@focus chłopie wyluzuj, ból dupy masz niemiłosierny, jesteś redaktorem to nie najeżdżaj agresywnie na osoby które Cię skrytykowały
A kim Ty jesteś, że Ty możesz najeżdżać na mnie? Co ja inny człowiek niż Ty?
vibovit @ 2014.01.18 16:26
i nie minusuj, bo to baaardzo źle świadczy o redakcji.
Tak się składa, że nie minusuję.
vibovit @ 2014.01.18 16:26
Ludzie po prostu napisali że chcą wiedzieć czy warto dopłacić do lepszego sprzętu, a nie takie recenzje bez kontekstu czegoś lepszego/gorszego
Recenzja nie jest bez kontekstu. Cały czas autor zestawia opisywane urządzenie z innymi w tym samym (mniej więcej) przedziale cenowym.
vibovit @ 2014.01.18 16:26
pewnie wielu ciekawi jaka jest przepaść chińczyków za 1k do czegoś markowego, gdzie idą te dodatkowe pieniądze (w znaczek czy jakość).
Ależ my to robimy. Trudno jednak to robić w KAŻDEJ recenzji. Już widzę jak przyklaskujesz omawianiu tego samego problemu po raz dziesiąty. Będziesz tak robił i zagwarantujesz mi, że nie pojawią się głosy, że po co robimy to po raz enty?
vibovit @ 2014.01.18 16:26
Co chwilę porównujesz ipada do porshe czy audi RS, opanuj się, tablety apple na chwilę obecną nie są wcale dwa razy droższe od androidowych, to już nie te czasy. Dołożenie 20% ceny to całkiem realna opcja, jeśli możemy dostać coś np. 2x lepszego.
Nie porównuję iPada (konkretnie) do Porsche, tylko w ten sposób wyjaśniłem jaka przepaść cenowa dzieli segment którego przedstawicielem jest opisywany Modecom, a segment w którym jest wspominany iPad. Produkty za 20% większą kasę? No przecież do nich się odnosimy. Cała dyskusja jest o to, że moim zdaniem nie należy porównywać do produktów dwa razy droższych, a Wy (m.in. Ty) uważacie że należy.
vibovit @ 2014.01.18 16:26
To że większość ludzi kupuje lapki za 1500 zł, wydając miesięcznie na fajki 500zł świadczy tylko o tym że ma inne priorytety i nie ma zielonego pojęcia co kupuje, tak jest zresztą na całym świecie, polska to nie wyjątek, ludzi obeznanych z komputerami jest może 5%, reszta nie widzi różnicy między matrycą TN a S-IPS.
Jakby jeszcze większość ludzi w Polsce paliło papierosy...
vibovit @ 2014.01.18 16:26
Zawsze można zrobić test kiełbas, wziąć same kiełbasy zwyczajne po 6 zł/kg i tą najlepszą ocenić na 9/10. Po czym argumentować najlepszą sprzedażą,oraz tym że jak kogoś interesuje kiełbasa zwyczajna to i tak nie kupi lepszej 'super luksusowej' po 10 zł/kg
Modecom a iPad Air to przeszło dwukrotna różnica cenowa, a Ty mi tu wyskakujesz z porównaniem 6 vs. 10 zł.
Ponad wszystko: dziwisz się, że naskakuję. Zacznij wypowiadać się kulturalnie, to i ja będę fair wobec Ciebie. Zodiac potrafi, więc jak widać da się rozmawiać konstruktywnie bez nerwów.
Powiem wam tak przed wyjazdem do Tajlandii postanowiłem kupić tablet po jakim za bardzo nie będę płakał, czyli tani, ale też aby miał dużą rozdzielczość do www. Kupiłem nasz polski Kiano Elegance 9.7' by Zanetti z 2560x1536 za 700 z małymi groszami. Co prawda po powrocie był już pęknięty ekran (niestety w wyniku zwykłego skręcenia go z żoną sobie wyrywaliśmy), jednak złego słowa nie mogę powiedzieć o tym budżetowym tablecie. Co więcej mając high-endowe dochodzę do wniosku że płaci się głownie za markę i renomę.
focus --> trochę się zagalopowałem z tym tekstem w podsumowaniu postu, za co przepraszam. Chciałem napisać coś innego, a wyszło słabo. Mianowicie, sam jakiś czas temu byłem recenzentem m.in. sprzętu i wiem, jak wygląda współpraca z klientami i że czasami są naciski. Ja zawsze byłem przeciwny wszelkim ingerencjom w moją recenzje i moją opinie o sprzęcie, przedstawianą w tekście i zakładam, że u Ciebie jest podobnie.
Dzięki
Oczywiście naciski się zdarzają, ale naszym zadaniem jest by im się nie poddawać. W każdym razie nie wyobrażam sobie byśmy (jako redakcja) chcieli, ale nie dodali jakiś produktów do porównania 'bo producent nie chciał', a sam w komentarzach broniłbym stanowiska de facto producenta, a nie swojego. To byłoby wewnętrzne zakłamanie i hipokryzja.
Zodiac @ 2014.01.18 19:58
Co do tematu porównania - tak, w tekście o iPadzie można takie porównanie zawrzeć (z tańszym sprzętem). Dlaczego więc nie można zrobić w drugą stronę i zawrzeć go w recenzji ze sprzętem tańszym? Czepiam sie o to tylko dlatego, że INTERESUJE MNIE takie porównanie i bardzo go tu brakuje. Recenzjami się już nie zajmuje, ale gdybym to ja ją pisał, porównanie na tle konkurencji (tej za 300 zł i tej za 3000 zł) na pewno by sie znalazło, bo takie porównanie w kilku aspektach (wydajność, jakość ekranu, bateria) daje więcej wiedzy, niż 10 stron A4 słownego opisu i uwag recenzenta.
Oczywiście rozumiem, że takowe porównanie Ciebie interesuje. I generalnie nie miałbym nic przeciwko, gdyby nie fakt, że generalnie nasi czytelnicy bardzo źle oceniają produkty Apple i patrząc na komentarze pod artykułem http://pclab.pl/art55415.html na temat ipad air sądzę, że jego dodanie wywołałoby nawet więcej krytyki niż dobrego. Jednak zapominając o tym co użytkownicy chcą, a czego nie i co ja (i sądzę, że Mieszko z grubsza się ze mną zgadza) uważam, to problem jest dość złożony:
W artykule na temat iPad air jest trochę porównywalnych cenowo urządzeń: Sony Tablet, Asus Transformer, wówczas nie mieliśmy jeszcze testów najnowszego Samsunga Galaxy Note'a 10.1 - normalnie on by też się pojawił. Przy recenzowaniu Modecoma nie potrafiłbym wskazać ani jednego OBIEKTYWNEGO argumentu za tym, żeby zamieścić na wykresach JEDYNIE iPada. Oczywiście jest to bardzo dobry, jeśli nie najlepszy tablet o takich rozmiarach, ale przecież Air jak każdy Apple ma też swoje wady, które dla kogoś mogą być nie do przeskoczenia. Dlatego też przydałoby się dorzucić jeszcze przynajmniej jednego konkurenta, np. wspomnianego Samsunga. [...]
Idąc dalej zgodnie z powyższym tokiem myślenia wykres zawierałby ze 20 pozycji. Teraz przychodzi użytkownik mniej zorientowany w temacie, patrzy na wykresy (część z nich będzie jednak dla niego zrozumiała) i nie może się nadziwić dlaczego np. nagrodziliśmy tablet, który na wykresach plasuje się gdzieś w drugiej połowie. Oczywiście ten problem można w jakiś sposób rozwiązać, ale uwierz mi, że wszelkie tłumaczenia, wytłuszczenia są zwyczajnie pomijane przez większość z Was.
Produktów jest multum na rynku, zawsze znajdzie się ktoś komu brakuje porównania do czegoś tam. Zrobiliśmy test 200 procesorów, a i tak pojawiały się głosy że przydałoby się zrobić porównanie z Pentium 4 lub Athlonem 64 i że Xeonów nie mamy. Rozumiesz o co chodzi? Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził.
Niemniej: jeśli uważacie (tym razem do wszystkich), że np. wszystkie tablety powinniśmy odnosić (przynajmniej na wykresach, bo w tekście to jest niewykonalne) do najlepszych urządzeń w danym segmencie cenowym, nawet jeśli jest on bardzo odległy, to proszę bardzo. Jestem tylko ciekaw jak duże kłótnie będą między użytkownikami, by wybrać tego JEDNEGO, który najlepiej reprezentuje dany segment cenowy.
Z tym bym trochę polemizował. Są osoby, które stać na sprzęt z wyższej półki, ale równocześnie nie są snobami i jeśli tańszy produkt spełnia ich wymagania - nie przepłacają. Piszę raczej generalnie, w tym konkretnym przypadku też nie za bardzo widzę jak miałoby wyglądać porównanie Modecoma na Androidzie z iPadem.
Oczywiście, nie zawsze to co napisałem ma miejsce. Niemniej w tym konkretnym przypadku nie jest tak, że za dodatkowe 1200 złotych nie dostaje się nic innego oprócz loga na obudowie.
Chodzi ci o te naklejki, które podkreślają zajebistość jego mości siedzącej w samochodzie?
no tak przeczę sobie pisząc że nie zestawiłeś z innymi urzadzeniami na innych systemach - czytaj uważnie bo nigdzie nie ma tam zaprzeczenia
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
sory porazka
Powiedz mi jeszcze w którym miejscu napisałem, że wolę androida, bo doszukać się nie mogę.
sorry żałosne
czy ty naprawdę masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
'Ale że Ty nie potrafisz zrozumieć, że ktoś jednak woli Androida (i nie chodzi tylko o subiektywne preferencje) to już nie mój problem.'
dajesz jasno do zrozumienia że wolisz androida bo nikt inny tego nie napisał i do nikogo innego nie pisałem
chodziło mi tylko o rzetelne porównanie no ale 'pan i władca' powiedział i koniec gadki
widac nie dopuszczasz do siebie krytyki a wystarczyło dac 3 zasrane słupki zamiast się bez sensu zapierac nogami i rękoma
zmień podejście do krytyki lepiej jak chcesz by twoje testy były powazniejsze i miały głębszy sens bo jak na razie to masz jak widać w dupie czytelników
focus --> trochę się zagalopowałem z tym tekstem w podsumowaniu postu, za co przepraszam. Chciałem napisać coś innego, a wyszło słabo. Mianowicie, sam jakiś czas temu byłem recenzentem m.in. sprzętu i wiem, jak wygląda współpraca z klientami i że czasami są naciski. Ja zawsze byłem przeciwny wszelkim ingerencjom w moją recenzje i moją opinie o sprzęcie, przedstawianą w tekście i zakładam, że u Ciebie jest podobnie.
Co do tematu porównania - tak, w tekście o iPadzie można takie porównanie zawrzeć (z tańszym sprzętem). Dlaczego więc nie można zrobić w drugą stronę i zawrzeć go w recenzji ze sprzętem tańszym? Czepiam sie o to tylko dlatego, że INTERESUJE MNIE takie porównanie i bardzo go tu brakuje. Recenzjami się już nie zajmuje, ale gdybym to ja ją pisał, porównanie na tle konkurencji (tej za 300 zł i tej za 3000 zł) na pewno by sie znalazło, bo takie porównanie w kilku aspektach (wydajność, jakość ekranu, bateria) daje więcej wiedzy, niż 10 stron A4 słownego opisu i uwag recenzenta.
O cenach sprzętu i zarobkach nie dyskutuje, bo ja wiemy, dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają
@focus chłopie wyluzuj, ból dupy masz niemiłosierny, jesteś redaktorem to nie najeżdżaj agresywnie na osoby które Cię skrytykowały i nie minusuj, bo to baaardzo źle świadczy o redakcji. Ludzie po prostu napisali że chcą wiedzieć czy warto dopłacić do lepszego sprzętu, a nie takie recenzje bez kontekstu czegoś lepszego/gorszego, pewnie wielu ciekawi jaka jest przepaść chińczyków za 1k do czegoś markowego, gdzie idą te dodatkowe pieniądze (w znaczek czy jakość). Co chwilę porównujesz ipada do porshe czy audi RS, opanuj się, tablety apple na chwilę obecną nie są wcale dwa razy droższe od androidowych, to już nie te czasy. Dołożenie 20% ceny to całkiem realna opcja, jeśli możemy dostać coś np. 2x lepszego. To że większość ludzi kupuje lapki za 1500 zł, wydając miesięcznie na fajki 500zł świadczy tylko o tym że ma inne priorytety i nie ma zielonego pojęcia co kupuje, tak jest zresztą na całym świecie, polska to nie wyjątek, ludzi obeznanych z komputerami jest może 5%, reszta nie widzi różnicy między matrycą TN a S-IPS.
Zawsze można zrobić test kiełbas, wziąć same kiełbasy zwyczajne po 6 zł/kg i tą najlepszą ocenić na 9/10. Po czym argumentować najlepszą sprzedażą,oraz tym że jak kogoś interesuje kiełbasa zwyczajna to i tak nie kupi lepszej 'super luksusowej' po 10 zł/kg
no tak przeczę sobie pisząc że nie zestawiłeś z innymi urzadzeniami na innych systemach - czytaj uważnie bo nigdzie nie ma tam zaprzeczenia
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
sory porazka
Powiedz mi jeszcze w którym miejscu napisałem, że wolę androida, bo doszukać się nie mogę.
no tak przeczę sobie pisząc że nie zestawiłeś z innymi urzadzeniami na innych systemach - czytaj uważnie bo nigdzie nie ma tam zaprzeczenia
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
zabawnie wyglada dla ciebie bo nie zrozumiałeś - ale dla klienta który chciałby kupic tablet już takie zabawne to nie jest skoro ograniczasz się tylko do sprzetu na androidzie
pomyslałeś o tym?nie sadzę
co do pomijania - to brak ich w zestawieniu/porównaniu to owszem pomijanie zalet sprzetu na innych systemach - niewiele droższego w przypadku windows
śmiej sie dalej ale naprawdę nie ma z czego
Ani trochu ni pomijam, ani nie pomijamy: http://pclab.pl/art55712.html
Ale że Ty nie potrafisz zrozumieć, że ktoś jednak woli Androida (i nie chodzi tylko o subiektywne preferencje) to już nie mój problem.
zabawnie wyglada dla ciebie bo nie zrozumiałeś - ale dla klienta który chciałby kupic tablet już takie zabawne to nie jest skoro ograniczasz się tylko do sprzetu na androidzie
pomyslałeś o tym?nie sadzę
co do pomijania - to brak ich w zestawieniu/porównaniu to owszem pomijanie zalet sprzetu na innych systemach - niewiele droższego w przypadku windows
mozesz porównywać z galaxy tab ale jaki to ma sens?to wszystko android - różni sie jedynie wydajnością i to nie powalajaco i czasami hardware
ios czy windows maja jeszcze inne plusy które oczywiście pominąłeś - co mi po porównaniu samych zabawek?
versus:
na rynku mamy tablet z androidem ios i windowsem - i warto je zestawiac bo nie różnią sie tylko hardware
Naprawdę zabawnie to wygląda
I jeszcze zarzucanie mi, że pomijam zalety iOS'a czy Windowsa... No na to jeszcze nikt nie wpadł
poprzekręcałeś wszystko co tylko mozna było - ja nie sugeruję - ja mówię jak jest - jesli ktoś może dołozyc parę groszy i mieć cos naprawdę lepszego co w dodatku za rok nie straci 3/4 swojej wartości to powaznie się zastanowi nad tym
masz rację ze tanie laptopy schodzą - a potem zaczyna się płacz jakie to gówno - sam doskonale widziałem ile bywało zwrotów tanich laptopów bo za wolny do wszystkiego nawetporównując ze starym sprzetem jak ktos miał
ja problemów nie rozciagam jak próbujesz mi to wmówić - ja nie chce porównywac jego ipada z czymś droższym bo w ogóle jest coś droższego prócz biznesowych tabletów z windows?mozesz porównywać z galaxy tab ale jaki to ma sens?to wszystko android - różni sie jedynie wydajnością i to nie powalajaco i czasami hardware
ios czy windows maja jeszcze inne plusy które oczywiście pominąłeś - co mi po porównaniu samych zabawek?
ja tobie nic nie sugeruję - twierdzę żebyś tylko zszedł na ziemię - na rynku mamy tablet z androidem ios i windowsem - i warto je zestawiac bo nie różnią sie tylko hardware i dorzucenie 15-30% do ceny wyjsciowej moze nam dac znacznie ciekawszy produkt
a jak ktos ma tysiaka to i 300 dociuła a nie 200 tysięcy do porsche
kumasz?
ZIB2000: co do zarobków itd. Jeśli nie znam się na czymś, to nie mam w zwyczaju się wypowiadać. W sprzedaży komputerów w sumie siedziałem blisko 3 lata i cały czas mam z tym kontakt (siłą rzeczy jako dziennikarz). Sugestie bym zszedł na ziemię są bezzasadne. Raczej Ty powinieneś zejść na ziemię sugerując, że ludzie chcąc kupić sprzęt za 1000 złotych rozważają w ogóle dopłatę do dwa razy droższego sprzętu.
Co do cen laptopów. Moja pomyłka, bo wcisnąłem dane dla laptopów z windowsem. Jeśli brać bez windowsa, to te 70% stanowią laptopy z przedziału 1200-1700. W każdym razie laptopy za 1000-1200 złotych schodzą jak ciepłe bułeczki – tylko nie zawsze są dostępne, stąd ich relatywnie mały udział.
Co do dokładania: jakto po co? Po to żeby mieć lepszy sprzęt. Nie szybszy, lepszy. Znowu wychodzi Twój brak doświadczenia i wiedzy w kwestii sprzedaży. Jeśli ktoś kupuje laptopa z Core i3 i integrą a za zaledwie 200 złotych więcej ma to samo, ale z jakimś fajnym Radeonem lub GeForcem i deklaruje że chce grać, ale nie stać go na dorzucenie tych 200 złotych, to chyba coś jest na rzeczy, prawda?
PS. To tylko pokazuje Twoją ignorancję. Czytając recenzję sprzętu droższego warto rozważyć sens jego kupna w kontekście tańszych produktów, które wcale nie muszą być gorsze lub są tylko nieznacznie gorsze, a znacznie tańsze (przykład nie tak dawny GTX 780 i Titan). Jeśli ktoś ma do wydania np. 2000 złotych, ale okaże się że nie musi tyle wydawać, bo wystarczy że wyda połowę tej kwoty to jest OK. W drugą stronę to już tak nie działa z powodów powyższych (brak zasobów by dołożyć kasy). Jeśli kogoś interesuje tablet za 1000 złotych, to porównanie z urządzeniami za 2 kółka jest czysto teoretyczne, bo 96 osób na 100 nawet nie rozważy dorzucenia kasy.
Wszyscy się cieszymy, że Ciebie stać na nowego hatchbacka i tablet za 2K, ale niestety nie wszyscy tak mają. Właśnie dlatego są m.in. recenzje produktów tańszych.
Temat zaczął się od wypowiedzi Zotaca w poście numer 15, w którym jasno wskazywał, że zależy mu na porównaniu do czegoś co ma. Odpisałem mu kulturalnie (tak samo jak zwrócenie uwagi było kulturalne), że to moim zdaniem nie ma sensu. Nie chcesz jednak zauważyć, że m.in. Ty rozciągnąłeś problem z jego chęci porównania do JEGO iPada do porównywania do czegokolwiek dużo droższego. Bo dlaczego zamiast ipada nie mógłby być Galaxy Tab? Gdybym traktował siebie jako alfę i omegę to nie powstawałyby tego typu publikacje: http://pclab.pl/news55635.html Ty wolisz jednak sypać „żałościami” niż próbować MERYTORYCZNIE rozmawiać.
A, i skończ już z tymi „żałościami” i sugestiami, że mam jakieś podprogowe intencje, bo nudne się to już zrobiło.
Uzupełniając jeszcze te porównania. Jeszcze nie tak dawno był dym w komentarzach, że wykresy są za długie, bo dużo produktów itd. A tak się składało, że produkty były takie, które są w tym samym przedziale cenowym. Dym był o to że oczywiście wykresy są podobno nieczytelne, bo słupków za dużo. Teraz chcecie ich więcej. Może czas najwyższy się zdecydować?
no tak focus zostałeś super specem w kwestii zarobków - nie no proszę cię zejdź na ziemię
wyskoczyłeś ze śmiesznym porównaniem kompletnie oderwanym od rzeczywistości i jeszcze chcesz go na siłę bronić?
Doskonale wiem jakie sa mozliwości Polaków - sam nim jestem i tu pracuje i tu zarabiam
nie stać mnie na porsche ale stać na hatchbacka i ipada
jak wytłumaczyć przedział sprzedawanych laptopów?ano bardzo prosto - Polacy kupują tanie laptopy - wszyastko poniżej 1500 to złom a w cenie 1500-2000 mamy podstawowe modele zapewniajace w miarę przyzwoitą wydajność.Droższe kupuje biznes, gracze i ludzie potrzebujący wyższej wydajności - reszta kupuje lapka do netu i multimediów.Dlaczego nie dokładają?
a po co?
tym bardziej że 3/4 z nich nie ma wiedzy o sprzecie i chce tanio a dobrze?
tak żałosne twe tłumaczenia
to co napisałeś zodiacowi to już w ogóle poniżej krytyki
i odczep się od tych samochodów - to kompletnie inna pólka cenowa i za cholerę nie idzie tego porównywać z tabletami w cenie felgi
ps.co za różnica czy o droższym i lepszym produkcie napisane zostanie w teście o droższym czy o tańszym?
dla mnie żadna - zostanie przedstawiona po prostu alternatywa
to jakiś problem dla ciebie?bo wydaje mi się że tak
zwrócono tobie uwagę na kilka rzeczy a rzucasz się jakby nikt inny nie miał racji bo tylko ty jesteś alfą i omegą w temacie
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Porównywało się, porównuje się i powinno się porównywać jedynie produkty z tego samego segmentu z mniej więcej tej samej ceny.
żałosne
żałosnym jest Twój całkowity brak wiedzy na temat sprzedaży, możliwości finansowych Polaków itp.
ZIB2000 @ 2014.01.17 22:58
mimo podobnego stosunku cenowego to wiele osób stać na samochód za 60-80 tysięcy ale nie stać na porsche
ale jak kogos stać na tablet za tysiaka to chwilke przyciuła i ma taki za dwa
Ciekawe jak mi zatem wytłumaczysz, że około 70% sprzedawanych w Polsce laptopów kosztuje 1500-2000 zł. Ludzie nie potrafią dołożyć 10 czy 20% do ceny laptopa, a mają kupić dwa razy droższy tablet? 'Żałosne'.
ZIB2000 @ 2014.01.17 22:58
porównanie kompletnie bez sensu
mnie podobna półka cenowa nie interesuje bo w pewnym zakresie jest stagnacja
ale jak kolegów - interesuje mnie czy warto dac ciut więcej i nie miec problemów
Odpowiedziałem już wcześniej, ale raz jeszcze: na to czy warto kupić produkt droższy odpowiada się zwykle w recenzji produktu droższego, nie sądzisz? A to czy warto dać ciut więcej względem opisywanego modecoma, masz odpowiedź w tym oto artykule.
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Porównywało się, porównuje się i powinno się porównywać jedynie produkty z tego samego segmentu z mniej więcej tej samej ceny.
Sorry ale głupszego argumentowania braku opcji porównania nie slyszałem.
Chcę wiedzieć, czy przepłacam za logo, czy jednak iPad jest 3x szybszy, ma 2x lepszy ekran i trzyma 1.5x na baterii.
Na to jest chyba miejsce w recenzji ipada, a nie w recenzji modecoma za połowę kwoty, nie sądzisz? Rozumiem, że w teście VW golfa pół tekstu, a przynajmniej pół podsumowania trzeba rozważać czy rzeczywiście dopłata do Audi RS4 ma sens, tak?
Zodiac @ 2014.01.17 21:53
Chcę wiedzieć, czy mogę kupic takie coś dla malucha ktory nie potrzebuje urządzenia Appla i chce wiedzieć, ile to ma relatywnie mocy.
Ponownie: o tym chyba dowiesz się z recenzji ipada, nie sądzisz?
Zodiac @ 2014.01.17 21:53
Jeśli kogoś nie stać na nowego Appla, może kupić używkę w podobnej cenie (sam sprzedałem iPada 4 generacji niewiele drożej) i na pewno chciałby wiedzieć, jak się ma taki produkt względem aktualnych modeli.
