Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
Trakotitek (2013.12.19, 11:07)
Ocena: 42
#1

0%
Hehehe. Wystrzał z pistoletu zostawia więcej dymu niż rzucona kulka dymna. Hehehe. PhysX jak w mordę strzelił. Hehehe :)
dobrybatch (2013.12.19, 11:10)
Ocena: 23
#2

0%
Z początkowych zachwytów związanych z przejęcia, którego dokonała Nvidia, czas ostatecznie pokazał, że mimo lat implementacji, poza przerabianymi do zmęczenia powiewającymi materiałami jak flagi itp. physx staje się dodatkiem nie tyle korzystnym co wręcz utrudniającym rozgrywkę co już słychać od wielu tytułów. Tutaj mamy kolejny przykład dodanych oraz wykonanych bezmyślnie opcji, które ludzie włączą tylko po to by sprawdzić jak się prezentują a zostaną u tych co zapomną potem wyłączyć. Już nie wspominając o cudownej akceleracji sprzętowej dzięki cudownym CUDA, które powodują spadki o kilkanaście klatek w niektórych miejscach nawet na najmocniejszym sprzęcie bo 'było dużo mgiełki przez chwilę, która miała własną fizykę'
Bliss (2013.12.19, 11:15)
Ocena: 18
#4

0%
Dzięki PhysX mamy więcej dymu? Dziękuje postoje.
Kriss_Hietala (2013.12.19, 11:23)
Ocena: 22
#5

0%
ten pistolet powinien zostawiąc tyle dymu? Wersja bez physx wygląda lepiej :D
McMenel (2013.12.19, 11:27)
Ocena: 26
#6

0%
Ok te ilości dymu są kompletnie nierealne. Już bez obecności physx było owego dymu za dużo. Teraz mamy absurd.
http://www.youtube.com/watch?v=QZr468XnC2E
Kto nie wierzy niech zobaczy ten filmik. Czarny proch daje dym ale nie w tak ogromnych ilościach. Już nie wspomnę o tym iż ta chmura zachowuje się nierealnie. Nie rozwiewa się wystarczająco szybko. Proponuję ludziom od physx przed następnym takim rozszerzeniem przynajmniej zobaczyć filmik na YT z podobnymi zdarzeniami. Bo naprawdę dochodzimy do absurdu gdzie fizyka miała urealnić doznania z gry a tak naprawdę tu pokazała iż może odrealnić grę.
stomek007 (2013.12.19, 11:30)
Ocena: 25
#7

0%
Mój konfig to:
Gtx 670 oc 1200 rdzeń i 1750 ram ( 7ghz GDDR5)
8 gb HyperX Beast 2133 Mhz
Fx8350 @ 4,6 Ghz
Rozdzielczość 1080p
Detale na Max ( FXAA, HBAO+, shadows:SOFT(High), Vol. fog: On)
Bez PhysX średnio około 42-60 ks/s min 36
Z physX 25 do 21 naprawdę świetna optymailizacja.
Gdzie nowy Batman spadek był o 5 kl/s max

Teraz systaucja nr 2 detale na średnie (FXAA, SSAO, reszta ustawien NORMAL, Vol. fog: Off) średnio 62 kl/s bo gra ma ograniczenie a z PhysX około 32.
No super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodam też że jest to już 3 patch do tej gry i jak się losowo gra zawieszała tak się dalej wiesza. PATOLOGIA !!!!!!!!!!!!
piwo1 (2013.12.19, 12:07)
Ocena: 11
#8

0%
to jest rekalama dla nvidi czy antyreklama? jak dla mnie wersja z dymem jest gorsza bo nie dosc ze nic nie widac to na dodatek niezle przycina. Rozumiem siersciucha wiedzmina czy wlochata lare ale toto po prostu im nie wyszlo.
szalony kefir (2013.12.19, 12:08)
Ocena: 9
#9

