Dla mnie jest to kompletny Must Have. W Końcu ktoś przypomniał sobie o graczach, którzy od paru (5-6?) lat czekają na shootera w klimacie WW2. Jak do tego wyjdzie im dobry multi player, to EF może powtórzyć sukces COD2
Wreszcie coś w klimacie II Wojny. Nie wiem ale osobiście te nowe produkcje COD czy MOH już mnie tak nie bawią. Fajnie że ktoś wraca do korzeni. Liczę na przyzwoitą fabułę.
Czy główny bohater mógłby mieć duszę ?? Coś w stylu jak np. Brudny Harry. Miło się gra taką postacią. Czy np Biały Wilk, jakieś sensowne dialogi ... nie dużo, ale żeby to było coś więcej niż idź zrób to, zrób tamto ... yes sir ... żeby fabuła była choć trochę wciągająca, żeby chciało się grać w tą grę dla historii jaką opowiada. Jakiś mały romans, byle nie była żydówką ... I dlaczego znów główny bohater jest amerykaninem ... nie może być po prostu Polakiem, Węgrem czy nawet Niemcem ?? Nie no ... główny bohater musi być hamerykańskim młotkiem, który będzie biegł przed siebie jak idiota nie przedstawiając sobą nic sensownego od samego początku do końca. Chyba, że to kolejny super hero ... co nie umie mówić ...
Wreszcie coś w klimacie II Wojny. Nie wiem ale osobiście te nowe produkcje COD czy MOH już mnie tak nie bawią. Fajnie że ktoś wraca do korzeni. Liczę na przyzwoitą fabułę.
Ile to zabawy miałem w BFie... te nowe BFy straciły klimat.
oby nie było jak ze snajperem, że nie ogarnęli silnika
Tu nie ma czego ogarniać. Silnik nie ma zasadniczo nic wspólnego z modelowaniem postaci czy skryptami AI. City nigdy nie miało specjalnie wybitnego zespołu, jednak Sniper (mimo wszystko) pokazuje, że potrafią coś z siebie wykrzesać. Gra ma zdecydowanie wyższy poziom od typowych marketowych produkcji tej firmy. Osobiście nie wiążę wielkich nadziei z Enemy Front, jednak wydaje mi się że będzie to 'solidna' produkcja, w którą będzie mozna spokojnie sobie pograć raz czy dwa.
Tu nie ma czego ogarniać. Silnik nie ma zasadniczo nic wspólnego z modelowaniem postaci czy skryptami AI. City nigdy nie miało specjalnie wybitnego zespołu, jednak Sniper (mimo wszystko) pokazuje, że potrafią coś z siebie wykrzesać. Gra ma zdecydowanie wyższy poziom od typowych marketowych produkcji tej firmy. Osobiście nie wiążę wielkich nadziei z Enemy Front, jednak wydaje mi się że będzie to 'solidna' produkcja, w którą będzie mozna spokojnie sobie pograć raz czy dwa.
W zespole dużo się zmieniło od czasu Snipera. Studio ma więcej developerów i dużo większe doświadczenie. Także możemy oczekiwać produkcji z górnej półki
Po mojemu patrząc na trailery tej gry to twórcy wykorzystali potencjał silnika CE3 a czy w 100%, myślę że ta kwestia będzie rozstrzygnięta dopiero po premierze. Póki co czekam na więcej info jeśli chodzi o samą grę, jakiś nowy gameplay i zobaczymy co w niej zmienili.
Ja tam trzymam za nich kciuki gra wygląda całkiem przyzwoicie, daje dużo swobody i możliwości. Sądzę, że CI uczy się na swoich błędach i dopracuje wszystkie szczegóły. Przestańmy się ciągle doszukiwać, że nasze rodzime produkcje to musi być klęska przyjęta z góry. Trochę wiary i dopingu. Uwielbiam tematykę WWII i już się nie mogę doczekać, tym bardziej że już nie robi się takich gier. Także ludzie mniej marudzenia i więcej wiary w CI
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.
w ogóle chciałbym doczekać gry w której jedynym tematem będzie PW.
Pozdrawiam
Link
Oto notatka z września ubiegłego roku:
http://www.gram.pl/news/2012/09/07/marek-t...opozniony.shtml
Ile to zabawy miałem w BFie... te nowe BFy straciły klimat.
Kto tam o to dba? Jak myslisz, ile osob za granica wie ze Wiedzmin jest polska gra?
Podpowiem; naprawde niewiele.
Tu nie ma czego ogarniać. Silnik nie ma zasadniczo nic wspólnego z modelowaniem postaci czy skryptami AI. City nigdy nie miało specjalnie wybitnego zespołu, jednak Sniper (mimo wszystko) pokazuje, że potrafią coś z siebie wykrzesać. Gra ma zdecydowanie wyższy poziom od typowych marketowych produkcji tej firmy. Osobiście nie wiążę wielkich nadziei z Enemy Front, jednak wydaje mi się że będzie to 'solidna' produkcja, w którą będzie mozna spokojnie sobie pograć raz czy dwa.
Tu nie ma czego ogarniać. Silnik nie ma zasadniczo nic wspólnego z modelowaniem postaci czy skryptami AI. City nigdy nie miało specjalnie wybitnego zespołu, jednak Sniper (mimo wszystko) pokazuje, że potrafią coś z siebie wykrzesać. Gra ma zdecydowanie wyższy poziom od typowych marketowych produkcji tej firmy. Osobiście nie wiążę wielkich nadziei z Enemy Front, jednak wydaje mi się że będzie to 'solidna' produkcja, w którą będzie mozna spokojnie sobie pograć raz czy dwa.
W zespole dużo się zmieniło od czasu Snipera. Studio ma więcej developerów i dużo większe doświadczenie. Także możemy oczekiwać produkcji z górnej półki