komentarze
bolonskiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bolonski2014.04.12, 20:55
31#1
brawo Sony
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2014.04.12, 21:25
11#2
No to niektórzy mają bombowe wrażenia z gry :E Brawa za przyznanie się do błędu.
kadajoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kadajo2014.04.12, 21:43
16#3
Japończycy, szanują klienta bo wiedza ze wtedy szanują też siebie.
Nie to co koreańce czy hamerykanie... sprzedaj i zapomnij.
w_s2014.04.12, 21:56
-1#4
kadajo @ 2014.04.12 21:43  Post: 740042
Japończycy, szanują klienta bo wiedza ze wtedy szanują też siebie.
Nie to co koreańce czy hamerykanie... sprzedaj i zapomnij.

Jaja sobie chyba robisz, akurat najlepszy serwis mają amerykanie, mowa a Microsofcie i Apple, a przeciwieństwem jest Sony, którego serwis jest przynajmniej w Polsce jakimś pośmiewiskiem, no ale, nie znam się, to się wypowiem
Zresztą serwis Samsunga też nie jest taki zły, przynajmniej z moich obserwacji, i ponownie, telefonowy serwis Sony to tragedia, mowa o w-support.
ReduxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Redux2014.04.12, 23:05
Nie rozumiem tutaj czegoś. Skoro Panasonic przyznał się, że ich baterie wybuchają (a więc to nie chodzi o inny komponent notebooka), a w dodatku firma Sony 'podała dokładne numery seryjne laptopów, których właściciele powinni zaprzestać ich używania' to dlaczego wymieniają całe urządzenia? Nie wystarczy wymienić baterii?
ficiasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ficias2014.04.12, 23:22
Nie wiem czemu służą w artykule te nawiązania do przypadku baterii w Samsungu S3 napisane z takim przekąsem i pod koniec też chwalenie Sony i znowu nawiązanie, że 'nie wszyscy obwiniają innych'.
W przypadku Samsunga był to pojedynczy przypadek i w dodatku spowodowany zastosowaniem zamiennika, a nie było akcji serwisowej. Wystarczyło przytoczyć tamtą sytuację w neutralnym tonie zamiast pisać tak jakby były jakieś masowe problemy z bateriami w S3 i firma umywałaby ręce. W gruncie rzeczy, to dobrze, że zbadali sprawę i odkryli przyczynę, bo gdyby uznali, że to ich wina mogłoby to wywołać panikę właścicieli innych S3.

Pewnie, Sony fajnie się zachowało, ale z drugiej strony gdyby jacyś użytkownicy ucierpieli przez zapłon lub wybuch baterii, to firma musiałaby sporo na odszkodowania wydać ;)

Swoją drogą gdzie ta japońska jakość ostatnimi czasy - to laptopy Sony/baterie Panasonica, to jakiś czas temu akcja serwisowa Toyoty. Problematyczne akumulatory w Dreamlinerach też chyba były japońskie.
Albo inni producenci nie ujawniają problemów albo japońscy producenci mają niefart albo za szybką próbują wprowadzać nowe technologie bez odpowiednich testów :)
buggeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
buggeer2014.04.12, 23:51
ficias @ 2014.04.12 23:22  Post: 740052


Pewnie, Sony fajnie się zachowało, ale z drugiej strony gdyby jacyś użytkownicy ucierpieli przez zapłon lub wybuch baterii, to firma musiałaby sporo na odszkodowania wydać ;)

Swoją drogą gdzie ta japońska jakość ostatnimi czasy - to laptopy Sony/baterie Panasonica, to jakiś czas temu akcja serwisowa Toyoty. Problematyczne akumulatory w Dreamlinerach też chyba były japońskie.
Albo inni producenci nie ujawniają problemów albo japońscy producenci mają niefart albo za szybką próbują wprowadzać nowe technologie bez odpowiednich testów :)


Poczytaj sobie o General Motors 2014 recall. Od 2005 roku produkowali samochody, które mogły wyłączyć się w dowolnym momencie. Wiedzieli o tym. Wiele osób zginęło a jeszcze więcej zostało rannych. Informację o usterce ujawnili dopiero teraz, kiedy amerykańskie prawo zaczęło chronić ich przez koniecznością wypłaty jakichkolwiek odszkodowań. A najlepsze w całej histori jest to, że gdyby zdecydowali się od razu zmienić stosowane rozwiązania tak, by wyeliminować usterkę kosztowałoby ich to $1/samochód.
*Konto usunięte*2014.04.12, 23:58
Jeżeli coś miałoby mi się zepsuć w laptopie to często Panasonic, w asus-ach, sony ile to razy widziałem napęd uwalony...
... ale laptopy panasonic-a działają lata, bezawaryjnie intensywnie użytkowane...

Taki paradoks.
FircykZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fircyk2014.04.13, 00:22
11#9
Redux @ 2014.04.12 23:05  Post: 740050
Nie rozumiem tutaj. Nie wystarczy wymienić baterii?

Non-removable battery. Coraz częściej spotykana rzecz w elektronice, zmora.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.04.13, 08:38
w_s @ 2014.04.12 21:56  Post: 740044
kadajo @ 2014.04.12 21:43  Post: 740042
Japończycy, szanują klienta bo wiedza ze wtedy szanują też siebie.
Nie to co koreańce czy hamerykanie... sprzedaj i zapomnij.

Jaja sobie chyba robisz, akurat najlepszy serwis mają amerykanie, mowa a Microsofcie i Apple, a przeciwieństwem jest Sony, którego serwis jest przynajmniej w Polsce jakimś pośmiewiskiem, no ale, nie znam się, to się wypowiem
Zresztą serwis Samsunga też nie jest taki zły, przynajmniej z moich obserwacji, i ponownie, telefonowy serwis Sony to tragedia, mowa o w-support.

Ciekawe przykłady. Microsoft - co u nich reklamować. Software? Przecież to zadny koszt dla MS tak naprawdę, podobnie X360, którego wymieniali bo i tak cały dział ma straty i ma to być buffor od N i SONY. Co do Apple to serwisu się nie dziwie, skoro koszt produkcji iPhone5 to 170USD, a sprzedają go za prawie 1000USD więc w koszt urządzenia masz wliczone kilka sztuk na wymianę. Co do SONY serwisu nie wiem, bo nigdy nie korzystałem. Mam w domu 4 urządzenia i jak narazie po kilku latach wszystkie działają bezbłędnie (PS3, PSPgo, X-series i XperiaP). PS3 fat 5 rok i nic, gdzie gpu AMD w lapie zaczęło walić artefaktami po niespełna 2 latach.

@SunTzu
U mnie w lapie właśnie padł napęd Panasonica (DVD-RAM) - choć to może wina wcześniejszego zalania lapa piwem i herbatą. Wymieniłem na Optiarc (NEC/SONY) i hula trochę dłużej od tamtego. Nie ma na awarie reguły.
*Konto usunięte*2014.04.13, 09:31
Obracam się w środowisku, które intensywnie korzysta z napędów w laptopach i nie ma reguły poza tą, wszystkim padły w laptopie napędy i były to panasonici. Nie są to duże liczby, ale co zrobić...
Może u Ciebie to wina zalania, ale wliczasz się do tego klubu :P

Co do Apple to serwisu się nie dziwie, skoro koszt produkcji iPhone5 to 170USD, a sprzedają go za prawie 1000USD więc w koszt urządzenia masz wliczone kilka sztuk na wymianę.

Podałeś cenę części, a zapomniałeś o tym, że ktoś to musi wspierać, transportować, złożyć... Tak czy siak Apple zarabia jakieś 50% średnio na tym, czyli trochę masz racji... tylko gdyby każdemu wymieniło to by nic nie zarobiło.
Wyższą od Apple rentowność ma zdaję się wyłącznie Międzynarodowy Komitet Olimpijski, MKOl

gdzie gpu AMD w lapie zaczęło walić artefaktami po niespełna 2 latach.
Jaki laptop? jakie GPU?
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.04.13, 10:00
-1#12
Mam wrazenie, ze kiedyś się za mocno nagrzał. Teraz mam pastę pod procem MX-2 i lap się nie grzeje. GPU to HD2600, na kościach Samsunga. Rozkręcałem go wiele razy ale do GPU się dostać nie jest łatwo. Pod kośćmi są tylko te podkładki takie z jakiejś gumy.

Lap ma taki objaw, ze raz na 2-3 tygodnie, ekran nagle robi się tęczowy jakby się wylał. Wystarczy się wylogować i zalogować i wraca do normy. Swoją drogą wiele przeszedł, dwa zalania, upadek z 60cm i usiadłem kiedyś na klawiaturze, aczkolwiek GPU sypało sie przed tymi przygodami. A200-209.
*Konto usunięte*2014.04.13, 11:08
No to tak się zdarza... Niestety wbrew temu co focus pisze to mimo, że układy scalone mają zapas temperaturowy to po jakimś czasie takiej pracy sypią się.
Boleśnie tego doświadcza Apple, które od zawsze robi układy chłodzenia tak by w stresie spowalniacz się włączał... po latach padnie, a to GPU, a to pamięć, a to coś innego.
Nawet plaga ta dotknęła mac-a PRO, który w stresie przegrzewa się.

A to winne było NV z 8600m, a to winne było nv z 9600m, a to było winne AMD z 6xxxm.

