komentarze
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2016.04.07, 14:15

Druga sprawa, która cię nurtuje, większość aplikacji w tym wspomniane przez ciebie, Killer instinct ma możliwość przeniesienia, robi się to z poziomu ustawień, system->aplikacje i funkcje, przenieś, wybierasz partycje. Taka forma prostego zabezpieczenia drm jest wygodna dla dewelopera którego dobra intelektualne są chronione przez sam system operacyjny, i nie kosztuje to zasobów, które mogłoby konsumować inne zabezpieczenia tego typu.

Znaczy się teraz developer jest ważniejszy niż wygoda użytkownika. Ot i widać dlaczego MS ma coraz gorszą opinię. Nawet konsola linuxa ma lepsze możliwości niż ta proteza rozwiązania problemu. Zresztą po co dyskutować z pracownikiem działu PR MS....
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.07, 14:48
McMenel @ 2016.04.07 14:15  Post: 963231

Druga sprawa, która cię nurtuje, większość aplikacji w tym wspomniane przez ciebie, Killer instinct ma możliwość przeniesienia, robi się to z poziomu ustawień, system->aplikacje i funkcje, przenieś, wybierasz partycje. Taka forma prostego zabezpieczenia drm jest wygodna dla dewelopera którego dobra intelektualne są chronione przez sam system operacyjny, i nie kosztuje to zasobów, które mogłoby konsumować inne zabezpieczenia tego typu.

Znaczy się teraz developer jest ważniejszy niż wygoda użytkownika. Ot i widać dlaczego MS ma coraz gorszą opinię. Nawet konsola linuxa ma lepsze możliwości niż ta proteza rozwiązania problemu. Zresztą po co dyskutować z pracownikiem działu PR MS....


Ja tylko mówię jako deweloper, a to co ty se tam wyobrażasz, to mi kolokwialnie lata (zwłaszcza ty).
Phi... Nikt tutaj nie podważa znaczenia użytkownika, sam to insynuujesz, ale to deweloper dostarcza zastosowania dla systemu, a ich dla nowoczesnego windowsa jest relatywnie mało w stosunku do użytkowników. Obecnie królują rozwiązania jvm, a jej największy konkurent .net jest stosunkowo w defensywie, choć ma możliwości, ma narzędzia, jest dostępny na platformy, to jednak częściej sięga się po sun'owski odpowiednik.
Jeśli chodzi o korzyści użytkownika wynikające z tego rozwiązania drm, to nie wiem nie testowałem tego, ale zdaje się, że jak odświeżysz instalacje systemu, to gry i apki same się zainstalują, wydaje mi się, że same też powinny się instalować na maszynach z aktywną opcją synchronizacji. To też dlatego wybiera się domyślną partycje instalowania aplikacji.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2016.04.07, 16:01
piobzo @ 2016.04.07 14:48  Post: 963242
McMenel @ 2016.04.07 14:15  Post: 963231
(...)

Znaczy się teraz developer jest ważniejszy niż wygoda użytkownika. Ot i widać dlaczego MS ma coraz gorszą opinię. Nawet konsola linuxa ma lepsze możliwości niż ta proteza rozwiązania problemu. Zresztą po co dyskutować z pracownikiem działu PR MS....


Ja tylko mówię jako deweloper, a to co ty se tam wyobrażasz, to mi kolokwialnie lata (zwłaszcza ty).
Phi... Nikt tutaj nie podważa znaczenia użytkownika, sam to insynuujesz, ale to deweloper dostarcza zastosowania dla systemu, a ich dla nowoczesnego windowsa jest relatywnie mało w stosunku do użytkowników. Obecnie królują rozwiązania jvm, a jej największy konkurent .net jest stosunkowo w defensywie, choć ma możliwości, ma narzędzia, jest dostępny na platformy, to jednak częściej sięga się po sun'owski odpowiednik.
Jeśli chodzi o korzyści użytkownika wynikające z tego rozwiązania drm, to nie wiem nie testowałem tego, ale zdaje się, że jak odświeżysz instalacje systemu, to gry i apki same się zainstalują, wydaje mi się, że same też powinny się instalować na maszynach z aktywną opcją synchronizacji. To też dlatego wybiera się domyślną partycje instalowania aplikacji.

