komentarze
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.02.19, 10:49
52#1
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2014.02.19, 10:50
-31#2
a ja powiem ... dobre i te 900p... byle stabilne... o ile poziom detali będzie wysoki... to ta rozdzielczość nie zrobi, AŻ takiej różnicy... prawda, że przy materiałach porównawczych będzie, ale w samym gameplay'u powinno być ok...

HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)


ciekawy jestem czy odpalisz w 1080p, na swoim piecu,
MystZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Myst2014.02.19, 10:56
11#3
Konsole niby nowej generacji a juz na starcie gry musza byc przycinane pod te niby zoptymalizowana architekture. Strach pomyslec co bedzie jak zaczna wycodzic gry na UE4 albo nowym CryEngine. Dobrze, ze pod PC nic nie trzeba 'optymalizowac'.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2014.02.19, 10:56
News at 11:
Xbox One jest słabszy od PS4 i gry to pokazują.
[inb4 tunelowy Ryse w 900p, z dropami do <20FPSów i z kilkoma modelami postaci na krzyż]
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2014.02.19, 10:58
-16#5
HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)

I po co już w pierwszym komentarzu zaczynasz wojenke?

BTW. Nie ma ciekawszych newsów ze świata PC, że pojawia się kolejny o konsolach? ;)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2014.02.19, 11:04
-13#6
Myst @ 2014.02.19 10:56  Post: 726109
Konsole niby nowej generacji a juz na starcie gry musza byc przycinane pod te niby zoptymalizowana architekture. Strach pomyslec co bedzie jak zaczna wycodzic gry na UE4 albo nowym CryEngine. Dobrze, ze pod PC nic nie trzeba 'optymalizowac'.


gry nie są przycinane, na konsole, tylko dopieszczane na pc ;)...
doryinfgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
doryinfg2014.02.19, 11:04
-24#7
Luk4s @ 2014.02.19 10:58  Post: 726111
HDR @ 2014.02.19 10:49  Post: 726107
Kolejny dowód na to, że nowe konsole są nic nie warte. Czekamy na wersje PC :)

I po co już w pierwszym komentarzu zaczynasz wojenke?

BTW. Nie ma ciekawszych newsów ze świata PC, że pojawia kolejny o konsolach? ;)



Ten tak zwany świat właśnie obumiera śmiercią naturalną... pc i konsole to już przeżytek a gry to jednokopytne te same ostatnio wybiegane suche klacze... Normalnego rozsądnemu człowiekowi koło d... to już zwisa co tam w tym dogorywającym świecie piszczy...


Edit: haha ale was ściska... wiem wiem w prawdę najtrudniej uwierzyć
ale cóż ze wszystkiego kiedyś i tak się wyrasta...
obyście żyli tym snem jak najkrócej :D
NataqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nataq2014.02.19, 11:10
15#8
stały poziom 30 klatek

30 klatek to bedzie granica górna, fps bedzie sie wachać pewnie czasem nawet poniżej 10 fps... Hej, ale przynajmniej bedzie 'cinematic experience' czyli buzzword który ma ukryc fakt że 30 fps to crap :P
pybekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pybek2014.02.19, 11:16
33#9
Tytuł powinien brzmieć: Thief na PlayStation 4 w 1080p, na Xbox One tylko w 900p, a na PC w 2160p
SoplicZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Soplic2014.02.19, 11:20
I to wszystko w grze która rewelacyjnie wyglądać nie będzie...
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.02.19, 11:22
-13#11
Tak długo jak ilość efektów jest taka sama to nie będzie różnicy. Na konsolach gra się na TV który jest na drugim końcu pokoju gdy siedzisz na kanapie. Ktoś musiałby mieć ekran 100' by zauważyć różnicę 720p 1080p z 3 metrów. To nie PC gdzie masz monitor 40-50xm od oka.
eagleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eagle2014.02.19, 11:24
KazH @ 2014.02.19 11:22  Post: 726118
Tak długo jak ilość efektów jest taka sama to nie będzie różnicy. Na konsolach gra się na TV który jest na drugim końcu pokoju gdy siedzisz na kanapie. Ktoś musiałby mieć ekran 100' by zauważyć różnicę 720p 1080p z 3 metrów. To nie PC gdzie masz monitor 40-50xm od oka.

Przy kiepskim AA na konsolach zauważysz.
mozilla007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mozilla0072014.02.19, 11:24
Aargh @ 2014.02.19 10:56  Post: 726110
News at 11:
Xbox One jest słabszy od PS4 i gry to pokazują.
[inb4 tunelowy Ryse w 900p, z dropami do <20FPSów i z kilkoma modelami postaci na krzyż]

Jak zwykle MS dało super reklamę i nie ma potwierdzenia tego w praktyce. Wąskim gardłem pewnie okazała się pamięć.
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.02.19, 11:31
-8#14
eagle @ 2014.02.19 11:24  Post: 726119
KazH @ 2014.02.19 11:22  Post: 726118
Tak długo jak ilość efektów jest taka sama to nie będzie różnicy. Na konsolach gra się na TV który jest na drugim końcu pokoju gdy siedzisz na kanapie. Ktoś musiałby mieć ekran 100' by zauważyć różnicę 720p 1080p z 3 metrów. To nie PC gdzie masz monitor 40-50xm od oka.

Przy kiepskim AA na konsolach zauważysz.


Nie na nowej generacji gdzie konsola skaluje taki obraz do 1080p. Zobacz sobie filmiki z Titanfall w 720p na Xbox One (po patchu dodającym antyaliasing) oraz z PC w 1080p. W serwisie Gamersyde są takie udostępnione prawie bez kompresji z bitrate 35000 kbps kodowane AVC

xbox: 720p -> 1080p z antyaliasingiem
http://www.gamersyde.com/download_titanfal...n-31525_en.html
pc: natywne 1080p
http://www.gamersyde.com/news_pc_gameplay_...a-15033_en.html
Filmy mają po kilkaset MB z uwagi na brak kompresji ale dzięki temu można zobaczyć różnicę. Na komputerze ją zauważysz. Na telewizorze nie ma szans bo odległość oka od ekranu jest zbyt duża
mbe2014.02.19, 11:50
KazH @ 2014.02.19 11:31  Post: 726123
eagle @ 2014.02.19 11:24  Post: 726119
(...)

Przy kiepskim AA na konsolach zauważysz.


Nie na nowej generacji gdzie konsola skaluje taki obraz do 1080p. Zobacz sobie filmiki z Titanfall w 720p na Xbox One (po patchu dodającym antyaliasing) oraz z PC w 1080p. W serwisie Gamersyde są takie udostępnione prawie bez kompresji z bitrate 35000 kbps kodowane AVC

xbox: 720p -> 1080p z antyaliasingiem
http://www.gamersyde.com/download_titanfal...n-31525_en.html
pc: natywne 1080p
http://www.gamersyde.com/news_pc_gameplay_...a-15033_en.html
Filmy mają po kilkaset MB z uwagi na brak kompresji ale dzięki temu można zobaczyć różnicę. Na komputerze ją zauważysz. Na telewizorze nie ma szans bo odległość oka od ekranu jest zbyt duża

A ty znowu swoje. Reklamę robisz czy jak
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.02.19, 12:24
-12#16
mbe @ 2014.02.19 11:50  Post: 726127
KazH @ 2014.02.19 11:31  Post: 726123
(...)


Nie na nowej generacji gdzie konsola skaluje taki obraz do 1080p. Zobacz sobie filmiki z Titanfall w 720p na Xbox One (po patchu dodającym antyaliasing) oraz z PC w 1080p. W serwisie Gamersyde są takie udostępnione prawie bez kompresji z bitrate 35000 kbps kodowane AVC

xbox: 720p -> 1080p z antyaliasingiem
http://www.gamersyde.com/download_titanfal...n-31525_en.html
pc: natywne 1080p
http://www.gamersyde.com/news_pc_gameplay_...a-15033_en.html
Filmy mają po kilkaset MB z uwagi na brak kompresji ale dzięki temu można zobaczyć różnicę. Na komputerze ją zauważysz. Na telewizorze nie ma szans bo odległość oka od ekranu jest zbyt duża

A ty znowu swoje. Reklamę robisz czy jak


Jeżeli masz komputer podłączony do TV to ściągnij oba filmy. Usiądź w normalnej odległości w jakiej siedzisz od TV. Następnie napisz mi czy jesteś w stanie zauważyć różnicę. Jestem przekonany że na telewizorach poniżej 60 cali trudno będzie zauważyć które wideo jest w 720p a które w 1080p. Bo odległość od TV do kanapy to kilka metrów a wielkość pixela to ułamki milimetra.
motiffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
motiff2014.02.19, 12:27
Ja nie mogę już obniżają rozdzielczości, a 1080p to nie nowość, myślałem, że nie będą tak ciąć sprzętowo konsol. I co konsolowcy dalej będą wam wciskać gierki za wysoką cenę, a 1080p zwłaszcza na Xone zobaczycie od święta.
mbe2014.02.19, 12:31
14#18
KazH @ 2014.02.19 12:24  Post: 726131
mbe @ 2014.02.19 11:50  Post: 726127
(...)

A ty znowu swoje. Reklamę robisz czy jak


Jeżeli masz komputer podłączony do TV to ściągnij oba filmy. Usiądź w normalnej odległości w jakiej siedzisz od TV. Następnie napisz mi czy jesteś w stanie zauważyć różnicę. Jestem przekonany że na telewizorach poniżej 60 cali trudno będzie zauważyć które wideo jest w 720p a które w 1080p. Bo odległość od TV do kanapy to kilka metrów a wielkość pixela to ułamki milimetra.

weź już skończ
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2014.02.19, 12:36
pybek @ 2014.02.19 11:16  Post: 726116
Tytuł powinien brzmieć: Thief na PlayStation 4 w 1080p, na Xbox One tylko w 900p, a na PC w 2160p

Ja bynajmniej monitora z rozdziałką 2160p nie mam (i większość graczy na Steam także), a Ty masz? ;). Wydaje się, ze to pytanie retoryczne (chociaż moze mnie zaskoczysz).
CikuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ciku2014.02.19, 12:44
Luk4s @ 2014.02.19 12:36  Post: 726138
pybek @ 2014.02.19 11:16  Post: 726116
Tytuł powinien brzmieć: Thief na PlayStation 4 w 1080p, na Xbox One tylko w 900p, a na PC w 2160p

Ja bynajmniej monitora z rozdziałką 2160p nie mam (i większość graczy na Steam także), a Ty masz? ;). Wydaje się, ze to pytanie retoryczne (chociaż moze mnie zaskoczysz).


Wam się coś pomieszało w głowach z tymi statystykami ze steama. Przecież na steamie nie ma 100% graczy PCtowych, a może z 20%? Więc dlaczego opieracie się tylko na danych steama?
Zaloguj się, by móc komentować