komentarze
lukaddZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukadd2016.04.05, 18:07
No quantum break jak na możliwości konsoli wygląda bardzo dobrze. Największy minus graficzny to niska rozdzielczość i rozmyte tekstury. No ale albo rybki albo akwarium jak to mówią. Z ostrymi teksturami i wyższej rozdzielczości nie było by tyle detali otoczenia. Na PC wygląda to zdecydowanie lepiej. Ale według pierwszych testów nawet gtx 980Ti ma problemy z płynnością na Ultra. Ale w sumie z tym to prawie każda nowa gra AAA ma problem. Pewnie wystarczy wyłączyć kilka bajerów i będzie ok, ale zobaczymy jak będą testy.
MarucinsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Marucins2016.04.05, 18:41
lukadd @ 2016.04.05 18:07  Post: 962814
No quantum break jak na możliwości konsoli wygląda bardzo dobrze. Największy minus graficzny to niska rozdzielczość i rozmyte tekstury. [...] Ale według pierwszych testów nawet gtx 980Ti ma problemy z płynnością na Ultra. Ale w sumie z tym to prawie każda nowa gra AAA ma problem. Pewnie wystarczy wyłączyć kilka bajerów i będzie ok, ale zobaczymy jak będą testy.


To w końcu jest bardzo dobrze czy coś jednak jest rozmytego?

Co do 980Ti - ta firma poszła o krok dalej. Nie bawiła się w optymalizacje od razu wrzuciłem w rekomendowanych wymaganiach 980Ti.
Więc to że obecne super nowości tną się na 980Ti w FHD to nie wina słabej wydajności GPU a nędzna namiastka gry czyt. słaby portu z konsoli na blaszaka.

PS Teraz każdy powinien zapytać gdzie ta magia DX12 się podziała?
lukaddZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukadd2016.04.05, 19:05
@Marucins czytanie ze zrozumieniem.. zacytuję siebie 'jak na możliwości konsoli wygląda bardzo dobrze'. Minusy graficzne były po kropce.
Przecież od samego początku 'next genów' mamy problem z rozmytymi texturami. Na PS4 mniejszy na Xbox one większy. A co do nie wyrabiania GTXa 980Ti/Titan X na absolutnym ultra to nawet gry z przed roku nie wyrabiają np GTA V http://pclab.pl/art57777-16.html
Sorry jak się da wszystko na ultra i MSAA x4 to nie ma cudów.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32016.04.05, 19:31
test wydajności i analiza obrazu (Xbox One)

Ja cię kręcę. Jak zrytych czasów dożyłem, że aby ocenić grę trzeba przeprowadzać analizę obrazu ??
Co do samej gry, już po samym pierwszym filmiku widać, że typowa konsolówka. Grafika kłuje po oczach nierównomierną jakością, złym oświetleniem i rozmytym obrazem. Mamy wycacany ceglany mur w którym stoją nijakie niebieskie drzwi, wyglądające jakby teksturę rysowało 6 letnie dziecko kredkami. Bohater lata w skórzanej kurtce, jest w stanie przyjąć na klatę serię z MP5, i rozłożyć komandosa SWAT, w kamizelce kulodpornej 6 pociskami.
Ok to tylko gra, ale jakieś zasady równowagi powinny być. Tak szczerze pierwsze wrażenie, że ta na x360 chodzi.
adask0Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
adask02016.04.05, 19:33
'Uwaga: filmy należy oglądać w rozdzielczości 1920 × 1080 pikseli i w 60 kl./sek. (wybierz 1080p60 z menu ustawień jakości)'

a ja oglądam w 360p! HA!
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32016.04.05, 20:37
A tak na marginesie, pytanie do redakcji. Jak konfig PC-konsoli za 2000zł ma się obecnie do konsoli, w czasach kiedy gry potrzebują 4 rdzeni ?
Bo dla mnie w tym momencie jest kompletny brak puntu odniesienia, choć przyznam że od samego początku kiedy ta seria artykułów powstała ten konfig miał się nijako do XONE i PS4, bo powinno tam wylądować 4 rdzeniowe APU AMD w postaci A10 ostatecznie A8 i 8GB RAM. No ale rozumiem że zadziałała magia wydajności Pentiuma i GTX750, ale w ten sposób powstał konfig, który ni w ząb ni w oko nie stanowi punktu odniesienia do konsol.
AliothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alioth2016.04.06, 00:25
Gra może chodzi płynnie, ale wygląda - moim zdaniem - tragicznie. Jak ktoś zauważył - strasznie wszystko rozmyte.

No i to celowanie dalej mnie bawi :)
olaf7733Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
olaf77332016.04.06, 08:50
CortexM3 @ 2016.04.05 20:37  Post: 962853
A tak na marginesie, pytanie do redakcji. Jak konfig PC-konsoli za 2000zł ma się obecnie do konsoli, w czasach kiedy gry potrzebują 4 rdzeni ?
Bo dla mnie w tym momencie jest kompletny brak puntu odniesienia, choć przyznam że od samego początku kiedy ta seria artykułów powstała ten konfig miał się nijako do XONE i PS4, bo powinno tam wylądować 4 rdzeniowe APU AMD w postaci A10 ostatecznie A8 i 8GB RAM. No ale rozumiem że zadziałała magia wydajności Pentiuma i GTX750, ale w ten sposób powstał konfig, który ni w ząb ni w oko nie stanowi punktu odniesienia do konsol.

Chyba raczysz żartować... Wydajność takiego A10 to w najlepszym wypadku jest o połowę niższa od GTX750 a cena podobna



Powiedz w ile gier nie pograsz na tym A10? Pierwszy z brzegu Wiedźmin 3

z którym pentium + GTX750 nie mają problemu. W The Division też pograsz na zestawie Pentium GTX750 a na A10 nie nawet w najniższych, bo GPU za słabe.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2016.04.06, 14:52
Takie pytanko jak redakcja wychodziła z Quantum Break na PC ?? Alt + F4 czy minimalizacja i zamknięcie z paska ??
mbrzostekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjimbrzostek2016.04.06, 14:57
McMenel @ 2016.04.06 14:52  Post: 963003
Takie pytanko jak redakcja wychodziła z Quantum Break na PC ?? Alt + F4 czy minimalizacja i zamknięcie z paska ??

Pierwszy raz - z paska. Potem już Alt+F4, żeby było szybciej :)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.06, 18:40
Alioth @ 2016.04.06 00:25  Post: 962889
Gra może chodzi płynnie, ale wygląda - moim zdaniem - tragicznie. Jak ktoś zauważył - strasznie wszystko rozmyte.

No i to celowanie dalej mnie bawi :)


Co to za różnica... na youtube, wszystko jest rozmyte, taki bitrate... trzeba by w 4k oglądać fhd, aby było znośnie.

*********************
Już wielokrotnie mówiłem o tym aby ne porównywać, i nie pokazywać grafiki na YouTube. Jest pełno miejsc gdzie można by zaprezentować nam niekompresowane wideo, albo wideo o mniejszym stopniu kompresji.
*********************
Druga sprawa, 'tragicznie', naprawdę nie znalazłeś w słowniku lepszych określeń, typu 'nie najlepiej', 'gorzej', 'przestarzale'. Jedyny tragizm to ten który próbujesz tutaj stworzyć, poprzez użycie mocnego przymiotnika, z niedbałości, o własny język.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32016.04.06, 20:56
olaf7733 @ 2016.04.06 08:50  Post: 962919
CortexM3 @ 2016.04.05 20:37  Post: 962853
A tak na marginesie, pytanie do redakcji. Jak konfig PC-konsoli za 2000zł ma się obecnie do konsoli, w czasach kiedy gry potrzebują 4 rdzeni ?
Bo dla mnie w tym momencie jest kompletny brak puntu odniesienia, choć przyznam że od samego początku kiedy ta seria artykułów powstała ten konfig miał się nijako do XONE i PS4, bo powinno tam wylądować 4 rdzeniowe APU AMD w postaci A10 ostatecznie A8 i 8GB RAM. No ale rozumiem że zadziałała magia wydajności Pentiuma i GTX750, ale w ten sposób powstał konfig, który ni w ząb ni w oko nie stanowi punktu odniesienia do konsol.

Chyba raczysz żartować... Wydajność takiego A10 to w najlepszym wypadku jest o połowę niższa od GTX750 a cena podobna



Powiedz w ile gier nie pograsz na tym A10? Pierwszy z brzegu Wiedźmin 3

z którym pentium + GTX750 nie mają problemu. W The Division też pograsz na zestawie Pentium GTX750 a na A10 nie nawet w najniższych, bo GPU za słabe.

I tak dajesz mi dziwne porównanie A10 bo z I5 i I7 i to jeszcze i tak tymi z mocnijszym GPU.
Co do starkrafta 2, no to XONE i PS4 pewnie i tak nie wygenerowałby ci więcej FPSów niż ten A10. Ale ok.
Wiedzmin 3 wymagania z strony CDP.

Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz lub AMD Phenom II X4 940 3.3 GHz lub lepszy
Pamięć RAM: 6 GB
Karta graficzna: ze wsparciem dla DirectX 11 oraz pamięcią 2048 MB VRAM (Nvidia Geforce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7870)

Jakoś nie bardzo widze działanie tego na Pentiumie z 4GB RAM i 1GB GTX750. Oczywiście znów dajesz porónanie z I5 i I7. A nie konfiga z testu.
Ale ok, nie o to mi chodziło.
Ogólnie założenia całego tego testu są dziwne. Z jednej strony mamy Konsole XONE i PS4, z drugiej dwa PC-ty. Jeden PC jest w budżecie konsoli czyli ok 2Kzł, tylko że nijako się on do samych konsol ma, no bo INtel nie ma jako tako APU które można by zestawić z SOCiem z konsol, co powoduje że trzeba dać kartę graficzną, tylko czemu nie AMD, aby mieć porównanie? Ok wydajność, ale w tym momencie taki konfig nie ma żadnego punktu odniesienia do konsoli. Drugi komp za 4Kzł, no to już w ogóle nie ma żadnego punktu odniesienia do konsoli, bo wiadomo że za tę sumę każdy PC jeszcze na INtelu, zostawi każdą konsolę za sobą w chmurze dymu.
Reasumując część sprzętową. OK miały być być dwa PC, jeden na INTelu drugi na AMD (nie koniecznie APU mógł być FX), uważam że oba powinny być też na GPU AMD bo takie jest w obu konsolach. I co ważne oba w cenie konsoli czyli za 2Kzł. Wtedy byłoby jakieś tam odniesienie do tego co siedzi w obu konsolach, choć może bliżej temu co siedzi w XONE, i można by porównać czy PC w tej cenie może konkurować z konsolą. BO chyba taki był zamiar tego cyklu ?? Pewnikiem poza Pentiumem ciężko byłoby czemuś tam konkurowaćnie. Ale byłby punkt odniesienia dla sprzetu.
Kwestie gier.
Jak je porównywać z wersją konsolową ? Co przyjąć za punkt odniesienia ? Aby to miało jakiś sens, ręce i nogi, no i nie było stwierdzeniem oczywistości, że na GTX780- pójdzie na ULtra w FHD. Bo tak ten test obecnie trochę wygląda.
Pierwszy problem, to właściwie w jakiej jakości ustawień grafikę generują konsole ? To chyba jest ciężko wywnioskować z opisu na pudełku gry czy opcji. Tu trzeba by analizować każdą grę, i wtedy próbować testować ten sam tytuł na PC-konsoli w podobnych ustawieniach. Jak jest 720P to testujemy 720P, jak 900p to 900p. Problem jest z tą jakością, ale sądzę że konsole generują na LOW, góra Medium. Ostatecznie trzeba by szukać czegoś ręcznie.
Wtedy byś miał jakiś test porównawczy, a tak masz, porównujemy PS4 i XONE z kompem pani Jadzi z biura, oraz z typowa maszyną do grania. Co powoduje że wyniki i porównania, albo są oczywiste, albo właściwie niczego nie pokazują, bo nijako sie do siebie nie mają.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.07, 09:27
mbrzostek @ 2016.04.06 14:57  Post: 963006
McMenel @ 2016.04.06 14:52  Post: 963003
Takie pytanko jak redakcja wychodziła z Quantum Break na PC ?? Alt + F4 czy minimalizacja i zamknięcie z paska ??

Pierwszy raz - z paska. Potem już Alt+F4, żeby było szybciej :)

W prawym górnym rogu jest przycisk 'X', polecam jednak poużywać tej 10, bo większość aplikacji tak się zamyka.
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2016.04.07, 10:04
piobzo @ 2016.04.07 09:27  Post: 963152
mbrzostek @ 2016.04.06 14:57  Post: 963006
(...)

Pierwszy raz - z paska. Potem już Alt+F4, żeby było szybciej :)

W prawym górnym rogu jest przycisk 'X', polecam jednak poużywać tej 10, bo większość aplikacji tak się zamyka.

Z pada to działa?
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.07, 11:04
Kazubin @ 2016.04.07 10:04  Post: 963159
piobzo @ 2016.04.07 09:27  Post: 963152
(...)

W prawym górnym rogu jest przycisk 'X', polecam jednak poużywać tej 10, bo większość aplikacji tak się zamyka.

Z pada to działa?

O pytanie prowokacja. o popatrz nie zauważyłem, że pad nie ma myszki, masz racje lepiej zamykać alt+f4, ;). Plusik ode mnie.
Może to nie moja sprawa, ale grasz na pc'cie w fpsa na padzie? Zara się zlecą pcmr (Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie) i powiedzą w FPS gra się na klawiaturze i myszce, a jak uważasz, że nie to chodź na solo.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2016.04.07, 11:31
piobzo @ 2016.04.07 09:27  Post: 963152
mbrzostek @ 2016.04.06 14:57  Post: 963006
(...)

Pierwszy raz - z paska. Potem już Alt+F4, żeby było szybciej :)

W prawym górnym rogu jest przycisk 'X', polecam jednak poużywać tej 10, bo większość aplikacji tak się zamyka.


Acha znaczy się 99,99% gier które mają opcje wyjścia z gry w menu robią to źle ?? W szczególności iż ten 'X' jest odpowiednikiem alt+f4 . Dla mnie coś takiego nie powinno się zdarzyć. W szczególności jeżeli się tak bardzo promuje zarówno grę jak i win 10. Lecz co ja tam wiem ....
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2016.04.07, 12:36
piobzo @ 2016.04.07 11:04  Post: 963173
Kazubin @ 2016.04.07 10:04  Post: 963159
(...)

Z pada to działa?

O pytanie prowokacja. o popatrz nie zauważyłem, że pad nie ma myszki, masz racje lepiej zamykać alt+f4, ;). Plusik ode mnie.
Może to nie moja sprawa, ale grasz na pc'cie w fpsa na padzie? Zara się zlecą pcmr (Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie) i powiedzą w FPS gra się na klawiaturze i myszce, a jak uważasz, że nie to chodź na solo.

Używam BP i wszystkie gry wspierające pada da się zamknąć wybierając po ludzku wyjście z gry. Gdzie tu widzisz prowokację? QB przecież to nie gra multi, a gra akcji dla jednego gracza w których przecież już od bardzo długich late jest wsparcie dla tego kontrolera, ba nawet fpsy też tak mają :E MS nawet nie przewidział wyboru miejsca instalacji i można jedynie zmienić to globalne dla wszystkich, co też jest następną kpiną z ich strony, więc wywaliłem KI mimo, że jestem fanem mordobić (dodatkowo przywieszał mi BP). Już pominę ceny w ich sklepie, które są kosmiczne.

Na tą chwilę to najgorsza platforma dla graczy.
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2016.04.07, 12:43
ciach.
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2016.04.07, 13:28
Kazubin @ 2016.04.07 12:36  Post: 963201
piobzo @ 2016.04.07 11:04  Post: 963173
(...)

O pytanie prowokacja. o popatrz nie zauważyłem, że pad nie ma myszki, masz racje lepiej zamykać alt+f4, ;). Plusik ode mnie.
Może to nie moja sprawa, ale grasz na pc'cie w fpsa na padzie? Zara się zlecą pcmr (Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie) i powiedzą w FPS gra się na klawiaturze i myszce, a jak uważasz, że nie to chodź na solo.

Używam BP i wszystkie gry wspierające pada da się zamknąć wybierając po ludzku wyjście z gry. Gdzie tu widzisz prowokację? QB przecież to nie gra multi, a gra akcji dla jednego gracza w których przecież już od bardzo długich late jest wsparcie dla tego kontrolera, ba nawet fpsy też tak mają :E MS nawet nie przewidział wyboru miejsca instalacji i można jedynie zmienić to globalne dla wszystkich, co też jest następną kpiną z ich strony, więc wywaliłem KI mimo, że jestem fanem mordobić (dodatkowo przywieszał mi BP). Już pominę ceny w ich sklepie, które są kosmiczne.

Na tą chwilę to najgorsza platforma dla graczy.


Ot pytanie retoryczne, użyte bez znaczenia, rozumiem. Czytasz bez kontekstu, to inna sprawa, czytasz bez zrozumienia, całkiem inna. Opowiedziałem w kontekście swojej wypowiedzi, czyli w kontekście alt+f4 który był poruszony, ty postanowiłeś się zabawić no dobra ale jakby, było srak. Więc cie wykpiłem, przez kontekst używania klawiatury do wychodzenia, bo myszki nie ma.

**************
Teraz już jak już muszę, odpowiadając bezpośrednio, tylko w twoim kontekście, Model uwp daleki jest od ideałów, ale przewidział on dla wszystkich aplikacji sposób zamykania, dla każdej z platform odpowiedni dla niej, dla pc jest to 'x', dla windows phona i xboxa aplikacji się nie zamyka, ubija je się jeśli ktoś ma potrzebę. Nie wiem czemu akurat w taki sposób, może to rozwiną, poprawią w przyszłości. Daje to wymierne korzyści jak uproszczone portowanie. ale jak sam widzisz nie jest pozbawione wad.
To, że gra nie posiada opcji wyjścia spowodowane jest tym właśnie, że model uwp posiada inne mechanizmy, aplikacja jest wspólna a mechanizmy zarządzania dostarcza system, raz się to sprawdza raz nie. Być może jutro albo po jutrze wrzucą pacha który doda opcje wyjścia, ale sama gra oczywiście potrafi się zamknąć, i powinna być zamykana właśnie przez krzyżyk, nie przez alt+f4, bo to komenda awaryjna i powoduje nieprawidłowe zamykanie się aplikacji.

Druga sprawa, która cię nurtuje, większość aplikacji w tym wspomniane przez ciebie, Killer instinct ma możliwość przeniesienia, robi się to z poziomu ustawień, system->aplikacje i funkcje, przenieś, wybierasz partycje. Taka forma prostego zabezpieczenia drm jest wygodna dla dewelopera którego dobra intelektualne są chronione przez sam system operacyjny, i nie kosztuje to zasobów, które mogłoby konsumować inne zabezpieczenia tego typu.
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2016.04.07, 13:35
Problem jest jeden, to ja jestem klientem końcowym, to ja płacę i za bardzo mnie nie rusza proces łatwego 'portowania' skoro cena jest najwyższa na rynku, a sama platforma problematyczna dla obsługi, bo np. za bardzo nie mam jak sprawę ustawić dla małego dysku SSD.
Sam tutaj pouczałeś innych na temat obsługi W10 i ich aplikacji, więc teraz się tak nie unoś ;)

Pytania o pada to najprostsze o funkcjonalność, wręcz coś oczywistego. Bez obrazy jakie zasoby konsumuje steam?


Ps.
Część osób skonfiguruje sobie właśnie skrót na tą komendę awaryjną, przez taki model. Ekstra, że tak rozwiązali swoje zabezpieczenie szkoda, że to eliminuje używanie dysku SSD.
Zaloguj się, by móc komentować