komentarze
JKZorbaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JKZorba2013.03.21, 11:21
-7#1
W tej cenie powinny być jeszcze przynajmniej 4 porty USB.
ThinkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Think2013.03.21, 11:23
10#2
Podoba mi się wszystko oprócz ceny ;)
sln2013.03.21, 11:29
-10#3
dwa sześcset buahaha.. nie, dzięki.
s0d2013.03.21, 12:41
10#4
Przynajmniej przyzwoita rozdzielczość jak na taką przekątną a nie po raz kolejny 1080p. Cena trochę zaporowa ale i tak props ;)
manriuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
manriusz2013.03.21, 12:42
-11#5
Powaliło ich kompletnie.To lepiej kupic to http://www.scan.co.uk/products/29-lg-29ea9...80-300cd-m2-50m .Taniej i lepsze parametry.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2013.03.21, 12:44
15#6
Wow, pivot przy 27' calach to nie częsty widok :D
shemagZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
shemag2013.03.21, 12:52
Można go kupić za 2100 zł, taka konkurencja asusa PB278Q. Kwestia tylko jaki to ekran, mat z agresywną powłoką jak w dellu coś pośredniego jak ma asus czy błyszczący jak apple.
azganZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
azgan2013.03.21, 13:24
-8#8
Niby, za co te 2600? Niech się nie wygłupiają z tą specyfikacją to już lepiej kupić TV na IPS i go dobrze skalibrować.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.03.21, 14:13
azgan @ 2013.03.21 13:24  Post: 644883
Niby, za co te 2600? Niech się nie wygłupiają z tą specyfikacją to już lepiej kupić TV na IPS i go dobrze skalibrować.

Jaki telewizor ma sprzętową kalibrację?
TV i Monitory to dwa światy. W TV jest mniejsza marża, ale mają znacznie gorsze parametry, począwszy od input lag-a do odwzorowania kolorów.

Jeżeli używasz monitora jak telewizora to czemu nie kupić telewizora. Ale porównanie ze sobą tych dwóch produktów jest raczej niemożliwe. Pewne parametry TV będzie miał znacznie gorsze, jeżeli te parametry nie mają dla Ciebie znaczenia to nie można rzetelnie porównać. Gdyby był TV porównywalny z monitorami w tym przedziale cenowym, gdyby był jeszcze dobrze przetestowany, można by dyskutować. Ale dla mnie nie można wycenić reprodukcji barw, smużenia, input laga czy też z drugiej strony poprawy płynności obrazu przez TV (nie wiem czy działa po podłączeniu do PC).

Sam jestem ciekaw jakby to działało 20 FPSów na ekranie TV zamienione do 40FPSów

Wiem pewnie, że w 100% nie mam racji, dlatego od razu walniecie mnie minusami.
JednookiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jednooki2013.03.21, 14:18
manriusz @ 2013.03.21 12:42  Post: 644875
Powaliło ich kompletnie.To lepiej kupic to http://www.scan.co.uk/products/29-lg-29ea9...80-300cd-m2-50m .Taniej i lepsze parametry.

azgan @ 2013.03.21 13:24  Post: 644883
Niby, za co te 2600? Niech się nie wygłupiają z tą specyfikacją to już lepiej kupić TV na IPS i go dobrze skalibrować.

To NIE jest fulchade. Ma WIĘCEJ niż 1080 pikseli w pionie, поняли?
ViolatorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Violator2013.03.21, 15:10
SunTzu @ 2013.03.21 14:13  Post: 644887
azgan @ 2013.03.21 13:24  Post: 644883
Niby, za co te 2600? Niech się nie wygłupiają z tą specyfikacją to już lepiej kupić TV na IPS i go dobrze skalibrować.

Jaki telewizor ma sprzętową kalibrację?
TV i Monitory to dwa światy. W TV jest mniejsza marża, ale mają znacznie gorsze parametry, począwszy od input lag-a do odwzorowania kolorów.

Jeżeli używasz monitora jak telewizora to czemu nie kupić telewizora. Ale porównanie ze sobą tych dwóch produktów jest raczej niemożliwe. Pewne parametry TV będzie miał znacznie gorsze, jeżeli te parametry nie mają dla Ciebie znaczenia to nie można rzetelnie porównać. Gdyby był TV porównywalny z monitorami w tym przedziale cenowym, gdyby był jeszcze dobrze przetestowany, można by dyskutować. Ale dla mnie nie można wycenić reprodukcji barw, smużenia, input laga czy też z drugiej strony poprawy płynności obrazu przez TV (nie wiem czy działa po podłączeniu do PC).

Sam jestem ciekaw jakby to działało 20 FPSów na ekranie TV zamienione do 40FPSów

Wiem pewnie, że w 100% nie mam racji, dlatego od razu walniecie mnie minusami.


Masz plusika.
marcin_kgZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marcin_kg2013.03.21, 15:59
-1#12
Violator @ 2013.03.21 15:10  Post: 644898
SunTzu @ 2013.03.21 14:13  Post: 644887
(...)

Jaki telewizor ma sprzętową kalibrację?
TV i Monitory to dwa światy. W TV jest mniejsza marża, ale mają znacznie gorsze parametry, począwszy od input lag-a do odwzorowania kolorów.

Jeżeli używasz monitora jak telewizora to czemu nie kupić telewizora. Ale porównanie ze sobą tych dwóch produktów jest raczej niemożliwe. Pewne parametry TV będzie miał znacznie gorsze, jeżeli te parametry nie mają dla Ciebie znaczenia to nie można rzetelnie porównać. Gdyby był TV porównywalny z monitorami w tym przedziale cenowym, gdyby był jeszcze dobrze przetestowany, można by dyskutować. Ale dla mnie nie można wycenić reprodukcji barw, smużenia, input laga czy też z drugiej strony poprawy płynności obrazu przez TV (nie wiem czy działa po podłączeniu do PC).

Sam jestem ciekaw jakby to działało 20 FPSów na ekranie TV zamienione do 40FPSów

Wiem pewnie, że w 100% nie mam racji, dlatego od razu walniecie mnie minusami.


Masz plusika.

Ty też byś dostał, gdyby tylko była taka możliwość ;)
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.03.21, 15:59
@Up
Dzięki, mam to normalnie gdzieś do momentu, aż można prowadzić dyskusję. Tu akurat ciężko by było kontynuować.
Naprawdę jestem ciekaw czy jest TV dobrze przetestowany (da się go porównać do monitora), jakikolwiek TV ze sprzętową kalibracją ( a może jest) i czy z takiej recenzji faktycznie jest gdzieś jakiś TV, który może być lepszy od monitora przy niższej cenie.

Bo kalibracja 'manualna' jakby to ująć sprowadza się do kastracji złych kolorów. Przez to ma się mniej kolorów i zmniejsza się paleta. Odwzorowywanie kolorów w TV boli, bo cel to wyróżnić się w markecie.
*Konto usunięte*2013.03.21, 16:24
-1#14
SunTzu @ 2013.03.21 15:59  Post: 644916
@Up
Dzięki, mam to normalnie gdzieś do momentu, aż można prowadzić dyskusję. Tu akurat ciężko by było kontynuować.
Naprawdę jestem ciekaw czy jest TV dobrze przetestowany (da się go porównać do monitora), jakikolwiek TV ze sprzętową kalibracją ( a może jest) i czy z takiej recenzji faktycznie jest gdzieś jakiś TV, który może być lepszy od monitora przy niższej cenie.

Bo kalibracja 'manualna' jakby to ująć sprowadza się do kastracji złych kolorów. Przez to ma się mniej kolorów i zmniejsza się paleta. Odwzorowywanie kolorów w TV boli, bo cel to wyróżnić się w markecie.


Popieram. Lab mógłby pokusić się o taki test-porównanie monitora i tv.
Powinny być też uwzględnione kwestie zdrowotne. Jak patrzę z 2m na 40 cali w tv, to mam dziwne wrażenie, że nie powinien służyć jako monitor. Wolałbym jednak wiedzieć, niż mieć wrażenie :+)
s37hZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
s37h2013.03.21, 16:33
Kiedyś podłączyłem dobrej klasy TV do PC niestety w QIII strasznie smużył i nie dało się grać może do gier RPG by się nadał natomiast strzelanki to raczej nie porozumienie podobnie przy pracy w cad ,
Klocuch12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Klocuch122013.03.21, 16:40
-1#16
taki se
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.03.21, 16:50
s37h @ 2013.03.21 16:33  Post: 644924
Kiedyś podłączyłem dobrej klasy TV do PC niestety w QIII strasznie smużył i nie dało się grać może do gier RPG by się nadał natomiast strzelanki to raczej nie porozumienie podobnie przy pracy w cad ,

Miałem kiepskie matryce xVA po prostu te tanie matryce były gorsze od TNek (jakieś 3 lata temu). LG 227 biło to poza jednym parametrem, kątami. Podobnie jest z najtańszymi monitorowymi IPS-ami, wystarczy spojrzeć na prad.de, gdzie są monitory mimo obecności technologii IPS, mają gorszą paletę barw i porównywalnie złe odwzorowanie.
Reszta wad/zalet zgodnie z technologią.