A mi się wydaje iż użytkownik powinien mieć kontrolę nad systemem a nie developer .... Lecz co ja tam wiem....
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.07, 17:01
McMenel @ 2016.04.07 16:01  Post: 963265
piobzo @ 2016.04.07 14:48  Post: 963242
(...)


Ja tylko mówię jako deweloper, a to co ty se tam wyobrażasz, to mi kolokwialnie lata (zwłaszcza ty).
Phi... Nikt tutaj nie podważa znaczenia użytkownika, sam to insynuujesz, ale to deweloper dostarcza zastosowania dla systemu, a ich dla nowoczesnego windowsa jest relatywnie mało w stosunku do użytkowników. Obecnie królują rozwiązania jvm, a jej największy konkurent .net jest stosunkowo w defensywie, choć ma możliwości, ma narzędzia, jest dostępny na platformy, to jednak częściej sięga się po sun'owski odpowiednik.
Jeśli chodzi o korzyści użytkownika wynikające z tego rozwiązania drm, to nie wiem nie testowałem tego, ale zdaje się, że jak odświeżysz instalacje systemu, to gry i apki same się zainstalują, wydaje mi się, że same też powinny się instalować na maszynach z aktywną opcją synchronizacji. To też dlatego wybiera się domyślną partycje instalowania aplikacji.

A mi się wydaje iż użytkownik powinien mieć kontrolę nad systemem a nie developer .... Lecz co ja tam wiem....


Plusik ode mnie z uwagę..
I od razu odpowiadam, jak ja to widzę. Użytkownik dostaję, taką swobodę jaką da mu programista. Wszelka swoboda do pewne złudzenie, cały czas jesteś ograniczony interfejsem, który daje ci deweloper. Teraz kwestia tego, aby interfejs nie był zbyt klaustrofobiczny, ale program nie może działać wbrew naszej deweloperskiej woli. Kiedy program daje zbyt dużo swobody łatwiej go łamać, może działać nieprzewidywalnie.
Także wygląda to tak, że system operacyjny udostępnia zasoby, z których użytkownik korzysta za pomocą aplikacji, dostarczonych przez dewelopera.
KenigerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Keniger2016.04.08, 16:35
Digital Foundry zrobiło swoją analizę Quantum Break w 1080p na GTX 970 na Ultra i mamy... cinematic experience a nawet gorzej bo spadki do 20 fps ;) do tego gra się wywala do pulpitu. Za to gra dobrze chodzi na R9 390. Ręka w górę kto kupił tę kartę zamiast GTX 970.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.04.09, 02:08
Keniger @ 2016.04.08 16:35  Post: 963529
Digital Foundry zrobiło swoją analizę Quantum Break w 1080p na GTX 970 na Ultra i mamy... cinematic experience a nawet gorzej bo spadki do 20 fps ;) do tego gra się wywala do pulpitu. Za to gra dobrze chodzi na R9 390. Ręka w górę kto kupił tę kartę zamiast GTX 970.
Gra pokazuje prawdzią wydajność PC. Bez DX12 na kartach AMD byłby pewnie pokaz slajdów. PCMR do boju.
EDIT Ponoć nawet nie hula w natywnym 1080p ale rekonstruowanym 720, według DF to ten sam poziom co 720 tyle, ze gorzej działa niż na XboxOne.
https://www.youtube.com/watch?v=zK2BUeYqLVI
Zły port odpada bo to przecież gra od MS i pisana w DX12. Biorę popcorn i czekam na analizy ekspertów PCLab.
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2016.04.09, 08:52
Na co czekacie?
Jest już wersja na PC. Czemu nie ma porównania wydajności (hehehe) i jakości obrazu?

Czyżby szykował się kolejny gniot optymalizacyjny z naciaganą wyższością DX12? :)
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2016.04.09, 09:49
Marucins @ 2016.04.09 08:52  Post: 963606
Na co czekacie?
Jest już wersja na PC. Czemu nie ma porównania wydajności (hehehe) i jakości obrazu?

Czyżby szykował się kolejny gniot optymalizacyjny z naciaganą wyższością DX12? :)

Ano gniot skoro ukazał się na konsoli.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.04.09, 11:50
McMenel @ 2016.04.09 09:49  Post: 963610
Marucins @ 2016.04.09 08:52  Post: 963606
Na co czekacie?
Jest już wersja na PC. Czemu nie ma porównania wydajności (hehehe) i jakości obrazu?

Czyżby szykował się kolejny gniot optymalizacyjny z naciaganą wyższością DX12? :)

Ano gniot skoro ukazał się na konsoli.
Tak tak wiemy, bez konsol świat gier będzie wspaniały. Będziesz miał jeden sklep (MS), jeden system (MS) i producentów CPU i GPU dyktujących warunki. Tysiąc konfiguracji pod które deweloper ma pisać kod. Weź czasem popatrz na rynek trzeźwo. Akurat QB jest dopakowany mega technologiami (pisze to jako fan Sony), deferred i geometria która jest interaktywna, fizykę i fajne oświetlenie. Lepiej napisać ze to gniot bo szarpie i wywala do pulpitu na ukochanej Nvidia.
Mnie to naprawdę dziwi co wypisujecie bo w QB postać manipuluje właśnie geometrią, coś co jest niespotykane w grach. Zawsze był płacz, ze mało fizyki w grach. Jak się pojawia coś naprawdę ciekawego to jest hejt, bo na konsoli..
Popatrz na QB nie od strony tekstur ale od strony siatki i geometrii ile pracy zajeło zbudowanie czegoś takiego i odpalenie na procku 1,7GHz.
DrzemorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Drzemor2016.04.10, 16:34
Hashi @ 2016.04.09 02:08  Post: 963598
Keniger @ 2016.04.08 16:35  Post: 963529
Digital Foundry zrobiło swoją analizę Quantum Break w 1080p na GTX 970 na Ultra i mamy... cinematic experience a nawet gorzej bo spadki do 20 fps ;) do tego gra się wywala do pulpitu. Za to gra dobrze chodzi na R9 390. Ręka w górę kto kupił tę kartę zamiast GTX 970.
Gra pokazuje prawdzią wydajność PC. Bez DX12 na kartach AMD byłby pewnie pokaz slajdów. PCMR do boju.
EDIT Ponoć nawet nie hula w natywnym 1080p ale rekonstruowanym 720, według DF to ten sam poziom co 720 tyle, ze gorzej działa niż na XboxOne.
https://www.youtube.com/watch?v=zK2BUeYqLVI
Zły port odpada bo to przecież gra od MS i pisana w DX12. Biorę popcorn i czekam na analizy ekspertów PCLab.


Ale teraz żeś strzelił z dupska ... skoro gra wywala sterowniki to ewidentnie coś tu jest spierdolone, bym się nawet nie zdziwił jak tą gre przeportowali na pc używając tych kilku magicznych kliknięć w kompilatorach na tą uniwersalną platforme windows ... Stąd wymagania z kosmosu. Dali wysokie bo nie wiedzieli jak taki port się zachowa.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2016.04.10, 20:09
@Drzemor
Obym sie mylił. Do ciebie nadal nie dociera, ze konsola jest inaczej zbudowana od PC?
QB to ex który wykrzesał wszystko prawie X1. Ta konsola ma 32MB wbudowanej pamięci w SoC, która ma prędkość cache (lub coś koło tego). To jedno. Po drugie magistrala.. Powiedz mi ile bajtów prześlesz w PC na cykl do GPU? 10B? 15B?
Inne pytanie. Jak jesteś takim ekspertem od hardware. Powiedz mi jaki mnożnik CPU mają konsole? Skoro w takim PS3 najwolniejszy element układanki miał 1,6GHz (podowiem Ci, w PS3 najwolniejszym elementem był EIB i miał 1,6GHz; magistrala która wychodziła z procka miała 12 raptem linii po 6,4GB/s! każda), w PS4 ma 800MHz (GPU), i XboxOne tez jest to chyba 800MHz (nie wiem jak z pamięcią DDR3 ale i tak kontrolery są tam wbudowane i wykorzystują prawie całą powierzchnie SoC). Ja mam w laptopie procek 2,2GHz i ma on mnożnik szyny 200MHz (mnożnik x11/x12). Zastanawiałeś się kiedyś ty i twoi koledzy czy w konsolach jest mnożnik CPU? Śmieszni jesteście z tym hejtowaniem konsol. W PC niby jest QPI (Nehalem) ale i tak osiągi 25,6GB/s nie są czymś ogromnym w stosunku do konsol, skoro takie XDR miało właśnie 25,6GB/s i tez było połączeniem point-to-point.
Dziś czytałem pdf GuerillaGames (99stron) o chmurach w Horizon Zero Dawn i chłopczyku jeśli to prawda co tam piszą te twoje hejtowanie konsol pokazuje tylko, ze ciebie nie obchodzą gry i technologie tylko jakaś chora ideologia.
Uwierz, czekam na testy QB na PCLab i chciałbym zobaczyć jak odpalają tą grę na Titan + jakiś procek Intela @1,6GHz. Wtedy byłbym ciekaw wyników.
Digital Foundry sugeruje nawet by QB instalować na SSD bo gra streamuje niektóre rzeczy, a w XboxOne zapewne masz od tego odpowiednie układy wbudowane w SoC.
http://www.eurogamer.pl/articles/2016-04-0...tum-break-na-pc
Prawda jest taka, ze QB pisano pewnie juz przed premierą XOne i w 100% pod ten konfig i jego ficzery. MS nagle wpadł na pomysł, by to portować na PC i wiele konfiguracji. Nie mówie, ze ta gra będzie tak działać PC, wydadzą pewnie 100 patchy i będzie hulać tak jak trzeba ale według mnie ta gra pokazuje moc XboxOne, ale ty i tak będziesz hejtować.
PS Pisząc 'moc Xboxa' nie mam na myśli papierowych flopsów i CU w GPU ale właśnie ficzery wbudowane w konsole (jak choćby układy od audio które odciążają całkowicie SoC; MS zresztą chwalił się, ze w XboxOne jest kilka bloków w SoC które zajmują się konkretnymi rzeczami i albo... walił ściemę albo jest to prawda i QB to pokazuje - wybierz sobie odpowiednią wersję).
KenigerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Keniger2016.04.10, 23:19
W ostatnich testach można było poczytać że jest to CAŁKOWITY port z konsoli (Quantum Break) a zatem z wszystkimi plusami i minusami. A koleś od FF XV pisał że gdyby miał wyjść port na PC to musieliby grę przepisywać od nowa. I tyle w temacie ,,konsole to już to samo co PC i porty będą szybkie i przyjemne''.
DuchuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Duchu2016.04.11, 08:11
Hashi @ 2016.04.10 20:09  Post: 963728
(...)
Uwierz, czekam na testy QB na PCLab i chciałbym zobaczyć jak odpalają tą grę na Titan + jakiś procek Intela @1,6GHz. Wtedy byłbym ciekaw wyników.
(...)

Zapomnij o takim tescie... jedna strona w zbiorczym wątku wystarczy. Nie mamy 2008r. tylko 2016.

edit: A jednak się myliłem :)

Pozdr.
losiuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
losiu2016.04.26, 16:35
Co jest? Ja już grałem w to całe Gears of War ładnych kilka lat temu. Wyglądało to identycznie i grało się identycznie. Kolejny klon klona.
Bemx2kZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bemx2k2016.04.26, 22:06
Regresja jakas w swiecie gier czy cus ??
Postep graficzny kuleje w kazdej nowej grze , widzieli grali w Doom Beta bieda
Dark Souls 3 bida
wiem wie gimbusy i tak nei widzą różnicy
więc po co się komu pocić na grą jak społeczenstwo odmóżdżone po calosci
~Ave~Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
~Ave~2016.04.26, 22:33
GoW4 na XBOX ONE wygląda jak Half-Life z 1998 roku. O ile nie mam zastrzeżeń do samej geometrii obiektów, to tekstury prezentują dokładnie taki sam poziom szczegółowości <3
nabeSZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nabeS2016.04.26, 23:05
.
nietopyrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nietopyrz2016.04.27, 03:54
Bemx2k @ 2016.04.26 22:06  Post: 967967
...
Dark Souls 3 bida
...
Ale DS to ty szanuj.
BlindObserverZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Członek redakcjiBlindObserver2016.04.27, 16:28
Odpaliłem, pograłem trzy mecze i wywaliłem. Gra wygląda jak wygląda, ale bardziej irytuje samo strzelanie. Tam poza gnasherem nie ma sensu z niczym biegać. Do tego te problemy z trafieniem kogoś stojącego 3 metry od nas. Ja wiem, że dla fanów tej serii takie rozwiązanie jest ok, ale jak ktoś wcześniej nie grał, a słyszał, że niby multi fajne, to się od razu od niego odbije.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32016.04.27, 21:03
Beta GOW 4 jest bez dzwieku że dajecie nieme filmy ??? Czy to jakaś nowa jakość w grach ?
Zaloguj się, by móc komentować