Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Niezmordowany (2014.02.17, 13:35)
Ocena: 0
#1

0%
Dosłownie... 10 lat czekałem na nową 'złotą erę' horrorów. Wysyp świetnych, różnych od siebie straszaków. Proces rozpoczęty w 2013 roku będzie miał swoje apogeum w 2014? Oby :)
Z pozycji, które wyszły i wyjdą, brakuje mi porządnego horroru w klimatach Sci-Fi. Dead Space odpadł dawno temu i nikt na jego miejsce?
kretos (2014.02.17, 13:57)
Ocena: 11
#2

0%
Unreal engine itd a tu takie atrapy dłoni?
bue (2014.02.17, 14:06)
Ocena: 13
#3

0%
i co z tego ze Unreal Engine? silnik UE to tylko narzedzie...a to jak zostanie wykorzystane zalezy juz od tworcow tej gry...wiec do nich miej pretensje jak wygladaja dlonie.
rops (2014.02.17, 14:51)
Ocena: 6
#4

0%
bue @ 2014.02.17 14:06  Post: 725636
i co z tego ze Unreal Engine? silnik UE to tylko narzedzie...a to jak zostanie wykorzystane zalezy juz od tworcow tej gry...wiec do nich miej pretensje jak wygladaja dlonie.

nikt pretensji do enginu nie ma, ale po co inwestować w najnowsze technologie a potem robić grę która wygląda jak z przed 5 lat, chyba, że to część promocji gry, nie wygląda ona na nic specjalnego, a tymczasem sporo portali o niej pisze właśnie jako o grze na UE4
Kris (2014.02.17, 16:22)
Ocena: 4
#5

0%
bue @ 2014.02.17 14:06  Post: 725636
i co z tego ze Unreal Engine? silnik UE to tylko narzedzie...a to jak zostanie wykorzystane zalezy juz od tworcow tej gry...wiec do nich miej pretensje jak wygladaja dlonie.


a kto powiedział, że skończy się na jednej produkcji? Nabyli silnik pewnie na jakiejś konkretnej umowie, teraz spłacą i jazda z własnymi tworami zarobkowymi.

Robią to na prędkości żeby zdąrzyć na boom UE4.
goly (2014.02.17, 16:32)
Ocena: 0
#6

0%
oj słabo to wygląda jak na nową generację
szefons (2014.02.17, 17:03)
Ocena: 0
#7

0%
UE4, a Outlast nie wygląda gorzej.
o__0 (2014.02.17, 17:49)
Ocena: 2
#8

0%
Niezmordowany @ 2014.02.17 13:35  Post: 725628
Dosłownie... 10 lat czekałem na nową 'złotą erę' horrorów. Wysyp świetnych, różnych od siebie straszaków. Proces rozpoczęty w 2013 roku będzie miał swoje apogeum w 2014? Oby :)
Z pozycji, które wyszły i wyjdą, brakuje mi porządnego horroru w klimatach Sci-Fi. Dead Space odpadł dawno temu i nikt na jego miejsce?


Alien: Isolation, premiera w tym roku.
Lukas_172 (2014.02.17, 18:17)
Ocena: -2
#9

0%
Grafika ładna nie wiem czego wy chcecie. Condemned jak wychodził na 360 to też nie wyglądał dużo lepiej od takiego FEAR

btw kiedy się zacznie wysyp gier na UE4? Pamiętam że to właśnie ten silnik zaczął kojarzyć mi się z nową generacją. Tak od 2007 roku było widać spory skok graficzny.
Gears of War, BioShock, Unreal Tournamnet 3, Crysis, COD4 jak dla mnie to były dopiero nextgeny
mbe (2014.02.17, 18:19)
Ocena: 3
#10

0%
Tragicznie to wygląda...
bue (2014.02.17, 18:20)
Ocena: 1
#11

0%
Kris @ 2014.02.17 16:22  Post: 725668
bue @ 2014.02.17 14:06  Post: 725636
i co z tego ze Unreal Engine? silnik UE to tylko narzedzie...a to jak zostanie wykorzystane zalezy juz od tworcow tej gry...wiec do nich miej pretensje jak wygladaja dlonie.


a kto powiedział, że skończy się na jednej produkcji? .


a czy ja cos o tym pisalem?
HDR'o (2014.02.17, 20:42)
Ocena: -2
#12

0%
O - wykorzystany Oculus :> To trzeba będzie sprawdzić :>
iniside (2014.02.17, 21:09)
Ocena: 0
#14

0%
rops @ 2014.02.17 14:51  Post: 725644
bue @ 2014.02.17 14:06  Post: 725636
i co z tego ze Unreal Engine? silnik UE to tylko narzedzie...a to jak zostanie wykorzystane zalezy juz od tworcow tej gry...wiec do nich miej pretensje jak wygladaja dlonie.

nikt pretensji do enginu nie ma, ale po co inwestować w najnowsze technologie a potem robić grę która wygląda jak z przed 5 lat, chyba, że to część promocji gry, nie wygląda ona na nic specjalnego, a tymczasem sporo portali o niej pisze właśnie jako o grze na UE4

A kto powiedzial, ze wybrali UE4 ze wzgledu na mozliwsci renderara ? UE4 to nie tylko grafika.

