Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7
Darkeners (2014.02.02, 13:21)
Ocena: 39
#1

0%
Sam mam GF, ale wielki szacun dla AMD za to, ze probuje walczyc z DX... moim zdaniem DX powinien zostac juz dawno porzucony na rzecz OpenGL czy czegos inne bardziej otwartego.

Fajnie by bylo jakby Mantle nie bylo zamkniete i przyszłe GF tez to wspierały.
wuzetkowiec (2014.02.02, 13:24)
Ocena: 1
#3

0%
Microsoftowi powinno zacząć zależeć na jak najszybszym rozwoju Mantle i zaimplementowaniu tej technologi do Xbox One, bo ich konsola mocą nie grzeszy, nawet w porównaniu z konkurencyjną PS4.
mbe (2014.02.02, 13:28)
Ocena: 12
#4

0%
wuzetkowiec @ 2014.02.02 13:24  Post: 721435
Microsoftowi powinno zacząć zależeć na jak najszybszym rozwoju Mantle i zaimplementowaniu tej technologi do Xbox One, bo ich konsola mocą nie grzeszy, nawet w porównaniu z konkurencyjną PS4.

Mantle w XO nic nie zmieni bo DX w nim też jest nisko poziomowym API.

Tego nie wiemy ale DX w XO może być nawet wydajniejsze niż Mantle w PC...
viris33 (2014.02.02, 13:29)
Ocena: 1
#5

0%
Jak to się przełożyć na wydajność w takiej np HD7790 czy 7850 ?
slawko98 (2014.02.02, 13:38)
Ocena: 15
#6

0%
Napewno jest tk jakas rewokucja bo jak dla mnie jest to wielke zaskoczenie. Kupisz i3 i masz wszystkie gry na ultra :)
NaRaKu (2014.02.02, 13:46)
Ocena: 1
#8

0%
Jak sprawa ma się w przypadku mobilnych układów ? Jest jakiś odczuwalny wzrost wydajności ?

Proszę o testy w przypadku różnicy Dx a Mantle w laptopach :)
szefons (2014.02.02, 13:50)
Ocena: 14
#9

0%
Bo prawda jest taka, że dx mocno hamuje rozwój gier.

A te wyniki to przecież wszystko beta i niedopracowane, bf4 straszna beta, programistyczne bagno, nawalone kodu, że hej, sterownik beta, mantle api też beta.

Teraz pomyślcie o dobrze zrobionej grze, która nie jest takim programistycznym getto jak bf4, zoptymalizowanej pod mantle, do tego sterownik stable od amd z optymalizacją pod daną grę i dopracowana optymalizacja mantle api, wyniki poszybują jeszcze bardziej, muszą, nie mogę się doczekać.

Oby dx zdechł.
Amitoza (2014.02.02, 13:50)
Ocena: 6
#10

0%
mbe @ 2014.02.02 13:28  Post: 721437
wuzetkowiec @ 2014.02.02 13:24  Post: 721435
Microsoftowi powinno zacząć zależeć na jak najszybszym rozwoju Mantle i zaimplementowaniu tej technologi do Xbox One, bo ich konsola mocą nie grzeszy, nawet w porównaniu z konkurencyjną PS4.

Mantle w XO nic nie zmieni bo DX w nim też jest nisko poziomowym API.

Tego nie wiemy ale DX w XO może być nawet wydajniejsze niż Mantle w PC...

niby tak, ale to tylko dx11.2 z poprawkami, ale czy jest pozbawionym tak dużego narzutu jak na pc? Na takim jaguarze mantle pewnie dało by jeszcze więcej.
*Konto usunięte* (2014.02.02, 13:50)
Ocena: 7
#11
mbe @ 2014.02.02 13:23  Post: 721433
Dobre tempo. Stery są dostępne od 9.00. Ja pisałem wam o nich o 10.20 a news dopiero o 13.11. Brawo...


Fakt,przecież to wyścig zbrojeń....żadnych opóźnień.
Redux (2014.02.02, 14:20)
Ocena: -2
#13

0%
Zainstalowałem i sprawdziłem je na benchmarku Star Swarm.
Tyle, że u mnie coś chyba poszło nie tak. i5-3350P, HD7770, Windows 8.1, ustawienia domyślne, 1680x1050

DirectX: 21.13 fps

Mantle: 20.56 fps
sevae (2014.02.02, 14:33)
Ocena: 6
#15

0%
xqwaz @ 2014.02.02 14:31  Post: 721476
U mnie na i5 4670k i MSI R9 280X Gaming jak na razie Mantle w zdecydowanej większości przyczynia się do spadku FPS względem DX w BF4 w ustawieniach ultra FHD...

Bo beta jako tako dopracowana jest tylko dla 290 co jest zaznaczone w teście na głównej.
Aeromiś (2014.02.02, 14:36)
Ocena: 2
#16

0%
Redux @ 2014.02.02 14:20  Post: 721470
Zainstalowałem i sprawdziłem je na benchmarku Star Swarm.
Tyle, że u mnie coś chyba poszło nie tak. i5-3350P, HD7770, Windows 8.1, ustawienia domyślne, 1680x1050

DirectX: 21.13 fps

Mantle: 20.56 fps

Beta Mantle, beta stery, ale przede wszystkim to nie czytałeś dokładnie artykułu. Nie licz na wzrost wydajności w tej konfiguracji, za słaba karta, jednakże zmniejszenie rozdzielczości lub detali powinno dać wyraźny wzrost fps.
Pitol321 (2014.02.02, 14:49)
Ocena: 2
#18

0%
@ Redux

Jest dokładnie jak koledzy Ci pisali - BETA.
Na kartach poniżej r9 290 są problemy i czesto spadki wydajności.

Lower-than-expected performance on AMD Radeon™ HD 7000 and HD 8000 Series GPUs
[Lower-than-expected performance on AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs

Multi-GPU support will be added to StarSwarm in a future application patch
Battlefield 4™ Multi-GPU improvements will be made available in future updates
BattleField 4™ + AMD CrossFire™ stability and stuttering issues are still under investigation
Notebooks based on AMD Enduro or PowerXpress™ technologies are currently not supported
Portrait mode display configurations are currently not supported in Battlefield 4™
AMD Eyefinity technology is not currently supported in StarSwarm ​

Mantle Known Issues List
Aeromiś (2014.02.02, 14:50)
Ocena: 0
#19

0%
Redux @ 2014.02.02 14:43  Post: 721480
Aeromiś @ 2014.02.02 14:36  Post: 721479
(...)

Beta Mantle, beta stery, ale przede wszystkim to nie czytałeś dokładnie artykułu. Nie licz na wzrost wydajności w tej konfiguracji, za słaba karta, jednakże zmniejszenie rozdzielczości lub detali powinno dać wyraźny wzrost fps.

Nie czytałem artykułu bo nie sądziłem, że Mantle ma za zadanie zwiększać wydajność przy mniejszej ilości detali - według mnie nie ma to żadnego sensu, a według ciebie?

Według mnie niezmiennie jak napisałem - bugi i za słaba karta graficzna by Mantle coś dało. Mantle to łopatologicznie - dopalacz do CPU a CPU masz wystarczająco mocny.
Netmen86 (2014.02.02, 15:27)
Ocena: 5
#20

0%
KazH @ 2014.02.02 14:04  Post: 721464
szefons @ 2014.02.02 13:50  Post: 721456
Bo prawda jest taka, że dx mocno hamuje rozwój gier.


Aktualnie rozwój grafiki hamują głównie decyzje strategiczne takie jak powiązanie DirectX 11.2 z Windows 8.1. Użytkownicy w większości używają DirectX w wersji z 2009r czyli DirectX 11.0. Tak więc programiści piszą gry pod stare biblioteki bo chcą by zadziałały one pod każdym systemem. Nowy DirectX 11.2 jest szybszy niż DirectX 11.0 dzięki obniżeniu narzutu na CPU ale wymaga to odpowiedniej optymalizacji a ta się nie opłaca bo Windows 8.1 ma znikome udziały w rynku.

Jeżeli wiec coś hamuje aktualnie rozwój grafiki to głównie jest to niechęć użytkowników do nowych wersji Windows. Tak długo jak użytkownicy będą instalować Windows 7 tak długo twórcy gier będą się bali wyjść poza rok 2009r i użyć nowszych wersji DirectX niż 11.0. Mamy aktualnie impas. Gracze nie chcą Windows 8. Microsoft nie chce udostępnić DirectX 11.2 na Windows 7. Każdy bierze drugą stronę na przeczekanie.





to chyba mozna wprowadzic DX 11.2 do win7 ;) ale to nie pasi MS bo kasa kasa goni ;)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane