komentarze
eror88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eror882014.02.16, 17:36
Zapraszamy na Forum do ściągania w anonimowej i bezpiecznej technice. Od 8 lat ponad 300 tys użytkowników ściąga wszystko bez limitów. Szczegóły po zarejestrowaniu.
Wszystko na http://goo.gl/PXpcLW
wkrótce Jack Strong i inne najnowsze filmy i gry !
eror88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eror882014.02.16, 17:36
Zapraszamy na Forum do ściągania w anonimowej i bezpiecznej technice. Od 8 lat ponad 300 tys użytkowników ściąga wszystko bez limitów. Szczegóły po zarejestrowaniu.
Wszystko na http://goo.gl/PXpcLW
wkrótce Jack Strong i inne najnowsze filmy i gry !
CikuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ciku2014.02.16, 17:37
Cieszcie się tą super mega grafiką na konsolach, ale proszę was o jedno, żebyście za 2 lata nie pisali na forach 'nie liczy się grafika tylko grywalność' gdy PC znów pozamiata na tym polu, jak to było w przypadku PS3/X360 ;)
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.02.16, 17:52
Ciku @ 2014.02.16 17:37  Post: 725491
Cieszcie się tą super mega grafiką na konsolach, ale proszę was o jedno, żebyście za 2 lata nie pisali na forach 'nie liczy się grafika tylko grywalność' gdy PC znów pozamiata na tym polu, jak to było w przypadku PS3/X360 ;)


Za 2 lata wyjdzie The Last of us 2 Może kolejna część Uncharted i GT7 i pozamiata pc-tem w kwestii grafiki itp i pozostanie ci rozpacz że tak się nie stało jak pisałeś. Schowam ten wpis i za 2 lata ci go przypomne oki.


No patrzcie go jak w przypadku PS3 2 lata to był 2008 rok od premiery a jakimś dziwnym trafem w 2009 wyszedł Uncharted2 i pozamiatał konkurencją w kwestii gameplaya i grafiki.
To samo miało miejsce w 2010 God of War3 i 2011 U3 także nie wiem o czym bajdurzysz może ci się tak śniło. Ja wiem że chciałbyś żeby tak było ale historii nie oszukasz ;)
CikuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ciku2014.02.16, 18:00
Yoshi75 @ 2014.02.16 17:52  Post: 725493
Ciku @ 2014.02.16 17:37  Post: 725491
Cieszcie się tą super mega grafiką na konsolach, ale proszę was o jedno, żebyście za 2 lata nie pisali na forach 'nie liczy się grafika tylko grywalność' gdy PC znów pozamiata na tym polu, jak to było w przypadku PS3/X360 ;)


Za 2 lata wyjdzie The Last of us 2 Może kolejna część Uncharted i GT7 i pozamiata pc-tem w kwestii grafiki itp i pozostanie ci rozpacz że tak się nie stało jak pisałeś. Schowam ten wpis i za 2 lata ci go przypomne oki.


No patrzcie go jak w przypadku PS3 2 lata to był 2008 rok od premiery a jakimś dziwnym trafem w 2009 wyszedł Uncharted2 i pozamiatał konkurencją w kwestii gameplaya i grafiki.
To samo miało miejsce w 2010 God of War3 i 2011 U3 także nie wiem o czym bajdurzysz może ci się tak śniło. Ja wiem że chciałbyś żeby tak było ale historii nie oszukasz ;)


Zauważ że technologia idzie do przodu, PC będzie non stop rozbudowywane, a konsole niestety będą stać w miejscu.

A co do Uncharted 2, GOW 3 proszę, sam jestem posiadaczem PS3 i po prostu widzę tą grafikę, nie jest jakaś mega, w Uncharted 2/3 wszystko świeci się jak psu jajca, a GOW 3 ma ładne tekstury przeciwników jak i bliskiego otoczenia, reszta już nie wygląda tak pięknie. Takie są fakty. Sam pewnie kupie PS4 właśnie dla Uncharted 4 czy nowej gry od Quantic Dream, ale wiem też, że konsole nie mają szans na dłuższą mete wygrać w kwestii grafiki z PC. Zresztą już teraz MODY zrobione przez graczy do np. Skyrima miażdżą Ryse itd. Jakby wydawcy się zdecydowali iść w takim kierunku, to Xone i PS4 nie miałby by już w ogóle szans, tylko wiadomo, wymagania sprzętowe robią swoje.

Ale z kim ja rozmawiam, z fanboystwem się nie wygra.

A i jeszcze jedno, wszyscy macie tak wiele do powiedzenia w kwestii Xbox One, a nawet go kupić w Polsce nie można ;)
SNC2014.02.16, 20:27
Ciku @ 2014.02.16 18:00  Post: 725494
Yoshi75 @ 2014.02.16 17:52  Post: 725493
(...)


Za 2 lata wyjdzie The Last of us 2 Może kolejna część Uncharted i GT7 i pozamiata pc-tem w kwestii grafiki itp i pozostanie ci rozpacz że tak się nie stało jak pisałeś. Schowam ten wpis i za 2 lata ci go przypomne oki.


No patrzcie go jak w przypadku PS3 2 lata to był 2008 rok od premiery a jakimś dziwnym trafem w 2009 wyszedł Uncharted2 i pozamiatał konkurencją w kwestii gameplaya i grafiki.
To samo miało miejsce w 2010 God of War3 i 2011 U3 także nie wiem o czym bajdurzysz może ci się tak śniło. Ja wiem że chciałbyś żeby tak było ale historii nie oszukasz ;)

...
A i jeszcze jedno, wszyscy macie tak wiele do powiedzenia w kwestii Xbox One, a nawet go kupić w Polsce nie można ;)

Ale po co, taki Titanfall gubi fpsy w zabawnej rozdzielczosci 1408x792( http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...a-tech-analysis ), to nie lepiej kupic karte graf za 400zl ?;)
StanleyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stanley2014.02.16, 20:28
SunTzu



SunTzu - bez przesady z pokazywaniem renderów gier na PC bo to też spora naginka rzeczywistości, z reklamy jakiej gry? :>
rendery super postaci to widywałem w czasach... Radeona 8500(truform) bodaj Doom 3 miał wyjść i co? mija 10 lat - nareszcie można to zobaczyć w praktyce - bez klatkowania

wielordzeniowe PS3 miało GTA4 tymczasem ludzie narzekali na PC i zwalali wine na optymalizacje bo tkwili w 2 rdzeniówkach(wówczas standard), może i PS3 jest juz reliktem historii ale nadal wielu ludzi ma słabsze pecety i na nich gra ;)
wojna na bity... kogo obchodzi że PC ma od czasów Pentium MMX 64 bity skoro sie tego nie zawsze używa - typowo pod multimedia(kodowanie i dekodowanie audio)
SSE - typowo pod wektory bo w 128 bitach(4x32bit) można już zapakować wektor,
obecnie mamy aż 4 różne procki w jednym rdzeniu(64,64,128,256) ale nie zawsze używane i dławione przez podsystem RAM
pecet to przerost formy nad treść, kuźnia pomysłów na hardware, jakby nie patrzeć konsola to kuźnia pomysłowości dla programistów
a na TV z duzej odległości pixel i tak przestaje mieć znaczenie
*Konto usunięte*2014.02.16, 20:56
@up
To był sarkazm, z reklamy, której gry to jest?
SunTzu @ 2014.02.16 16:59  Post: 725471



Ojj tam PS4 aż tyle nie wprowadza nowości dla programistów, a PC masz wiele pomysłów dla programistów z których nie korzystają, bo nie ma takiej potrzeby, a skoro da się prościej to tak się robi
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2014.02.16, 21:29
KazH @ 2014.02.16 14:26  Post: 725438
Unchatr
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.



Ryse Son of Rome (CryEngine 4)


Masz rację Crytek nie potrafi pisać ładnych gier. Zupełnie nie zna się na silnikach 3D. Tylko twórcy Uncharted wiedzą jak pisać silniki 3D



No to tylko czekać jak by to wyglądało na PS4
ArszenikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Arszenik2014.02.16, 21:48
Stanley @ 2014.02.16 20:28  Post: 725506
SunTzu



SunTzu - bez przesady z pokazywaniem renderów gier na PC bo to też spora naginka rzeczywistości, z reklamy jakiej gry? :>
rendery super postaci to widywałem w czasach... Radeona 8500(truform) bodaj Doom 3 miał wyjść i co? mija 10 lat - nareszcie można to zobaczyć w praktyce - bez klatkowania

wielordzeniowe PS3 miało GTA4 tymczasem ludzie narzekali na PC i zwalali wine na optymalizacje bo tkwili w 2 rdzeniówkach(wówczas standard), może i PS3 jest juz reliktem historii ale nadal wielu ludzi ma słabsze pecety i na nich gra ;)
wojna na bity... kogo obchodzi że PC ma od czasów Pentium MMX 64 bity skoro sie tego nie zawsze używa - typowo pod multimedia(kodowanie i dekodowanie audio)
SSE - typowo pod wektory bo w 128 bitach(4x32bit) można już zapakować wektor,
obecnie mamy aż 4 różne procki w jednym rdzeniu(64,64,128,256) ale nie zawsze używane i dławione przez podsystem RAM
pecet to przerost formy nad treść, kuźnia pomysłów na hardware, jakby nie patrzeć konsola to kuźnia pomysłowości dla programistów
a na TV z duzej odległości pixel i tak przestaje mieć znaczenie


Tylko że, inflirtrator demo to żaden render.
http://www.youtube.com/watch?v=JMWKMu0gcQ4
http://www.youtube.com/watch?v=W8rEpjuoG6o
http://www.youtube.com/watch?v=fQmu337dIA4
Michael86Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Michael862014.02.16, 22:09
Na konsolach jest iście filmowa grafika 720p i 30fps...:D tyle w temacie konsol. Za rok tak skończy ps4 i xone.
AndreeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Andree2014.02.17, 00:05
Michael86 @ 2014.02.16 22:09  Post: 725517
Na konsolach jest iście filmowa grafika 720p i 30fps...:D tyle w temacie konsol. Za rok tak skończy ps4 i xone.

Wolę mieć 60 fps w 720p niż 30 fps w 1080p.
Siedząc kilka metrów przed telewizorem na kanapie trudno zobaczyć różnicę w rozdzielczości, natomiast różnicę w płynności widać doskonale.

A co do sukcesów rynkowych konsol to trzeba wziąć pod uwagę różnicę w ich dostępności, PS4 można bez trudu kupić w sklepie w Polsce i innych krajach, w których XBox One nie jest jeszcze dostępny.
http://www.ceneo.pl/24493469
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Filip4542014.02.17, 00:07
Brak gier na PC to wina konsol. Kupiłem nowy laptop i nie ma w co grać, same kaszanki.
Filip454Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Filip4542014.02.17, 00:07
Brak gier na PC to wina konsol. Kupiłem nowy laptop i nie ma w co grać, same kaszanki.
AndreeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Andree2014.02.17, 00:22
Bo laptopy nie służą do grania, a jak służą to parzą w ręce i się szybko psują.
Za cenę laptopa do grania można sobie kupić zwykłego biurowego laptopa + konsolę.
StanleyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stanley2014.02.17, 00:22
Arszenik @ 2014.02.16 21:48  Post: 725514

Tylko że, inflirtrator demo to żaden render.


