komentarze
Markiz88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markiz882013.09.10, 10:33
13#1
dlaczego nawet jak są trzy wilki to wszystkie poruszają się identycznie trochę tak mało realistyczne? Ogólnie można tak pokazać że zarżniemy każdą kartę, ale z drugiej strony poprzesuwanie momentu biegu tych wilków w czasie poprawiło bo realizm. A z drugiej strony jaki wpływ na rozgrywkę będzie miało realne rozwiązanie? to znaczy czy gdziekolwiek je zobaczymy w normalnej grze, oraz co zrobią z użytkownikami kart radeon?
avn2013.09.10, 10:36
21#2
przekonali mnie, zamówiłem właśnie dwa tytany, warto! :)
Mark05Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiMark052013.09.10, 10:37
25#3
@Markiz88, wilki poruszają się identycznie, bo jest to prezentacja samej technologii, w oderwaniu od gry. Gdy wilki będą poruszać się w samej grze, na scenie niezależnie od siebie, to nie powinno wyglądać to aż tak dziwnie, jak Nvidia to przedstawiła na targach E3 :)
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2013.09.10, 11:02
13#4
wszystko fajnie tylko pytanie czy się nie dało np. na tressfx (do symulacji tego futra), tak aby posiadacze radeonów też mogli, sobie karty potestować... a tak to dupa... bezsens znowu ten physX, modelowany na jednym rdzeniu procesora, toż to dopiero 'kiler kart graficznych'...

z drugiej jednak strony przez 1 opcję się ludzie nie popłaczą, zresztą z tego co widać posiadacze kart NVidii też z tego nie pokorzystają skoro dość poważnie temperuje to Titana przy 1024X768...

skorzystamy za dwie generacje kart graficznych :E... ot taki feature na future...
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2013.09.10, 11:04
29#5
Śmieszne to!
''Fajna'' technologia, która do pokazania swoich możliwości potrzebuje niebagatelnej mocy, niedostępnej dla przeciętnego Kowalskiego.
To trochę tak, jakby podniecać się ciągiem(mocą) silnika rakietowego, spalającego w ciągu minuty 150 tysięcy litrów paliwa(nafta plus tlen).
Podsumowując: sztuka dla sztuki.
manriuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
manriusz2013.09.10, 11:04
-9#6
To chyba sztuka dla sztuki, taka ciekawostka. AMD i ich TressFX. Co to wniosło do gry?Zauważył to ktoś? Nie pracują nad niczym co wnosi coś nowgo do gier tylko nad takimi pierdołami.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2013.09.10, 11:17
30#7
Wilki? Myślałem, że pokarzą bobra Triss. Pierdoły pokazują narazie, filmiki, wilki, mam nadzieję, że poprawią największe błędy 2 zamiast skupiać się na takich rzeczach.
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2013.09.10, 11:22
15#8
Efekt futra od NV + sandbox od CDPR = PC killer :E.
*Konto usunięte*2013.09.10, 11:23
17#9
ehhh terefere physx. Tyle to mocy ciągnie, że ubija zbyt wydajność, może tu to przejdzie (niby tylko włosy). Fajniej by AMD coś tu zdziałało, bo TressFX w larze i koniec. Gdyby AMD wydało ten silnik tak jak NV Physx, to developerzy z pocałowaniem ręki, by to wzieli.
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12013.09.10, 11:34
22#10
Znów to samo - gdy pojawia się PhysX obciążenie morduje wszystkie najwydajniejsze karty.
Ładnie to wygląda ale z taką wydajnością to totalna porażka.
Może do czasu premiery coś z tym zrobią choć szczerze wątpię, prędzej będzie to służyło napędzaniu sprzedaży nowych kart.
Sztuka dla sztuki, co jak co ale podaruję sobie to super futerko.

Włosy Lary Croft też zauważalnie mocno obciążały sprzęt ale w przypadku TressFX posiadacze mocniejszych Radeonów czy GeForców nie musieli zbijać rozdzielczości
(w dodatku funkcja ta jest dostępna dla każdej karty obsługującej DX11)
GeoTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GeoT2013.09.10, 11:45
26#11
@avn
'przekonali mnie, zamówiłem właśnie dwa tytany, warto! :)'

Ja wziąłem 4, licho wie czy tam gdzieś nie czają się jeszcze 2 wilki ... :)
SNC2013.09.10, 11:52
Wydajnosc PhysX to od poczatku byl zart.
BogieZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bogie2013.09.10, 11:54
10#13
'Solidna wataha zabije wszystko' nabrało nowego znaczenia. I prawdę mówiąc, realistycznie włosy są znacznie bardziej zbite - więc gdyby wyglądały naturalnie ich animacja powinna dużo mniej 'kosztować'.
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32013.09.10, 12:01
Nie wiem po co, twórcy gier implementuja, takie mało istotne efekty w grach, które zabijają płynność rozgrywki. Ja rozumiem że chcą pokazać patrzcie umiemy zrobić futerko. Super do gry powinna być futrzana czapka w zestawie. Ale czy nie lepiej byłby spożytkować czas, pieniądze i umiejętności, na elementach naprawdę wpływających na jakość rozgrywki ? ja bym wolał, większą interakcję z otoczeniem, np. możliwość przywalenia, przeciwnika konarem drzewa, który strącimy ognistym pociskiem, wysadzenia w powietrze wozu, czy jakiś innych ciekawych i przydatnych elementów w rozgrywce.
grzempekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
grzempek2013.09.10, 12:06
-1#15
Markiz88 @ 2013.09.10 10:33  Post: 685267
dlaczego nawet jak są trzy wilki to wszystkie poruszają się identycznie trochę tak mało realistyczne? Ogólnie można tak pokazać że zarżniemy każdą kartę, ale z drugiej strony poprzesuwanie momentu biegu tych wilków w czasie poprawiło bo realizm. A z drugiej strony jaki wpływ na rozgrywkę będzie miało realne rozwiązanie? to znaczy czy gdziekolwiek je zobaczymy w normalnej grze, oraz co zrobią z użytkownikami kart radeon?


Amerykanie mają takie powiedzienie: 'You are not the smartest peach on the tree' :)
gofer87Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gofer872013.09.10, 12:09
-1#16
Zrobić małą pierdołkę nie trudno, ale żeby to jeszcze zoptymalizować, programiści się nie popisali.
cdarekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cdarek2013.09.10, 12:14
gofer87 @ 2013.09.10 12:09  Post: 685325
Zrobić małą pierdołkę nie trudno, ale żeby to jeszcze zoptymalizować, programiści się nie popisali.


Skąd wiesz, że to nie jest już po optymalizacji?
ShamothZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Shamoth2013.09.10, 12:15
Tia a wygląda tak jak by ta sierść była oskryptowana a nie liczona fizyka w czasie rzeczywistym... to po kiego grzyba zarzynać GPU jeśli można sierść wilka oskryptować dla różnorodności 3 razy dla każdego z 3 temp ruchu i jeszcze wymieszać strefowo osobno ogon, korpus, kark-głowa i łapy??
AMD musi naprawdę pocisnąć z Havokiem, FX'ami, czy OCL tym bardziej że ich karty zazwyczaj mają większy potencjał obliczeniowy niż konkurencja w tym samym segmencie cenowym...
rakeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rake2013.09.10, 12:19
21#19
Zabójcza to tu jest składnia: 'Wiedźmin 3 z zabójczym >efektem futra< dla kart graficznych'. Wychodzi z tego, że efekt futra jest dla kart graficznych... nie wiem jak Wasza, ale moja karta futra nie ma.

'Wiedźmin 3 z zabójczym dla kart graficznych >efektem futra<' - troszkę bardziej po polsku, prawda?
LeacHZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LeacH2013.09.10, 12:34
tj albo futerko albo płynna gra - no to jest genialny marketing. Niech w końcu Havok na oCL zacznie działać na poważnie, bo PhysX to kpina wydajnościowa. 2 miała ubersampling a 3 będzie miało futerko? Kto grał w W2 na UbS? Nikt, więc to będzie bajer do pogrania w 2017 roku (jak gra będzie warta tego by do niej wrócić)
Zaloguj się, by móc komentować