Nawet jakbym mial robic gre, w ktorej grafika skłądałaby sie z szarych boxow, i tak bym wyrbał UE4.
vibovit (2014.02.17, 23:22)
Ocena: 0
#15

0%
Ciekawe czy będą tylko tanie jump scare'y jak w mocno przereklamowanym outlascie, po filmikach nie wygląda to obiecująco, amnezja nie zagrożona na piedestale horrorów ;)
SunTzu (2014.02.18, 00:55)
Ocena: -1
#16

0%
Lukas_172 @ 2014.02.17 18:17  Post: 725695
Grafika ładna nie wiem czego wy chcecie. Condemned jak wychodził na 360 to też nie wyglądał dużo lepiej od takiego FEAR

btw kiedy się zacznie wysyp gier na UE4? Pamiętam że to właśnie ten silnik zaczął kojarzyć mi się z nową generacją. Tak od 2007 roku było widać spory skok graficzny.
Gears of War, BioShock, Unreal Tournamnet 3, Crysis, COD4 jak dla mnie to były dopiero nextgeny

Ciekawe, bioshock zdaję się był na starym UE nawet

iniside @ 2014.02.17 21:09  Post: 725727
rops @ 2014.02.17 14:51  Post: 725644
(...)

nikt pretensji do enginu nie ma, ale po co inwestować w najnowsze technologie a potem robić grę która wygląda jak z przed 5 lat, chyba, że to część promocji gry, nie wygląda ona na nic specjalnego, a tymczasem sporo portali o niej pisze właśnie jako o grze na UE4

A kto powiedzial, ze wybrali UE4 ze wzgledu na mozliwsci renderara ? UE4 to nie tylko grafika.

Nawet jakbym mial robic gre, w ktorej grafika skłądałaby sie z szarych boxow, i tak bym wyrbał UE4.

Dlaczego?
Stanley (2014.02.18, 07:41)
Ocena: -1
#17

0%
kretos @ 2014.02.17 13:57  Post: 725635
Unreal engine itd a tu takie atrapy dłoni?


atrapy? smartfon z kompasem na ekranie - szczyt nowoczesności! :P
po rogach wnioskuje że ajfon
fotki robione chyba w trybie kinowego 3D? widać rozmycie różowo niebieskie?
ale jak to, dlaczego?
iniside (2014.02.18, 11:21)
Ocena: 0
#18

0%
SunTzu @ 2014.02.18 00:55  Post: 725745

iniside @ 2014.02.17 21:09  Post: 725727
(...)

A kto powiedzial, ze wybrali UE4 ze wzgledu na mozliwsci renderara ? UE4 to nie tylko grafika.

Nawet jakbym mial robic gre, w ktorej grafika skłądałaby sie z szarych boxow, i tak bym wyrbał UE4.

Dlaczego?


Nie moge o tym mowi w detalach, bo podpisalem NDA z Epiciem (;.
Ogólnikowo powiem:
1. Latwosc obslugi.
2 .Szybkos prototypowania (prortyp gameplaya, mozna stworzyc praktycznie w tydzien).
3. Dostarczona narzedzia, zostawiaja, cała konkurencje jaka jest na rynku daleko z tylu.
4. Support Epica (programistow, grafikow) jak i ze strony community jak ma sie jakis problem.

Ja np. prototyp RPG napisalem w jakies 2 miesiace (kodujac tylko po pare godzin tygodniowo).Jakbym poswiecil na to te standardowe 8h dziennie, to pewnie zajeloby mi to 1-1.5 tygodnia.
Wiele rzeczy jeszcze nie dziala, ale podstawowe idee sa juz zaimplementowane.

Jakbym teraz mial pracowac na czyms innym niz UE4, to bym chyba skoczyl z najblizszego mostu.
EF (2014.02.18, 11:24)
Ocena: 1
#19

0%
SunTzu @ 2014.02.18 00:55  Post: 725745
Lukas_172 @ 2014.02.17 18:17  Post: 725695
Grafika ładna nie wiem czego wy chcecie. Condemned jak wychodził na 360 to też nie wyglądał dużo lepiej od takiego FEAR

btw kiedy się zacznie wysyp gier na UE4? Pamiętam że to właśnie ten silnik zaczął kojarzyć mi się z nową generacją. Tak od 2007 roku było widać spory skok graficzny.
Gears of War, BioShock, Unreal Tournamnet 3, Crysis, COD4 jak dla mnie to były dopiero nextgeny

Ciekawe, bioshock zdaję się był na starym UE nawet


Numerki przy silniku to tylko sprawa formalna. Bioshock czy R6 Vegas mogły powstać na branchu UE2, ale ze znacznymi ulepszeniami w rendererze. Później ten sam kod został wyodrębniony do nowej gałęzi gdzie dostał numerek 3. To samo stało się z UE4.

SunTzu @ 2014.02.18 00:55  Post: 725745
[quote name='Lukas_172'
iniside @ 2014.02.17 21:09  Post: 725727
(...)

A kto powiedzial, ze wybrali UE4 ze wzgledu na mozliwsci renderara ? UE4 to nie tylko grafika.

Nawet jakbym mial robic gre, w ktorej grafika skłądałaby sie z szarych boxow, i tak bym wyrbał UE4.

Dlaczego?


Bo ma zaawansowany, wszechstronny i dojarzały toolset który pozwala stworzyć większość gry bez napisania pojedynczej linijki kodu.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane