komentarze
taithZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
taith2014.03.20, 14:21
sony miało mały wpływ na premierę
już od pewnego czasu kończono produkcję DK1 ze względu na brak części
recenzenci którzy mieli kontakt z OR i sprzętem sony potwierdzają, że OR nadal przoduje
kwahooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kwahoo2014.03.20, 14:47
Sony ma mniejszy tzw 'screen door efekt' i kamerka śledzi pozycję przez całe 360 stopni. OR ma 20-30 stopni niewidoczne dla kamerki jak się odwróci całkiem tyłem.

Za to Rift nie rozmywa (OLED 75 Hz low-persistence) i ma bardzo dokładne śledzenie pozycji (błąd < 1mm). Do tego Carmack wynalazł podróże w czasie



Przy czym to wszystko nie jest stanem docelowym. Wersja konsumencka ma mieć te same ficzery co DK2, ale 90Hz i wyższą rozdziałkę.
taithZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
taith2014.03.20, 16:28
wersje deweloperskie oculusa są przeznaczone dla pasjonatów oraz twórców gier
gry te będą dedykowane dla oculusa
spodziewam się, że finalna rozdzielczość może wynieść 2160x1080
oczywiście w konsoli nie ma mowy aby takie coś poleciało na 60FPS
w tym wypadku 60FPS to konieczność, chyba że lubicie nudności panowie konsolowcy
kaczy99Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kaczy992014.03.20, 17:21
-2#4
nie sądzę by finalna rozdzielczość wynosiła 2160x1080. Nie widziałem by ktokolwiek produkował jakikolwiek ekran w tej rozdzielczości czy nawet 1080x1080. Moim zdaniem najprawdopodobniejsza większa rozdzielczość to 2560x1440, to chyba jedyna rozdzielczość obecnie produkowana w tym rozmiarze i technologii OLED większa od 1080p. Polecam dość prosty i nie dokładny ale jednak działający symulator oculusa http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2014.03.20, 17:45
Dobrze że zwiększyli tą rozdzielczość. Na papirusie oculus brzmi fajnie ale w praniu NARAZIE to lipa. Siatka taka że pixele podczas gry liczyć można

Nie żebym hejcił oculusa bo czekam na finalną wersję z jęzorem wywalonym ale ostygł mój zapał co do deweloperki
gregory003Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gregory0032014.03.20, 17:59
taith @ 2014.03.20 16:28  Post: 733568
wersje deweloperskie oculusa są przeznaczone dla pasjonatów oraz twórców gier
gry te będą dedykowane dla oculusa
spodziewam się, że finalna rozdzielczość może wynieść 2160x1080
oczywiście w konsoli nie ma mowy aby takie coś poleciało na 60FPS
w tym wypadku 60FPS to konieczność, chyba że lubicie nudności panowie konsolowcy

Nie wiedziałem, że nudności w tego typu niszowych wynalazkach biorą sie z małej liczby fpsów. Zawsze myślałem, że to wina niedostrojenia informacji w mózgu z oczu obserwujących dynamiczny obraz z raportami z błędnika, który twierdzi że nijak się nie poruszamy. ale co ja tam mogę głupi wiedzieć panie pecetowcu.
RubyLaneZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RubyLane2014.03.24, 02:08
gregory003 @ 2014.03.20 17:59  Post: 733605
taith @ 2014.03.20 16:28  Post: 733568
wersje deweloperskie oculusa są przeznaczone dla pasjonatów oraz twórców gier
gry te będą dedykowane dla oculusa
spodziewam się, że finalna rozdzielczość może wynieść 2160x1080
oczywiście w konsoli nie ma mowy aby takie coś poleciało na 60FPS
w tym wypadku 60FPS to konieczność, chyba że lubicie nudności panowie konsolowcy

Nie wiedziałem, że nudności w tego typu niszowych wynalazkach biorą sie z małej liczby fpsów. Zawsze myślałem, że to wina niedostrojenia informacji w mózgu z oczu obserwujących dynamiczny obraz z raportami z błędnika, który twierdzi że nijak się nie poruszamy. ale co ja tam mogę głupi wiedzieć panie pecetowcu.


za mało jeszcze wiesz, googlaj dalej :D
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.03.24, 21:17
Ja mam zamiar wymienić same soczewki 1080p. Może pojawią się w sprzedaży i nie będę musiał wymieniać devkita 1 :) Póki co, gram tylko na HMZ'cie :) Byle do lipca :) Dostęp do urzadzenia będzie w razie czego i w ostateczności sprzeda się wersję dev 1 :) Jako pasjonat tego typu urządzeń nie wyobrażam sobie dzisiaj grać na tv czy (o zgrozo) na monitorze :)
Zaloguj się, by móc komentować