komentarze
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2014.01.15, 18:41
Ładne skany to jedno, a wprowadzenie do tego podstawowych zasad fizyki i interakcji to drugie.
cichy45Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy452014.01.15, 18:46
HΛЯPΛGŌN @ 2014.01.15 18:41  Post: 716205
Ładne skany to jedno, a wprowadzenie do tego podstawowych zasad fizyki i interakcji to drugie.

Zawsze jak masz gotowe modele 3D + ewentualne tekstury, to pozostaje więcej czasu na inne elementy, być może również niższe koszty tworzenia gry.
WibowitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wibowit2014.01.15, 19:03
Animacje postaci w grach robi się przez motion capture, a więc też skanowanie. Dlatego czasem w grach widać że ktoś np 'kopie ścianę', bo przez jakiś wybuch lub przeszkodę postać się przesunęła, a dalej jest odtwarzana standardowa animacja. Prawdopodobnie tutaj będzie tak samo. A skoro mają super technologię skanowania to można oczekiwać, że motion capture też będzie odpowiednio precyzyjne.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2014.01.15, 19:29
-5#4
Dla mnie liczy się głównie oświetlenie (animacje na drugim miejscu) i Technologia Thorskan naprawdę daje radę. Dla gimbazy rozmyte tło to ograniczenie GPU, a ja jak sobie jadę czasem autem w Krk do pracy z rana i widzę mgłę nad miastem to myślę jak to ładnie niektóre silniki potrafią pokazać.
Oświetlenie (lekcja dla gimby) to takze światło które się załamuje w cząsteczkach wody (czytaj chmura/mgła).
om3gaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
om3ga2014.01.15, 19:50
Jest jakies demo otwartej przestrzeni z duzym polem widzenia ?
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.01.15, 20:34
-3#6
Czekam. Oczywiście mam zamiar zobaczyć grę tylko i wyłącznie w 3D i najlepiej na urządzeniu, które jest tu opisywane :)
el_darkoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
el_darko2014.01.15, 21:07
wnętrza prezentują się super, gorzej ze światem na zewnątrz, okna i drzewa to też tekstura :/ oczywiście, że to poprawią , ale jak to jest prezentacja możliwości to taki rzecz nie powinna już mieć miejsca
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2014.01.15, 21:46
-2#8
Najbardziej podoba mi się fakt, że to najlepszy gatunek gier na tego typu urządzenie i next genową grafikę :)
WDK2014.01.15, 23:26
Trzymam za nich kciuki.
Super8Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Super82014.01.16, 08:16
HΛЯPΛGŌN @ 2014.01.15 18:41  Post: 716205
Ładne skany to jedno, a wprowadzenie do tego podstawowych zasad fizyki i interakcji to drugie.


Gadanie o tym, co zrobimy a wdrożenie tego w rzeczywistość to 2 strony medalu. ;)
Już widzę na konsolach tak wielką rozdzielczość tekstur. ;) Może za 6-8 lat, jak wprowadzą kolejnego next gena.
LeacHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LeacH2014.01.16, 08:26
ok wygląda to imponująco - skoro takie coś sami opracowali to znajdą licencjobiorców nie tylko w grach. Polacy, więc życzę im jak najlepiej ;)
A nie zapominajmy, że w grach nie chodzi tylko o grafikę, ale przede wszystkim o grywalność.
pzdr
smog11Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
smog112014.01.16, 08:55
w pierwszym filmiku, 9 sekunda. '.ebać krakowska policje'
ShadowManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ShadowMan2014.01.16, 09:00
Jak zobaczę choćby jakiś jeden krótki, grywalny poziom z gry, w której te wszystkie technologie mają być zaimplementowane, to uwierzę. I to nie uruchomiony na superkomputerze, tylko na zwykłym PC-cie. Bo na razie, to mamy jedynie przechwałki i jakąś animację, fakt wyglądającą bardzo realistycznie, ale renderowaną na jakimś superkomputerze.
ShamothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Shamoth2014.01.16, 13:45
Tylko te okna, i to co w nich się dzieje jak się przemieszcza obok nich...
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.