nowego chlopaka
Hedrox87Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hedrox872014.05.12, 12:51
-8#9
Jak to dobrze, że w Polsce generalnie tępi się takie buractwo i zakłamanie jak w Rosji. Jeszcze tylko wytępić do końca cebulaków i się ucywilizować. Przestać promować religię indoktrynować dzieci od małego do systemu bajek które są opłacane z podatków oraz przestać ochraniać pedofilii w kościele. Nie dziwię się, że normalni ludzie uciekają na zachód do cywilizacji a nie na wschód. Niestety komunizm zrobił swoje i jak widzę choćby po komentarzach tutaj nadal zbiera swoje żniwo zaściankowości.
@mbe
'Powtórzę ci to co napisałem wyżej. Poczekamy jak będziesz śpiewał jak ci syn przyjdzie przedstawić 'kobietę z brodą'... Jako nowego chlopaka' Współczuję szczerze jeśli wierzysz, że seksualność człowieka zależy od systemu politycznego. Polska edukacja seksualna jest na poziomie jaskiniowców i nie dziwię się, ze się z nas śmieją i tą oceną Eurowizji tylko się ośmieszyliśmy. Prawda jest taka, że poczekamy jak Twój syn czy córka będzie chciał/a zrobić to samo (przyjść i przedstawić partnera), ale wcześniej się powiesi zostawiając list, że jego śmierć to wina Twojej nienawiści. A jeśli Cię to nie wzrusza, to nie tylko brak ci edukacji, ale też zwykłej ludzkiej przyzwoitości. już nie wspominając o rodzicielskiej miłości
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 12:57
12#10
motiff @ 2014.05.12 12:36  Post: 747285
Reżim się rozpędza, wolność tam za to polega na niczym nieograniczonym entuzjazmie do władz, odmieńców można też dowolnie bić itp.
SunTzu @ 2014.05.12 12:22  Post: 747278
Odziwo ma rację...
O ile zgadzam się, że trzeba tolerować odmienność, bo odmienność wbrew temu co piszą jest naturalna choć nietradycyjna... to jednak nie powinno się propagować odmienności, promować, reklamować.

To co wracamy do czasów cyrków i parad, gdzie propagowano pod przymusem, czyli publicznie lżono i szydzono, żeby ciemny lud mógł dać upust negatywnym emocjom i oglądał demony?
Czy lepiej schować ich do psychiatryków, pozamykać w piwnicach i okryć szczelnymi woalami?
Mam nadzieję, że czasy pruderii odejdą i nie wrócą, trzeba walczyć z zakłamaniem nie z nieszkodliwymi, naturalnymi odruchami.

Nie wiem o czym ty do mnie mówisz. Ja bym chciał wrócić do czasów w których geje mogli uprawiać miłość a ludzie którzy nie chcieli tego słuchać o tym nie wiedzieli. Bo to jaką ktoś ma orientację seksualną nie powinno nikogo interesować. Nie powinno się nią też wymachiwać jak chorągwią, bo wzbudzi to tylko zainteresowanie tych co nie powinno. Nie rozumiem chęci promowania swojej orientacji i jej pokazywania. To w pracy mam wiedzieć kto jest gejem czy raczej nie powinno mieć to znaczenia - czyli nie powinienem znać niczyjej orientacji bo to do pracy nie potrzebne. Uważam, że to drugie.

Bo moment w którym nie będzie się na to zwracać uwagi to będzie moment w którym stanie się to normalne. Promowanie/propagowanie czy publiczne określanie siebie nie działa na korzyść unormowania.

Homoseksualiści mnie nie obchodzą, ale jak zaczną podkreślać w stosunku do mnie swoją orientację to sprawią, że się nimi zacznę interesować. To po co to robią jak normalność to jest w tedy jak przechodzę nad tym do porządku dziennego i się nie interesuję. To nienormalne, że mnie chcą swoją orientacją zainteresować, kiedy oczekują jednocześnie żeby mnie to nie obchodziło.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.05.12, 12:58
-4#11
mbe @ 2014.05.12 12:49  Post: 747292

Powtórzę ci to co napisałem wyżej. Poczekamy jak będziesz śpiewał jak ci syn przyjdzie przedstawić 'kobietę z brodą'... Jako nowego chlopaka

Nie jestem wczorajszy, jego życie i jego wybory, ale są ludzie, którzy myślą i roszczą sobie niewiadomo co.
Wyznawców współczesnych spartan czy rzymian nie brakuje, kult wprawnych wojaków i morderców dbających o moralność i zdrowie innych będzie zawsze. Niech sobie palą te symbole, oby nie posunęli się dalej.
sevae @ 2014.05.12 12:57  Post: 747295

Nie wiem o czym ty do mnie mówisz.

Do ciebie mówiłem? Wymachiwać można flagami i transparentami jakimi uważa się za ważne, wolność pełna czy żadna?
Hedrox87Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hedrox872014.05.12, 12:59
-3#12
@sevae Skoro religię można promować nawet na poziomie władz kraju to czemu nie seksualność? I jedno i drugie to rzecz prywatna, a seksualność tym bardziej ma prawo być poruszana w przestrzeni publicznej bo dotyczy każdego bez wyjątku w przeciwieństwie do religii.
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 13:06
Hedrox87 @ 2014.05.12 12:59  Post: 747299
@sevae Skoro religię można promować nawet na poziomie władz kraju to czemu nie seksualność? I jedno i drugie to rzecz prywatna, a seksualność tym bardziej ma prawo być poruszana w przestrzeni publicznej bo dotyczy każdego bez wyjątku w przeciwieństwie do religii.

Nie można i jednego i drugiego.
*Konto usunięte*2014.05.12, 13:06
sevae @ 2014.05.12 12:57  Post: 747295
motiff @ 2014.05.12 12:36  Post: 747285
Reżim się rozpędza, wolność tam za to polega na niczym nieograniczonym entuzjazmie do władz, odmieńców można też dowolnie bić itp.
(...)

To co wracamy do czasów cyrków i parad, gdzie propagowano pod przymusem, czyli publicznie lżono i szydzono, żeby ciemny lud mógł dać upust negatywnym emocjom i oglądał demony?
Czy lepiej schować ich do psychiatryków, pozamykać w piwnicach i okryć szczelnymi woalami?
Mam nadzieję, że czasy pruderii odejdą i nie wrócą, trzeba walczyć z zakłamaniem nie z nieszkodliwymi, naturalnymi odruchami.

Nie wiem o czym ty do mnie mówisz. Ja bym chciał wrócić do czasów w których geje mogli uprawiać miłość a ludzie którzy nie chcieli tego słuchać o tym nie wiedzieli. Bo to jaką ktoś ma orientację seksualną nie powinno nikogo interesować. Nie powinno się nią też wymachiwać jak chorągwią, bo wzbudzi to tylko zainteresowanie tych co nie powinno. Nie rozumiem chęci promowania swojej orientacji i jej pokazywania. To w pracy mam wiedzieć kto jest gejem czy raczej nie powinno mieć to znaczenia - czyli nie powinienem znać niczyjej orientacji bo to do pracy nie potrzebne. Uważam, że to drugie.

Bo moment w którym nie będzie się na to zwracać uwagi to będzie moment w którym stanie się to normalne. Promowanie/propagowanie czy publiczne określanie siebie nie działa na korzyść unormowania.

Homoseksualiści mnie nie obchodzą, ale jak zaczną podkreślać w stosunku do mnie swoją orientację to sprawią, że się nimi zacznę interesować. To po co to robią jak normalność to jest w tedy jak przechodzę nad tym do porządku dziennego i się nie interesują. To nienormalne, że mnie chcą swoją orientacją zainteresować, kiedy oczekują jednocześnie żeby mnie to nie obchodziło.

Dodkłanie to pisałem, moffin kompletnie mnie nie zrozumiał....
Co innego TOLERANCJA, a co innego promocja, reklama, propagowanie seksualności...
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 13:11
motiff @ 2014.05.12 12:58  Post: 747298
Wymachiwać można flagami i transparentami jakimi uważa się za ważne, wolność pełna czy żadna?

Nie zrozumiałeś, flagami można jakimi się chce, ale seksualnością nie powinno się wymachiwać jak flagami, bo interesowanie nią (tym kto jakie ma preferencje) nie jest tym co che się osiągnąć...

No chyba, że to promowanie i faktycznie chcesz mnie zainteresować żebym wiedział kto jest gejem a kto nie. Tylko po co mi to wiedzieć? Co? Żebym go przypadkiem nie zwolnił? Albo żebym myślał że jest bardziej uczuciowy i wrażliwy?

