Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Pinto (2014.03.20, 02:18)
Ocena: 16
#1

0%
I tutaj mamy przykład prawdziwego postępu w technologii generowania grafiki.
T_G (2014.03.20, 02:27)
Ocena: 9
#2

0%
no niech zrobia implementacje do softu adobe i rzeczywiscie rynek odstanie kopa
na ten moment nawet najszybsze quadra (tesli nie mialem okazji pomeczyc) kiepsko sobie radza z raytraceingiem w afterze
SNC (2014.03.20, 02:28)
Ocena: 0
#3

0%
Przelom czy ciekawostka?
*Konto usunięte* (2014.03.20, 03:35)
Ocena: 0
#4
Pinto @ 2014.03.20 02:18  Post: 733362
I tutaj mamy przykład prawdziwego postępu w technologii generowania grafiki.


Na razie to mamy samą obietnicę. Obietnic było wiele - tych spełnionych trochę mniej.
SunTzu (2014.03.20, 06:39)
Ocena: 0
#6

0%
SNC @ 2014.03.20 02:28  Post: 733364
Przelom czy ciekawostka?

Na larrabee też Intel pokazywał Ray Tracing 3 lata temu? Średnio to działało... może tu wreszcie.
Ile larrabee kosztuje.... Cóż PowerVR ma tutaj bardzo łakomy kąsek do zgarnięcia.
Krzysiak_PL_GDA (2014.03.20, 07:32)
Ocena: 2
#7

0%
1 Kwietnia ?
rops (2014.03.20, 07:35)
Ocena: 0
#8

0%
Chyba już wiemy jaki GPU trafi do najnowszych iZabawek.
Assassin (2014.03.20, 08:54)
Ocena: 1
#9

0%
SunTzu @ 2014.03.20 06:39  Post: 733371
SNC @ 2014.03.20 02:28  Post: 733364
Przelom czy ciekawostka?

Na larrabee też Intel pokazywał Ray Tracing 3 lata temu? Średnio to działało... może tu wreszcie.
Ile larrabee kosztuje.... Cóż PowerVR ma tutaj bardzo łakomy kąsek do zgarnięcia.

O ile się nie mylę to w przypadku Larrabee był to 100-procentowy ray-tracing, dlatego wymagało to ogromnej mocy obliczeniowej do zapewnienia przeciętnej w sumie grafiki (vide demo RTCW RT). Pomysł PowerVR wydaje się dużo lepszy...o ile to nie jest przedwczesny żart primaaprilisowy...
skoti48 (2014.03.20, 09:01)
Ocena: 0
#10

0%
SNC @ 2014.03.20 02:28  Post: 733364
Przelom czy ciekawostka?

Prawdopodobnie ciekawostka. Raytracing nikogo nie jara (tym bardziej, że obecny poziom shadowmapingu generuje efekty lepsze niż raytracing, odbicia mniej zgodne z fizyką i tak gracza nie obchodzą (ważne, że jest wrażenie, że coś się odbija), a z przezroczystością można sobie poradzić).
To ogólnie wygląda jak Caustic Graphics których nikt nie chce (twórcy PowerVR te karty robią), czy Nvidia promująca hybrydowy rendering i dodająca do Nvidia GameWokrs OptiXa... tylko nikt nie wie po co, bo puki sprzęt nie pozwala na pathtracing to nikogo zwykły raytracing nie rusza.

Ofc rozwiązanie bardzo ciekawe i będę mu się przyglądał, ale raczej trzeba na nie patrzyć w kategorii ciekawostka.
SunTzu (2014.03.20, 20:59)
Ocena: 0
#11

0%
Assassin @ 2014.03.20 08:54  Post: 733386
SunTzu @ 2014.03.20 06:39  Post: 733371
(...)

Na larrabee też Intel pokazywał Ray Tracing 3 lata temu? Średnio to działało... może tu wreszcie.
Ile larrabee kosztuje.... Cóż PowerVR ma tutaj bardzo łakomy kąsek do zgarnięcia.

O ile się nie mylę to w przypadku Larrabee był to 100-procentowy ray-tracing, dlatego wymagało to ogromnej mocy obliczeniowej do zapewnienia przeciętnej w sumie grafiki (vide demo RTCW RT). Pomysł PowerVR wydaje się dużo lepszy...o ile to nie jest przedwczesny żart primaaprilisowy...

No tak, daltego pisałem, że PowerVR jeśli to działa sprzętowo i szybciej to mamy reweolucję. Taki Arnold gdyby... no cóż ale jak już to ruszy larrabee
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 30
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 74
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane