komentarze
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2014.03.19, 21:06
19#1
Już wiemy, że Mantle znacząco obniża obciążenie procesora - potwierdziły to testy w Battlefield 4
-dalej czekamy na porównanie renderowanej grafiki :)
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.03.19, 21:18
Kazubin @ 2014.03.19 21:06  Post: 733309
Już wiemy, że Mantle znacząco obniża obciążenie procesora - potwierdziły to testy w Battlefield 4
-dalej czekamy na porównanie renderowanej grafiki :)

Thierf też nie otrzymałeś, więc pora przełknąć gorzką pigułkę...

Jednak jestem pod wrażaniem co do jakości portów mantle, patrząc po grach portowanych na OGL-a, niby podobna ilość roboty, a jednak Metro to jakaś kaszana tutaj. Jakby nie patrzeć mamy dwa skrajne podejścia, OGL umożliwia bardzo mały narzut na CPU, ale generalnie działamy na jednym wątku (da się wielowątkowo, ale tego ja nie widuję), a Mantle najlepsze wykorzystanie wszystkich wątków CPU.
3dmarkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
3dmark2014.03.19, 21:19
-7#3
Crytek to podobnie jak twórcy SeriousSam producent dem technologicznych na nowych silnikach. Gier na tych silnikach nie ma....... no chyba że w kiosku na półce gier po 9,99
raf3dZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raf3d2014.03.19, 21:22
17#4
Oby tym razem było wszystko jak należy, bez opóźnień i z sensownym zestawem gier. Może i Cryengine wyjdzie poza ramy pokazówki Cryteca. Trzymam kciuki
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2014.03.19, 21:23
Mantle to już nie jest tylko 'ficzer'.....
Za dużo silnych graczy chce z korzystać z tego API.....


Zawsze popierałem opengl jednak trzeba spojrzeć wprawdzie w oczy : opengl od dawna jest ciężkim nie zoptymalizowanym karłem :( Tam gdzie nie ma odpowiedniej kasy nie będzie rozwoju....
raf3dZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raf3d2014.03.19, 21:26
11#6
Walther @ 2014.03.19 21:23  Post: 733315
Mantle to już nie jest tylko 'ficzer'.....
Za dużo silnych graczy chce z korzystać z tego API.....


Zawsze popierałem opengl jednak trzeba spojrzeć wprawdzie w oczy : opengl od dawna jest ciężkim nie zoptymalizowanym karłem :( Tam gdzie nie ma odpowiedniej kasy nie będzie rozwoju....

Nie przesadzałbym. Silni gracze to Ubisoft, Epic, Valve, Dice. Z tym ostatnim udało się ale to tylko jedna gra z mantle choć chyba najważniejsza
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32014.03.19, 21:27
-2#7
Ciekawe co na to Zieloni, optymalizują w pocie czoła Physy'x ?
ObsesionZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Obsesion2014.03.19, 21:28
16#8
Niech zrobią Mantle w GTA V i kupie Radeona :E
core_i7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
core_i72014.03.19, 21:32
Obsesion @ 2014.03.19 21:28  Post: 733318
Niech zrobią Mantle w GTA V i kupie Radeona :E

+100 :E
Jestem za bo w GTA IV na nvidii jest dużo dużo dużo lepiej niż na Radeonie. Sprawdziłem jedno i drugie. Boję się że 2600K będzie za słaby do GTA V
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2014.03.19, 21:33
raf3d @ 2014.03.19 21:26  Post: 733316
Walther @ 2014.03.19 21:23  Post: 733315
Mantle to już nie jest tylko 'ficzer'.....
Za dużo silnych graczy chce z korzystać z tego API.....


Zawsze popierałem opengl jednak trzeba spojrzeć wprawdzie w oczy : opengl od dawna jest ciężkim nie zoptymalizowanym karłem :( Tam gdzie nie ma odpowiedniej kasy nie będzie rozwoju....

