Ciekawe czy serwery wytrzymają dzień premiery. To pierwsza gra uruchomiona na Xbox Cloud (także wersja PC). W dodatku chmura obliczeniowa liczy zachowanie botów na polu walki by odciążyć procesor komputera lub konsoli. Patrząc na premierę Diablo 3 które także było mocno uzależnione od serwerów to może być różnie. Zostaje trzymać kciuki by serwery wytrzymały bo gra zapowiada się miodnie
Ponoć farma 300 tysięcy serwerów miała to napędzać, a chłopcy osiągnęli raptem 1400x792. Pomijam fakt, ze gra wygląda jak skrzyzowanie COD z dodatkiem Steel rain map pack do Killzone 3 (też są tam jetpacki i Mechy). Ponadto conceptArty to czysta kopia KZ.
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
Ponoć farma 300 tysięcy serwerów miała to napędzać, a chłopcy osiągnęli raptem 1400x792. Pomijam fakt, ze gra wygląda jak skrzyzowanie COD z dodatkiem Steel rain map pack do Killzone 3 (też są tam jetpacki i Mechy). Ponadto conceptArty to czysta kopia KZ.
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
To i tak cienko zważywszy, że to raptem 792p. W KZ2 mogłeś grać z 31 botami w różnorakie misje i nie wiem czy to liczył serwer czy konsola ale chodziło to całkiem sprawnie.
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
To i tak cienko zważywszy, że to raptem 792p. W KZ2 mogłeś grać z 31 botami w różnorakie misje i nie wiem czy to liczył serwer czy konsola ale chodziło to całkiem sprawnie.
Zrozum że obliczenia po stronie serwera odpowiedzialne za AI nie mają żadnego związku z wydajnością GPU. Chmura obliczeniowa dba o to żeby kilkadziesiąt botów mogło szybko reagować na działania 12 graczy jednocześnie. Tu chodzi o ciekawy gameplay a nie o rozdzielczość czy efekty. Dzięki temu że całość liczy się po stronie serwerów to nie trzeba liczyć tego na urządzeniach lokalnych i synchronizować pomiędzy graczami. Wszystko liczone jest w chmurze obliczeniowej do której 12 graczy przekazuje ruchu swoich pilotów, chmura to uzupełnia o kilkadziesiąt botów i odsyła wynik graczom. Wszystko centralnie liczone bez obciążania sprzętu lokalnego. Ale nie ma to żadnego związku z wydajnością GPU oraz rozdzielczością.
Graficznie nie jest źle ale sama gra jest nudna... nie mylić z mało dynamiczną, bo dynamiki i akcji to tu nie brakuje ale gra przypomina CoD z mechami... albo pojadę jeszcze dalej... ta gra to powrót do gier typu Quake 3 Arena. Nudzą już same filmiki z gry... jak bardzo trzeba będzie się nudzić by tą grę 'wymasterować'.
Oho, dzieciaki grające w CoD zaczynają mnie minusować
TITANFALL wizualnie przypomina mi HAWKEN więc, dobrze będzie się w nią grało
Widać, że twórcy postawili bardziej na klimat gry mechami niż samymi troopersami.
Btw.
Kto umieszczał te filmiki? Przecież przez tak dużą kompresję nie ma jak porównać grafiki między PC a X0 :/ Nawet przy 1080p jest kaszana :/ Nie macie może innego źródła?
Graficznie nie jest źle ale sama gra jest nudna... nie mylić z mało dynamiczną, bo dynamiki i akcji to tu nie brakuje ale gra przypomina CoD z mechami... albo pojadę jeszcze dalej... ta gra to powrót do gier typu Quake 3 Arena. Nudzą już same filmiki z gry... jak bardzo trzeba będzie się nudzić by tą grę 'wymasterować'.
Oho, dzieciaki grające w CoD zaczynają mnie minusować
Mnie po tylu latach Q3 dalej bawi
KazH @ 2014.02.14 10:00
Hashi @ 2014.02.14 09:58
@KazH
Wierze Ci mówisz tak mądrze musisz być w tym ekspertem.
Ciekawe czy serwery wytrzymają dzień premiery. To pierwsza gra uruchomiona na Xbox Cloud (także wersja PC). W dodatku chmura obliczeniowa liczy zachowanie botów na polu walki by odciążyć procesor komputera lub konsoli. Patrząc na premierę Diablo 3 które także było mocno uzależnione od serwerów to może być różnie. Zostaje trzymać kciuki by serwery wytrzymały bo gra zapowiada się miodnie
KazH @ 2014.02.14 09:41
Hashi @ 2014.02.14 09:36
Ponoć farma 300 tysięcy serwerów miała to napędzać, a chłopcy osiągnęli raptem 1400x792. Pomijam fakt, ze gra wygląda jak skrzyzowanie COD z dodatkiem Steel rain map pack do Killzone 3 (też są tam jetpacki i Mechy). Ponadto conceptArty to czysta kopia KZ.
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
Tylko mi nie mów, że ty naprawdę wierzysz w to co mówią o chmurze obliczeniowej?
Żebyśmy się zrozumieli... nie mam nic do tych starszych gier... ale tutaj mówimy o grze, która jeszcze się nie pojawiła a już po zamieszczanych na różnych serwisach gameplayach widać, że poza grafiką i paroma zapożyczonymi z innych gier pomysłami gra nie oferuje niczego innowacyjnego, niczego co mogłoby przykuć do fotela na dłużej. To za co oni wołają tyle pieniędzy? Za odgrzewanego kotleta?
Tak tak .. karmią nas tymi trailerami i demem z rozgrywki już ze 2 lata ... ale czy tylko ja widzę tutaj grafikę sprzed kilku lat? Zapisałem się na betę i pewnie to będzie mój jedyny moment gdy siądę do tej gierki, animacja jak żołnierz wchodzi do mecha uwidacznia wszystkie niedociągnięcia. Brak cieni, brak tych technologii co prezentują cienie w kantach, tekstury momentami kiepskiej jakości (przypomina to dosłownie engine q3,unreal 3 - daleko im do fb czy ce3) roślinność jakaś drętwa, bez drobnego ruchu, brak wiatru, efektów pogody, jakieś to totalnie obkrojone, poza wybuchami i arsenałem - który prezentuje się dość imponująco, cała reszta ... przeciętna. Mapy pewnie będą bardzo podobne do siebie i w większości z powielonymi teksturami. Sorki za taki komentarz ale po prostu szkoda mi tej gry gdyż pomysł fajny a klimatu nie ma.
Dzięki za materiały w sumie fajna rzecz dla developera... ale trochę nie rozumiem po co dawać bot-y skoro są ludzie?
To jest cała idea tej gry - połączenie single playera oraz multiplayera w jedną całość. Masz więc kilkadziesiąt botów które zachowują się jak w grach dla pojedynczego gracza ale grasz kooperacyjnie z 5 znajomymi. Z drugiej strony także masz masę botów oraz 6 innych graczy. Czyli masz jednocześnie walkę przeciwko AI typową dla gier single player oraz walkę przeciwko graczom czyli typowe multi.
Nikt nie wie czy się to sprawdzi. Dopiero za miesiąc podczas premiery będzie wiadomo na ile udała się taka kampania połączona z trybem kooperacyjnym. Bo nigdy wcześniej takiej gry nie było. Za miesiąc będzie wiadomo czy będzie hit czy rozczarowanie.
pamięć eSRAM nie jest przyczyną, a raczej jest wynikiem tego że w xbonie siedzi trochę za słaba grafa, w ps4 też nie siedzi jakiś megapotwór ale średniej klasy przyzwoita natomiast w xbonie siedzi no cóż trochę za słaba na dzisiejsze czasy, zaś pamięć dobrali odpowiednio do grafy, zwalanie całej winy na eSRAM jest bez sensu
Cóż, MS możę się pochwalić, że mają grę, która chodzi w rozdziałce wyższej niż 720p
Poczekaj, konsole dopiero miały premierę, a w PL nie ma jeszcze xone...
Developerzy muszą nauczyć optymalizować gry i jeszcze zobaczysz przepiękną grafikę w rozdzielczości HD@480p
hideo @ 2014.02.14 12:14
pamięć eSRAM nie jest przyczyną, a raczej jest wynikiem tego że w xbonie siedzi trochę za słaba grafa, w ps4 też nie siedzi jakiś megapotwór ale średniej klasy przyzwoita natomiast w xbonie siedzi no cóż trochę za słaba na dzisiejsze czasy, zaś pamięć dobrali odpowiednio do grafy, zwalanie całej winy na eSRAM jest bez sensu
Tylko zapominasz, że esram to też optymalizacja dla CPU, MS widział jak słaby jest jaguar i wiele zrobił by CPU miał najlepiej... natomiast Sony stwierdziło, żeby olać CPU, bo i tak użytkownik ocenia gry najczęściej po grafice.
Ciekawe czy serwery wytrzymają dzień premiery. To pierwsza gra uruchomiona na Xbox Cloud (także wersja PC).
Tak powiedzieli, prawy się nie dowiesz.
Na moje wszyscy słodzą tej grze, a to żadna rewelacja, coś nowego, ale nic przełomowego, to jest po prostu stary doby hype, który bardzo szybko opadnie.
Tylko zapominasz, że esram to też optymalizacja dla CPU, MS widział jak słaby jest jaguar i wiele zrobił by CPU miał najlepiej... natomiast Sony stwierdziło, żeby olać CPU, bo i tak użytkownik ocenia gry najczęściej po grafice.
wiesz, że ps4 ma coś w rodzaju 'mantle' w standardzie i cpu nie musi być potworem jak w przypadku MS z DirectX, były o tym arty z digital foundry, oczywiście cpu w xbone też potworem nie jest hehe
Titanfall:
http://www.incgamers.com/wp-content/upload...ll-1024x556.jpg
KZ:
http://image.noelshack.com/fichiers/2013/05/1359775526-6.jpg
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
To i tak cienko zważywszy, że to raptem 792p. W KZ2 mogłeś grać z 31 botami w różnorakie misje i nie wiem czy to liczył serwer czy konsola ale chodziło to całkiem sprawnie.
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
To i tak cienko zważywszy, że to raptem 792p. W KZ2 mogłeś grać z 31 botami w różnorakie misje i nie wiem czy to liczył serwer czy konsola ale chodziło to całkiem sprawnie.
Zrozum że obliczenia po stronie serwera odpowiedzialne za AI nie mają żadnego związku z wydajnością GPU. Chmura obliczeniowa dba o to żeby kilkadziesiąt botów mogło szybko reagować na działania 12 graczy jednocześnie. Tu chodzi o ciekawy gameplay a nie o rozdzielczość czy efekty. Dzięki temu że całość liczy się po stronie serwerów to nie trzeba liczyć tego na urządzeniach lokalnych i synchronizować pomiędzy graczami. Wszystko liczone jest w chmurze obliczeniowej do której 12 graczy przekazuje ruchu swoich pilotów, chmura to uzupełnia o kilkadziesiąt botów i odsyła wynik graczom. Wszystko centralnie liczone bez obciążania sprzętu lokalnego. Ale nie ma to żadnego związku z wydajnością GPU oraz rozdzielczością.
Oho, dzieciaki grające w CoD zaczynają mnie minusować
Wierze Ci mówisz tak mądrze musisz być w tym ekspertem.
Wierze Ci mówisz tak mądrze musisz być w tym ekspertem.
Nie trzeba być ekspertem. Jest to opisane na stronie twórcy gry. Wystarczy przeczytać
http://www.respawn.com/news/lets-talk-abou...box-live-cloud/
Widać, że twórcy postawili bardziej na klimat gry mechami niż samymi troopersami.
Btw.
Kto umieszczał te filmiki? Przecież przez tak dużą kompresję nie ma jak porównać grafiki między PC a X0 :/ Nawet przy 1080p jest kaszana :/ Nie macie może innego źródła?
Oho, dzieciaki grające w CoD zaczynają mnie minusować
Mnie po tylu latach Q3 dalej bawi
Wierze Ci mówisz tak mądrze musisz być w tym ekspertem.
Nie trzeba być ekspertem. Jest to opisane na stronie twórcy gry. Wystarczy przeczytać
http://www.respawn.com/news/lets-talk-abou...box-live-cloud/
Dzięki za materiały w sumie fajna rzecz dla developera... ale trochę nie rozumiem po co dawać bot-y skoro są ludzie?
Te 300 tysięcy serwerów liczy zachowanie się botów na polu walki. W trakcie gry masz tylko 12 graczy po 6 na każdą stronę. Pozostała setka to boty sterowanie przez chmurę obliczeniową. Także roboty z których gracz wyjdzie i wyda im rozkaz podążania za graczem są sterowane za pomocą chmury obliczeniowej Microsoftu. To odciąża procesor CPU i działa niezależnie od tego czy grasz na PC czy na Xbox
Tylko mi nie mów, że ty naprawdę wierzysz w to co mówią o chmurze obliczeniowej?
Mnie po tylu latach Q3 dalej bawi
Żebyśmy się zrozumieli... nie mam nic do tych starszych gier... ale tutaj mówimy o grze, która jeszcze się nie pojawiła a już po zamieszczanych na różnych serwisach gameplayach widać, że poza grafiką i paroma zapożyczonymi z innych gier pomysłami gra nie oferuje niczego innowacyjnego, niczego co mogłoby przykuć do fotela na dłużej. To za co oni wołają tyle pieniędzy? Za odgrzewanego kotleta?
http://www.respawn.com/news/lets-talk-abou...box-live-cloud/
Dzięki za materiały w sumie fajna rzecz dla developera... ale trochę nie rozumiem po co dawać bot-y skoro są ludzie?
To jest cała idea tej gry - połączenie single playera oraz multiplayera w jedną całość. Masz więc kilkadziesiąt botów które zachowują się jak w grach dla pojedynczego gracza ale grasz kooperacyjnie z 5 znajomymi. Z drugiej strony także masz masę botów oraz 6 innych graczy. Czyli masz jednocześnie walkę przeciwko AI typową dla gier single player oraz walkę przeciwko graczom czyli typowe multi.
Nikt nie wie czy się to sprawdzi. Dopiero za miesiąc podczas premiery będzie wiadomo na ile udała się taka kampania połączona z trybem kooperacyjnym. Bo nigdy wcześniej takiej gry nie było. Za miesiąc będzie wiadomo czy będzie hit czy rozczarowanie.
Cóż, MS możę się pochwalić, że mają grę, która chodzi w rozdziałce wyższej niż 720p
Cóż, MS możę się pochwalić, że mają grę, która chodzi w rozdziałce wyższej niż 720p
Poczekaj, konsole dopiero miały premierę, a w PL nie ma jeszcze xone...
Developerzy muszą nauczyć optymalizować gry i jeszcze zobaczysz przepiękną grafikę w rozdzielczości HD@480p
Tylko zapominasz, że esram to też optymalizacja dla CPU, MS widział jak słaby jest jaguar i wiele zrobił by CPU miał najlepiej... natomiast Sony stwierdziło, żeby olać CPU, bo i tak użytkownik ocenia gry najczęściej po grafice.
Tak powiedzieli, prawy się nie dowiesz.
Na moje wszyscy słodzą tej grze, a to żadna rewelacja, coś nowego, ale nic przełomowego, to jest po prostu stary doby hype, który bardzo szybko opadnie.
Tylko zapominasz, że esram to też optymalizacja dla CPU, MS widział jak słaby jest jaguar i wiele zrobił by CPU miał najlepiej... natomiast Sony stwierdziło, żeby olać CPU, bo i tak użytkownik ocenia gry najczęściej po grafice.
wiesz, że ps4 ma coś w rodzaju 'mantle' w standardzie i cpu nie musi być potworem jak w przypadku MS z DirectX, były o tym arty z digital foundry, oczywiście cpu w xbone też potworem nie jest hehe