komentarze
.:Proxy:.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
.:Proxy:.2013.10.16, 16:03
Szpiegowska bransoletka, szpiegowskie okulary, szpiegowski telefon, oprogramowanie w telewizorze, wyszukiwarka, chmura, społecznościowe bzdety, największy serwis z rożnymi filmikami i dokładne mapy...
Niedługo lodówki, pralki, kuchenki, odkurzacze, samochody i sedesy...
Wszystko z Google inside :D

W tym NSA to chyba ogłupieją od takiego napływu informacji :E
Master HuskyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Master Husky2013.10.16, 16:15
19#2
wole normalny zegarek
ReduxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Redux2013.10.16, 16:59
.:Proxy:. @ 2013.10.16 16:03  Post: 694983
W tym NSA to chyba ogłupieją od takiego napływu informacji :E

To już zaczyna być irytujące.
manriuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
manriusz2013.10.16, 17:02
11#4
Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale jak coś takiego facet ma na rękę założyć???
.:Proxy:.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
.:Proxy:.2013.10.16, 17:52
Redux @ 2013.10.16 16:59  Post: 694990
.:Proxy:. @ 2013.10.16 16:03  Post: 694983
W tym NSA to chyba ogłupieją od takiego napływu informacji :E

To już zaczyna być irytujące.


Tak, podobnie jak to: LINK
VEN1963Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VEN19632013.10.16, 18:19
-5#6
Master Husky @ 2013.10.16 16:15  Post: 694986
wole normalny zegarek

Zegarek to zegarek - a sięgnąć po telefon czy smart fona to żaden problem - i pamiętać żeby jeszcze to coś ładować. Ostatnio długo szukałem dla siebie zegarka - prostego ale i fajnego - wybór padł na Casio EFA 134, jest do noszenia na co dzień i do garniaka również
PolskiChuckZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PolskiChuck2013.10.16, 18:30
Te zegarki sie kipy nie trzymają.
golyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
goly2013.10.16, 18:50
większość tego typu gadżetów czy smartfonów reklamuje się pogodą heh która i tak wiadomo ma nie wiele wspólnego z rzeczywistością (szczególnie długa)
panicz patrykZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
panicz patryk2013.10.16, 19:33
manriusz @ 2013.10.16 17:02  Post: 694991
Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale jak coś takiego facet ma na rękę założyć???

Facet tego nie założy, ale pedał nie będzie miał z tym problemu.
emsoNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
emsoN2013.10.16, 20:16
-1#10
mój orientalny zegarek na 1 baterii bez wymiany działa już 6 lat.
orientalny telefon max 3 doby. nie wyobrażam sobie, żebym musiał ładować zegarek co kilka dni. walory estetyczne przemilczę bo o gustach się nie dyskutuje ale dziwnie by on wyglądał na nadgarstku faceta.
Smerf z bananemZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Smerf z bananem2013.10.16, 20:32
czyli ide sobie ulica i... rozmawiam z zegarkiem ach wspaniale a do tego takie pasjudne i malo funkcjonalne
mam jedno pytanie kto to kupuje przeciez jak majac do wydania ( sugeruje sie cena tego od sony ) 700zl na zegarek kupimy sobie porzadny zegarek a nie taki gadzet , przeciez ktos majacy wydac 700 na to bedzie mial na pewno telefon ktory pokaze nam to samo co ten gadzet tylko lepiej :p
DawkopoloZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dawkopolo2013.10.16, 23:22
panicz patryk @ 2013.10.16 19:33  Post: 695021
manriusz @ 2013.10.16 17:02  Post: 694991
Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale jak coś takiego facet ma na rękę założyć???

Facet tego nie założy, ale pedał nie będzie miał z tym problemu.


Pedałem nie jestem, a jako gadżet do codziennego użytku - owszem, założyłbym.
Niech minusy będą ze mną.
kovenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
koven2013.10.17, 08:45
Posiadam motoActv, który muszę ładować co 2 dni. Rewelacyjn do pracy (choćby sprawdzanie kto dzwoni bez sięgania do telefonu) i do biegania. Jedyne co to nie pasuje do garniturów, ale raz na jakiś czas można przecież założyć zwykły zegarek.
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.