Pastę apple zakłada taką i w taki sposób cóż... byłem pod wrażeniem, że niektórzy producenci potrafią gorzej/lepiej, tak apple zalewa układy pastą.

ficiasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ficias2014.04.13, 11:37
buggeer @ 2014.04.12 23:51  Post: 740057
ficias @ 2014.04.12 23:22  Post: 740052


Pewnie, Sony fajnie się zachowało, ale z drugiej strony gdyby jacyś użytkownicy ucierpieli przez zapłon lub wybuch baterii, to firma musiałaby sporo na odszkodowania wydać ;)

Swoją drogą gdzie ta japońska jakość ostatnimi czasy - to laptopy Sony/baterie Panasonica, to jakiś czas temu akcja serwisowa Toyoty. Problematyczne akumulatory w Dreamlinerach też chyba były japońskie.
Albo inni producenci nie ujawniają problemów albo japońscy producenci mają niefart albo za szybką próbują wprowadzać nowe technologie bez odpowiednich testów :)


Poczytaj sobie o General Motors 2014 recall. Od 2005 roku produkowali samochody, które mogły wyłączyć się w dowolnym momencie. Wiedzieli o tym. Wiele osób zginęło a jeszcze więcej zostało rannych. Informację o usterce ujawnili dopiero teraz, kiedy amerykańskie prawo zaczęło chronić ich przez koniecznością wypłaty jakichkolwiek odszkodowań. A najlepsze w całej histori jest to, że gdyby zdecydowali się od razu zmienić stosowane rozwiązania tak, by wyeliminować usterkę kosztowałoby ich to $1/samochód.

Faktycznie z GM coś jest na rzeczy, bo generalnie jak wyszuka się hasło 'General Motors Recall', to sporo wątków znajduje i to nie tylko dotyczących problemów z zapłonem.
Z drugiej strony, to w końcu General Motors, jak dla mnie klasa niżej niż nawet Daewoo, szczególnie jeśli chodzi o markę Chevrolet - samochody sprzedawane pod tą marką są tak tanie, że można je kupować niemal jak pieczywo ;) Nawet te ich droższe marki nie wyróżniają się jakoś specjalnie pozytywnie w kwestii jakości.

Generalnie takie mamy czasy, że dąży się do produkcji 'jednorazówek'. Dobrze to widać właśnie na rynku samochodów, gdzie często silniki mające 100 tys. przebiegu są już po remoncie. Kiedyś przy takim przebiegu uznawało się, że silnik dopiero się 'ułożył' :)
anemusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
anemus2014.04.13, 12:28
Kupuję cały nakład dla polskiego Sejmu!!!
Akira23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Akira232014.04.13, 13:18
@Hashi
'Ciekawe przykłady. Microsoft - co u nich reklamować. Software? Przecież to zadny koszt dla MS tak naprawdę, podobnie X360, którego wymieniali bo i tak cały dział ma straty i ma to być buffor od N i SONY. '

No bo Ms nie robi klawiatur,myszek, padów, kierownic,tabletów,kamer do pc, a pewnie niedługo dojdą telefony, po przejęciu Nokii. Proszę Cię...

motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.04.13, 13:22
vaio i tak zalicza zgona marketingowego, więc odblokowało im się mówienie prawdy, zniknie z czasem z rynku i po problemie.
michal13225Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
michal132252014.04.13, 14:56
A ja zacznę od dupy strony, Jak można kupować laptopy Sony? Niedorzeczne, płacenie za znaczek SONY i VAIO, ogólnie lubie Sony za ich inne produkty, vide Playstation, ale laptopy to jest jakaś masakra.
*Konto usunięte*2014.04.13, 15:48
michal13225 @ 2014.04.13 14:56  Post: 740101
Niedorzeczne, płacenie za znaczek .... ale laptopy to jest jakaś masakra.

tak, jak u większości innych producentów.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.04.13, 17:00
-3#20
Akira23 @ 2014.04.13 13:18  Post: 740092
@Hashi
'Ciekawe przykłady. Microsoft - co u nich reklamować. Software? Przecież to zadny koszt dla MS tak naprawdę, podobnie X360, którego wymieniali bo i tak cały dział ma straty i ma to być buffor od N i SONY. '

No bo Ms nie robi klawiatur,myszek, padów, kierownic,tabletów,kamer do pc, a pewnie niedługo dojdą telefony, po przejęciu Nokii. Proszę Cię...


Nie chcę mi się z tobą gadać bo jesteś kolejnym nawiedzonym fanatykiem MS pewnie. Co innego wymienić klawiaturę którą chińczyk klepie za 2 centy, a co innego naprawiać laptopa, gdzie roboczogodzina pracownika kosztuje dość sporo, a i same części są dość drogie. MS gdyby produkował głównie hardware, zatonęli by w ciągu jednego kwartału.
Zaloguj się, by móc komentować