komentarze
oizo76Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
oizo762013.06.24, 23:13
bedzie msi mpower lub mpower max?
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672013.06.24, 23:16
oizo76 @ 2013.06.24 23:13  Post: 667634
bedzie msi mpower lub mpower max?


Oczywiście, są oba
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.06.24, 23:19
Opson6667 @ 2013.06.24 23:07  Post: 667632
zaqer @ 2013.06.24 21:37  Post: 667612
Czy nie ma możliwości opublikowania listy płyt, które czekają na test? Bo o harmonogram trudno prosić - choćby ze względu na różne utrudnienia.


Na jutro ASRock Z87E (mini ITX), i coś jeszcze. Co - zdecyduję rano :)

Wreszcie coś dla mnie :P Asrock ciekawy i ma WIFi ciekawe (qualcomma)... liczę na test wydajności tej sieciówki :P
Tak samo jak w waszej procedurze testowej routerów :P.
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672013.06.24, 23:46
SunTzu @ 2013.06.24 23:19  Post: 667637
Opson6667 @ 2013.06.24 23:07  Post: 667632
(...)


Na jutro ASRock Z87E (mini ITX), i coś jeszcze. Co - zdecyduję rano :)

Wreszcie coś dla mnie :P Asrock ciekawy i ma WIFi ciekawe (qualcomma)... liczę na test wydajności tej sieciówki :P
Tak samo jak w waszej procedurze testowej routerów :P.


Na tą chwilę to jedyne co mogę zrobić to połączyć się z ASUSem Z87-Deluxe (nie wiem jakie WiFi, prawdopodobnie to Broadcom - też ac) w trybie AP, i przetestować transfer dużego pliku. Czy takie coś Cię interesuje? Routerów żadnych nie posiadamy (ale może to i dobrze, bo mogły by być bootleneckiem)
GkarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gkar2013.06.25, 01:14
@Opson6667
Nie bądź taki wredny i wrzuć test gryphona/gene
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.06.25, 07:23
Opson6667 @ 2013.06.24 23:46  Post: 667643
SunTzu @ 2013.06.24 23:19  Post: 667637
(...)

Wreszcie coś dla mnie :P Asrock ciekawy i ma WIFi ciekawe (qualcomma)... liczę na test wydajności tej sieciówki :P
Tak samo jak w waszej procedurze testowej routerów :P.


Na tą chwilę to jedyne co mogę zrobić to połączyć się z ASUSem Z87-Deluxe (nie wiem jakie WiFi, prawdopodobnie to Broadcom - też ac) w trybie AP, i przetestować transfer dużego pliku. Czy takie coś Cię interesuje? Routerów żadnych nie posiadamy (ale może to i dobrze, bo mogły by być bootleneckiem)

Duże pliki wiadomo, że będą szybko szły i to z bliska, dlatego małe pliki, wiele połączeń+duże pliki na granicy zasięgu. Zasięg 2,4/5GHz.
Całkiem fajną mieliście procedurę WiFi i tu wypadałoby powtórzyć. Dodać lokalizacje np. z bardzo daleka. Tak by tych lokalizacji było nie 2, a 4. By routery/karty sieciowe w tej ostatniej niedomagały. Często teraz kładzie się nacisk na wydajność z bliska i masz np. takie śmieszne routery z zabudowanymi antenami, gdzie zasięg super, ale piętro niżej i pokój dalej bieda. PC ma tą przykrą sprawę, że jest zabudowany metalową obudową i wsadzony pod biurko....
WiFi np. taki jak asrock co zrobił jest bezsensu, bo anteny są wszędzie tłumione. Antenę trzeba wypuścić najlepiej na biurko, a przynajmniej na obudowę.
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672013.06.25, 11:12
SunTzu @ 2013.06.25 07:23  Post: 667660
Opson6667 @ 2013.06.24 23:46  Post: 667643
(...)


Na tą chwilę to jedyne co mogę zrobić to połączyć się z ASUSem Z87-Deluxe (nie wiem jakie WiFi, prawdopodobnie to Broadcom - też ac) w trybie AP, i przetestować transfer dużego pliku. Czy takie coś Cię interesuje? Routerów żadnych nie posiadamy (ale może to i dobrze, bo mogły by być bootleneckiem)

Duże pliki wiadomo, że będą szybko szły i to z bliska, dlatego małe pliki, wiele połączeń+duże pliki na granicy zasięgu. Zasięg 2,4/5GHz.
Całkiem fajną mieliście procedurę WiFi i tu wypadałoby powtórzyć. Dodać lokalizacje np. z bardzo daleka. Tak by tych lokalizacji było nie 2, a 4. By routery/karty sieciowe w tej ostatniej niedomagały. Często teraz kładzie się nacisk na wydajność z bliska i masz np. takie śmieszne routery z zabudowanymi antenami, gdzie zasięg super, ale piętro niżej i pokój dalej bieda. PC ma tą przykrą sprawę, że jest zabudowany metalową obudową i wsadzony pod biurko....
WiFi np. taki jak asrock co zrobił jest bezsensu, bo anteny są wszędzie tłumione. Antenę trzeba wypuścić najlepiej na biurko, a przynajmniej na obudowę.


A nieprawda. Anteny są na kabelkach i możesz je sobie postawić na biurku. Co prawda dodatkowe złącze to straty, ale może mniejsze niż te wynikające z obudowy komputera ;)
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.06.25, 12:04
@up
Racja. Poprzednia seria miała zdaję się antenki. Jest to problem w PC. Teoretycznie najlepiej by taka antena była w monitorze :P, albo klawiaturze.
JamesssZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jamesss2013.06.26, 02:40
Opson6667 @ 2013.06.24 23:07  Post: 667632


Na jutro ASRock Z87E (mini ITX), i coś jeszcze. Co - zdecyduję rano :)


na moje oko ta recka się coraz bardziej rypie,
recenzje 'live' widać nie są najlepszym pomysłem
darkmartinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
darkmartin2013.06.26, 07:59
Płytka ITX fajny test. Gigabyte będzie miał kilka w swojej ofecie. Przetestujcie prosty wariant bez wi - fi
zaqerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
zaqer2013.06.26, 08:14
Trochę szkoda, że aż tak bardzo skaczecie po wszystkich segmentach. Moim zdaniem lepiej byłoby pójść serią najbardziej popularną czyli ATX, potem mATX i na końcu ITX. Pewnie wiele osób czeka z dylematem np. Asrock Extreme 4 czy MSI G45 Gamming i gdyby zobaczyli reckę z podsumowaniem i wnioskami dla danego segmentu to temat byłby zamknięty i mogliby zamawiać płyty, a tak to mam wrażenie że trochę przedłużacie zabawę biorąc się za ITXy, które kierowane są do mimo wszystko ograniczonej liczby odbiorców.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2013.06.26, 08:19
zaqer @ 2013.06.26 08:14  Post: 668019
Trochę szkoda, że aż tak bardzo skaczecie po wszystkich segmentach. Moim zdaniem lepiej byłoby pójść serią najbardziej popularną czyli ATX, potem mATX i na końcu ITX. Pewnie wiele osób czeka z dylematem np. Asrock Extreme 4 czy MSI G45 Gamming i gdyby zobaczyli reckę z podsumowaniem i wnioskami dla danego segmentu to temat byłby zamknięty i mogliby zamawiać płyty, a tak to mam wrażenie że trochę przedłużacie zabawę biorąc się za ITXy, które kierowane są do mimo wszystko ograniczonej liczby odbiorców.

Generalnie: masz rację, postaramy się to jakoś usystematyzować.

Na szczęście Extreme4 jest już na wykresach, więc jego opis będzie już niebawem.
pluszakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pluszak2013.06.26, 10:30
Pierwszy internetowy serialowy tasiemiec typu moda na sukces.
hajapackageZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hajapackage2013.06.26, 12:04
Irytuje mnie ślamazarna szybkość powstawania tych artykułów. Naprawdę lepiej było puścić raz a dobrze artykuł, ale grunt to liczba wyświetleń...
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672013.06.26, 12:21
hajapackage @ 2013.06.26 12:04  Post: 668087
Irytuje mnie ślamazarna szybkość powstawania tych artykułów. Naprawdę lepiej było puścić raz a dobrze artykuł, ale grunt to liczba wyświetleń...


Jedna płyta dziennie to śmalazarność? Może nie przesadzaj ;) Liczba wyświetleń? Nic za tym nie przemawia
franiu222Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
franiu2222013.06.26, 12:32
Kiedy można się spodziewać testów płyt głównych opartych na tańszym układzie i przystępniejszym H87 dla zwykłego zjadacza chleba takiego jak ja? :)
zaqerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
zaqer2013.06.26, 13:04
Opson6667 @ 2013.06.26 12:21  Post: 668095
hajapackage @ 2013.06.26 12:04  Post: 668087
Irytuje mnie ślamazarna szybkość powstawania tych artykułów. Naprawdę lepiej było puścić raz a dobrze artykuł, ale grunt to liczba wyświetleń...


Jedna płyta dziennie to śmalazarność? Może nie przesadzaj ;) Liczba wyświetleń? Nic za tym nie przemawia


To fakt jest to nieco irytujące, ale zdecydowanie lepsza jest taka forma art, bo już możemy stopniowo zapoznawać się z poszczególnymi płytami. Ważne tylko żeby robić to z głową i w jakimś uporządkowanym systemie, ale tak czy siak wolę to niż artykuł za 2-3 miesiące.
Swoją drogą testowanie płyt czasochłonna zabawa. Instalacja itd.. Chyba niektórzy nie zdają sobie z tego sprawy.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.06.26, 13:36
focus @ 2013.06.26 08:01  Post: 668015
ASRock Z87E-ITX - test

Brak info na temat np. karty WiFi.

ASRock HomeCloud

Splashtop 2 jak rozumiem działa przez neta też. Splashtop 2 działa tylko lokalnie 4free

EPS

To spory problem. big shuriken 2 zmieści się? Bo to chyba najwydajniejsze chłodzenie do tego typu komputerów.

Konstrukcja jest dość droga, ale nie jest bardzo droga jeżeli brać poprawkę na wyposażenie. Ma wszystko w ITX, do tego Asus Direct CU mini (760/670/770?) i mamy konsolę w wielkości pudełeczka.
Konsolę^2
GkarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gkar2013.06.26, 13:52
Opson6667 @ 2013.06.26 12:21  Post: 668095
hajapackage @ 2013.06.26 12:04  Post: 668087
Irytuje mnie ślamazarna szybkość powstawania tych artykułów. Naprawdę lepiej było puścić raz a dobrze artykuł, ale grunt to liczba wyświetleń...


Jedna płyta dziennie to śmalazarność? Może nie przesadzaj ;) Liczba wyświetleń? Nic za tym nie przemawia


Nie publikujecie recki jednej płyty codziennie tylko co dwa trzy dni
Zaloguj się, by móc komentować