Ponownie #2: na to jest chyba miejsce w recenzji ipada, nie tak?
Zodiac @ 2014.01.17 21:53
Brak porównania to dla mnie oznaka:
- 'umowy' promowania z prodiuentem / imporeterem, żeby sprzet nie wypadł blado,
- ignorancji recenzujących ('my wiemy lepiej, co wy [czytelnicy] potrzebujecie, a takiego porównania nie potrzebujecie i nie wmawiajcie nam, że jest inaczej' )
1. za oszczerstwa nie mające pokrycia w rzeczywistości mogę Ci wytoczyć proces.
2. Póki co nie przedstawiłeś swoich argumentów na poparcie tej tezy.
Jaki sens ma kupowanie tabletu na przestarzałym Atomie starej generacji który jest co najmniej dwa razy wolniejszy niż nowe Atomy Bay Trail? Jedynym powodem użycia starego 32 bitowego procesora Atom zamiast nowego 64 bitowego Bay Trail jest system operacyjny Android. Android nie ma wersji 64 bitowej więc nie działa na nowoczesnych procesorach ale to ma się za kilka miesięcy zmienić.
Szef Intela ujawnił że aktualnie kończone są prace nad uruchomieniem 64 bitowej wersji Windows 8.1 na procesorach Atom Bay Trail. Gdy tylko prace nad tymi sterownikami się skończą to Intel ma w planach przerobienie także Androida by działał na procesorach 64 bitowych
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Ipad Air to nie żadne porsche, kolejny co się jabłkiem społecznie dowartościowuje ? na świecie to taki VW Golf, w najlepszym wypadku, a takie chińczyki jak to to raczej Szkoda fabia Ipada Air można mieć za 1700zł, czyli taniej niż Note 10.1
Kolejny, który nie może wytrzymać że ktoś ma dobre zdanie o danym produkcie? Wk... mnie takie docinki nie mające żadnej podstawy.
To czy ipad jest jak porsche czy jak golf nie ma znaczenia - chodziło o różnice. Ale dogryźć musiałeś, prawda?
vibovit @ 2014.01.17 18:33
Porównywało się, porównuje się i powinno się porównywać jedynie produkty z tego samego segmentu z mniej więcej tej samej ceny.
żeby nie mieć rozeznania za co się płaci mniej ? Światowe serwisy zawsze porównują każdy recenzowany tablet to 'domyslnego' wyboru jakim jest Ipad/nexus (ten pewnie by porównywano z mini), i próbuje się uzasadnić czy niższa cena jest adekwatna do jakości, czy jednak lepiej dołożyć te kilka groszy. Ipad mini/nexus kosztuje ledwie ~200 zł więcej, a to żadne pieniądze w skali miesiąca.
Pokaż mi link do Twojego komentarza z pretensjami, że w teście procesorów za 300-400 złotych nie ma Core i5-4670K (lub poprzednika). Rzuć też linkiem do Twojego komentarza pod testem kart graficznych za 500-600 złotych, w którym to na wykresie nie ma np. GTX'a 780 albo Radeona HD 7970 GHz. W naszym przypadku tym domyślnym jest Nexus 7.
Argument, że 'próbuje się uzasadnić czy niższa cena jest adekwatna do jakości' i jednocześnie upieranie się o to, że ten modecom ma być porównany z ipad air jest trochę z... czapy. Szczególnie że cały artykuł traktuje o tym czy jest to sprzęt warto zakupu w tych pieniądzach i czy nie warto do czegoś dołożyć.
Co do dokładania 200 złotych: powiedz to milionom polaków, którzy kupując komputer/laptopa za 2000 złotych nie dołożą tych 200 złotych (zaledwie 10% ceny) żeby mieć dużo lepszy sprzęt. Nie znasz się na sprzedaży i potrzebach kupujących, a się wypowiadasz...
A kim Ty jesteś, że Ty możesz najeżdżać na mnie? Co ja inny człowiek niż Ty?
Tak się składa, że nie minusuję.
Recenzja nie jest bez kontekstu. Cały czas autor zestawia opisywane urządzenie z innymi w tym samym (mniej więcej) przedziale cenowym.
Ależ my to robimy. Trudno jednak to robić w KAŻDEJ recenzji. Już widzę jak przyklaskujesz omawianiu tego samego problemu po raz dziesiąty. Będziesz tak robił i zagwarantujesz mi, że nie pojawią się głosy, że po co robimy to po raz enty?
Nie porównuję iPada (konkretnie) do Porsche, tylko w ten sposób wyjaśniłem jaka przepaść cenowa dzieli segment którego przedstawicielem jest opisywany Modecom, a segment w którym jest wspominany iPad. Produkty za 20% większą kasę? No przecież do nich się odnosimy. Cała dyskusja jest o to, że moim zdaniem nie należy porównywać do produktów dwa razy droższych, a Wy (m.in. Ty) uważacie że należy.
Jakby jeszcze większość ludzi w Polsce paliło papierosy...
Modecom a iPad Air to przeszło dwukrotna różnica cenowa, a Ty mi tu wyskakujesz z porównaniem 6 vs. 10 zł.
Ponad wszystko: dziwisz się, że naskakuję. Zacznij wypowiadać się kulturalnie, to i ja będę fair wobec Ciebie. Zodiac potrafi, więc jak widać da się rozmawiać konstruktywnie bez nerwów.
Dzięki
Oczywiście naciski się zdarzają, ale naszym zadaniem jest by im się nie poddawać. W każdym razie nie wyobrażam sobie byśmy (jako redakcja) chcieli, ale nie dodali jakiś produktów do porównania 'bo producent nie chciał', a sam w komentarzach broniłbym stanowiska de facto producenta, a nie swojego. To byłoby wewnętrzne zakłamanie i hipokryzja.
Oczywiście rozumiem, że takowe porównanie Ciebie interesuje. I generalnie nie miałbym nic przeciwko, gdyby nie fakt, że generalnie nasi czytelnicy bardzo źle oceniają produkty Apple i patrząc na komentarze pod artykułem http://pclab.pl/art55415.html na temat ipad air sądzę, że jego dodanie wywołałoby nawet więcej krytyki niż dobrego. Jednak zapominając o tym co użytkownicy chcą, a czego nie i co ja (i sądzę, że Mieszko z grubsza się ze mną zgadza) uważam, to problem jest dość złożony:
W artykule na temat iPad air jest trochę porównywalnych cenowo urządzeń: Sony Tablet, Asus Transformer, wówczas nie mieliśmy jeszcze testów najnowszego Samsunga Galaxy Note'a 10.1 - normalnie on by też się pojawił. Przy recenzowaniu Modecoma nie potrafiłbym wskazać ani jednego OBIEKTYWNEGO argumentu za tym, żeby zamieścić na wykresach JEDYNIE iPada. Oczywiście jest to bardzo dobry, jeśli nie najlepszy tablet o takich rozmiarach, ale przecież Air jak każdy Apple ma też swoje wady, które dla kogoś mogą być nie do przeskoczenia. Dlatego też przydałoby się dorzucić jeszcze przynajmniej jednego konkurenta, np. wspomnianego Samsunga. [...]
Idąc dalej zgodnie z powyższym tokiem myślenia wykres zawierałby ze 20 pozycji. Teraz przychodzi użytkownik mniej zorientowany w temacie, patrzy na wykresy (część z nich będzie jednak dla niego zrozumiała) i nie może się nadziwić dlaczego np. nagrodziliśmy tablet, który na wykresach plasuje się gdzieś w drugiej połowie. Oczywiście ten problem można w jakiś sposób rozwiązać, ale uwierz mi, że wszelkie tłumaczenia, wytłuszczenia są zwyczajnie pomijane przez większość z Was.
Produktów jest multum na rynku, zawsze znajdzie się ktoś komu brakuje porównania do czegoś tam. Zrobiliśmy test 200 procesorów, a i tak pojawiały się głosy że przydałoby się zrobić porównanie z Pentium 4 lub Athlonem 64 i że Xeonów nie mamy. Rozumiesz o co chodzi? Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził.
Niemniej: jeśli uważacie (tym razem do wszystkich), że np. wszystkie tablety powinniśmy odnosić (przynajmniej na wykresach, bo w tekście to jest niewykonalne) do najlepszych urządzeń w danym segmencie cenowym, nawet jeśli jest on bardzo odległy, to proszę bardzo. Jestem tylko ciekaw jak duże kłótnie będą między użytkownikami, by wybrać tego JEDNEGO, który najlepiej reprezentuje dany segment cenowy.
Z tym bym trochę polemizował. Są osoby, które stać na sprzęt z wyższej półki, ale równocześnie nie są snobami i jeśli tańszy produkt spełnia ich wymagania - nie przepłacają. Piszę raczej generalnie, w tym konkretnym przypadku też nie za bardzo widzę jak miałoby wyglądać porównanie Modecoma na Androidzie z iPadem.
Oczywiście, nie zawsze to co napisałem ma miejsce. Niemniej w tym konkretnym przypadku nie jest tak, że za dodatkowe 1200 złotych nie dostaje się nic innego oprócz loga na obudowie.
Chodzi ci o te naklejki, które podkreślają zajebistość jego mości siedzącej w samochodzie?
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
sory porazka
Powiedz mi jeszcze w którym miejscu napisałem, że wolę androida, bo doszukać się nie mogę.
sorry żałosne
czy ty naprawdę masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
'Ale że Ty nie potrafisz zrozumieć, że ktoś jednak woli Androida (i nie chodzi tylko o subiektywne preferencje) to już nie mój problem.'
dajesz jasno do zrozumienia że wolisz androida bo nikt inny tego nie napisał i do nikogo innego nie pisałem
chodziło mi tylko o rzetelne porównanie no ale 'pan i władca' powiedział i koniec gadki
widac nie dopuszczasz do siebie krytyki a wystarczyło dac 3 zasrane słupki zamiast się bez sensu zapierac nogami i rękoma
zmień podejście do krytyki lepiej jak chcesz by twoje testy były powazniejsze i miały głębszy sens bo jak na razie to masz jak widać w dupie czytelników
tyle z mojej strony na twe żałosne tłumaczenia
ps.patrzeć tylko bana za krytykę
Co do tematu porównania - tak, w tekście o iPadzie można takie porównanie zawrzeć (z tańszym sprzętem). Dlaczego więc nie można zrobić w drugą stronę i zawrzeć go w recenzji ze sprzętem tańszym? Czepiam sie o to tylko dlatego, że INTERESUJE MNIE takie porównanie i bardzo go tu brakuje. Recenzjami się już nie zajmuje, ale gdybym to ja ją pisał, porównanie na tle konkurencji (tej za 300 zł i tej za 3000 zł) na pewno by sie znalazło, bo takie porównanie w kilku aspektach (wydajność, jakość ekranu, bateria) daje więcej wiedzy, niż 10 stron A4 słownego opisu i uwag recenzenta.
O cenach sprzętu i zarobkach nie dyskutuje, bo ja wiemy, dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają
Zawsze można zrobić test kiełbas, wziąć same kiełbasy zwyczajne po 6 zł/kg i tą najlepszą ocenić na 9/10. Po czym argumentować najlepszą sprzedażą,oraz tym że jak kogoś interesuje kiełbasa zwyczajna to i tak nie kupi lepszej 'super luksusowej' po 10 zł/kg
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
sory porazka
Powiedz mi jeszcze w którym miejscu napisałem, że wolę androida, bo doszukać się nie mogę.
sorry żałosne
a ty porównałeś tylko z urzadzeniami z androidem - tak trudno dac po słupku juz przetestowanych urzadzeń?
dałeś linka ok - ale w tym teście pominąłes więc tyle na ten temat
uparłes sie i będziesz klepał w kółko to samo byleby wyszło na twoje
bez sensu
wolisz androida - SUPER - ale nie jest on jedyny na rynku i w byle teście warto porównać z konkurencją także inną platformą
tyle na ten temat
kończę bo widze że nic do ciebie nie dociera - na zasadzie 'jestem redaktorem i to ja mam cos do powiedzenia a nie byle czytelnik'
ps.w przytoczonym w linku teście nie ma nic o wydajności czy czasie pracy nie mówiąc o porównaniu z innymi urzadzeniami
sory porazka
To, że sam przeczysz sobie.
pomyslałeś o tym?nie sadzę
co do pomijania - to brak ich w zestawieniu/porównaniu to owszem pomijanie zalet sprzetu na innych systemach - niewiele droższego w przypadku windows
śmiej sie dalej ale naprawdę nie ma z czego
Ani trochu ni pomijam, ani nie pomijamy: http://pclab.pl/art55712.html
Ale że Ty nie potrafisz zrozumieć, że ktoś jednak woli Androida (i nie chodzi tylko o subiektywne preferencje) to już nie mój problem.
zabawnie wyglada dla ciebie bo nie zrozumiałeś - ale dla klienta który chciałby kupic tablet już takie zabawne to nie jest skoro ograniczasz się tylko do sprzetu na androidzie
pomyslałeś o tym?nie sadzę
co do pomijania - to brak ich w zestawieniu/porównaniu to owszem pomijanie zalet sprzetu na innych systemach - niewiele droższego w przypadku windows
śmiej sie dalej ale naprawdę nie ma z czego
ios czy windows maja jeszcze inne plusy które oczywiście pominąłeś - co mi po porównaniu samych zabawek?
versus:
Naprawdę zabawnie to wygląda
I jeszcze zarzucanie mi, że pomijam zalety iOS'a czy Windowsa... No na to jeszcze nikt nie wpadł
masz rację ze tanie laptopy schodzą - a potem zaczyna się płacz jakie to gówno - sam doskonale widziałem ile bywało zwrotów tanich laptopów bo za wolny do wszystkiego nawetporównując ze starym sprzetem jak ktos miał
ja problemów nie rozciagam jak próbujesz mi to wmówić - ja nie chce porównywac jego ipada z czymś droższym bo w ogóle jest coś droższego prócz biznesowych tabletów z windows?mozesz porównywać z galaxy tab ale jaki to ma sens?to wszystko android - różni sie jedynie wydajnością i to nie powalajaco i czasami hardware
ios czy windows maja jeszcze inne plusy które oczywiście pominąłeś - co mi po porównaniu samych zabawek?
ja tobie nic nie sugeruję - twierdzę żebyś tylko zszedł na ziemię - na rynku mamy tablet z androidem ios i windowsem - i warto je zestawiac bo nie różnią sie tylko hardware i dorzucenie 15-30% do ceny wyjsciowej moze nam dac znacznie ciekawszy produkt
a jak ktos ma tysiaka to i 300 dociuła a nie 200 tysięcy do porsche
kumasz?
Co do cen laptopów. Moja pomyłka, bo wcisnąłem dane dla laptopów z windowsem. Jeśli brać bez windowsa, to te 70% stanowią laptopy z przedziału 1200-1700. W każdym razie laptopy za 1000-1200 złotych schodzą jak ciepłe bułeczki – tylko nie zawsze są dostępne, stąd ich relatywnie mały udział.
Co do dokładania: jakto po co? Po to żeby mieć lepszy sprzęt. Nie szybszy, lepszy. Znowu wychodzi Twój brak doświadczenia i wiedzy w kwestii sprzedaży. Jeśli ktoś kupuje laptopa z Core i3 i integrą a za zaledwie 200 złotych więcej ma to samo, ale z jakimś fajnym Radeonem lub GeForcem i deklaruje że chce grać, ale nie stać go na dorzucenie tych 200 złotych, to chyba coś jest na rzeczy, prawda?
PS. To tylko pokazuje Twoją ignorancję. Czytając recenzję sprzętu droższego warto rozważyć sens jego kupna w kontekście tańszych produktów, które wcale nie muszą być gorsze lub są tylko nieznacznie gorsze, a znacznie tańsze (przykład nie tak dawny GTX 780 i Titan). Jeśli ktoś ma do wydania np. 2000 złotych, ale okaże się że nie musi tyle wydawać, bo wystarczy że wyda połowę tej kwoty to jest OK. W drugą stronę to już tak nie działa z powodów powyższych (brak zasobów by dołożyć kasy). Jeśli kogoś interesuje tablet za 1000 złotych, to porównanie z urządzeniami za 2 kółka jest czysto teoretyczne, bo 96 osób na 100 nawet nie rozważy dorzucenia kasy.
Wszyscy się cieszymy, że Ciebie stać na nowego hatchbacka i tablet za 2K, ale niestety nie wszyscy tak mają. Właśnie dlatego są m.in. recenzje produktów tańszych.
Temat zaczął się od wypowiedzi Zotaca w poście numer 15, w którym jasno wskazywał, że zależy mu na porównaniu do czegoś co ma. Odpisałem mu kulturalnie (tak samo jak zwrócenie uwagi było kulturalne), że to moim zdaniem nie ma sensu. Nie chcesz jednak zauważyć, że m.in. Ty rozciągnąłeś problem z jego chęci porównania do JEGO iPada do porównywania do czegokolwiek dużo droższego. Bo dlaczego zamiast ipada nie mógłby być Galaxy Tab? Gdybym traktował siebie jako alfę i omegę to nie powstawałyby tego typu publikacje: http://pclab.pl/news55635.html Ty wolisz jednak sypać „żałościami” niż próbować MERYTORYCZNIE rozmawiać.
A, i skończ już z tymi „żałościami” i sugestiami, że mam jakieś podprogowe intencje, bo nudne się to już zrobiło.
Uzupełniając jeszcze te porównania. Jeszcze nie tak dawno był dym w komentarzach, że wykresy są za długie, bo dużo produktów itd. A tak się składało, że produkty były takie, które są w tym samym przedziale cenowym. Dym był o to że oczywiście wykresy są podobno nieczytelne, bo słupków za dużo. Teraz chcecie ich więcej. Może czas najwyższy się zdecydować?
wyskoczyłeś ze śmiesznym porównaniem kompletnie oderwanym od rzeczywistości i jeszcze chcesz go na siłę bronić?
Doskonale wiem jakie sa mozliwości Polaków - sam nim jestem i tu pracuje i tu zarabiam
nie stać mnie na porsche ale stać na hatchbacka i ipada
jak wytłumaczyć przedział sprzedawanych laptopów?ano bardzo prosto - Polacy kupują tanie laptopy - wszyastko poniżej 1500 to złom a w cenie 1500-2000 mamy podstawowe modele zapewniajace w miarę przyzwoitą wydajność.Droższe kupuje biznes, gracze i ludzie potrzebujący wyższej wydajności - reszta kupuje lapka do netu i multimediów.Dlaczego nie dokładają?
a po co?
tym bardziej że 3/4 z nich nie ma wiedzy o sprzecie i chce tanio a dobrze?
tak żałosne twe tłumaczenia
to co napisałeś zodiacowi to już w ogóle poniżej krytyki
i odczep się od tych samochodów - to kompletnie inna pólka cenowa i za cholerę nie idzie tego porównywać z tabletami w cenie felgi
ps.co za różnica czy o droższym i lepszym produkcie napisane zostanie w teście o droższym czy o tańszym?
dla mnie żadna - zostanie przedstawiona po prostu alternatywa
to jakiś problem dla ciebie?bo wydaje mi się że tak
zwrócono tobie uwagę na kilka rzeczy a rzucasz się jakby nikt inny nie miał racji bo tylko ty jesteś alfą i omegą w temacie
zluzuj
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Porównywało się, porównuje się i powinno się porównywać jedynie produkty z tego samego segmentu z mniej więcej tej samej ceny.
żałosne
żałosnym jest Twój całkowity brak wiedzy na temat sprzedaży, możliwości finansowych Polaków itp.
ale jak kogos stać na tablet za tysiaka to chwilke przyciuła i ma taki za dwa
Ciekawe jak mi zatem wytłumaczysz, że około 70% sprzedawanych w Polsce laptopów kosztuje 1500-2000 zł. Ludzie nie potrafią dołożyć 10 czy 20% do ceny laptopa, a mają kupić dwa razy droższy tablet? 'Żałosne'.
mnie podobna półka cenowa nie interesuje bo w pewnym zakresie jest stagnacja
ale jak kolegów - interesuje mnie czy warto dac ciut więcej i nie miec problemów
Odpowiedziałem już wcześniej, ale raz jeszcze: na to czy warto kupić produkt droższy odpowiada się zwykle w recenzji produktu droższego, nie sądzisz? A to czy warto dać ciut więcej względem opisywanego modecoma, masz odpowiedź w tym oto artykule.
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Porównywało się, porównuje się i powinno się porównywać jedynie produkty z tego samego segmentu z mniej więcej tej samej ceny.
Sorry ale głupszego argumentowania braku opcji porównania nie slyszałem.
Chcę wiedzieć, czy przepłacam za logo, czy jednak iPad jest 3x szybszy, ma 2x lepszy ekran i trzyma 1.5x na baterii.
Na to jest chyba miejsce w recenzji ipada, a nie w recenzji modecoma za połowę kwoty, nie sądzisz? Rozumiem, że w teście VW golfa pół tekstu, a przynajmniej pół podsumowania trzeba rozważać czy rzeczywiście dopłata do Audi RS4 ma sens, tak?
Ponownie: o tym chyba dowiesz się z recenzji ipada, nie sądzisz?
Ponownie #2: na to jest chyba miejsce w recenzji ipada, nie tak?
- 'umowy' promowania z prodiuentem / imporeterem, żeby sprzet nie wypadł blado,
- ignorancji recenzujących ('my wiemy lepiej, co wy [czytelnicy] potrzebujecie, a takiego porównania nie potrzebujecie i nie wmawiajcie nam, że jest inaczej' )
1. za oszczerstwa nie mające pokrycia w rzeczywistości mogę Ci wytoczyć proces.
2. Póki co nie przedstawiłeś swoich argumentów na poparcie tej tezy.
Szef Intela ujawnił że aktualnie kończone są prace nad uruchomieniem 64 bitowej wersji Windows 8.1 na procesorach Atom Bay Trail. Gdy tylko prace nad tymi sterownikami się skończą to Intel ma w planach przerobienie także Androida by działał na procesorach 64 bitowych
Skoro masz iPada to nie interesujesz się tym Modecomem i odwrotnie. Jeśli stać Cię najwyżej na tablet w cenie tego Modecoma, to iPad jest tylko w sferze Twoich marzeń. Czy każdy hatchbak za 60-80 tys. złotych musi być odnoszony do Porsche 911? Ktoś tak robi?
Ipad Air to nie żadne porsche, kolejny co się jabłkiem społecznie dowartościowuje ? na świecie to taki VW Golf, w najlepszym wypadku, a takie chińczyki jak to to raczej Szkoda fabia
Kolejny, który nie może wytrzymać że ktoś ma dobre zdanie o danym produkcie? Wk... mnie takie docinki nie mające żadnej podstawy.
To czy ipad jest jak porsche czy jak golf nie ma znaczenia - chodziło o różnice. Ale dogryźć musiałeś, prawda?
żeby nie mieć rozeznania za co się płaci mniej ? Światowe serwisy zawsze porównują każdy recenzowany tablet to 'domyslnego' wyboru jakim jest Ipad/nexus (ten pewnie by porównywano z mini), i próbuje się uzasadnić czy niższa cena jest adekwatna do jakości, czy jednak lepiej dołożyć te kilka groszy. Ipad mini/nexus kosztuje ledwie ~200 zł więcej, a to żadne pieniądze w skali miesiąca.
Pokaż mi link do Twojego komentarza z pretensjami, że w teście procesorów za 300-400 złotych nie ma Core i5-4670K (lub poprzednika). Rzuć też linkiem do Twojego komentarza pod testem kart graficznych za 500-600 złotych, w którym to na wykresie nie ma np. GTX'a 780 albo Radeona HD 7970 GHz. W naszym przypadku tym domyślnym jest Nexus 7.
Argument, że 'próbuje się uzasadnić czy niższa cena jest adekwatna do jakości' i jednocześnie upieranie się o to, że ten modecom ma być porównany z ipad air jest trochę z... czapy. Szczególnie że cały artykuł traktuje o tym czy jest to sprzęt warto zakupu w tych pieniądzach i czy nie warto do czegoś dołożyć.
Co do dokładania 200 złotych: powiedz to milionom polaków, którzy kupując komputer/laptopa za 2000 złotych nie dołożą tych 200 złotych (zaledwie 10% ceny) żeby mieć dużo lepszy sprzęt. Nie znasz się na sprzedaży i potrzebach kupujących, a się wypowiadasz...