Dzieki za tytuł, poszperam, pozostaje pytanie -> na jakiej maszynie odpalone?
I czy wogóle odpalone gdzieś indziej niż w studiu developerów na podwójnym xeonie i trzema grafikami w sli? ;) Jak przychodzi co do czego okazuje sie że jest jak z crysisem - na maszynce za dwa tysiaki można go odpalić po roku dwóch od premiery.

komp z 2006r X1950, 2 rdzenie mocno ewoluował i dziś jest o jakieś 10-20x szybszy
PS3 które jest nadal po staremu wcale mnie porównanie nie zaskakuje
porównanie wypada dla PS4 gorzej a dla xone jeszcze gorzej, wtedy była to maszyna warta 800$ dopłacana przez SONY z blurayem(przydatny ficzer dla kinomana) dziś warta 2x mniej której cały potencjał ukryty jest sztuczkach - hsa i DDR5 w ps4 lub duży cache w Xone ale czy czegoś wiecej potrzeba do telewizora!?

Jeśli ktoś kupuje konsole to wiadomo że pod tv i pada nie na biurko i myszke zatem cała ta dyskusja wyższości jednego nad drugim troche bez sensu
ludzkie oko rozróżni różnice pixeli wielkości ~0.3mm z 1m czyli optymalny monitor na FullHD(1080) z 1m ma 24' z 2m 48' żeby przed takim telewizorem siedzieć przodem na kanapie a nie chować nóg(ok 1.2m) pod biurko i dostrzec różnice w obrazie trzeba by mieć projektor na ściane albo telewizor 80'...ale kto normalny leży bliżej niż 2 metry przed 80' telewizorskiem?

Kwestia dyskusyjna to nie rozdzielczość czy jakość grafiki a nadal pad vs myszka i klawiatura, telewizor vs monitor na biurko no i cena gier, grafika jest dopasowana do telewizora i to sie nie zmieni dopuki standardem jest HD a nie 4k dlatego spuszczanie sie nad pixelami i texelami jest dobre dla pecetowych onanistów ;)

Dla mnie konsola przegrywa domyślnie padem a brakiem myszki, brakiem klawiatury, cena gier i ubogi ich wybór..no bo jestem ubogi i nadal mam peceta z 2006r, bratanek który ma PS3 od 2007r przeważnie gra na PC bo przy samej konsoli zanudził by sie na śmierć - a kase ma na wszystkie nowości jakie tylko zapragnie.

Ale ok dyskusja dotyczy wyższości jednego nad drugim i faktycznie przekonywanie że PS4 jest takich hiciorem wydajnosci jak PS3 vs PC dawniej..to lekkie, jeśli nie duże nieporozumienie.
Natomiast przekonywanie jakie to PC jest wielkie przypomina mi dyskusje o roku linuxa.
*Konto usunięte*2014.02.17, 00:45
Nie wiedziałem o co ci chodzi, bo to było demo renderowane przez UE4, więc-> render :P
NIe była to gra, a demo więc odeszło Ci AI, fizyka nie wiem czy to była animacja, czy fizyka. Xeony obniżyłyby wydajność tylko, nie widzę sensu.

Nie wiedziałem co miałeś na myśli... jak chcesz znać szczegóły, to użyto 1x680 do tego... tyle wiem.
1x680 pozwolił na rozdzielczość 1920x1080.

Po co mam się męczyć na kanapie jak mam wygodny fotel?
*Konto usunięte*2014.02.17, 00:50
Andree @ 2014.02.17 00:05  Post: 725535
Michael86 @ 2014.02.16 22:09  Post: 725517
Na konsolach jest iście filmowa grafika 720p i 30fps...:D tyle w temacie konsol. Za rok tak skończy ps4 i xone.

Wolę mieć 60 fps w 720p niż 30 fps w 1080p.
Siedząc kilka metrów przed telewizorem na kanapie trudno zobaczyć różnicę w rozdzielczości, natomiast różnicę w płynności widać doskonale.

