komentarze
MichauSTGZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MichauSTG2013.09.10, 12:45
no ładnie
piobzoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
piobzo2013.09.10, 12:46
A w sumie naszła mnie jeszcze jedna myśl, a bardziej odpowiedć na pytanie
CortexM3 @ 2013.09.10 12:01  Post: 685323
(..) po co, twórcy gier implementuja,(...)


-żeby można było sobie print screeny porobić
_anubis_Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
_anubis_2013.09.10, 13:01
Mark05 @ 2013.09.10 10:37  Post: 685271
@Markiz88, wilki poruszają się identycznie, bo jest to prezentacja samej technologii, w oderwaniu od gry. Gdy wilki będą poruszać się w samej grze, na scenie niezależnie od siebie, to nie powinno wyglądać to aż tak dziwnie, jak Nvidia to przedstawiła na targach E3 :)


Tak naprawdę animacja w tej scenie jest liczona raz i wyświetlana 3x, w ten sam sposob robiono pierwsze symulacje tłumu, np. w takim hitman blood money.
STALKERqweZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
STALKERqwe2013.09.10, 13:01
rops @ 2013.09.10 11:17  Post: 685294
Wilki? Myślałem, że pokarzą bobra Triss. Pierdoły pokazują narazie, filmiki, wilki, mam nadzieję, że poprawią największe błędy 2 zamiast skupiać się na takich rzeczach.

Przecież to jest pokaz nvidii, a nie redów
sun2xZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sun2x2013.09.10, 13:04
ograniczę detale
MakavcioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Makavcio2013.09.10, 13:07
14#26
Popieram kolegów, którzy postulują prezentację tej technologii na bobrze Triss.
Iko2013.09.10, 13:09
-7#27
Co? Co robisz?! Masakhruję lewaków.
PulpitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pulpit2013.09.10, 13:28
Cieszy mnie ta wiadomość, przeszło mi to całe physx w wiedźminie; zostanę przy moim AMD.
bajfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bajf2013.09.10, 13:37
Coś jak TressFX z ostatniego Tomb Raider'a.
FXmAniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FXmAniac2013.09.10, 13:47
Będzie z tego taki 'ficzer', żeby włączyć, pooglądać i wyłączyć. Szkoda ich roboty moim zdaniem, chyba, że mają z tego frajdę. Demka technologiczne z futrami ukazują się już od niepamiętnych czasów, a nie pamiętam, żeby w jakiejkolwiek grze wykorzystano je na masową skalę. Podejrzewam, że owa technologia umrze równie szybko jak wszystkie poprzednie. Aczkolwiek chciałbym się mylić.
darkmartinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darkmartin2013.09.10, 13:56
Podobają mi się głosy 'ekspertów' na temat łatwości takiej symulacji bądź optymalizacji jej wydajności. Zróbcie w swoim życiu chociaż zderzenie ciał plastycznych. Albo chociaż kinematykę silnika spalinowego :)
Mark05Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiMark052013.09.10, 14:00
_anubis_ @ 2013.09.10 13:01  Post: 685351
Mark05 @ 2013.09.10 10:37  Post: 685271
@Markiz88, wilki poruszają się identycznie, bo jest to prezentacja samej technologii, w oderwaniu od gry. Gdy wilki będą poruszać się w samej grze, na scenie niezależnie od siebie, to nie powinno wyglądać to aż tak dziwnie, jak Nvidia to przedstawiła na targach E3 :)


Tak naprawdę animacja w tej scenie jest liczona raz i wyświetlana 3x, w ten sam sposob robiono pierwsze symulacje tłumu, np. w takim hitman blood money.


Być może w tej scenie tak jest. Jednak w grze raczej tak być nie powinno, skoro z dwoma wilkami liczba fps jest ponad dwa razy mniejsza niż z jednym wilkiem :)
ghs2013.09.10, 14:08
wuzetkowiec @ 2013.09.10 11:04  Post: 685288
Śmieszne to!
''Fajna'' technologia, która do pokazania swoich możliwości potrzebuje niebagatelnej mocy, niedostępnej dla przeciętnego Kowalskiego.
To trochę tak, jakby podniecać się ciągiem(mocą) silnika rakietowego, spalającego w ciągu minuty 150 tysięcy litrów paliwa(nafta plus tlen).
Podsumowując: sztuka dla sztuki.


sztuka dla sztuki często (obok potrzeby) była motorem postępu. malkontenci natomiast tylko ten postęp hamują
cichy45Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy452013.09.10, 14:11
-1#34
Na prawdę nie rozumiem o co ten cały płacz w komentarzach(zresztą, jak pod każdym newsie o PhysX)

Posiadacze radeona wiedzieli, że przy zakupie HD rezygnują z takich dodatków więc nie rozumiem dlaczego taki smęt z ich strony na CDP jacy to źli ludzie bo używają PhysX. Twórcy na pewno nie robią tego charytatywnie. Gdyby AMD wykazało się podobną chęcią do 'wspierania' developerów to siedziałoby tam TressFX albo inne licho. Ale jak widać po jednym Tomb Raider czerwoni postanowili sobie odpuścić rozwój swojej fizyki.

Posiadacze karty zielonych skorzystają z tego elementu jeśli mają wystarczająco mocne GPU. Jeśli nie to może najlepsza pora by je zmienić. Coś musi przecież napędzać rynek kart graficznych :>
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2013.09.10, 14:11
Powiem jedno to nie wygląda realistycznie. Pod koniec prezentacji jednego modelu futro wyglądało bardziej jak ciecz niż cokolwiek innego. No i odwieczny problem z zamkniętym physxem czyli zmniejszona ilość osób które z tego korzystają oraz masakryczne spadki wydajności. Najpierw realna fizyka w makro skali a dopiero później można się bawić w dyskretne efekty. Co mi po tym jak na przykład w walce w ręcz nie mogę odciąć ręki czy głowy tak aby wyglądało to realnie i wpływało na rozgrywkę.
wuzetkowiec ładnie to porównał ale bym coś jeszcze zmienił w tej paraboli. Podniecanie się silnikiem rakietowym kiedy nie potrafi się zbudować porządnego samochodu. Bo nadal nie ma porządnego oddziaływania fizyki na otoczenie w grach. Dla mnie fizyka to akcja-reakcja i opis ruchu, na dzień dzisiejszy, a nie futro czy zaawansowany efekt dymu składający się z milionów cząsteczek. To można sobie zostawić na deser kiedy uporają się z podstawą.
unknown_soliderZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
unknown_solider2013.09.10, 14:14
Nie mam pojecia co daje ten efekt futra. Lepsza jest teselacje dna oceanu, bo wiadomo czym obciazamy karte. Osobiscie proponuje wprowadzic efekty, ktore nie sa wyswietlane na ekranie ale sa liczone przez karte, bedzie nam latwiej zbadac syntetyczna wydajnosc, a podwyzszanie detail (szczegolowosci) bedzie mozliwe niemal w nieskonczonosc.
robgrabZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
robgrab2013.09.10, 14:21
Markiz88 @ 2013.09.10 10:33  Post: 685267
dlaczego nawet jak są trzy wilki to wszystkie poruszają się identycznie trochę tak mało realistyczne? Ogólnie można tak pokazać że zarżniemy każdą kartę, ale z drugiej strony poprzesuwanie momentu biegu tych wilków w czasie poprawiło bo realizm. A z drugiej strony jaki wpływ na rozgrywkę będzie miało realne rozwiązanie? to znaczy czy gdziekolwiek je zobaczymy w normalnej grze, oraz co zrobią z użytkownikami kart radeon?

Bo to demo technologiczne futra, a nie motoryki ruchu wilków. Proste?
eagleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eagle2013.09.10, 14:45
Sorry ale dla futra nie kupię 2 kart.
Wolę swojego 'żywego wilka' :-)
Dobry szczeniak z Niemiec kosztuje około ceny jednego titana :-)
KhorniZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Khorni2013.09.10, 14:55
A może lepiej żeby takie technologie odseparować od kart graficznych, szczególnie physX? Jak dla mnie to powinna pojawić karta zajmująca się tylko obliczeniami fizyki i nie musi być projektowana przez NV czy AMD. Trzeci gracz na rynku z własną technologią obejmującą realistyczne generowanie grafiki :) I nie trzeba byłoby wybierać między Havokiem czy physX. Jak dla mnie to byłoby całkiem fajne bo i procesor nie musiałby się męczyć z fizyką i GPU mogłoby się skupić na generowaniu grafiki zamiast fizyki. Może kiedyś coś takiego powstanie :)
czaczi87Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czaczi872013.09.10, 14:57
Zastanawia mnie taki myk. Mam teraz GTX 275 i do czasu trzeciego wiedźmina mam zamiar wymienić większość bebechów. Teraz pytanie: czy jakbym wrzucił tego geforce'a na dedykowaną kartę do fizyki z takim, dajmy na to GTX 770 miałoby to rację bytu i umożliwiłoby granie z tym 'szałowym' efektem futra? Czy też nic by z tego nie wyszło, gdyż GTX 275 jest kartą dx 10, a nie dx 11?
Zaloguj się, by móc komentować