EDIT: Żebym go nie obraził? To sprawa kultury i tolerancji, nie muszę wiedzieć kto jest homo i w towarzystwie samych hetero ich nie obrażę. A jeżeli nie będę wiedział że jest homo to obrażę jako człowieka. Kiedy mi się propagują i ujawniają to czego na nich nie powiem staję się nietolerancyjny... normalnie jak z kościołem.
Hedrox87Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hedrox872014.05.12, 13:22
-3#16
sevae @ 2014.05.12 13:06  Post: 747301
Hedrox87 @ 2014.05.12 12:59  Post: 747299
@sevae Skoro religię można promować nawet na poziomie władz kraju to czemu nie seksualność? I jedno i drugie to rzecz prywatna, a seksualność tym bardziej ma prawo być poruszana w przestrzeni publicznej bo dotyczy każdego bez wyjątku w przeciwieństwie do religii.

Nie można i jednego i drugiego.


Jeśli tak to się zgadzam. Jednak edukować się powinno w kwestii seksualności. Sam na studiach miałem seksuologię i widzę jakie braki są w polskiej edukacji.
mbe2014.05.12, 13:32
-2#17
Hedrox87 @ 2014.05.12 12:59  Post: 747299
@sevae Skoro religię można promować nawet na poziomie władz kraju to czemu nie seksualność? I jedno i drugie to rzecz prywatna, a seksualność tym bardziej ma prawo być poruszana w przestrzeni publicznej bo dotyczy każdego bez wyjątku w przeciwieństwie do religii.

Pytanie. Co byś zrobił jak byś zobaczył swojego syna wybierającego się do szkoły umalowanego w sukience i szpilkach ala kiełbasa z eurowizji???

Tolerancja powinna mieć swoje granicę więc zakładam że nie odpowiesz na tego posta.
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 13:33
-2#18
Hedrox87 @ 2014.05.12 13:22  Post: 747309
sevae @ 2014.05.12 13:06  Post: 747301
(...)

Nie można i jednego i drugiego.


Jeśli tak to się zgadzam. Jednak edukować się powinno w kwestii seksualności. Sam na studiach miałem seksuologię i widzę jakie braki są w polskiej edukacji.

Za dobrze rozumianym gender jestem. Dzieci wcześnie odkrywają seksualność, zarówno chłopcy i dziewczynki czasami w wielku poniżej 5 lat potrafią posuwać różne przedmioty albo wykonywać ruchy seksualne w łóżkach i kompletnie tego nie rozumieją. Musi też być kontakt z rodzicami aby dziecko nie miało oporów i nie było to kwestią tabu kiedy nastąpi zły dotyk.

Jednak gender nie wyjdzie bo musiałby być prowadzony w przedszkolach w obecności rodziców a to nie jest możliwe żeby rodzice uczestniczyli w takiej edukacji więc bardziej bym wolał program edukacji rodziców (i w ogóle jakieś szkoły państwowe dla przyszłych rodziców).
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2014.05.12, 13:36
mbe @ 2014.05.12 13:32  Post: 747312
Hedrox87 @ 2014.05.12 12:59  Post: 747299
@sevae Skoro religię można promować nawet na poziomie władz kraju to czemu nie seksualność? I jedno i drugie to rzecz prywatna, a seksualność tym bardziej ma prawo być poruszana w przestrzeni publicznej bo dotyczy każdego bez wyjątku w przeciwieństwie do religii.

Pytanie. Co byś zrobił jak byś zobaczył swojego syna wybierającego się do szkoły umalowanego w sukience i szpilkach ala kiełbasa z eurowizji???

Tolerancja powinna mieć swoje granicę więc zakładam że nie odpowiesz na tego posta.

A co by zrobili ludzie w Polsce 50 lat temu gdyby zobaczyli kobietę w krótkich włosach, dżinsach i marynarce... taką jak np. taka Juliet by przyjechała http://i.vimeocdn.com/video/470311209_1280.jpg
Wiesz, że to byłby szok na miarę drag queen?

Może malowanie to przesada, ale kobiety się wyemancypowały... a mężczyźni dalej muszą latem grzać jajka w spodniach, żeby sprawdzić czy miałbyś fajny chłodek będąc w sukience musiałbyś zostać księdzem.
*Konto usunięte*2014.05.12, 13:39
kiedys ogół mial racje a dzis?... no coz, margines ma coraz wieksze prawa...
Zaloguj się, by móc komentować