Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Sasilton (2013.03.05, 16:22)
Ocena: 4
#3

0%
Wyglądają jak GF4 MX :D
Q'bot (2013.03.05, 16:22)
Ocena: 0
#4

0%
K5000 już był dość długo dostępny na rynku... Szczerze powiedziawszy spodziewałem się wydania czegoś mocniejszego, odpowiednika Q 6000.
Ta dziura wydajnościowa pomiędzy K5000 i K4000 także do najfajniejszych nie należy - o wiele większa różnica w wydajności aniżeli na quadrach z fermi 460-470. Nvidia się coś nie postarała ;|
focus (2013.03.05, 16:22)
Ocena: 0
#5

0%
varrios @ 2013.03.05 16:18  Post: 641245
W tabelce jest chyba błąd w TDP przecież tyle ciepła co wydziela model K5000 to lekka przesada co oni zamiast GPU wsadzili tam grzałkę od czajnika.

Wygląda na to, że błąd (były wpisane identyczne wartości jak w pierwszej linijce z rdzeniami CUDA) - usunąłem wiersz w tabeli. Gdy tylko Eryk wróci przed komputer, poprawi/dopisze.
focus (2013.03.05, 16:27)
Ocena: 0
#7

0%
B-55 @ 2013.03.05 16:25  Post: 641252
ciekawa karta, nie ma co, lecz równie ciekawa jest cena. a ergonomiczniej bedzie kupić radka :)

Chyba pomyliłeś bajki.
focus (2013.03.05, 16:51)
Ocena: 0
#10

0%
Q @ 2013.03.05 16:43  Post: 641257
focus @ 2013.03.05 16:27  Post: 641253

Chyba pomyliłeś bajki.


Nie całkiem, wsparcie Open GL dla AMD nadal jakoś daje radę, w przeciwieństwie do dżiforsów, które od dwóch generacji padają trupem w wymagających aplikacjach by zmusić ludzi do zakupu tychże kart z news'a...

Nie załapałeś. Dla profesjonalistów są FirePro od AMD, a nie Radeony.

EDIT
Pomyłka - miało być Fire Pro, a nie FireGL.
Q'bot (2013.03.05, 17:03)
Ocena: 1
#11

0%
focus @ 2013.03.05 16:51  Post: 641261
Q @ 2013.03.05 16:43  Post: 641257
(...)


Nie całkiem, wsparcie Open GL dla AMD nadal jakoś daje radę, w przeciwieństwie do dżiforsów, które od dwóch generacji padają trupem w wymagających aplikacjach by zmusić ludzi do zakupu tychże kart z news'a...

Nie załapałeś. Dla profesjonalistów są FireGL od AMD, a nie Radeony.


FireGL już nie ma rynku ho ho ho.. Teraz pro karty nazwali poprostu FirePro.
Załapać, załapałem, miałem na myśli wydajność kart gamerskich w aplikacjach korzystających z bibliotek openGL, radki o wiele lepiej dźwigają viewporty aniżeli GTX'y, nie sądzisz?
focus (2013.03.05, 17:04)
Ocena: 0
#12

0%
Q @ 2013.03.05 17:03  Post: 641269
focus @ 2013.03.05 16:51  Post: 641261
(...)

Nie załapałeś. Dla profesjonalistów są FireGL od AMD, a nie Radeony.


FireGL już nie ma rynku ho ho ho.. Teraz pro karty nazwali poprostu FirePro.
Załapać, załapałem, miałem na myśli wydajność kart gamerskich w aplikacjach korzystających z bibliotek openGL, radki o wiele lepiej dźwigają viewporty aniżeli GTX'y, nie sądzisz?

Co do Fire Pro - oczywiście masz rację. Poprawiłem.

Co do drugiej części - nie wypowiadam się, bo się nie znam. Zapewne SunTzu coś więcej na ten temat wie.
aleck156 (2013.03.05, 17:06)
Ocena: 0
#13

0%
Czas na ruch ze strony AMD. Nowa seria FirePro W jest od jakiegoś czasu już, ale najtańsza zaczyna się od ok. 449$. Przydał by się odpowiednik K600 w przedziale ~150$
kamassss (2013.03.05, 17:10)
Ocena: -4
#14

0%
Crysis pójdzie nafull?
MTCds (2013.03.05, 17:45)
Ocena: 1
#15

0%
Sasilton @ 2013.03.05 16:22  Post: 641248
Wyglądają jak GF4 MX :D

To samo pomyślałem ! :D
Q'bot (2013.03.05, 18:19)
Ocena: 2
#16

0%
kamassss @ 2013.03.05 17:10  Post: 641274
Crysis pójdzie nafull?



Na K5000 jakoś da radę, ale bez wygładzania i innych popierdówek...
szmon (2013.03.05, 18:45)
Ocena: -2
#17

0%
@Eryk Napierała

Fajnie że skończyłeś z tą irytującą tendencją do odmiany słowa 'FLOPS', do jakiej 'przyzwyczailiśmy się' na PCLabie.

Q @ 2013.03.05 16:43  Post: 641257
focus @ 2013.03.05 16:27  Post: 641253

Chyba pomyliłeś bajki.


Nie całkiem, wsparcie Open GL dla AMD nadal jakoś daje radę, w przeciwieństwie do dżiforsów, które od dwóch generacji padają trupem w wymagających aplikacjach by zmusić ludzi do zakupu tychże kart z news'a...


Życzę dużo szczęścia w renderowaniu w czasie rzeczywistym w edytorach 3D. Wsparcie dla OpenGL ma każda karta na rynku, ale niewiele osób jest tak narwanych, żeby korzystać z czegokolwiek z logo AMD

MTCds @ 2013.03.05 17:45  Post: 641279
Sasilton @ 2013.03.05 16:22  Post: 641248
Wyglądają jak GF4 MX :D

To samo pomyślałem ! :D


Poprzednie serie Quadro wyglądały podobnie.

kamassss @ 2013.03.05 17:10  Post: 641274
Crysis pójdzie nafull?


Przydałby się test na PCLabie - Crysis na Quadro :E
Eryk Piast (2013.03.05, 19:41)
Ocena: 0
#18

0%
ależ się zagalopowałem z tym TDP... poprawione ;)
SunTzu (2013.03.05, 19:53)
Ocena: -1
#19

0%
focus @ 2013.03.05 17:04  Post: 641271
Q @ 2013.03.05 17:03  Post: 641269
(...)


FireGL już nie ma rynku ho ho ho.. Teraz pro karty nazwali poprostu FirePro.
Załapać, załapałem, miałem na myśli wydajność kart gamerskich w aplikacjach korzystających z bibliotek openGL, radki o wiele lepiej dźwigają viewporty aniżeli GTX'y, nie sądzisz?

Co do Fire Pro - oczywiście masz rację. Poprawiłem.

Co do drugiej części - nie wypowiadam się, bo się nie znam. Zapewne SunTzu coś więcej na ten temat wie.

No ma racje. Viewporty OGL-a jak dla mnie znacznie lepiej dźwigają Radeony. Ja nie pracuję w nowych Viewportach, bo sa one dla mnie niedorobione nie obsługują wszystkiego. Za to nowe Viewporty sytuacja trochę się obraca w inną stronę. Mniejsze ma znaczenie Radeon/FirePro, GF...

Na ironię Quadro ma znacznie wyższą wydajność w starych viewportach niż nowszych.
Np. Quadro w starym viewportcie ma 70FPSów, nowym 18FPSów. GF oparty na tym samym GPU będzie miał np. w starym Viewporcie 5FPSów, a nowym 15FPSów. Radeon porównywalny wydajnościowo do GF-a w grach, będzie np. miał w starym Viewporcie 20FPSów, a nowym podobnie jak GF okolice 15FPSów.
Piszę tylko o swoich odczuciach, ponieważ generalnie nie ciężko mieć jedną scenę i akurat 4 podobne do siebie karty. Radeony jak dla mnie brylują tutaj, a GFy są sztucznie blokowane.
juri36 (2013.03.05, 23:51)
Ocena: 0
#20

0%
SunTzu @ 2013.03.05 19:53  Post: 641320
focus @ 2013.03.05 17:04  Post: 641271
(...)

Co do Fire Pro - oczywiście masz rację. Poprawiłem.

Co do drugiej części - nie wypowiadam się, bo się nie znam. Zapewne SunTzu coś więcej na ten temat wie.

No ma racje. Viewporty OGL-a jak dla mnie znacznie lepiej dźwigają Radeony. Ja nie pracuję w nowych Viewportach, bo sa one dla mnie niedorobione nie obsługują wszystkiego. Za to nowe Viewporty sytuacja trochę się obraca w inną stronę. Mniejsze ma znaczenie Radeon/FirePro, GF...

Na ironię Quadro ma znacznie wyższą wydajność w starych viewportach niż nowszych.
Np. Quadro w starym viewportcie ma 70FPSów, nowym 18FPSów. GF oparty na tym samym GPU będzie miał np. w starym Viewporcie 5FPSów, a nowym 15FPSów. Radeon porównywalny wydajnościowo do GF-a w grach, będzie np. miał w starym Viewporcie 20FPSów, a nowym podobnie jak GF okolice 15FPSów.
Piszę tylko o swoich odczuciach, ponieważ generalnie nie ciężko mieć jedną scenę i akurat 4 podobne do siebie karty. Radeony jak dla mnie brylują tutaj, a GFy są sztucznie blokowane.

ale viewporty w czym ?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane