Komentarze
Komentarzy na stronę
« 2 3 4 5 6 7 8 ... 96 »
McMenel (2014.12.25, 11:52)
Ocena: 8
#81

33%
Plum @ 2014.12.25 11:31  Post: 815266
W pełni zgadzam się z opinią kolegi Luk4s, pad jest o niebo wygodniejszy od zestawu myszka klawiatura którym posługujemy się w pracy.

Kolego McMenel daj odpocząć swojemu kręgosłupowi , 'uwal' się wygodnie na kanapie z padem w ręku w relaksacyjne pozycji.

Wrażenie z gier podziwianie wspaniałych pejzaży i pięknych widoków
- nie do opisania na wielkim panoramicznym telewizorze w rozmiarach 32-55 cali... po prostu poezja
oglądane gier na ciasnym moniotrku do pracy peceta to uwstecznianie się ;-)

Bezprzewodowy pad z wibracjami i analogowym sterowaniem specjalnie ergonomicznie zaprojektowany do gier vs myszka i klawiatura wymyślone i przeznaczone do pracy biurowej...

Nie twierdzę że pad jest lepszy albo gorszy , po prostu uważam że żelazko jest lepsze do prasowania a czajnik do gotowania wody na herbatę ;-)

Tak a wiesz iż taka kanapa jest o wiele gorsza dla kręgosłupa niż dobrze dobrany fotel ?? Dobra widzę iż fanatyków nie przekonam do tego iż to preferencje użytkownika stanowią na czym mu się będzie wygodniej grało. Widać czytanie ze zrozumieniem dla wielu jest ogromnym wyzwaniem.
Marucins (2014.12.25, 11:57)
Ocena: 9
#82

0%
Dorzucić kilka stówek do 4K?

Can you Build a 4K Gaming PC for Under $1000?
https://www.youtube.com/watch?v=j4xDfEOGONw
Konsolowy biorą co dają. PCtowy mogą wydziwiać i stawać przed wieloma decyzjami wyboru, przez to powstają problemy.
focus (2014.12.25, 12:12)
Ocena: 0
#83

0%
R4zen @ 2014.12.25 11:22  Post: 815258
@Focus

Przecież da się złożyć lepszy PC taniej (z padem i klaw) trzymając się waszych wytycznych: rozmiar porównywalny z konsolami:
Procesor: Intel Pentium G3258 255/269zł
Płyta główna: Gigabyte GA-H81N-D2H 209zł (również ITX)
Karta graficzna: MSI Geforce GT 750 N750-1GD5/OC 419zł
Pamięć (RAM): Crucial DDR3-1600 4 GB 140zł
Nośnik danych: Seagate Barracuda 7200.12 ST500DM002 172zł (konsole też mają po 500GB, więc ma być sprawiedliwie)
Napęd optyczny: LiteOn SD-8ABSH 77zł
Obudowa: SilverStone Sugo SG05 149zł
Zasilacz: Tacens TACRADIXECO-400SFX 111zł(przyzwoity zasilacz SFX i tak z większą ilością zabezpieczeń niż te w konsolach)
System operacyjny: Windows 8.1 64 bit OEM PL 64-bit 370zł
Pad: Speed Link Torid 89zł (świetny pad, dobra i tańsza alternatywa dla Xbox'owego)
Mysz + klaw: 60zł.
W sumie 50-70zł mniej, a mocniejszy procesor + karta graf.

Warto by było gdybyście przetestowali taki zestaw z G3528 bez i z o/c + GT750 lub TI.
Bo zestaw z GT 740 nie ma kompletnie sensu...

Przyjrzyj się dokładnie tej płycie głównej :)
Co do dysku - myślałem długo o dysku 500 GB, ale skoro to i tak ma być do rozbudowy, to uznałem, że jednak lepiej mieć 1 TB już na starcie, by później nie myśleć o wymianie dysku.
Szczota (2014.12.25, 12:15)
Ocena: 6
#84

0%
Proponouje wziasc cene konsoli z grudnia 2013 (wtedy mniej wiecej premiera) i wybrac za ta kase sprzet do PC ktory tez byl dostepny w tamtym okresie.
Mozna latwo wtedy przeanalizowac wplyw roku i zrobic symulacje ze sprzedania sprzetu starego i kupna nowego i uwzglednieniu gier.
Moze uwzglednimy kupno uzywanego kompa w tej cenie z 2013r i porownamy z konsola? :)

Inaczej test nie ma sensu bo mozna isc w druga strone. Porownajmy jakosc grania na PS3 albo X-box 360 do komputera w tej cenie.

Windows 8.1 Bing jest darmowy niby w laptopach (pre-instalowany) i pytam calkiem serio czy nie ma czegos takiego w PC?
focus (2014.12.25, 12:15)
Ocena: 0
#85

0%
Adi-C @ 2014.12.25 11:04  Post: 815249
'Tradycyjny komp' też nie rozwiązuje problemu, bo jest źle złożony.

Co jest w nim źle złożonego?
focus (2014.12.25, 12:19)
Ocena: 0
#86

0%
bialy 0 @ 2014.12.25 10:22  Post: 815237
Święta, spokój, harmonia, a PcLab wyskakuje z najbardziej bóldupnym tematem na świecie: konsole vs pc

Co chwilę w komentarzach ludzie chcą żebyśmy porównywali wszystko ze wszystkim. Laptopy z desktopami, konsole z PC-ami, smartfony z desktopem itd. Chcieliście, to macie - wiadomo, że nie każdemu to odpowiada, ale taki urok dużego portalu - wszystkim nie dogodzisz.

Nie zmienia to faktu, że najważniejsze w tym wszystkim są dwie sprawy: po pierwsze długi czas analizy tego tematu, czego nikt nie zrobił, a po drugie opracowaliśmy własną metodę mierzenia wydajności, która jest w stanie zmierzyć wszystko co ma wyjście cyfrowe obrazu, a to już sporo zmienia :)
vibovit (2014.12.25, 12:19)
Ocena: 5
#87

0%
PClab widać znalazł żyłę złota i nieźle ją drenuje, coraz częściej są tematy nastawione wyłącznie na flame war konsole VS PC, wiadomo odsłony = $$$, a takie wątki biją tu rekordy :)

Plum @ 2014.12.25 11:43  Post: 815271
Z tą ciszą w konsoli to jest różnie jak jest nowa to ok ale z czasem w niektórych pasta termo-przewodząca wysycha a wszechobecny kurz utrudnia wymianę ciepła.
Musiałem kupić nowego Xboxa360 v4.0 bo stary w wersji 1.01update wył i huczał jak potępiony wreszcie zawieszał się latem po 2 minutach gry w World of Tanks.
A niestety konsole MS nie są zaprojektowane do otwierania przez osoby nieuprawione tj.właścicieli tejże ;-))


Jak taki jest poziom techniczny obecnych ludzi, to świat się kończy i ta dyskusja nie ma sensu :E Kupić nową konsolę, bo starą trzeba by było rozkręcić.
focus (2014.12.25, 12:20)
Ocena: 0
#88

0%
KazH @ 2014.12.25 06:56  Post: 815213
focus @ 2014.12.24 23:45  Post: 815154
To dopiero start naszego porównania konsol (Xbox One i PlayStation 4) z PC-ami. Artykuł będzie regularnie aktualizowany o nowe gry, ale też o nasze obserwacje i wnioski.


Do testu poza wielkością komputera powinien zostać jeszcze dodany test głośności. Bo jak składać komputer do pokoju gościnnego to nie tylko powinien on ładnie wyglądać ale przede wszystkim powinien być cichy. Jeżeli miałbym wybierać pomiędzy ciszą w większej obudowie a szumiącym małym komputerem to zawsze wybiorę ciszę. Zmierzcie proszę poziom głośności waszych zestawów i porównajcie go z głośnością Xbox One oraz PS4. W różnych sytuacjach:

- komputer bezczynny ściągający gry z sieci,
- nawigacja po menu,
- nawigacja po menu innych programach w czasie gdy gra jest uruchomiona,
- gry, praca pod obciążeniem,
- gry, praca pod długotrwałym obciążeniem
- gry, praca pod obciążeniem oraz dodatkowo strumieniowanie na serwer Twitch (dodatkowe obciążenie kodowaniem wideo w czasie gry)

Tak by porównać jak zbudowane przez was zestawy wyglądają na tle konsol pod względem hałasu jaki generują.

Pobór energii i głośność oczywiście sprawdzimy i to niebawem.
focus (2014.12.25, 12:23)
Ocena: 0
#89

0%
HΛЯPΛGŌN @ 2014.12.25 06:46  Post: 815211
h141 @ 2014.12.25 06:22  Post: 815208

Moim zdaniem budownie komputera wielkosci konsoli to glupota. Jak chce maly komputer to wybiore laptopa, a skrzynka powinna byc duza zeby wygodnie cos wymienic i sie wszystko nie gotowalo.

Jestem tego samego zdania. Robić z komputera konsolę to jakaś głupota. Na tym polega zabawa, aby świat PC i konsol różnił się. Jedni przed telewizorem na kanapie z padem, drudzy na fotelu przed monitorem z mychą w łapie. Obie formy mogą dawać tyle samo frajdy. Na cóż te 60fps, szukanie na screenach jakiś detali. Dla konsolowców liczą się wyłącznie gry. I dlatego oni dostają GTA5, grają, przechodzą, sprzedają, a gracze na PC dalej czekają na premierę. Ot taka drobna różnica.

Właśnie dlatego masz jeszcze 'normalny PC' - jak widzisz sprawdzamy taki i taki scenariusz. Jeśli jeden Ci nie odpowiada, to jaki problem, go pominąć w lekturze?
unknown_solider (2014.12.25, 12:23)
Ocena: 5
#90

0%
duzysmiec @ 2014.12.25 11:37  Post: 815270
Unknown_soldier - umowmy sie ze komputer w salonie to bezguście. Jaki blat w salonie? Super szum komputera:). Nie umawiamy sie na twoje 'argumenty' bo sa nietrafiona insynuacja :) pewnie po zakupie ps4 trojka poleci do sypialni s komputer zostaje w gabinecie jako narzędzie tortur i pracy :)


U mnie nic nie szumi, nawet pod pełnym obciążeniem. Nawet jeśli przypadkiem ruch uliczny zatrzymają pobliskie swiatla to go nie słychać co i tak występuje sporadycznie, bo okna mam 15 metrów od wylotówki z miasta w kierunku lotniska i autostrad (A45 / Birmingham - NEC). A F3 nie odróżnia się od nowoczesnego sprzętu rtv, zresztą w małym mieszkaniu milion innych rzeczy dla których nie ma miejsca zaburza estetykę o niebo bardziej niż fractal r3 w kącie. Kto ma duży dom z przestronnym wnętrzem gdzieś za miastem w ogóle nie powinien mieć problemów - dla większości z nas jednak życie jest sztuką kompromisu i konsola jest niewątpliwie jednym z nich porównując z dobrze złożonym pc, naturalnie nie da się umieścić mocnych podzespołów w malej obudowie, chodzić powietrzem i jeszcze wymagać aby to działało cicho, tak samo jak i nie dostaniesz wielu innych rzeczy.
Szczota (2014.12.25, 12:26)
Ocena: 0
#91

0%
focus @ 2014.12.25 12:20  Post: 815285
KazH @ 2014.12.25 06:56  Post: 815213
(...)


Do testu poza wielkością komputera powinien zostać jeszcze dodany test głośności. Bo jak składać komputer do pokoju gościnnego to nie tylko powinien on ładnie wyglądać ale przede wszystkim powinien być cichy. Jeżeli miałbym wybierać pomiędzy ciszą w większej obudowie a szumiącym małym komputerem to zawsze wybiorę ciszę. Zmierzcie proszę poziom głośności waszych zestawów i porównajcie go z głośnością Xbox One oraz PS4. W różnych sytuacjach:

- komputer bezczynny ściągający gry z sieci,
- nawigacja po menu,
- nawigacja po menu innych programach w czasie gdy gra jest uruchomiona,
- gry, praca pod obciążeniem,
- gry, praca pod długotrwałym obciążeniem
- gry, praca pod obciążeniem oraz dodatkowo strumieniowanie na serwer Twitch (dodatkowe obciążenie kodowaniem wideo w czasie gry)

Tak by porównać jak zbudowane przez was zestawy wyglądają na tle konsol pod względem hałasu jaki generują.

Pobór energii i głośność oczywiście sprawdzimy i to niebawem.

Zrobcie pomiar na kanapie (jakas odleglosc wybierzcie) bo to wszystko zmienia.
Mam X-box 360 jedna z pierwszych wersji i jest glosna ale jak sie gre odpali i leca odglosy z TV to nie robi to roznicy
focus (2014.12.25, 12:28)
Ocena: 0
#92

0%
Szczota @ 2014.12.25 12:26  Post: 815288
focus @ 2014.12.25 12:20  Post: 815285
(...)

Pobór energii i głośność oczywiście sprawdzimy i to niebawem.

Zrobcie pomiar na kanapie (jakas odleglosc wybierzcie) bo to wszystko zmienia.
Mam X-box 360 jedna z pierwszych wersji i jest glosna ale jak sie gre odpali i leca odglosy z TV to nie robi to roznicy

Tiaaa... A jak założysz słuchawki to nawet odkurzacz będzie cichy.
Assassin (2014.12.25, 12:28)
Ocena: 12
#93

0%
Bruno@Home @ 2014.12.25 09:09  Post: 815219
1. Na PlayStation dostępny jest abonament PlayStation Plus, który oferuje co miesiąc darmowe gry w tym AAA dla posiadaczy PS Vita, PS3, PS4 w pakiecie. Na żadnej innej platformie nie spotkałem tak bogatej oferty aktualizowanej regularnie, a nie w ramach ograniczonych promocji czy akcji marketingowych.

Gdyby na konsoli multiplayer był darmowy, a w zamian za niewielki abonament oferowano 'darmowe' gry to można by mówić o zalecie, fajnej opcji z której można korzystać lub nie. Skoro jednak płacenie abonamentu jest konieczne do uzyskania podstawowej wg mnie funkcjonalności to raczej nie można mówić o zalecie, a o ciężarze, który w pewnych okolicznościach ('darmowa' gra trafiająca w mój gust) może być mniej dokuczliwy.
R4zen (2014.12.25, 12:34)
Ocena: 6
#94

0%
focus @ 2014.12.25 12:12  Post: 815278
R4zen @ 2014.12.25 11:22  Post: 815258
@Focus

Przecież da się złożyć lepszy PC taniej (z padem i klaw) trzymając się waszych wytycznych: rozmiar porównywalny z konsolami:
Procesor: Intel Pentium G3258 255/269zł
Płyta główna: Gigabyte GA-H81N-D2H 209zł (również ITX)
Karta graficzna: MSI Geforce GT 750 N750-1GD5/OC 419zł
Pamięć (RAM): Crucial DDR3-1600 4 GB 140zł
Nośnik danych: Seagate Barracuda 7200.12 ST500DM002 172zł (konsole też mają po 500GB, więc ma być sprawiedliwie)
Napęd optyczny: LiteOn SD-8ABSH 77zł
Obudowa: SilverStone Sugo SG05 149zł
Zasilacz: Tacens TACRADIXECO-400SFX 111zł(przyzwoity zasilacz SFX i tak z większą ilością zabezpieczeń niż te w konsolach)
System operacyjny: Windows 8.1 64 bit OEM PL 64-bit 370zł
Pad: Speed Link Torid 89zł (świetny pad, dobra i tańsza alternatywa dla Xbox'owego)
Mysz + klaw: 60zł.
W sumie 50-70zł mniej, a mocniejszy procesor + karta graf.

Warto by było gdybyście przetestowali taki zestaw z G3528 bez i z o/c + GT750 lub TI.
Bo zestaw z GT 740 nie ma kompletnie sensu...

Przyjrzyj się dokładnie tej płycie głównej :)
Co do dysku - myślałem długo o dysku 500 GB, ale skoro to i tak ma być do rozbudowy, to uznałem, że jednak lepiej mieć 1 TB już na starcie, by później nie myśleć o wymianie dysku.

Masz racje, moje przeoczenie, ta płyta nie ma PCI-E tylko PCI. Jednak nie zmienia to faktu, że nawet po zmianie płyty głównej na ASRock H81M-ITX + dysku na 1TB cena z G3528 i GTX750 i tak wyjdzie ta sama co za wasz zestaw z G3220+GT740.
Czy z tego względu możemy liczyć na taki test?
Dominix1910 (2014.12.25, 12:40)
Ocena: 8
#95

0%
TL;DR
na PC zagrasz w kazdy mozliwy typ/gatunek gier :)
focus (2014.12.25, 12:40)
Ocena: 0
#96

0%
R4zen @ 2014.12.25 12:34  Post: 815291
focus @ 2014.12.25 12:12  Post: 815278
(...)

Przyjrzyj się dokładnie tej płycie głównej :)
Co do dysku - myślałem długo o dysku 500 GB, ale skoro to i tak ma być do rozbudowy, to uznałem, że jednak lepiej mieć 1 TB już na starcie, by później nie myśleć o wymianie dysku.

Masz racje, moje przeoczenie, ta płyta nie ma PCI-E tylko PCI. Jednak nie zmienia to faktu, że nawet po zmianie płyty głównej na ASRock H81M-ITX + dysku na 1TB cena z G3528 i GTX750 i tak wyjdzie ta sama co za wasz zestaw z G3220+GT740.
Czy z tego względu możemy liczyć na taki test?

Temat pada jest moim zdaniem wątpliwy i ja bym nie zmienił. Zasilacz wiele nie zmienia, choć wraz z obudową (rozważałem SG05) rzeczywiście daje oszczędność bliską 100 złotych...
SunTzu (2014.12.25, 12:40)
Ocena: 3
#97

0%
miekrzy @ 2014.12.25 10:38  Post: 815241
SunTzu @ 2014.12.25 10:20  Post: 815236
Sam znam obudowę o wymiarach 410mm x 52mm x 261mm

No i co w nią włożysz, żeby się nie ugotowało? (zapewne chodzi ci o SS PT12)
Jasne, że istnieją mniejsze obudowy, ale wymagają one poczynienia wielu kompromisów. Akurat ten Silverstone i jego 'pierwowzór' z serii Raven to jednak najcieńsze na rynku obudowy, w których mieszczą się normalne karty graficzne i w których nie ugotuje się w miarę wydajny sprzęt do gier (a małe obudowy często mają bardzo duży problem z przepływem powietrza).

Z tym gotowaniem to lekka przesada, temperatura wrzenia raczej ma jeszcze spory zapas... a możesz ustawić limity TDP i zrobić UV.
Ale nie trzeba...
Bo możesz dobrać odpowiedni komponenty. Przecież masz konstrukcje z dual GPU pracujące w SLI... to jest dopiero piecyk.

Małe sprostowanie... napisałem fatalny dobór... co jest mocnym słowem i nieprawdziwym, lepszym by było mało innowacyjnym, bo ja osobiście gdybym miał składać sobie coś 'zamiast' PS4... to pomyślałbym o czymś małym jak tylko się da.
Wasza konstrukcja ma najlepszą wydajność i stanowi dobry bilans, ale jednak jest duża vs PS4.
piotr8642 (2014.12.25, 12:41)
Ocena: 8
#98

0%
A ja polecam I5,gtx970, 8GB RAM, podłaczyć tak jak ja pod tv, podpiąć padzika i konsole mogą się schować ze swoją nędzną grafiką w 30fps, wiecznymi problemami z siecią, aktualizacjami.
Gram w gry multiplatformowe w lepszej grafie niż na konsolach a za 3 lata sprzedam cała bude na allegro i dołoże sobie do nowej.
Adi-C (2014.12.25, 12:43)
Ocena: 6
#99

0%
focus @ 2014.12.25 12:15  Post: 815280
Adi-C @ 2014.12.25 11:04  Post: 815249
'Tradycyjny komp' też nie rozwiązuje problemu, bo jest źle złożony.

Co jest w nim źle złożonego?

Źle to ująłem- sądzę że pozycjonowanie tego zestawu jest złe.
Tzn. macie kompa b.taniego w małej obudowie, droższego (powinien być minimalnie droższy) w normalnej, i trochę zbyt drogiego (jak na to co prezentuje), znów w małej obudowie (i mysz za 260, czego na wykresach wydajności w por. z konsolami- widać nie będzie :E I będzie powodem śmichóf ze strony trolli).
Ta mała obudowa najdroższego- go ogranicza, a ten średni- ogranicza cena...
Najtańszy jest zbyt tani, a średni tylko trochę zbyt tani :E

Sądzę że powinno to inaczej wyglądać, ale rozumiem że założenia są takie a nie inne.

Niemniej średnio kosztujący zestaw mógłby kosztem nawet nie 20% wyższej ceny- ok. 500zł więcej- być najsensowniejszym rozwiązaniem, a nie jest. Ba, byłby wtedy lepszy od tego za 3800...

Za te mniej niż +20% miałby normalne i5 (+270zł) co zapewniłoby brak ew. stutteru z i3, i po stronie grafy pozwoliłoby na dołożenie do 760 4GB (+180zł), co z kolei najpewniej już niedługo będzie potrzebne, i z 2GB będą pewnie cyrki ze stutterem z tytułu dogrywania tekstur.

Wtedy byłby to najlepszy ogółem zestaw, a tak to nawet ten za 3800 jest gorszy... Kaman. Za 3800 to byłby ten średni +gtx970 (+500zł), i jeszcze by zostało 200-300zł na procek 'K'.

TAKI zestaw za 3800 zamiatałby konsole, a tak to zaraz będzie niedomagał...
Kalach (2014.12.25, 12:49)
Ocena: 4

0%
Haha świetny temat. Teraz tylko czekam aż się tu pozabijacie fanboje.

Wesołych Świąt
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 46
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 14
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 21
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 3
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 25
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 9
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 14
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 21
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. 10
Facebook
Ostatnio komentowane