komentarze
arvalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arval2013.05.08, 23:13
-18#21
WOW. Wpis usunięty przez moderatora za link do innego portalu który zrobił wywiady z deweloperami gier nextgen. A szkoda bo ktoś włożył sporo wysiłku w to by pojechać i zapytać deweloperów jakie będą miały wymagania nowe silniki. Tak chyba lepiej niż zgadywać w ciemno. Ale nie podam linku. Ten wpis pewnie też moderator usunie

Co zabawne ten sam portal autorzy artykułów wielokrotnie podawali jako źródło informacji w newsach. To w końcu jeden z największych portali o grach.
AlejajcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alejajca2013.05.08, 23:17
-13#22
focus @ 2013.05.08 23:12  Post: 655639
Alejajca @ 2013.05.08 23:12  Post: 655637
Loofah, a miałem Cię za porządnego...
Gdzie zestawy oparte na AMD?

A to nie ma takowych?

Pokaż bo niedowidzę:
http://pclab.pl/art52777-6.html
http://pclab.pl/art52777-7.html
http://pclab.pl/art52777-8.html
i tak dalej...
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.05.08, 23:18
Alejajca @ 2013.05.08 23:17  Post: 655641
focus @ 2013.05.08 23:12  Post: 655639
(...)

A to nie ma takowych?

Pokaż bo niedowidzę:
http://pclab.pl/art52777-6.html
http://pclab.pl/art52777-7.html
http://pclab.pl/art52777-8.html
i tak dalej...

Zaproponuj w takim razie zestaw, który będzie wydajniejszy i najlepiej bardziej energooszczędny w tej samej cenie.
LoofahZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Loofah2013.05.08, 23:25
13#24
Alejajca @ 2013.05.08 23:17  Post: 655641
focus @ 2013.05.08 23:12  Post: 655639
(...)

A to nie ma takowych?

Pokaż bo niedowidzę:
http://pclab.pl/art52777-6.html
http://pclab.pl/art52777-7.html
http://pclab.pl/art52777-8.html
i tak dalej...

W kilku miejscach to będzie ciężko wybrać coś podobnego cenowo, wydajnościowo.
Ale jak pisałem, mam nadzieje że kilku miejscach dołoże takie zestawy bo chciałem, ale to kolejna spora analiza opłacalnych płyt i wszystkiego - nie starczyło mi czasu, a jeszcze musiałem skupić się na obudowach, zasilaczach no i wyjątkowo monitorach... Dlatego skupiłem się na tym co jest mimo wszystko popularniejsze, a jako że nie chciałem robić tego na szybko, to wolałem poświęcić więcej czasu na to niż na szybko jeszcze robić dodatkowe zestawy na AMD.
bad-wolfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bad-wolf2013.05.08, 23:26
21#25
Alejajca @ 2013.05.08 23:12  Post: 655637
Loofah, a miałem Cię za porządnego...
Gdzie zestawy oparte na AMD?

Tak... Bo porządny, to ten, który poleca AMD nawet tam gdzie jest ono nieopłacalne cenowo...
LoofahZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Loofah2013.05.08, 23:29
adicjusz @ 2013.05.08 23:07  Post: 655630
Są 2 rzeczy, z którymi się nie zgadzam, ramy 1333 w drogich kompach i polecanie obudów firmy na S. :P.
Całość jednak na 5+ =).


W 3 najdroższych poprawione.
Ale mam usprawiedliwienie i to dosyć dobre! Jak układałem tamte zestawy, to te pamięci 1333 cl9 16 GB kosztowały jedynie 341zł i były bardzo tanie. Teraz kosztuje 430zł... różnica spora, więc teraz rzeczywiście opłaca się wziąć coś lepszego, bo różnice w cenie marginalne. Właściwie nie wiem czemu wtedy były tak tanie
7ccccc7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
7ccccc72013.05.08, 23:33
14#27
Jak można składać komputer za 5000zł i na końcu napisać że minusem jest wysoka cena? F....ing logic!
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.05.08, 23:34
7ccccc7 @ 2013.05.08 23:33  Post: 655647
Jak można składać komputer za 5000zł i na końcu napisać że minusem jest wysoka cena? F....ing logic!

Być może dlatego, że z punktu widzenia gier jest to zestaw tylko trochę szybszy od tego za 4500, a jednak sporo droższy.
*Konto usunięte*2013.05.08, 23:36
-16#29
bad-wolf @ 2013.05.08 23:26  Post: 655644
Alejajca @ 2013.05.08 23:12  Post: 655637
Loofah, a miałem Cię za porządnego...
Gdzie zestawy oparte na AMD?

Tak... Bo porządny, to ten, który poleca AMD nawet tam gdzie jest ono nieopłacalne cenowo...

Nie chodzi o wydajność czy energooszczędność.

Są ludzie którzy kupili już płyte przy modernizacji phenoma z AM3+ i zastanawiają się co kupić dalej w danym budżecie, Inni maja może już procek a jeszcze inni po prostu nie chcą dorabiać chipzilli.

Konkurencyjny zestaw to podstawa.
arvalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arval2013.05.08, 23:36
-23#30
Alejajca @ 2013.05.08 23:12  Post: 655637
Loofah, a miałem Cię za porządnego...
Gdzie zestawy oparte na AMD?


Komputer z AMD będzie działał w przyszłych grach szybciej. Ma więcej rdzeni. Tak twierdzą deweloperzy gier. I są co do tego zgodni. Kupując komputer trzeba patrzeć na ilość rdzeni. Nie mogę podać linku bo wpis zostanie skasowany
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.05.08, 23:40
arval @ 2013.05.08 23:36  Post: 655650
Alejajca @ 2013.05.08 23:12  Post: 655637
Loofah, a miałem Cię za porządnego...
Gdzie zestawy oparte na AMD?


Komputer z AMD będzie działał w przyszłych grach szybciej. Ma więcej rdzeni. Tak twierdzą deweloperzy gier

Wiesz co - przejrzałem ten artykuł akurat wczoraj. Gdyby treść tam zamieszczona była sensowna i prawdziwa, to bym nie kasował linku. Ktoś, kto to pisał nie ma pojęcia o architekturze Jaguar (wykorzystanej w konsolach) i tego jak się ona ma do obecnie funkcjonującej Piledriver.
arvalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arval2013.05.08, 23:43
-20#32
focus @ 2013.05.08 23:40  Post: 655651
arval @ 2013.05.08 23:36  Post: 655650
(...)


Komputer z AMD będzie działał w przyszłych grach szybciej. Ma więcej rdzeni. Tak twierdzą deweloperzy gier

Wiesz co - przejrzałem ten artykuł akurat wczoraj. Gdyby treść tam zamieszczona była sensowna i prawdziwa, to bym nie kasował linku. Ktoś, kto to pisał nie ma pojęcia o architekturze Jaguar (wykorzystanej w konsolach) i tego jak się ona ma do obecnie funkcjonującej Bulldozer.


W tym wywiadzie o którym nie wolno wspominać jest wyjaśnione dlaczego AMD jest bardzie przyszłościowym wyborem. Ja wierzę w to co mówią ludzie piszący gry
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.05.08, 23:44
mlodybe @ 2013.05.08 23:36  Post: 655649
bad-wolf @ 2013.05.08 23:26  Post: 655644
(...)

Tak... Bo porządny, to ten, który poleca AMD nawet tam gdzie jest ono nieopłacalne cenowo...

Nie chodzi o wydajność czy energooszczędność.

Są ludzie którzy kupili już płyte przy modernizacji phenoma z AM3+ i zastanawiają się co kupić dalej w danym budżecie, Inni maja może już procek a jeszcze inni po prostu nie chcą dorabiać chipzilli.

Konkurencyjny zestaw to podstawa.

A czy to poradnik dla ludzi MODERNIZUJĄCYCH komputer, czy dla osób, które kupują cały zestaw lub prawie cały (np. bez nagrywarki)?
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2013.05.08, 23:45
-19#34
Dajcie ten link wywiadu, chcę to przeczytać!
AlejajcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alejajca2013.05.08, 23:46
-15#35
focus @ 2013.05.08 23:18  Post: 655642

Zaproponuj w takim razie zestaw, który będzie wydajniejszy i najlepiej bardziej energooszczędny w tej samej cenie.

Czy dobrze zrozumiałem, zamiast komentować to co autor zaproponował mamy za niego odwalać robotę?
http://pclab.pl/art52777-6.html
AMD:
CPU - APU A10-5700 - 455zł
Mobo - ASRock FM2A75M-DGS - 204zł
RAM - Good Ram GR1600D364L11/8GDC - 220zł
grafika - integra
reszta jak w zestawie Intela.
Ew.
CPU - AMD Athlon II X3 450 - 242zł
Mobo - ASRock 970DE3/U3S3 - 220zł
RAM - Good Ram GR1600D364L11/8GDC - 220zł
GPU - szukasz HD7750 albo starszych HD6770, GTS450

LoofahZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Loofah2013.05.08, 23:46
7ccccc7 @ 2013.05.08 23:33  Post: 655647
Jak można składać komputer za 5000zł i na końcu napisać że minusem jest wysoka cena? F....ing logic!


Ja to tak widzę: wchodzisz na 5000zł, widzisz 5300 - czy jesteś zadowolony? Nie, no to jest to słaba strona zestawu :) Jak np za miesiąc ceny spadną i zestaw wyjdzie 5100 - nie będzie miał tej wady.
arvalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arval2013.05.08, 23:49
-23#37
szefons @ 2013.05.08 23:45  Post: 655654
Dajcie ten link wywiadu, chcę to przeczytać!


Nie da rady. Taki wpis zostanie usunięty przez moderatora.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.05.08, 23:49
Alejajca @ 2013.05.08 23:46  Post: 655655
focus @ 2013.05.08 23:18  Post: 655642

Zaproponuj w takim razie zestaw, który będzie wydajniejszy i najlepiej bardziej energooszczędny w tej samej cenie.

http://pclab.pl/art52777-6.html
AMD:
CPU - APU A10-5700 - 455zł
Mobo - ASRock FM2A75M-DGS - 204zł
RAM - Good Ram GR1600D364L11/8GDC - 220zł
grafika - integra
reszta jak w zestawie Intela.

Przecież ten zestaw jest wolniejszy od zaproponowanego: http://pclab.pl/art51168-4.html
Alejajca @ 2013.05.08 23:46  Post: 655655
Ew.
CPU - AMD Athlon II X3 450 - 242zł
Mobo - ASRock 970DE3/U3S3 - 220zł
RAM - Good Ram GR1600D364L11/8GDC - 220zł
GPU - szukasz HD7750 albo starszych HD6770, GTS450

To samo co wyżej - też jest to zestaw wolniejszy od zaproponowanego. A do tego ten zestaw jest wyraźnie droższy - bo 60 złotych na CPU i MOBO.
AlejajcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alejajca2013.05.08, 23:49
-16#39
Loofah @ 2013.05.08 23:10  Post: 655633

W kilku miejscach to będzie ciężko wybrać coś podobnego cenowo, wydajnościowo.
Ale jak pisałem, mam nadzieje że kilku miejscach dołoże takie zestawy bo chciałem, ale to kolejna spora analiza opłacalnych płyt i wszystkiego - nie starczyło mi czasu, a jeszcze musiałem skupić się na obudowach, zasilaczach no i wyjątkowo monitorach... Dlatego skupiłem się na tym co jest mimo wszystko popularniejsze, a jako że nie chciałem robić tego na szybko, to wolałem poświęcić więcej czasu na to niż na szybko jeszcze robić dodatkowe zestawy na AMD.

A jednak zrobiłeś to po łebkach idąc na łatwiznę. Trochę czasu trzeba było spędzić i zamiast jedynie słusznego zestawu dać też alternatywę od AMD. Jak pokazałem wyżej - można.
7ccccc7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
7ccccc72013.05.08, 23:49
focus @ 2013.05.08 23:34  Post: 655648
7ccccc7 @ 2013.05.08 23:33  Post: 655647
Jak można składać komputer za 5000zł i na końcu napisać że minusem jest wysoka cena? F....ing logic!

Być może dlatego, że z punktu widzenia gier jest to zestaw tylko trochę szybszy od tego za 4500, a jednak sporo droższy.


Zgodzę się z Tobą bo sam mam mniej więcej taki wariant za 4500zł z i7 2600 i GTX 670 i wolałem dokupić jeszcze jeden dysk SSD zamiast dokładać ponad 500zł do GTX 680. 500zł za 5% różnicy w wydajności to za dużo. Ale jak ktoś nie patrzy na kasę to te 500zł mu koło tyłka lata i zapewne ta cena nie będzie dla niego minusem. Gdyby ten minus nazywał się cena nie adekwatna do możliwości albo cena zbyt wysoka w stosunku do wydajnoci to na pewno bym się nie czepiał bo to by była absolutnie prawda :D
Zaloguj się, by móc komentować