komentarze
Stefan999Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stefan9992013.07.24, 18:10
-18#1
10 minut pracy na baterii pod obciążeniem, a i tak na andku gry się kiepsko sprzedają.
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2013.07.24, 18:11
-9#2
To tym wykresem dowalili równo. Dawno takiego bullshitu nie sprzedawali
Xava2011Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Xava20112013.07.24, 18:12
15#3
Stefan999 @ 2013.07.24 18:10  Post: 674188
10 minut pracy na baterii pod obciążeniem, a i tak na andku gry się kiepsko sprzedają.
Czytać nie potrafisz? ma pobierać 2W
Virtualny27Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Virtualny272013.07.24, 18:17
20#4
Stefan999 @ 2013.07.24 18:10  Post: 674188
10 minut pracy na baterii pod obciążeniem, a i tak na andku gry się kiepsko sprzedają.


Widzę że już testy gdzieś widziałeś. Kolejny bezczelny znafca na pclabie:d
daerraghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
daerragh2013.07.24, 18:24
16#5
To ktos jescze wierzy w zapowiedzi nVidii jesli chodzi o mobilne SoC? Oni juz tak kłapią od czasow Tegry 2.

A poza tym wydajnosc 8800GTX? :) Nie rozsmieszajcie mnie. Wierzycie, ze w 7 lat technika poszla az tak do przodu, ze wydajnisc 200 watowego potwora moza umieacic w 2 W chipie? Brednie.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2013.07.24, 18:37
-14#6
Kunnorinno @ 2013.07.24 18:11  Post: 674191
To tym wykresem dowalili równo. Dawno takiego bullshitu nie sprzedawali

Dokładnie wykres to dogshit bo sugeruje, że PS3 (CPU i GPU) jest słabsze od GTX8800 co jest brednią totalną.
wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2013.07.24, 18:39
daerragh @ 2013.07.24 18:24  Post: 674195
To ktos jescze wierzy w zapowiedzi nVidii jesli chodzi o mobilne SoC? Oni juz tak kłapią od czasow Tegry 2.

A poza tym wydajnosc 8800GTX? :) Nie rozsmieszajcie mnie. Wierzycie, ze w 7 lat technika poszla az tak do przodu, ze wydajnisc 200 watowego potwora moza umieacic w 2 W chipie? Brednie.

Dokładnie. Typowy, marketingowy bełkot.
*Konto usunięte*2013.07.24, 18:49
Pomijajac marketingowy belkot znajac zycie w dniu premiery logan bedzie przestarzały jak to ma miejsce przy premierze tegry4,3ect.
Pan gajowyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pan gajowy2013.07.24, 18:50
-7#9
Do Pana z logiem AMD w awatarze - czyżbym słyszał tzw. ból dupy? :D
cyriakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyriak2013.07.24, 18:54
radiator na mobilnym chipie? to raczej nie wróży 2w... no chyba ze chip przykręcili śrubkami :P
*Konto usunięte*2013.07.24, 19:07
Taa, Crysis na tablecie, jasne. Crysis pomimo bardzo dobrej optymalizacji na wielu nowych komputerach nie będzie działał na pełnych detalach a to jest gra z 2007 a mamy 2013. Tak więc choćby nie wiem jaki cud z tym krzemem zdziałali to tu raczej potrzebna jest moc pozaziemska. I jeszcze ten wykres jako by ten Logan miał być znacznie wydajniejszy od hitu z 2007 o dosyć nie małym poborze energii i ten hit jest zmieciony przez 2W układ. Dawno takich bredni nie słyszałem. Moc aby odpalić Crysisa na tablecie to pewnie za 10 lat.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.07.24, 19:13
cyriak @ 2013.07.24 18:54  Post: 674202
radiator na mobilnym chipie? to raczej nie wróży 2w... no chyba ze chip przykręcili śrubkami :P

W poprzedniej prezentacji był jeszcze wentylator...
Ale mnie zaminusowano. Nie ma szans by było to 2W. Każda platforma w topowych telefonach pobiera więcej niż 2W.
ashaegenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ashaegen2013.07.24, 19:20
192 CUDA cores (połowa mobilnego gf 640) przy poborze 2W, pomijając marketingowe slajdy - to się naprawdę kalkuluje, w szklanej kuli widzę niesamowity rozwój gier na tablety/smartphony.

BTW Kepler i GCN mają w wielkim uproszczeniu podobną wydajność na ilość jednostek tzn 384 rdzenie CUDA ~ 384 rdzenie GCN więc taki Logan mniej więcej odpowiada GPU w A4 5000 - może Android lub Windows RT zagości w tanich notebookach?
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2013.07.24, 19:22
Hashi @ 2013.07.24 18:37  Post: 674196
Kunnorinno @ 2013.07.24 18:11  Post: 674191
To tym wykresem dowalili równo. Dawno takiego bullshitu nie sprzedawali

Dokładnie wykres to dogshit bo sugeruje, że PS3 (CPU i GPU) jest słabsze od GTX8800 co jest brednią totalną.


Wykres dotyczy samych GPU i się zgadza, bo 8800GTX jest o wiele lepszym GPU niż RSX.
SmogsmokZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Smogsmok2013.07.24, 19:34
Grave @ 2013.07.24 19:22  Post: 674207
Hashi @ 2013.07.24 18:37  Post: 674196
(...)

Dokładnie wykres to dogshit bo sugeruje, że PS3 (CPU i GPU) jest słabsze od GTX8800 co jest brednią totalną.



Wykres dotyczy samych GPU i się zgadza, bo 8800GTX jest o wiele lepszym GPU niż RSX.


To, żeś dowalił zaraz wróci Hashi i ci ładnie pokaże, że gpu w ps3 miecie gtxa 8800 ;)
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2013.07.24, 19:36
-9#16
Grave @ 2013.07.24 19:22  Post: 674207
Hashi @ 2013.07.24 18:37  Post: 674196
(...)

Dokładnie wykres to dogshit bo sugeruje, że PS3 (CPU i GPU) jest słabsze od GTX8800 co jest brednią totalną.


Wykres dotyczy samych GPU i się zgadza, bo 8800GTX jest o wiele lepszym GPU niż RSX.

Ja tam widzę na wykresie PS3, a nie RSX. W PS3 za shadery robią SPU @3,2GHz, fakt, że jest ich mało ale to architektura do małej ilości dużych zadań. Wykres ewidentnie jest naciągany. Przypomnę, że na stronach internetowych Nvidia można do dziś przeczytać, że Cell+RSX = 2teraflops.
ashaegenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ashaegen2013.07.24, 19:39
SunTzu @ 2013.07.24 19:13  Post: 674204
cyriak @ 2013.07.24 18:54  Post: 674202
radiator na mobilnym chipie? to raczej nie wróży 2w... no chyba ze chip przykręcili śrubkami :P

W poprzedniej prezentacji był jeszcze wentylator...
Ale mnie zaminusowano. Nie ma szans by było to 2W. Każda platforma w topowych telefonach pobiera więcej niż 2W.


Tutaj chyba chodzi o pobór modułu GPU, który nvidia będzie licencjonować do SoC. AMD też mogło by nad tym pomyśleć.
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2013.07.24, 19:42
Hashi @ 2013.07.24 19:36  Post: 674209
Grave @ 2013.07.24 19:22  Post: 674207
(...)


Wykres dotyczy samych GPU i się zgadza, bo 8800GTX jest o wiele lepszym GPU niż RSX.

Ja tam widzę na wykresie PS3, a nie RSX. W PS3 za shadery robią SPU @3,2GHz, fakt, że jest ich mało ale to architektura do małej ilości dużych zadań. Wykres ewidentnie jest naciągany. Przypomnę, że na stronach internetowych Nvidia można do dziś przeczytać, że Cell+RSX = 2teraflops.


Jak już tak pamiętasz jak to było podawane to z tych 2TF łącznej wydajności RSX + Cell... 1.8 TF przypada na RSX-a. I jeżeli coś jest naciągane to właśnie to.

Teraz przy PS4 trochę przystopowano z tym rozdmuchanym marketingiem w którym prawda była tak naciągana że de facto stawała się kłamstwem.

Ale za czasów Kena Kutaragi był taki kit wciskany przy okazji premiery każdego Playstation, że nie da się tego nawet zmierzyć :>
SmogsmokZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Smogsmok2013.07.24, 19:47
Up te teraflopy to mit i ma to praktycznie zerowy wkład w gry, jak gpu w ps4 dopiero tyle osiągnie
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2013.07.24, 19:49
-5#20
Grave @ 2013.07.24 19:42  Post: 674213
Hashi @ 2013.07.24 19:36  Post: 674209
(...)

Ja tam widzę na wykresie PS3, a nie RSX. W PS3 za shadery robią SPU @3,2GHz, fakt, że jest ich mało ale to architektura do małej ilości dużych zadań. Wykres ewidentnie jest naciągany. Przypomnę, że na stronach internetowych Nvidia można do dziś przeczytać, że Cell+RSX = 2teraflops.


Jak już tak pamiętasz jak to było podawane to z tych 2TF łącznej wydajności RSX + Cell... 1.8 TF przypada na RSX-a. I jeżeli coś jest naciągane to właśnie to.

Przy okazji PS4 trochę przystopowano z tym rozdmuchanym marketingiem. Ale za czasów Kena Kutaragi był taki kit wciskany przy okazji premiery każdego Playstation, że nie da się tego nawet zmierzyć :>

Człowieku wiesz ile rejestrów łącznie ma Cell i jakiej są szerokości? 1,8Tera RSX to był chwyt marketingowy by Nvdia nie musiała sobie robić reklamy. RSX jest podpięty praktycznie bezpośrednio pod wewnętrzną magistralę w CPU (EIB). Nie chcę się z tobą kłócić bo mi do dynda, ale nie wmawiaj mi ze na wykresie jest RSX bo ja tam widzę słowo 'PS3'.
Masz poczytaj sobie (każdy SPU ma 128 rejestrów o szerokości 128-bitów):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rejestr_procesora
Zaloguj się, by móc komentować