0%
Daliby sobie z tym spokój, bo lata lecą, a efekty PhysX prezentują się coraz żałośniej. Nie dosyć, że wyglądają sztucznie, to niemiłosiernie obciążają sprzęt.
qwak.cry (2013.12.19, 12:10)
Ocena: 9
#10

0%
Przecież na tym pierwszym filmiku to na YT widać że gra klatkuje :E , widać szczególnie przy scenach ze statkiem :E
Pioy (2013.12.19, 12:15)
Ocena: 7
#11

0%
Myślałem że tylko mi dym bez PhysXa się bardziej podoba. Przynajmniej nie zasłania wszystkiego. Ten z PhysXa jest za gęsty, za mało przejrzysty. Beznadzieja.
Ationx (2013.12.19, 12:24)
Ocena: 0
#12

0%
Jednakże warto mieć na uwadze, że choć dodatek pojawił się w serwisie Uplay, to na razie użytkownicy nie mogą go pobierać (na platformie Steam rzekomo działa tylko wersja kupiona oddzielnie, nie w ramach przepustki sezonowej czy edycji specjalnej nowego Assassin's Creed)

Mam AC IV Digital Uplay Deluxe Edition. Przysługuje mi ten dodatek za darmo czy muszę kupować jakbym chciał?
Bliss (2013.12.19, 13:14)
Ocena: 6
#14

0%
gregory003 @ 2013.12.19 12:40  Post: 710457
Fanatycy czerwonych zachowują się coraz żałośniej. Jak sie okazuje, że karty czerwonych są zbyt prymitywne, by podołać CUDA i co za tym idzie PhysX, to trzeba oczywiście zjechać, wyśmiać, stwierdzić że niepotrzebne a AMD rulez a NV dno.

Ilość dymu nie jest cechą PhysX, a zależy od tego jak w opcjach silnika ustawił to programista. Nie wina NV że ludzie w Ubi przesadzili z dymem w wersji bez PhysX, a z PhysX to już kompletnie pojechali. Tak samo szybkość rozwiewania się dymu. PhysX to zestaw efektów, które można sobie różnie skonfigurować. Developerzy dali ciała, nie PhysX.

McMenel @ 2013.12.19 11:27  Post: 710418
Ok te ilości dymu są kompletnie nierealne. Już bez obecności physx było owego dymu za dużo. Teraz mamy absurd.
http://www.youtube.com/watch?v=QZr468XnC2E
Kto nie wierzy niech zobaczy ten filmik. Czarny proch daje dym ale nie w tak ogromnych ilościach. Już nie wspomnę o tym iż ta chmura zachowuje się nierealnie. Nie rozwiewa się wystarczająco szybko. Proponuję ludziom od physx przed następnym takim rozszerzeniem przynajmniej zobaczyć filmik na YT z podobnymi zdarzeniami. Bo naprawdę dochodzimy do absurdu gdzie fizyka miała urealnić doznania z gry a tak naprawdę tu pokazała iż może odrealnić grę.

A ja proponuję tobie douczyć się, jak działają silniki fizyczne i na czym one polegają.

A co to obchodzi końcowego odbiorce?
Pieszczoch1234 (2013.12.19, 13:25)
Ocena: 7
#15

0%
Nie powiem, zabawnie ten dym wygląda :D
Pioy (2013.12.19, 13:36)
Ocena: 8
#17

0%
Stop. Dyskutujemy o tym, czy ta konkretna gra dzięki PhysX zyskała, czy straciła. Zdaniem Nas Oglądających i Oceniających straciła. W innej grze PhysX może być fajny, w tej jest do kitu. Koniec dyskusji.

Bogie (2013.12.19, 13:38)
Ocena: 4
#18

0%
Nie broń tego dymu, bo nie ma czego bronić. Gdyby tylko dodali rozwiewanie przez wiatr tego dymu, nikt by nie zauważył różnicy oprócz fps. Więc walnęli tyle, żeby to chociaż było widać - skutek jest taki, że zepsuli grę. A dodatkowo, takie efekty NVidia robiła często swoimi programistami, więc całkiem prawdopodobne, że to oni odpowiadają za ten bubel.
McMenel (2013.12.19, 13:48)
Ocena: 5
#19

0%
gregory003 @ 2013.12.19 12:40  Post: 710457
Fanatycy czerwonych zachowują się coraz żałośniej. Jak sie okazuje, że karty czerwonych są zbyt prymitywne, by podołać CUDA i co za tym idzie PhysX, to trzeba oczywiście zjechać, wyśmiać, stwierdzić że niepotrzebne a AMD rulez a NV dno.

Ilość dymu nie jest cechą PhysX, a zależy od tego jak w opcjach silnika ustawił to programista. Nie wina NV że ludzie w Ubi przesadzili z dymem w wersji bez PhysX, a z PhysX to już kompletnie pojechali. Tak samo szybkość rozwiewania się dymu. PhysX to zestaw efektów, które można sobie różnie skonfigurować. Developerzy dali ciała, nie PhysX.

McMenel @ 2013.12.19 11:27  Post: 710418
Ok te ilości dymu są kompletnie nierealne. Już bez obecności physx było owego dymu za dużo. Teraz mamy absurd.
http://www.youtube.com/watch?v=QZr468XnC2E
Kto nie wierzy niech zobaczy ten filmik. Czarny proch daje dym ale nie w tak ogromnych ilościach. Już nie wspomnę o tym iż ta chmura zachowuje się nierealnie. Nie rozwiewa się wystarczająco szybko. Proponuję ludziom od physx przed następnym takim rozszerzeniem przynajmniej zobaczyć filmik na YT z podobnymi zdarzeniami. Bo naprawdę dochodzimy do absurdu gdzie fizyka miała urealnić doznania z gry a tak naprawdę tu pokazała iż może odrealnić grę.

A ja proponuję tobie douczyć się, jak działają silniki fizyczne i na czym one polegają.

A przepraszam kto odpowiadał za ten update ?? NV czy Ubi ?? Kto nalegał na wykorzystywanie physx w tym patchu ?? Gąska Balbinka ?? Sorry ale jeżeli traktują swoją technologię tak chamsko to czemu nie winić NV za takie absurdy ?? Na miejscu NV przyglądałbym się takim projektom bo to debilizm marketingowy. Są tak samo odpowiedzialni. Bo takie bzdury tylko godzą w markę... NV nie bada jakości wykonania w swoich markowych technologiach ?? Nie mają standardów ?? Widać iż troszeczkę ci się poprzestawiało pod czaszką skoro tak bardzo bronisz NV. Bo inaczej tego nazwać nie idzie. P.S. Czy AC wykorzystuje physx jako silnik fizyki ?? NIE. To tylko feature dodany przy współpracy z NV. Tak jak TessFX czy ciekawe fale w Just Cause 2...
*Konto usunięte* (2013.12.19, 13:52)
Ocena: 1
#20
Ja bym się już tak tego PhysX`a nie czepiał, bo problem leży raczej po stronie twórców, którzy chcą na siłę dodawać fizykę tam, gdzie nie jest potrzebna. Najlepiej zastosowanego PhysX`a widziałem w Batman:AA, którego przeszedłem zarówno z włączoną jak i wyłączoną fizyką, różnica była duża. Odpadający tynk (przy uderzeniu głową opryszka :P), powiewające kartki i pękające kafelki to było jak wisienka na torcie. Z resztą co tu będę się rozpisywał na youtubie macie porównania fizyki ON/OFF.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
To może być jeden z ciekawszych flagowców tego roku. 3
Firma odsłania karty. Nintendo podzieliło się właśnie swoimi planami na najbliższe kilka tygodni. 2
Niech najbliższy miesiąc minie jak najszybciej. 12
Tańszy, ale niewiele gorszy niż Nitro+. 11
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane