komentarze
*Konto usunięte*2013.05.14, 07:40
15#1
dzięki której każdy posiadacz karty graficznej z procesorem GeForce GTX 670, lub lepszym, może na własnym komputerze zobaczyć efekty wykorzystania Digital Era
http://www.nvidia.com/coolstuff/demos#!/human-head

A to niby odpaliło na 8800 ultra
ReduxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Redux2013.05.14, 07:43
Na AMD odpali?
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2013.05.14, 08:06
18#3
łysy kolo (właściwie sama głowa) z brwiami narysowanymi kredką i do tego potrzeba 670. LOL
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2013.05.14, 08:06
-17#4
łysy kolo (właściwie sama głowa) z brwiami narysowanymi kredką i do tego potrzeba 670. LOL
bekaziomZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bekaziom2013.05.14, 08:24
19#5
To lysy z brazzers
szalony kefirZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szalony kefir2013.05.14, 08:47
Mamią nas tym samym od dobrych kilku lat.
GSlayeRZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GSlayeR2013.05.14, 08:48
41#7


Na DX9 tak to wygląda...
bogo126Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bogo1262013.05.14, 08:56
-11#8
Nvidio, za te wszystkie zamknięte (najczęściej niepotrzebne: fiziks, cuda) standardy: CH*J CI W DUPĘ.
SuLac0Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SuLac02013.05.14, 09:34
SunTzu @ 2013.05.14 07:40  Post: 656800

A to niby odpaliło na 8800 ultra

nie 'niby' tylko odpala :) wystarczy odpalic jedno i drugie demko, aby przekonac sie czy mamy jakis postep pomiedzy 2007, a 2013 rokiem, bo ignorancja na pewno nim nie jest, a tym bardziej mu nie 'pomaga' ;)
skoti48Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
skoti482013.05.14, 09:57
SuLac0 @ 2013.05.14 09:34  Post: 656829
nie 'niby' tylko odpala :) wystarczy odpalic jedno i drugie demko, aby przekonac sie czy mamy jakis postep pomiedzy 2007, a 2013 rokiem, bo ignorancja na pewno nim nie jest, a tym bardziej mu nie 'pomaga' ;)

Ignorancja nie pomaga, bo ktoś tu porównuje 2 zupełnie odmienne dema - jedno demo z 2007 polega na wyglądzie shaderów skóry (subsurface scatering itp), a drugie się zupełnie tym tematem nie zajmuje (więc nie powinno się oczekiwać, żadnej poprawy, bo nikt nad tym tu nie pracował), a zajmuje się przetwarzaniem danych z MC i przetwarzaniem ich na animacje (czego w pierwszym demie wcale nie ma).

bogo126 @ 2013.05.14 08:56  Post: 656814
Nvidio, za te wszystkie zamknięte (najczęściej niepotrzebne: fiziks, cuda) standardy: CH*J CI W DUPĘ.

Ściślej mówiąc są to otwarte standardy i dodatkowo Nvidia wydaje kod źródłowy do nich (w PhysX pobierana jest opłata za kod, a CUDA jest kod ogólnie dostępny i w kilka dni AMD mogłoby mieć CUDA, bo backend do LLVM mają). Jeśli chcesz mieć tu pretensje, że coś na AMD nie działa to niestety zgłoś się do AMD z zażaleniami. Nvidia wykorzystuje tu tylko szybsze rozwiązanie i ciężko ją za to winić.
SupermanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Superman2013.05.14, 10:24
Usunęli włosy, bo TITAN by się mulił ...
huhu78Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
huhu782013.05.14, 10:37
GSlayeR @ 2013.05.14 08:48  Post: 656813


Na DX9 tak to wygląda...


Gollum ma przynajmniej (nieliczne) włosy!
*Konto usunięte*2013.05.14, 10:45
GSlayeR @ 2013.05.14 08:48  Post: 656813


Na DX9 tak to wygląda...


...i chyba na AMD, bo widzę efekty TressFX ;-)
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2013.05.14, 11:06
I te martwe oczy, w dodatku brzydal.
kriszooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kriszoo2013.05.14, 16:38
skoti48 @ 2013.05.14 09:57  Post: 656838
Ignorancja nie pomaga, bo ktoś tu porównuje 2 zupełnie odmienne dema - jedno demo z 2007 polega na wyglądzie shaderów skóry (subsurface scatering itp), a drugie się zupełnie tym tematem nie zajmuje (więc nie powinno się oczekiwać, żadnej poprawy, bo nikt nad tym tu nie pracował), a zajmuje się przetwarzaniem danych z MC i przetwarzaniem ich na animacje (czego w pierwszym demie wcale nie ma).

Miło, że ktoś tą, niezwykle subtelną, różnicę wychwycił. Rzeczywiście, w demie Human Head twarz jest całkowicie statyczna, a w najnowszym - w pełni animowana. Wygląd skóry również znacznie poprawiono, tylko trzeba oba dema obejrzeć na żywo, aby to zobaczyć. 480p na YT może nie wystarczyć. Nie zmienia to oczywiście faktu, że to tylko technologiczne demo i upłynie trochę czasu, zanim takie efekty będzie można oglądać w grach, zwłaszcza na szeroką skalę. GTX 660, renderując tą jedną twarz, osiąga około 17 klatek na sekundę. Nie wiem, ile jest w tym winy dość słabego procesora (Phenom 955), ale przypuszczam, że nie tak wiele, aby miało to znaczenie.
SNC2013.05.14, 20:13
-3#16
kriszoo @ 2013.05.14 16:38  Post: 657013
skoti48 @ 2013.05.14 09:57  Post: 656838
Ignorancja nie pomaga, bo ktoś tu porównuje 2 zupełnie odmienne dema - jedno demo z 2007 polega na wyglądzie shaderów skóry (subsurface scatering itp), a drugie się zupełnie tym tematem nie zajmuje (więc nie powinno się oczekiwać, żadnej poprawy, bo nikt nad tym tu nie pracował), a zajmuje się przetwarzaniem danych z MC i przetwarzaniem ich na animacje (czego w pierwszym demie wcale nie ma).

Miło, że ktoś tą, niezwykle subtelną, różnicę wychwycił. Rzeczywiście, w demie Human Head twarz jest całkowicie statyczna, a w najnowszym - w pełni animowana. Wygląd skóry również znacznie poprawiono, tylko trzeba oba dema obejrzeć na żywo, aby to zobaczyć. 480p na YT może nie wystarczyć. Nie zmienia to oczywiście faktu, że to tylko technologiczne demo i upłynie trochę czasu, zanim takie efekty będzie można oglądać w grach, zwłaszcza na szeroką skalę. GTX 660, renderując tą jedną twarz, osiąga około 17 klatek na sekundę. Nie wiem, ile jest w tym winy dość słabego procesora (Phenom 955), ale przypuszczam, że nie tak wiele, aby miało to znaczenie.

Activision o ile sie nie myle przedstawilo podobne demko tylko duzo mniej wymagajace do tego nie przesadzajmy ze tyle lat minie, cos podobnego tylko gozej wyrenderowane i na mniejsza skale jest juz przeciez w LA Noire
skoti48Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
skoti482013.05.15, 11:51
SNC @ 2013.05.14 20:13  Post: 657076

Activision o ile sie nie myle przedstawilo podobne demko tylko duzo mniej wymagajace do tego nie przesadzajmy ze tyle lat minie, cos podobnego tylko gozej wyrenderowane i na mniejsza skale jest juz przeciez w LA Noire

Nie. LA Noire to zapisana na stałe animacja z MC i wymagania tego są zerowe... tu przetwarzane jest wiele MC na raz by dynamicznie dostosować animacje i liczy się to na GPU (Activision dało mniejszą dokładność animacji) i to wymaga sporo i aby zastosować to w grach które ledwo wyrabiają się same dziś nie będzie szybko.
Zaloguj się, by móc komentować