Zmierzam do tego, że nie jestem przekonany czy TN jest tak złe. Czy w TV są tak dobre matryce. Zawsze sprawę trzeba traktować indywidualnie i nigdy nie kupię monitora bo IPS, czy TV, bo plazma.

Bo x technologia nie ma takiego znaczenia, filmik w markecie też. W praniu wychodzi, że mimo, że VA/IPS to brakuje kolorów, źle odwzorowanie. Średnio vs monitor do filmów, źle do gier, a do grafiki to nie ma nawet co instalować.
tasakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tasak2013.03.21, 18:17
jak dla mnie to trochę za dużo sobie za ten monitor życzą w tej kwocie mozna kupić Dell-a U2711 z lepszym odwzorowaniem kolorów okupione niestety sporym poborem energii gdyż U2711 przy maxymalnej jasności pobiera z tego co pamiętam 113W bądź 114W co w porównaniu do monitorów podsietlanych diodami LED wygląda źle.

Coś za coś, lecz osobiście mam przeczucie że ten monitor nie będzie miał dużej ilości sprzedanych egzemplarzy oczywiście mogę się mylić jak każdy...
someIZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
someI2013.03.21, 18:54
Virtus* @ 2013.03.21 16:24  Post: 644922

Popieram. Lab mógłby pokusić się o taki test-porównanie monitora i tv.
Powinny być też uwzględnione kwestie zdrowotne. Jak patrzę z 2m na 40 cali w tv, to mam dziwne wrażenie, że nie powinien służyć jako monitor. Wolałbym jednak wiedzieć, niż mieć wrażenie :+)


Zgadzam się, to by było bardzo interesujące.

Od 2 lat mam na biurku obok siebie dobrej klasy monitor 24' (HP LP2475w) i tani, ale przyzwoity TV 32' (Samsung LE32c530). Dość powiedzieć, że TV był tańszy niż monitor :E
Przyznam, że o ile na początku TV używałem tylko do grania, a monitora do szeroko pojętej pracy z tekstem, tak teraz monitor włączam tylko, gdy potrzebuję drugiego ekranu, a tak wszystko robię na TV. Po prostu w domowych zastosowaniach TV w niczym nie ustępuje normalnemu monitorowi. Nie smuży, nie ma kosmicznego input laga, nie rozpieprza kolorów, nie wypala oczu, ba, mogę ustawić niższą jasność niż na monitorze obok. Oczywiście to tylko moje subiektywne wrażenie, nie jestem grafikiem i nie mam kolorymetru w oczach, więc mogę nie dostrzegać wszystkich niedoskonałości obrazu. Kwestia przyzwyczajenia do rozmiaru i wielkości pikseli, bo w pierwszej chwili faktycznie mogą wydawać się spore.
Jednak ważne jest, aby w TV powyłączać wszystkie 'upiększacze' i usprawniacze obrazu. W moim TV jeśli nie ustawi się ręcznie źródła sygnału jako PC, obraz jest totalnie zmasakrowany, ma podbity kontrast i jest przeskalowany w górę. Pewnie nie w każdym telewizorze da się tak zrobić i stąd sporo sprzecznych opinii jeśli chodzi o użyteczność TV w duecie z komputerem.

W sumie gdyby nie rozdzielczość to jeszcze potrzymałbym TV długo, ale jednak w pewnych sytuacjach trochę doskwiera mi, że to tylko FHD. Cóż, poczekam na recenzje Della u3014 i jeśli okaże się, że poprawiono wady poprzednika nie wprowadzając jednocześnie nowych jak i zachowano dobrą emulację sRGB, to pewnie zrobię upgrade. Choć jeśli chodzi o rozmiar, to będzie downgrade :)
azganZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
azgan2013.03.21, 20:19
-1#20
Posiadam monitor Eizo na matrycy S-PVA z 10 bit precyzją koloru i aktualnie używam TV Panasonica na matrycy IPS, jako monitora. Po odpowiednim skalibrowaniu nie ma większych różnic jeśli chodzi o komfort pracy, przy czym w filmach i grach TV spisuje się zdecydowanie lepiej.
Zaloguj się, by móc komentować