A co do sukcesów rynkowych konsol to trzeba wziąć pod uwagę różnicę w ich dostępności, PS4 można bez trudu kupić w sklepie w Polsce i innych krajach, w których XBox One nie jest jeszcze dostępny.
http://www.ceneo.pl/24493469

Też bym wolał sprzęt, które generuje 60 FPSów w 720p niż 30 w 1920x1080... ten pierwszy jest o jakieś 1,125 wydajniejszy:)
SNC2014.02.17, 01:27
SunTzu @ 2014.02.17 00:50  Post: 725544
Andree @ 2014.02.17 00:05  Post: 725535
(...)

Wolę mieć 60 fps w 720p niż 30 fps w 1080p.
Siedząc kilka metrów przed telewizorem na kanapie trudno zobaczyć różnicę w rozdzielczości, natomiast różnicę w płynności widać doskonale.

A co do sukcesów rynkowych konsol to trzeba wziąć pod uwagę różnicę w ich dostępności, PS4 można bez trudu kupić w sklepie w Polsce i innych krajach, w których XBox One nie jest jeszcze dostępny.
http://www.ceneo.pl/24493469

Też bym wolał sprzęt, które generuje 60 FPSów w 720p niż 30 w 1920x1080... ten pierwszy jest o jakieś 1,125 wydajniejszy:)

Ciekawostka, jak to policzyles?
StanleyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stanley2014.02.17, 03:01
SNC - 1920x1080 to ok 2MPix, 1280x720 to troche mniej niż 1Mpix jedno razy 30 a drugie razy 60 i wychodzi podobnie w Mpix na sekunde ze wskazaniem na pierwszy o 1.125x

to tyle jeśli chodzi o rasteryzacje, ale żeby rozdzielczość miała sens tekstury też trzeba mieć odpowiednie - 2x bardziej odpowiednie, odpowiednio detali itd. wyzwanie dla teksturowania, geometrii itd.

problem jest moim zdaniem bardziej skomplikowany niż to SunTzu liczy(jeśli tak to liczy?)
60 razy na sekunde przygotować scene 720p tak żeby temu 60 razom nadać sens to trzeba 2x cześciej policzyć zależności fizyczne obiektów, zależności przemieszczeń, oświetleniowe itd. to wymaga 2x wiecej mocy całości maszyny a nie tylko 'czystej' grafiki
teoretycznie(gdyby dopasować scene do rozdzielczości) 1080 wymaga 2x bardziej rozbudowanych obiektów, rozdzielczośc tekstur itd itp. bez obiektów - tylko lepszych ropów
zatem pójść w rozdzielczość - noł problem, pójść w fps - wyzwanie, łatwo zaobserwować zjawisko kiedy 'procesor mi ogranicza grafike', można sobie dodawać lub odejmować ficzerów na ekranie nic to nie da jeśli procek nie wyrobi, mieć i jedno i drugie naraz to wyzwanie x4 lub jak kto woli od 2x w porywach do 4x(zależy od architektury)

PS3 - 720p i 30fps? PS4 ? i ? jest 2x czy 4x mocniejsza? GTA4 vs GTA5??

Jeśli chodzi o różnice 30 vs 60 - wystarczy prosty test, kto ma aparat cyfrowy z trybami nagrywania 15,30,60 fps zdolny do wyświetlenia równie szybko ten kiedy raz zobaczy ten sam obraz 'na żywo' w aparacie 60fps w porównaniu do nagrywanego 30fps ten nigdy przenigdy w przyszłości nie napisze ze wszystko jedno, to 30 to minimum ale nie da wrażenia 'zywego obrazu', a 24 to już kompletny odlot, tylko że jesteśmy od dziecka przyzwyczajani do hitów kinowych w telewizji konwertowanych z 24fps na 25fps i naszych rodzimych produkcji na które nie tylko przez treśc patrzy sie jak na amatorskie dokumenty - przez złudzenie.

Paradoksalnie dla filmu im gorzej tym lepiej tak jak barszczyk z glutaminianu sodu :>
Ale dla gier..no ja nie wiem
rzadko kiedy mam ponad 25fps a jeśli mam...dokładam detali
Zaloguj się, by móc komentować