Nie przesadzałbym. Silni gracze to Ubisoft, Epic, Valve, Dice. Z tym ostatnim udało się ale to tylko jedna gra z mantle choć chyba najważniejsza



Zobacz jakie silniki wspierają/zaczynają wspierać...
Najważniejsze jednak jest to jakie profity Mantle rzeczywiście daje i to na takim etapie rozwoju.
mbe2014.03.19, 21:55
-1#11
3dmark @ 2014.03.19 21:19  Post: 733312
Crytek to podobnie jak twórcy SeriousSam producent dem technologicznych na nowych silnikach. Gier na tych silnikach nie ma....... no chyba że w kiosku na półce gier po 9,99

No tak Crysis to taka gierka za 9,90 z kiosku...
k1lzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
k1lz2014.03.19, 21:56
Kazubin @ 2014.03.19 21:06  Post: 733309
Już wiemy, że Mantle znacząco obniża obciążenie procesora - potwierdziły to testy w Battlefield 4
-dalej czekamy na porównanie renderowanej grafiki :)

Tu masz porównanie http://forum.hardwarepal.com/battlefield-4...ty-comparison/. Zmniejszona widocznosc, tekstury i detale=mantle.
k1lzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
k1lz2014.03.19, 21:56
-8#13
do usuniecia
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2014.03.19, 22:03
k1lz @ 2014.03.19 21:56  Post: 733323
Kazubin @ 2014.03.19 21:06  Post: 733309
(...)
-dalej czekamy na porównanie renderowanej grafiki :)

Tu masz porównanie http://forum.hardwarepal.com/battlefield-4...ty-comparison/. Zmniejszona widocznosc, tekstury i detale=mantle.

Skąd ta pewność ja tam widzę screeny z dwóch nieco różnych miejsc. Chcąc porównać odległość renderowania musiały by być w dokładnie tych samych miejscach. A nie są..
@ Topic.
Miło widzieć iż w końcu coś się naprawdę dzieje. Wsparcie w silniku dla nowego API może nie zbyt wiele znaczyć bo ma wsparcie pewnie dla OGL i DX również. Ale zawsze to jakieś zmiany na lepsze.
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2014.03.19, 22:21
raf3d @ 2014.03.19 21:26  Post: 733316
Walther @ 2014.03.19 21:23  Post: 733315
Mantle to już nie jest tylko 'ficzer'.....
Za dużo silnych graczy chce z korzystać z tego API.....


Zawsze popierałem opengl jednak trzeba spojrzeć wprawdzie w oczy : opengl od dawna jest ciężkim nie zoptymalizowanym karłem :( Tam gdzie nie ma odpowiedniej kasy nie będzie rozwoju....

Nie przesadzałbym. Silni gracze to Ubisoft, Epic, Valve, Dice. Z tym ostatnim udało się ale to tylko jedna gra z mantle choć chyba najważniejsza


Ile mieli tych gier natrzepać, skoro Mantle co dopiero wyszło spod strzechy? Obszczekać wszystko co związane z AMD, to tutejsza tradycja.
mbe2014.03.19, 22:28
-12#16
k1lz @ 2014.03.19 21:56  Post: 733323
Kazubin @ 2014.03.19 21:06  Post: 733309
(...)
-dalej czekamy na porównanie renderowanej grafiki :)

Tu masz porównanie http://forum.hardwarepal.com/battlefield-4...ty-comparison/. Zmniejszona widocznosc, tekstury i detale=mantle.

To jest Fake.
SupermanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Superman2014.03.19, 22:30
-3#17
A co crytek tak do AMD się przybliża ? Do niedawna mocno trzymali z NV, i na rozkaz NV odpuścili DX 10.1 bo to wspierały Radeony a Geforce już nie.
Chyba NV będzie musiała dodać wsparcie do Mantle.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2014.03.19, 22:39
mbe @ 2014.03.19 22:28  Post: 733330
k1lz @ 2014.03.19 21:56  Post: 733323
(...)

Tu masz porównanie http://forum.hardwarepal.com/battlefield-4...ty-comparison/. Zmniejszona widocznosc, tekstury i detale=mantle.

To jest Fake.

Udowodnij.
EA potwierdziło, że dla Mantle masz inne ustawienia LOD i coś tam jeszcze
TridentXZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TridentX2014.03.19, 22:39
Superman @ 2014.03.19 22:30  Post: 733331
A co crytek tak do AMD się przybliża ? Do niedawna mocno trzymali z NV, i na rozkaz NV odpuścili DX 10.1 bo to wspierały Radeony a Geforce już nie.
Chyba NV będzie musiała dodać wsparcie do Mantle.

Crysis 3 był z AMD
WaltherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Walther2014.03.19, 22:41
-1#20

Udowodnij.
EA potwierdziło, że dla Mantle masz inne ustawienia EA


Nie udowodni ponieważ nie może ;)
Zaloguj się, by móc komentować