Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
mocu1987 (2014.04.21, 15:13)
Ocena: 0
#1

0%
Będzie co robić w nowym Wolfie ^^
Kiciunio (2014.04.21, 15:15)
Ocena: 0
#2

0%
Ale będzie czesanko!
Maniak1987 (2014.04.21, 15:28)
Ocena: 5
#3

0%
Nie oglądam, szkoda sobie psuć zabawy.
Drzemor (2014.04.21, 15:33)
Ocena: 14
#4

0%
nie wiem czemu ale jakoś mi nie podchodzi.

Plastikowe do dupy tekstury, mechanika jakaś taka sztyczna. Ehh ile bym dał za taki klimat z CoD 1/2 ...
ghostdragon (2014.04.21, 16:14)
Ocena: 4
#6

0%
olo19 @ 2014.04.21 15:37  Post: 742093
ciekawe czy mi pujdzie

nie, ale jest szansa ze pÓjdzie
Kelam (2014.04.21, 16:51)
Ocena: 6
#8

0%
Sam nie wiem. Niby źle nie jest, ale za serce mnie ten gameplay nie chwycił.
Szwarcu (2014.04.21, 16:54)
Ocena: 6
#9

0%
olo19 @ 2014.04.21 15:37  Post: 742093
ciekawe czy mi pujdzie

słownik w DX 11 :E
Kris194 (2014.04.21, 16:58)
Ocena: 8
#10

0%
No nie wiem, jakoś wolałbym odświeżonego RTCW.
sevae (2014.04.21, 17:13)
Ocena: 14
#11

0%
Eh, gdzie się podziały te klasyczne strzelaniny w których można było się zgubić na planszy. Teraz wszystko mocno liniowe jest... a jak coś chce udawać klasykę to jest... jeszcze bardziej liniowe - to jest chore.

Pamiętacie plansze i czasami nawet drzewko poziomów w takich grach jak Doom, Worlf3D, Duke Nukem 3D, Blood, pierwszy Unreal?

Chciałbym powrotu klasycznych strzelanin, ale takich naprawdę a nie marketingowego wciskania kitu. Czyli poziomów z sekretami, wieloma drogami do końca, backtrakingu, rozgałęziających się poziomów (w sensie z jednej planszy żeby dało się przejść do kilku innych a nie do jednej następnej).

Dzisiejsze strzelaniny nie wywodzą się z tych gier które wymieniłem. Wywodzą się z celowniczków. Tamta linia FPSów umarła. Teraz mamy klony Virtua Cop i podobnych z tego gatunku w których dodano możliwość chodzenia.

Strzelanek których korzeniami są labiryntówki ze świecą szukać, sami potomkowie celowniczków z automatów.
jacenty101 (2014.04.21, 17:59)
Ocena: 0
#12

0%
I znowu 15 godzinny teledysk. Eh... Czy już naprawdę tak ciężko zrobić nieco dłuższą grę?

Ale i tak kupię.
Redux (2014.04.21, 18:11)
Ocena: -3
#13

0%
sevae @ 2014.04.21 17:13  Post: 742116
Eh, gdzie się podziały te klasyczne strzelaniny w których można było się zgubić na planszy. Teraz wszystko mocno liniowe jest... a jak coś chce udawać klasykę to jest... jeszcze bardziej liniowe - to jest chore.

Pamiętacie plansze i czasami nawet drzewko poziomów w takich grach jak Doom, Worlf3D, Duke Nukem 3D, Blood, pierwszy Unreal?

Może to kwestia gustu, może to kwestia pokolenia :E, w każdym bądź razie w większość powyższych tytułów grałem (z wyjątkiem Blood) ale odniosę się głównie do Wolfenstein 3D - ogółem fajnie się grało ale z powodu rozbudowania niektórych poziomów gra stopniowo zaczynała mi się nudzić, a faktycznej strzelaniny było mniej, niż bym tego chciał. Gameplaya nowego Wolfensteina nie oglądnę (zgadzam się z Maniakiem1987) ale jeżeli gra faktycznie jest, jak mówisz, liniowa, to narzekać nie będę.
Oczywiście nie chodzi mi o to, by każda gra była liniowa - ot, taki mam gust.
rafiki20 (2014.04.21, 18:29)
Ocena: 0
#14

0%
Film został usunięty lol
goly (2014.04.21, 18:37)
Ocena: 0
#15

0%
Maniak1987 @ 2014.04.21 15:28  Post: 742089
Nie oglądam, szkoda sobie psuć zabawy.

bo link nie dział :E
SunTzu (2014.04.21, 18:43)
Ocena: 5
#16

0%
sevae @ 2014.04.21 17:13  Post: 742116
Eh, gdzie się podziały te klasyczne strzelaniny w których można było się zgubić na planszy. Teraz wszystko mocno liniowe jest... a jak coś chce udawać klasykę to jest... jeszcze bardziej liniowe - to jest chore.

Pamiętacie plansze i czasami nawet drzewko poziomów w takich grach jak Doom, Worlf3D, Duke Nukem 3D, Blood, pierwszy Unreal?

Chciałbym powrotu klasycznych strzelanin, ale takich naprawdę a nie marketingowego wciskania kitu. Czyli poziomów z sekretami, wieloma drogami do końca, backtrakingu, rozgałęziających się poziomów (w sensie z jednej planszy żeby dało się przejść do kilku innych a nie do jednej następnej).

Dzisiejsze strzelaniny nie wywodzą się z tych gier które wymieniłem. Wywodzą się z celowniczków. Tamta linia FPSów umarła. Teraz mamy klony Virtua Cop i podobnych z tego gatunku w których dodano możliwość chodzenia.

Strzelanek których korzeniami są labiryntówki ze świecą szukać, sami potomkowie celowniczków z automatów.

To o czym piszesz jest zbyt skomplikowane, przeciętny gracz nie poradziły sobie intelektualnie z tym. Ideałem=najlepiej sprzedającym się FPSem jest COD,

Taką grą w sumie był RAGE, też nie odniósł wielkiego sukcesu.
qjin (2014.04.21, 18:48)
Ocena: 0
#17

0%
goly @ 2014.04.21 18:37  Post: 742136

bo link nie dział :E


Jeszcze wtedy działał. Kilka minut temu wrzuciłem nowy, już dobry. Dałem też odnośnik do oficjalnego kanału Bethesdy na Twitchu - tam też materiał jest do obejrzenia. I stamtąd nie zostanie usunięty.
mr_klee (2014.04.21, 18:48)
Ocena: 0
#18

0%
goly @ 2014.04.21 18:37  Post: 742136
Maniak1987 @ 2014.04.21 15:28  Post: 742089
Nie oglądam, szkoda sobie psuć zabawy.

bo link nie dział :E


Jest jeszcze jeden: http://m.youtube.com/watch?v=q8fDkns1FxE
CortexM3 (2014.04.21, 18:52)
Ocena: 11
#19

0%
A więc tak pograć się da, ale szału nie ma, gra kompletnie bez aspiracji, już pierwsze 20 sek gempleyu razi, wejście do okopu który ostrzeluje altyleria, alleluja dosłownie, kawałek dalej granatem robimy wyrwę w żelbetowym zbrojonym stropie bunkra, co stanowi kompletne nieporozumienie do sceny dalej gdzie do zdetonowania głowic potrzebujemy ładunku wybuchowego, żeby zrobić dziurę w kratce ściekowej. Widać kompletny brak pomysłu i logiki przy budowaniu planszy, wszystko na pałę, aby tylko amonici dużo leżało w koło. Nawet nie oglądałem do końca, straszna żenua.
Przeciwnicy w ogóle nie wykazują chęci do walki, o współpracy już nie mówiąc. Co robią nasi koledzy z filmiku, srają w gacie i czekają aż sami zdobędziemy kompleks ?
Ogólnie gra jest słabym klonem Quake 4. Jak już twórcy robią zamknięty świat, to powinni go dobrze planować i nieco urozmaicić. Co by się stało jakby towarzyszyło nam 2 rebeliantów i trzeba by z nimi współpracować. Trzeba by bardziej przemyśleć bunkry i lokację, kurcze gra by na tym straciła.
CortexM3 (2014.04.21, 19:02)
Ocena: 5
#20

0%
SunTzu @ 2014.04.21 18:43  Post: 742138
sevae @ 2014.04.21 17:13  Post: 742116
Eh, gdzie się podziały te klasyczne strzelaniny w których można było się zgubić na planszy. Teraz wszystko mocno liniowe jest... a jak coś chce udawać klasykę to jest... jeszcze bardziej liniowe - to jest chore.

Pamiętacie plansze i czasami nawet drzewko poziomów w takich grach jak Doom, Worlf3D, Duke Nukem 3D, Blood, pierwszy Unreal?

Chciałbym powrotu klasycznych strzelanin, ale takich naprawdę a nie marketingowego wciskania kitu. Czyli poziomów z sekretami, wieloma drogami do końca, backtrakingu, rozgałęziających się poziomów (w sensie z jednej planszy żeby dało się przejść do kilku innych a nie do jednej następnej).

Dzisiejsze strzelaniny nie wywodzą się z tych gier które wymieniłem. Wywodzą się z celowniczków. Tamta linia FPSów umarła. Teraz mamy klony Virtua Cop i podobnych z tego gatunku w których dodano możliwość chodzenia.

Strzelanek których korzeniami są labiryntówki ze świecą szukać, sami potomkowie celowniczków z automatów.

To o czym piszesz jest zbyt skomplikowane, przeciętny gracz nie poradziły sobie intelektualnie z tym. Ideałem=najlepiej sprzedającym się FPSem jest COD,

Taką grą w sumie był RAGE, też nie odniósł wielkiego sukcesu.

To logiczne idiotami łatwiej się rządzi, i łatwiej się im sprzedaje szmelc. Ale czy aby tego na pewno chcemy, bardziej zidiociałych gier ? Taki TUROK 2 z 1998/99 jak pamiętam oferował więcej, tam przynajmniej dinusie próbowały nawiązać z nami walkę a nie czkały spokojnie, na nóż w plecy. Nowy Wolf, aż razi statycznością, czy ci wartownicy nie mogli robić obchodu ?
Ogólnie sprawdza sie tutaj zasada im więcej szumu wokół tytułu tym on słabszy.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 24
To już definitywny koniec tego oprogramowania. 22
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 9
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 14
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Facebook
Ostatnio komentowane