komentarze
ArszenikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Arszenik2014.02.16, 13:01
Ja rozumiem, że nie lubimy microsoftu, ale twierdzenie, żę GOW to taka sama półka graficzna jak ryse to chyba już lekkie przegięcie.

https://www.youtube.com/watch?v=Supu19k4Cbc
Jeśli chodzi o amimacje twarzy tj to mistrzostwo, nowy killzone w tym aspekcie przegrywa.
http://www.mediafire.com/convkey/5eb2/3w3t...g.jpg?size_id=4
Jakby to przeportowali na pc to byłaby masakra.
http://i2.minus.com/imTsuAv1o9mlH.png
http://i5.minus.com/ii9Hsq0TIzVBw.png
http://i.imgur.com/LOCOemq.jpg
http://i.imgur.com/JegcoJW.jpg
Dla mnie jest to na tą chwilę najbardziej fotorealistyczny silnik.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.02.16, 13:14
SunTzu @ 2014.02.16 12:53  Post: 725425

Już wyskoczli Hashi ze swoim pomocnikiem:), nie ogarniają tego, ale co mnie to:)
PS3 miało u nas premierę w marcu 2007, 9600GT czerwiec 2008... półtora roku później karta średnio niskiego segmentu pobija konsole...

W czym pokonała? Chcesz mi powiedzieć, ze 9600GT odpaliłby GT5 w 3D? Na PS3 w tym trybie renderowane są dwa oddzielne obrazy (geometria w grach 3D jest liczona podwójnie) w rozdzielczości 1280x720 każdy. Trudno mi jakoś w to uwierzyć. Uncharted 3 jest renderowny w 3D w 896x504, to i tak dwa razy więcej niż np Alan Wake.
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.02.16, 13:19
SunTzu @ 2014.02.16 12:53  Post: 725425
motiff @ 2014.02.16 12:39  Post: 725424
(...)

Uważaj, bo zaraz wyskoczą z pudełka konsolowcy i ciebie zjedzą, że grafika i wydajność jest w konsolach.

Już wyskoczli Hashi ze swoim pomocnikiem:), nie ogarniają tego, ale co mnie to:)
PS3 miało u nas premierę w marcu 2007, 9600GT czerwiec 2008... półtora roku później karta średnio niskiego segmentu pobija konsole...
Dziś PS4 i równo z premierą GPU średniego segmentu pobija... Plusem PS4 są GB pamięci współdzielonej, plusem PC o wiele mocniejszy CPU, 2xGPU (iGPU+dGPU), cena. W ogólnym rozrachunku jest taniej...
Zamiast czekać na PS4 mam od lat 7870... z pewnością w cenie PS4 w 2016 kupię sobie kartę, która będzie miała więcej vRam-u, wydajniejsza, nie wspominając o jakości.
Po prostu jakość grafiki w PC miażdży i brak technologii jak eyefnity/3d w PS4, o 120FPSach nie wspominając, no trudno.


Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.

Tekstury oświetlenie i efekty których Crysis1 nie mial wtedy ale to trzeba było sprawdzić na własne oczy a nie pierdzieć po iluś tam latach że gów... prawda to była.

A co do nowej generacji konsol (PS4)
To pc-ty będą się zbliżały do konsol w architekturze i technologi itp.

Coś wam mówi APU technologie HUMA i HSA

http://www.spidersweb.pl/2014/01/amd-kaveri-opinie.html
I kolejny link
Cytat ze strony Timothy Lottes

''Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues'

Blaszani powinni wiedzieć co to za koleś :)

http://gimmegimmegames.com/2013/01/creator...-xbox-consoles/
'If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU. Note this won’t happen right away on launch, but once developers tool up for the platform, this will be the case.

As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API.”

A teraz powiedz co ci niszczy chyba twojego pc-ta niszczy przestarzała technologia architektura z DX na czele do tego 1000watowe zasilacze setki konfiguracji i system w tle. Teraz już wiesz gdzie idzie twoja moc wydajność W KOSMOS ;)

PS4 w tym momencie wyprzedza technologicznie wszystkie pc-ty na rynku a teraz lec po nowego titana bo niedługo wychodzi za jedyne 1000$ który i tak się z marnuje w tym przestarzałym technologicznie pudełku pc. Co najwyżej będziecie karmieni tech-demami przez kolejne lata gdzie w grze ani słychu ani widu w kwestii audiowizualnej.

Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.02.16, 13:33
Macie na deser Killzone S.F oświetlenie w tej grze depcze wszystkie dostępne fps'y na pc za gruby hajs.

http://www.youtube.com/watch?v=XWxipHzU9xo
A to dopiero początek :)

SNC2014.02.16, 14:20
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
SunTzu @ 2014.02.16 12:53  Post: 725425
(...)

Już wyskoczli Hashi ze swoim pomocnikiem:), nie ogarniają tego, ale co mnie to:)
PS3 miało u nas premierę w marcu 2007, 9600GT czerwiec 2008... półtora roku później karta średnio niskiego segmentu pobija konsole...
Dziś PS4 i równo z premierą GPU średniego segmentu pobija... Plusem PS4 są GB pamięci współdzielonej, plusem PC o wiele mocniejszy CPU, 2xGPU (iGPU+dGPU), cena. W ogólnym rozrachunku jest taniej...
Zamiast czekać na PS4 mam od lat 7870... z pewnością w cenie PS4 w 2016 kupię sobie kartę, która będzie miała więcej vRam-u, wydajniejsza, nie wspominając o jakości.
Po prostu jakość grafiki w PC miażdży i brak technologii jak eyefnity/3d w PS4, o 120FPSach nie wspominając, no trudno.


Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.

Tekstury oświetlenie i efekty których Crysis1 nie mial wtedy ale to trzeba było sprawdzić na własne oczy a nie pierdzieć po iluś tam latach że gów... prawda to była.

A co do nowej generacji konsol (PS4)
To pc-ty będą się zbliżały do konsol w architekturze i technologi itp.

Coś wam mówi APU technologie HUMA i HSA

http://www.spidersweb.pl/2014/01/amd-kaveri-opinie.html
I kolejny link
Cytat ze strony Timothy Lottes

''Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues'

Blaszani powinni wiedzieć co to za koleś :)

http://gimmegimmegames.com/2013/01/creator...-xbox-consoles/
'If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU. Note this won’t happen right away on launch, but once developers tool up for the platform, this will be the case.

As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API.”

A teraz powiedz co ci niszczy chyba twojego pc-ta niszczy przestarzała technologia architektura z DX na czele do tego 1000watowe zasilacze setki konfiguracji i system w tle. Teraz już wiesz gdzie idzie twoja moc wydajność W KOSMOS ;)

PS4 w tym momencie wyprzedza technologicznie wszystkie pc-ty na rynku a teraz lec po nowego titana bo niedługo wychodzi za jedyne 1000$ który i tak się z marnuje w tym przestarzałym technologicznie pudełku pc. Co najwyżej będziecie karmieni tech-demami przez kolejne lata gdzie w grze ani słychu ani widu w kwestii audiowizualnej.


http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...ext-gen-console to dlaczego jest na poziomie karty za niecale 500zl ?;)
'Across four multi-platform titles, the R7 260X holds up very close against Xbox One and PS4 - even improving in some areas, faltering only on Call of Duty: Ghosts.'
KazHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KazH2014.02.16, 14:26
Unchatr
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.


Uncharted 3


Ryse Son of Rome (CryEngine 4)


Masz rację Crytek nie potrafi pisać ładnych gier. Zupełnie nie zna się na silnikach 3D. Tylko twórcy Uncharted wiedzą jak pisać silniki 3D

*Konto usunięte*2014.02.16, 14:47
@up
Pomyliły Ci się gry to nie Uncharted, a fear...
Zaraz, a sorry masz rację.
Akira23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Akira232014.02.16, 14:48
Hashi @ 2014.02.16 02:49  Post: 725364
Akira23 @ 2014.02.15 21:13  Post: 725343
(...)


Jaką to innowacyjnośćia popisalo sie Sony w przpadku ps4? Ms i nowe marki: Ryse, Sunset Overdrive, Project Spark, Quantum Break, Loco Cycle, Crimson Dragon, D4... Wez chłopie idź pomodlić sie do ołtarzyka Sony. Zaslepiony fanboj.

Dobrze teraz napisz mi która z tych produkcji to produkcja AAA i w dodatku produkcji Microsoft. Weź się ogarnij, czytać nie umiesz. MS od 2010 olał totalnie X360, a konferencja z maja dotycząca XboxOne to fail stulecia. Tylko fanboi pracujący dla MS tego nie potwierdzi. A co najlepsze cały ten cyrk pomimo miliardów na koncie MS zasponsorował fanom za ich własne pieniądze. Idź do ołtarzyka ;-)
Co do Ryse na X1 to nie widzę jakiegoś mega szoku względem GodOfWar III i Ascension. To samo oświetlenie i poziom tekstur. Te gry wyglądają praktycznie identycznie od strony wizualnej.



Jeteś jednak nawiedzony, najpierw chrznisz jak to Ms brak nowych marek? Podaje ci cala paczke. Wszytkie wymienione gry sa wydawane przez Ms i fundowane przez Ms i Ryse, QB czy Sunset Overdrive to gry peodukcjj AAA. Wiec przestan juz odwrcac kota ogonem bo robisz z siebie idiote i totalnego fanbojka.

Po raz kolejny jaka to innowacyjnoscia popisalo sie Sony przy ps4?
Od 2011 na x360 Gears of War 3 i Jugmant, Halo4, Fm4,Forza Horizon i masa swietnych gier na xbl, wiec Ms olal 360. Jeszcze jakies durnoty do przekazania? Project Spark i World Of Tanks sa/beda na 360 w tym roku.

To jescze jedno pytanie jakie Sony ma zapowiedzi na ps3 na ten rok? Pochwał się jkie ta twoja ukochana firma wspiera swoje konsole dawaj?

HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.02.16, 14:52
@Akira23
Wiesz najlepiej by było jakbyś skoczył poodglądać Anime bo wnioskuje że to twój poziom.
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem więc nie liczy że będę z tobą rozmawiać. Naprawdę szkoda mi czasu na dzieci co tupią nóżką jak i MS zagra.
Naprawdę nie mogę juz czytać tych bredni co ty wypisujecie. Mam wrażenie że nie wychodzicie z domu zbyt czesto i brak tlenu robi swoje.
*Konto usunięte*2014.02.16, 15:00
SNC @ 2014.02.16 14:20  Post: 725437
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
(...)


Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.

Tekstury oświetlenie i efekty których Crysis1 nie mial wtedy ale to trzeba było sprawdzić na własne oczy a nie pierdzieć po iluś tam latach że gów... prawda to była.

A co do nowej generacji konsol (PS4)
To pc-ty będą się zbliżały do konsol w architekturze i technologi itp.

Coś wam mówi APU technologie HUMA i HSA

http://www.spidersweb.pl/2014/01/amd-kaveri-opinie.html
I kolejny link
Cytat ze strony Timothy Lottes

''Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues'

Blaszani powinni wiedzieć co to za koleś :)

http://gimmegimmegames.com/2013/01/creator...-xbox-consoles/
'If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU. Note this won’t happen right away on launch, but once developers tool up for the platform, this will be the case.

As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API.”

A teraz powiedz co ci niszczy chyba twojego pc-ta niszczy przestarzała technologia architektura z DX na czele do tego 1000watowe zasilacze setki konfiguracji i system w tle. Teraz już wiesz gdzie idzie twoja moc wydajność W KOSMOS ;)

PS4 w tym momencie wyprzedza technologicznie wszystkie pc-ty na rynku a teraz lec po nowego titana bo niedługo wychodzi za jedyne 1000$ który i tak się z marnuje w tym przestarzałym technologicznie pudełku pc. Co najwyżej będziecie karmieni tech-demami przez kolejne lata gdzie w grze ani słychu ani widu w kwestii audiowizualnej.


http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...ext-gen-console to dlaczego jest na poziomie karty za niecale 500zl ?;)
'Across four multi-platform titles, the R7 260X holds up very close against Xbox One and PS4 - even improving in some areas, faltering only on Call of Duty: Ghosts.'

W dodatku jakby nie patrzeć jaguar ma 128bitowe SIMDy, podczas gdy w PC masz 256bit, czyli masz 8x128bit vs 4x256bit. Rdzenie jaguara są bardzo słabe i w najlepszym wypadku kilkukrotnie.... Czyli jeżeli on napisał, że CPU ma narzut 10x vs PC to jestem dobrej myśli o przyszłość gier na PC.
Zwłaszcza, że do tego wszystkiego masz iGPU. Czyli jakby nie patrzeć możesz totalnie zamulić iGPU przez GPGPU, zamulając GPU w konsoli zmniejszasz moc graficzną, zajmujesz przepustowość, tego nie masz w PC.

Hashi @ 2014.02.16 14:52  Post: 725441
@Akira23
Wiesz najlepiej by było jakbyś skoczył poodglądać Anime bo wnioskuje że to twój poziom.
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem więc nie liczy że będę z tobą rozmawiać. Naprawdę szkoda mi czasu na dzieci co tupią nóżką jak i MS zagra.
Naprawdę nie mogę juz czytać tych bredni co ty wypisujecie. Mam wrażenie że nie wychodzicie z domu zbyt czesto i brak tlenu robi swoje.


Jaka szkoda, że wychodzimy z domu, zarabiamy pieniądze i stać nas na to, by w wolnej chwili porządne granie na dobrym sprzęcie, a nie czymś co wygląda jak podróbka PC.

Jak chcesz się podniecać jakie PS amazing możesz iść do piaskownicy, albo jakieś 4um ps-a.
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.02.16, 15:08
KazH @ 2014.02.16 14:26  Post: 725438
Unchatr
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.





Uncharted 3


Ryse Son of Rome (CryEngine 4)


Masz rację Crytek nie potrafi pisać ładnych gier. Zupełnie nie zna się na silnikach 3D. Tylko twórcy Uncharted wiedzą jak pisać silniki 3D



Następny lol. Trzeba było jeszcze gorsze zdjęcie z Uncharted wyszperać z sieci hehe.
A po drugie czy ja coś pisałem o Ryse że wyglada zle ogarnij się chłopcze. I tu podałeś sam przykład jaką grę startową można zrobić graficznie na sprzęcie 40% słabszym od PS4. Teraz wyobraz sobie Uncharted jak wyjdzie.

Jak już chcesz porównywać to poczekaj na Uncharted4 na PS4 wtedy zobaczymy Ryse w jakim miejscu będzie a nie porównujesz jeszcze z jakmś z manipulowanym do szpiku kości screenem z U3 i to jeszcze z 8 letniej PS3.

Pogrążacie się wklejając takie rzeczy :)

I jeszcze jedno to teraz pokaż w tej chwili na waszych mocnych maszynach pc do pisania ładniejszą grę od Ryse czekam ;) no w koncu jest to gra na konsole które to niby są już przestarzałe i 2 lata za pc-tami z kartą grafiki za 500zł hue hue.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.02.16, 15:18
@SunTzu
Zapytam z ciekawości ty wiesz w ogóle co to multi-render target i czym jest oświetlenie w grze? Pytam tylko bo widzę że rzucasz hasłami iGPU, GPGPU ale nie masz chyba bladego pojęcia jak jest zbudowany silnik 3D. Chłopie poczytaj podstawy o co w tym wszystkim biega i poczytaj sobie co to forward rendering, a co to deferred rendering i wtedy ze mną gadaj OK? Wiesz ile rejestrów ma procesor Cell a ile procesory x86 z tamtych lat? Wiesz w ogóle co to rejestr?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rejestr_procesora
@KazH
Dokładnie nikt tu nie napisał że Crytek nie umie robić gier (choć narazie zrobili raptem 2 gry), ani nikt nie napisał że Ryse wygląda źle bo wygląda bardzo bardzo dobrze. Rzucacie się jak dzieci. A poziom jpgów kazdy normalny przemilczy bo widać ze są one obrabiane w jakimś programie albo ktoś grał na kablu VGA.
*Konto usunięte*2014.02.16, 15:22
Hashi @ 2014.02.16 15:18  Post: 725444
@SunTzu
Zapytam z ciekawości ty wiesz w ogóle co to multi-render target i czym jest oświetlenie w grze? Pytam tylko bo widzę że rzucasz hasłami iGPU, GPGPU ale nie masz chyba bladego pojęcia jak jest zbudowany silnik 3D. Chłopie poczytaj podstawy o co w tym wszystkim biega i poczytaj sobie co to forward rendering, a co to deferred rendering i wtedy ze mną gadaj OK? Wiesz ile rejestrów ma procesor Cell a ile procesory x86 z tamtych lat? Wiesz w ogóle co to rejestr?

No patrz, a ostatnio nawet chciał AI liczyć na GPGPU, a dziś to już facet nie ma pojęcia o co w tym biega.
Może dziś była zmiana i konto używane jest przez inną osobę w PR?

Co ma liczenie GPGPU na iGPU w PC do MRT nie mam zielonego pojęcia.
Yoshi75Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Yoshi752014.02.16, 15:24
SNC @ 2014.02.16 14:20  Post: 725437
Yoshi75 @ 2014.02.16 13:19  Post: 725429
(...)


Twój Crysis1 z 2007 roku nie miał podskoku do Uncharted1 z tego samego roku.
Trzeba było to sprawdzić kiedyś a wy spuszczaliście się wtedy brzydszym Crysisem1.
Pewnie jeden z drugim w tamtym okresie nie wiedział o takim tytule bo to było nowe IP o ND czyli U1.

Tekstury oświetlenie i efekty których Crysis1 nie mial wtedy ale to trzeba było sprawdzić na własne oczy a nie pierdzieć po iluś tam latach że gów... prawda to była.

A co do nowej generacji konsol (PS4)
To pc-ty będą się zbliżały do konsol w architekturze i technologi itp.

Coś wam mówi APU technologie HUMA i HSA

http://www.spidersweb.pl/2014/01/amd-kaveri-opinie.html
I kolejny link
Cytat ze strony Timothy Lottes

''Creator of FXAA says PS4 could be years ahead of PC, new Xbox may have memory bandwidth issues'

Blaszani powinni wiedzieć co to za koleś :)

http://gimmegimmegames.com/2013/01/creator...-xbox-consoles/
'If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU. Note this won’t happen right away on launch, but once developers tool up for the platform, this will be the case.

As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access in PC APIs. One simple example, drawcalls on PC have easily 10x to 100x the overhead of a console with a libGCM style API.”

A teraz powiedz co ci niszczy chyba twojego pc-ta niszczy przestarzała technologia architektura z DX na czele do tego 1000watowe zasilacze setki konfiguracji i system w tle. Teraz już wiesz gdzie idzie twoja moc wydajność W KOSMOS ;)

PS4 w tym momencie wyprzedza technologicznie wszystkie pc-ty na rynku a teraz lec po nowego titana bo niedługo wychodzi za jedyne 1000$ który i tak się z marnuje w tym przestarzałym technologicznie pudełku pc. Co najwyżej będziecie karmieni tech-demami przez kolejne lata gdzie w grze ani słychu ani widu w kwestii audiowizualnej.


http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...ext-gen-console to dlaczego jest na poziomie karty za niecale 500zl ?;)
'Across four multi-platform titles, the R7 260X holds up very close against Xbox One and PS4 - even improving in some areas, faltering only on Call of Duty: Ghosts.'


Masz już odpowiedz

pokaż w tej chwili ładniejszą grę od Ryse czekam ;) no w koncu jest to gra na konsole które to niby są już przestarzałe i 2 lata za pc-tami z kartą grafiki za 500zł hue hue.

No i co ci po tych cyferkach i kartach grafiki za 4 koła jak z pc ulatnia się moc w kosmos i nikt tego nie wykorzystuje przez system w tle DX starą architekturę i technologie która towarzyszy juz od ponad 30 lat. I co wam innego pozostaje tylko pchać coraz więcej węgla w pudełko bez przyszłości.

ArszenikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Arszenik2014.02.16, 15:32
Fajnie się zapowiada Kingdom Come: Deliverance
https://www.kickstarter.com/projects/12942...erance?ref=live
Mają już kasę na motion capture i dysponują najnowszą wersją CE, na jakiej chodził ryse.
http://gfycat.com/HeftyLastingBorderterrier#?format=gif
http://giant.gfycat.com/ScaredElementaryEchidna.gif
http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2014/027...sk4-d7412tw.gif
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2014/027...sk4-d7410nr.gif
Patrząc z perspektywy dzisiejszej robi wrażenie, ale w 2015 to może już być norma w grafice.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.02.16, 15:32
SunTzu @ 2014.02.16 15:22  Post: 725445
Hashi @ 2014.02.16 15:18  Post: 725444
@SunTzu
Zapytam z ciekawości ty wiesz w ogóle co to multi-render target i czym jest oświetlenie w grze? Pytam tylko bo widzę że rzucasz hasłami iGPU, GPGPU ale nie masz chyba bladego pojęcia jak jest zbudowany silnik 3D. Chłopie poczytaj podstawy o co w tym wszystkim biega i poczytaj sobie co to forward rendering, a co to deferred rendering i wtedy ze mną gadaj OK? Wiesz ile rejestrów ma procesor Cell a ile procesory x86 z tamtych lat? Wiesz w ogóle co to rejestr?

No patrz, a ostatnio nawet chciał AI liczyć na GPGPU, a dziś to już facet nie ma pojęcia o co w tym biega.
Może dziś była zmiana i konto używane jest przez inną osobę w PR?

Co ma liczenie GPGPU na iGPU w PC do MRT nie mam zielonego pojęcia.

No to chłopie jak ty nie wiesz co to MRT to o czym ty chcesz gadać?
Ja pisałem coś o liczeniu AI na GPGPU? Pisałem o wspomaganiu AI na GPU w kontekście procesora Cell który pełni także funkcje GPU - pixel shader. Dostałeś nawet link od kogoś o liczeniu AI na GPU Nv, udajesz idiotę?
MRT przechowuje wszystkie informacje o właściwościach powierzchni obiektów i o tym jak odbija się światło od powierzchni za pomocą rożnych tekstur które tak naprawdę są nałożone na siebie (G-buffer tak nawiasem jako pierwszy pojawił się w publikacjach Japończyków). Tutaj liczy się głównie algorytm jakim się posługujesz do opisania tych właściwości. Naprawdę polecam Ci poczytać publikację pdf GuerillaGames o Killzone 2. Nawet Crytek opierał sie na tej publikacji pisząc CE3 o czym masz w referencjach. Są tez ciekawe publikacje z czasów PS2 o wywoływaniu emocji u gracza (na przykładzie Emotionengine). Grafika to nie wszystko
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/downl...p1&type=pdf
SNC2014.02.16, 15:47
Yoshi75 @ 2014.02.16 15:24  Post: 725446
SNC @ 2014.02.16 14:20  Post: 725437
(...)

http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...ext-gen-console to dlaczego jest na poziomie karty za niecale 500zl ?;)
'Across four multi-platform titles, the R7 260X holds up very close against Xbox One and PS4 - even improving in some areas, faltering only on Call of Duty: Ghosts.'


Masz już odpowiedz

pokaż w tej chwili ładniejszą grę od Ryse czekam ;) no w koncu jest to gra na konsole które to niby są już przestarzałe i 2 lata za pc-tami z kartą grafiki za 500zł hue hue.

No i co ci po tych cyferkach i kartach grafiki za 4 koła jak z pc ulatnia się moc w kosmos i nikt tego nie wykorzystuje przez system w tle DX starą architekturę i technologie która towarzyszy juz od ponad 30 lat. I co wam innego pozostaje tylko pchać coraz więcej węgla w pudełko bez przyszłości.


Crytek dostal kase od Microsoftu zeby nie wydawac Ryse na wiele platform ale jak juz wyjdzie na pc to bedzie mozna pograc z przyjemnoscia(tzn moze nie az z taka bo gra ma noty w okolicach 5/10) posiadajac karte za ~470zl ;)
Akira23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Akira232014.02.16, 15:48
Hashi @ 2014.02.16 14:52  Post: 725441
@Akira23
Wiesz najlepiej by było jakbyś skoczył poodglądać Anime bo wnioskuje że to twój poziom.
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem więc nie liczy że będę z tobą rozmawiać. Naprawdę szkoda mi czasu na dzieci co tupią nóżką jak i MS zagra.
Naprawdę nie mogę juz czytać tych bredni co ty wypisujecie. Mam wrażenie że nie wychodzicie z domu zbyt czesto i brak tlenu robi swoje.


'Jeśli chodzi o innowacyjność i nowe marki MS jest w czarnej dupie'

Kto tu wypisuje brednie, pęknę ze śmiechu panie mądraliński. Zachowujesz sie jak dziecko w piaskownicy. W twej obecności jedno słowo negatywne o Sony, bądź pozytywne o Ms i juz się pieklisz.

Może z łaski odpowiesz na moje pytania zamiast pisać jakieś dziecinne wymówki co...

Btw. Crytek zrobił Crysis, Far Cry, Ryse i Warface więc popisałeś sie wiedzą po raz kolejny.
Akira23Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Akira232014.02.16, 15:50
SNC @ 2014.02.16 15:47  Post: 725451
Yoshi75 @ 2014.02.16 15:24  Post: 725446
(...)


Masz już odpowiedz

pokaż w tej chwili ładniejszą grę od Ryse czekam ;) no w koncu jest to gra na konsole które to niby są już przestarzałe i 2 lata za pc-tami z kartą grafiki za 500zł hue hue.

No i co ci po tych cyferkach i kartach grafiki za 4 koła jak z pc ulatnia się moc w kosmos i nikt tego nie wykorzystuje przez system w tle DX starą architekturę i technologie która towarzyszy juz od ponad 30 lat. I co wam innego pozostaje tylko pchać coraz więcej węgla w pudełko bez przyszłości.


Crytek dostal kase od Microsoftu zeby nie wydawac Ryse na wiele platform ale jak juz wyjdzie na pc to bedzie mozna pograc z przyjemnoscia(tzn moze nie az z taka bo gra ma noty w okolicach 5/10) posiadajac karte za ~470zl ;)


Ms ufundował Ryse i jest wydawcą to jak z Dead Rising 3.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.02.16, 15:51
Akira23 @ 2014.02.16 15:48  Post: 725452
Hashi @ 2014.02.16 14:52  Post: 725441
@Akira23
Wiesz najlepiej by było jakbyś skoczył poodglądać Anime bo wnioskuje że to twój poziom.
Nie umiesz czytać ze zrozumieniem więc nie liczy że będę z tobą rozmawiać. Naprawdę szkoda mi czasu na dzieci co tupią nóżką jak i MS zagra.
Naprawdę nie mogę juz czytać tych bredni co ty wypisujecie. Mam wrażenie że nie wychodzicie z domu zbyt czesto i brak tlenu robi swoje.


'Jeśli chodzi o innowacyjność i nowe marki MS jest w czarnej dupie'

Kto tu wypisuje brednie, pęknę ze śmiechu panie mądraliński. Zachowujesz sie jak dziecko w piaskownicy. W twej obecności jedno słowo negatywne o Sony, bądź pozytywne o Ms i juz się pieklisz.

Może z łaski odpowiesz na moje pytania zamiast pisać jakieś dziecinne wymówki co...

Btw. Crytek zrobił Crysis, Far Cry, Ryse i Warface więc popisałeś sie wiedzą po raz kolejny.

Wiesz co to first-party? Ja pisze o grach bezpośrednio od MS, Sony i N. W takich w których to oni ponoszą całe ryzyko. Dlatego nie chciało mi się pisać dalej bo wyskakujesz z grami third-party albo jakimiś motorami na poziomie gier z Pegazusa. Ja Ci podałem przykład gier całkowicie nowatorskich, nowych a nie 3, 4 czy 5 cześci danej serii. Uff odpisałem Ci, nie wierze ;-)
O x360 wspominałem bo od E3 2010 MS wyłozył lagę tak naprawdę odcinając tylko kupony.
Pisałem o grach Crytek na konsole bo chyba o tym jest temat. Mam cie dalej miażdżyc. Powiedz kiedy mam skończyć.
Zaloguj się, by móc komentować