Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Art385 (2013.11.26, 20:36)
Ocena: 14
#1

0%
Mam nadzieje, że nie zawieszą prac z niewiadomych przyczyn i gra wyjdzie
Gobli (2013.11.26, 20:48)
Ocena: 7
#2

0%
zapowiada się obiecująco
MichauSTG (2013.11.26, 20:52)
Ocena: 1
#3

0%
Zapowiada się na prawdę ciekawie, ale za dużo plastiku :C
Hermas (2013.11.26, 21:28)
Ocena: 10
#4

0%
Widać już wymierne efekty pracy i zebranych pieniędzy.
Modele myśliwców wyglądają bardzo ładnie a poziom szczegółowości jest nie tylko wystarczający, jest znacznie wyższy, nadający całości bardzo realistyczne zacięcie.
Pięknie bo zapowiada się dobry tytuł.
Moje zastrzeżenia budzą jedynie takie wpadki jak smugi (kondensacyjne?) przy krawędziach skrzydeł ciągnące się przez pustkę, zupełnie nie wiadomo dlaczego i na jakiej podstawie fizycznej oparte, oraz inne tego typu, choćby 'lotki' odchylające się by zmienić tor lotu myśliwca. Na boga to nie atmosfera okołoziemska, to kosmos wraz z kosmiczną próżnią i wszelkimi dobrodziejstwami oraz przekleństwami jakie ją wypełniają!!!!
Kibicuję tej produkcji z całego serca!
Soulburner (2013.11.26, 21:54)
Ocena: 8
#5

0%
@Hemas, tak samo w przestrzeni kosmicznej nie rozchodzą się dźwięki, więc poza ewentualną muzyką kategoryczne 'NIE' z mojej strony dla jakichkolwiek dźwięków podczas rozgrywki ;)
Zdaje się, że smugi kondensacyjne były obecne również w serialu Battlestar Galactica, co mnie wówczas bardzo raziło.
Hermas (2013.11.26, 22:06)
Ocena: 0
#6

0%
@Soulburner
Mnie również drażniły kłęby dymu tu i tam w BG, choć to nie jedyny film, niestety to dość powszechne zjawisko co osobiście mnie mocno irytuje.
Co do dźwięku tutaj mam mniej radykalne podejście ;) w zupełności się zgadzam z Tobą, kategoryczne NIE dla dźwięków z przestrzeni kosmicznej. Muzyczka w kabinie, komunikaty i ewentualnie można by sobie włączyć w ramach dźwięków 'kabinowych' symulowanie dźwięku walk ;) heh i problem rozwiązany. Każdy kto byłby purytaninem mógłby sobie słuchać tak jak już mówiłem muzyki w swojej kabinie + komunikaty natomiast spragnieni bitewnych wrażeń mogliby uruchamiać w swoim myśliwcu odpowiedni sprzęt emulujący dźwięki. Wilk syty owca cała?!
cdarek (2013.11.26, 22:56)
Ocena: -4
#7

0%
30 mln to chyba niedużo jak na grę, podobnego rzędu kwota co Wiedźmin 2. Oby nie mierzyli zbyt ambitnie z tymi funkcjonalnościami, bo dziwnie się czyta że obiecują złote góry. Czy Freelancer nie miał przypadkiem większego budżetu?
vibovit (2013.11.26, 23:09)
Ocena: 5
#8

0%
Przecież PC umarło jako platforma do gier... a tu taki zonk, studio zebrało 30 mln dolarów, jeszcze zanim wydali grę, w niszowym dawno wymarłym gatunku :>
Gobli (2013.11.27, 00:14)
Ocena: 1
#10

0%
niezależność finansowa cudowna rzecz, trochę grosza podarowane, odwiedzę niedługo hangar :)
możliwe, że już w grudniu będzie można bawić się w proste bitwy w multi...
raximus (2013.11.27, 00:42)
Ocena: 3
#11

0%
iamthekacper @ 2013.11.27 00:00  Post: 704620
vibovit @ 2013.11.26 23:09  Post: 704603
Przecież PC umarło jako platforma do gier... a tu taki zonk, studio zebrało 30 mln dolarów, jeszcze zanim wydali grę, w niszowym dawno wymarłym gatunku :>
Aaaa Tobie nic nie umarło?? PC dają rade i będą dawać!! Co do produkcji bardzo pozytywna wiadomość:) Brawo dla wspierających i brawo dla tworzących !!!

Przecież wypowiedź vibovita miała charakter taki, że PC ma się jak najlepiej, wbrew temu co się gada. Nie wierzę, że ludzie nie zrozumieli tak prostego przekazu, i jeszcze go zminusowali...
mbe (2013.11.27, 07:58)
Ocena: 2
#12

0%
raximus @ 2013.11.27 00:42  Post: 704632
iamthekacper @ 2013.11.27 00:00  Post: 704620
(...)
Aaaa Tobie nic nie umarło?? PC dają rade i będą dawać!! Co do produkcji bardzo pozytywna wiadomość:) Brawo dla wspierających i brawo dla tworzących !!!

Przecież wypowiedź vibovita miała charakter taki, że PC ma się jak najlepiej, wbrew temu co się gada. Nie wierzę, że ludzie nie zrozumieli tak prostego przekazu, i jeszcze go zminusowali...

Nie ma to jak nie zrozumieć sarkazmu.

Ja chętnie dał bym plusa ale musze jeszcze z miecha czekać bo oceny komentarzy są zablokowane.
borizm (2013.11.27, 08:34)
Ocena: 0
#13

0%
To nic, że gatunek praktycznie umarł, bo IMHO działo się to za sprawą mało przebojowych tytułów - sam zimny kosmos z ogromem układów i typów pojazdów nie wystarczy - namacalny świat ludzki i wciągająca fabuła jest kluczem do sukcesu.
Ostatnie podrygi kontynuacji Wing Commander to StarLancer, a jeszcze bardziej genialnego Privateer to FreeLancer - obie stworzone przez Digital Anvil na czele z braciami Chris i Erin Roberts (czyli tymi z Origin Systems od Wing Commander, Strike Commander i Privateer).
A teraz ten sam (genialny) Chris Roberts pracuje nad Star Citizen. Lecę [chyba] wpłacić tam kasiorę, aby im się udało, choć widzę, że model zarabiania będzie podobny jak w Planet Side 2 - za prawdziwą kasę (albo być może masę punktów doświadczenia, czy pieniędzy) kupić można lepsze statki.
Aby kupić w PlanetSide 2 wszystkie bronie dla 3 frakcji, trzeba o ile dobre pamiętam wydać US $375 i chyba tu będzie podobnie, bo z czegoś muszą żyć i nie tworzą tej gry charytatywnie.
sosite (2013.11.27, 09:40)
Ocena: 2
#14

0%
Hermas @ 2013.11.26 21:28  Post: 704571
Moje zastrzeżenia budzą jedynie takie wpadki jak smugi (kondensacyjne?) przy krawędziach skrzydeł ciągnące się przez pustkę, zupełnie nie wiadomo dlaczego i na jakiej podstawie fizycznej oparte, oraz inne tego typu, choćby 'lotki' odchylające się by zmienić tor lotu myśliwca. Na boga to nie atmosfera okołoziemska, to kosmos wraz z kosmiczną próżnią i wszelkimi dobrodziejstwami oraz przekleństwami jakie ją wypełniają!!!!
Kibicuję tej produkcji z całego serca!

Mimo, że też nieraz lubię polatać sobie w przestrzeni kosmicznej to wciąż mnie zastanawia - jak to możliwe, że przy takim zaawansowaniu technologicznym wszystkie wieżyczki pudłują skoro już nawet teraz można strącać lecące rakiety? :D Wiem, że zabiło by to nieco rozgrywkę ale no właśnie...
No i nieziemsko mnie irytują te wentylatory z przodu w Hornet F7C.

Aczkolwiek też jestem bardzo ciekaw co z tego wyjdzie :)
Lamare (2013.11.27, 09:47)
Ocena: 0
#15

0%
Freelancer dzięki dobrym modyfikacjom jeszcze się trzyma, http://discoverygc.com/forums/portal.php
Ja uznaję Star Citizen za następcę Freelancera z domieszką Wing Commandera.

btw,
Chris Roberts -
'A lot of SC is the vision I had for Freelancer (but in a different universe with a more realistic gritty tone) but didn't get to achieve as I sold Digital Anvil to MS and took a break.'

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/11wi...wing_commander/
losiu (2013.11.27, 11:12)
Ocena: 0
#16

0%
Co do wymagań to popieram. Niech się nie szczypią. W momencie premiery wydajność GTXa 780 czy R290 (czyli maksymalna jakość w 1080 z AA dla tej gry) będzie dostępna za ~900zł, a więc dla znacznej części graczy. A nie każdy musi grać z maksymalnymi detalami. W końcu szykuje się naprawdę dobry space sim, bo od czasów Freelancera w nic dobrego nie można było zagrać.
Shamoth (2013.11.27, 13:13)
Ocena: 1
#17

0%
Po porażce X Rebirth pozostaje czekać na SC i Elite: Dangerous, które też może być ciekawe i nawet wcześniej niż SC ;]
Nie ważne co i kto, ważne że coś robią w tym gatunku bo od dawna posucha ;/
Chyba sobie w weekend zapodam sesję z oolite ;]

Brakuje jeszcze na horyzoncie jakiegoś dobrego mixu Age of Sail z Sea Dogs i Pirates ;]
Marucins (2013.11.27, 14:09)
Ocena: 1
#18

0%
Czy ta gra nie przerodzi się w istny syf za sprawa mikro płatności - płacisz, masz wszystko już teraz, reszta biedaków tego nie dostanie?

Czy może rozwiążą to w normalny 'grywalny' sposób?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane