komentarze
FxJ2013.11.08, 10:46
Tylko dla dorosłych - rozbierane zdjęcia PlayStation 4
http://polygamia.pl/Polygamia/1,124118,149...layStation.html
NaczelnikMieczyslawZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NaczelnikMieczyslaw2013.11.08, 10:51
FxJ @ 2013.11.08 10:46  Post: 700656
Tylko dla dorosłych - rozbierane zdjęcia PlayStation 4
http://polygamia.pl/Polygamia/1,124118,149...layStation.html
HARDKOR! ;)
Hamil_HamsterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hamil_Hamster2013.11.08, 10:54
-5#3
Skoro już dzisiaj Słony w 2D musi się ograniczać do rozdzielczości 1600x900 to co będzie gdy już powstaną te okulary? I jaką rozdzielczość 3D będą mogli zaoferować graczom skoro konsola jest w stanie obrobić tak mało pikseli?
Strzelam, że to co obecnie Oculus, albo jeszcze gorzej.
hmm..ok..Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hmm..ok..2013.11.08, 11:12
-3#4
zdaje się że były okulary i do ps3 niedługo po premierze, miały nikłą popularność, i były sporo mniejsze od tych tutaj.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2013.11.08, 11:15
-1#5
Hamil_Hamster @ 2013.11.08 10:54  Post: 700660
Skoro już dzisiaj Słony w 2D musi się ograniczać do rozdzielczości 1600x900 to co będzie gdy już powstaną te okulary? I jaką rozdzielczość 3D będą mogli zaoferować graczom skoro konsola jest w stanie obrobić tak mało pikseli?
Strzelam, że to co obecnie Oculus, albo jeszcze gorzej.

Wystarczy, że konsola będzie dawać dwa obrazy 1280x720 (hmzt1/2/3 ma akurat taką rozdzielczość na każde oko), a to potrafi już PS3, a sumaryczna rozdzialka będzie wynosić dla oczu 2560x1440. Z tego co mi wiadomo KZSF hula w 1080p@60fps.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2013.11.08, 11:42
-5#6
Jeśli tak będzie zamienię swoje Oculusy na to. W końcu z pecetem też mają działać i to w każdej jednej grze a nie tylko w PS4
tyanekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tyanek2013.11.08, 12:15
Hashi @ 2013.11.08 11:15  Post: 700670

Wystarczy, że konsola będzie dawać dwa obrazy 1280x720 (hmzt1/2/3 ma akurat taką rozdzielczość na każde oko), a to potrafi już PS3, a sumaryczna rozdzialka będzie wynosić dla oczu 2560x1440. Z tego co mi wiadomo KZSF hula w 1080p@60fps.


masz 2 pary oczu?:)
jesli juz to: 2560x 720 - malo w pionie
hazhellZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hazhell2013.11.08, 13:28
Nie jestem żadnym specem od tego, ale wirtualna rzeczywistość ma już sporo lat, tak przynajmniej mi się wydaje. Nakręcili nawet filmy o tym i to w latach 90-tych. Swego czasu było to bardzo mocno promowane, a okazało się nie wypałem. Co się teraz zmieniło, że ma to odnieść sukces?
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2013.11.08, 13:56
hazhell @ 2013.11.08 13:28  Post: 700697
Nie jestem żadnym specem od tego, ale wirtualna rzeczywistość ma już sporo lat, tak przynajmniej mi się wydaje. Nakręcili nawet filmy o tym i to w latach 90-tych. Swego czasu było to bardzo mocno promowane, a okazało się nie wypałem. Co się teraz zmieniło, że ma to odnieść sukces?

masa urządzenia? Jakość wyświetlanego obrazu jak i sposób? CENA? Technologia poszła do przodu, więc i urządzenie będzie o wiele lepsze.
Mr_HydeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr_Hyde2013.11.08, 17:08
-1#10
Hashi @ 2013.11.08 11:15  Post: 700670
Hamil_Hamster @ 2013.11.08 10:54  Post: 700660
Skoro już dzisiaj Słony w 2D musi się ograniczać do rozdzielczości 1600x900 to co będzie gdy już powstaną te okulary? I jaką rozdzielczość 3D będą mogli zaoferować graczom skoro konsola jest w stanie obrobić tak mało pikseli?
Strzelam, że to co obecnie Oculus, albo jeszcze gorzej.

Wystarczy, że konsola będzie dawać dwa obrazy 1280x720 (hmzt1/2/3 ma akurat taką rozdzielczość na każde oko), a to potrafi już PS3, a sumaryczna rozdzialka będzie wynosić dla oczu 2560x1440. Z tego co mi wiadomo KZSF hula w 1080p@60fps.


Tylko po sieci i to w takich '60'fps jak batek 4 na ps4 ;].
AndreeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Andree2013.11.08, 19:59
Telewizory z okularami 3D się nie sprawdziły, więc teraz będą promować hełmy VR.
Niestety firmy się już na tym wielokrotnie przejechały.
Po prostu model biznesowy dostarczania najpierw ledwo działającego urządzenia (np. Nintendo Virtual Boy), udoskonalanego w kolejnych generacjach tu się nie sprawdza.
Moim zdaniem przyszłe lekkie gogle VR będą używały technologii projekcji bezpośrednio na siatkówkę oka i rozdzielczości 4096x4096 przy 120 Hz na każde oko. Dopiero wtedy będzie można mówić o realistycznym odwzorowaniu rzeczywistości i zadowalająco szybkiej reakcji na ruchy głowy.
Jednak na taką technologię trzeba będzie jeszcze poczekać kolejną dekadę.
AVEGANT’S NEW VIRTUAL RETINAL DISPLAY
P.S.
Proponuję obejrzeć filmik prezentujący screen-door effect czyli efekt mory spowodowanej niską rozdzielczością Oculus Rift:
http://www.youtube.com/watch?v=pllSQFKF1k8
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2013.11.08, 20:09
-3#12
Mr_Hyde @ 2013.11.08 17:08  Post: 700758
Hashi @ 2013.11.08 11:15  Post: 700670
(...)

Wystarczy, że konsola będzie dawać dwa obrazy 1280x720 (hmzt1/2/3 ma akurat taką rozdzielczość na każde oko), a to potrafi już PS3, a sumaryczna rozdzialka będzie wynosić dla oczu 2560x1440. Z tego co mi wiadomo KZSF hula w 1080p@60fps.


Tylko po sieci i to w takich '60'fps jak batek 4 na ps4 ;].

Rozumiem ze testowałeś juz finalną wersje? Akurat GuerillaGames tylko drapnęła PS4 i nie oczekiwałbym narazie mega-skoku. Jeśli chodzi o deweloperów dla mnie osobiście niszczą Crytek doszczętnie i absolutnie nie zostawiając nawet zgliszczy (to moje osobiste zdanie więc prosze nie spinać pośladów). Oglądałem najnowszy gameplay u siebie (1:20min/500MB/1080@60p/60mbits) i jak dla mnie pierwsze wrażenie jest takie, że jest zbyt płynny, czasem motionblur jak i inne rozmycia wnoszą właśnie dynamikę do gry, a tutaj lekko zaleciało mi CODem (czyli smrodem).
ShadowManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ShadowMan2013.11.10, 20:55
W pierwszej połowie lat 90-tych był boom na takie okularki. Potem to odeszło w niepamięć, a teraz znów powraca. ;)
Zaloguj się, by móc komentować