komentarze
SzerokiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szeroki2013.02.14, 03:13
-7#1
Słabo niestety, Asus się nie postarał.
Cena z dupy wzięta.
*Konto usunięte*2013.02.14, 08:03
Euro po 5zł aha
*Konto usunięte*2013.02.14, 08:13
Fajny ale nie za 4k. 3k mozna by jeszcze przezyc.
jackowoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jackowo2013.02.14, 08:57
-2#4
No kogoś chyba.... maksymalnie 4 GB RAMU?
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.02.14, 09:57
-2#5
jackowo @ 2013.02.14 08:57  Post: 636425
No kogoś chyba.... maksymalnie 4 GB RAMU?


I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...a do domu to mogli by model z A6 zrobic i o 1000 zlotych taniej sprzedawac...nie zrobia to oni, to zrobi to Samsung albo Lenovo...
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2013.02.14, 12:26
Pierwszy laptop z APU AMD, który sam chętnie bym kupił gdybym miał teraz kupować notebooka.

Szkoda, że takie lapki klasy premium na APU AMD to póki co wyjątek od reguły, a nie reguła.

Dawali by częściej APU do takich notebooków, a nie jakiejś plastikowej tandety 'byle tanio' to i ja bym się zainteresował przy kolejnej wymianie komputera.
santroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
santro2013.02.14, 13:38
jkbrenna @ 2013.02.14 09:57  Post: 636435
jackowo @ 2013.02.14 08:57  Post: 636425
No kogoś chyba.... maksymalnie 4 GB RAMU?


I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...a do domu to mogli by model z A6 zrobic i o 1000 zlotych taniej sprzedawac...nie zrobia to oni, to zrobi to Samsung albo Lenovo...


Już co najmniej pół roku jest i nie tańszy o 1000zł a 2000zł.
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.02.14, 13:46
santro @ 201  Post: 636488
jkbrenna @ 2013.02.14 09:57  Post: 636435
(...)


I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...a do domu to mogli by model z A6 zrobic i o 1000 zlotych taniej sprzedawac...nie zrobia to oni, to zrobi to Samsung albo Lenovo...


Już co najmniej pół roku jest i nie tańszy o 1000zł a 2000zł.



z ta sama rozdzielnoscia ekranu ?
BeeWolfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BeeWolf2013.02.14, 14:01
za drogo.
PintoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pinto2013.02.14, 16:20
jkbrenna @ 2013.02.14 09:57  Post: 636435

I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...

Narzędzie do pracy? Jakiej pracy? Z dotykowym ekranem? Droga zabawka, a nie narzędzie.
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.02.14, 16:25
-1#11
Pinto @ 2013.02.14 16:20  Post: 636511
jkbrenna @ 2013.02.14 09:57  Post: 636435

I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...

Narzędzie do pracy? Jakiej pracy? Z dotykowym ekranem? Droga zabawka, a nie narzędzie.


Moze w koncu kazdy zacznie mowic o sobie, a nie brac decyzje i opinie w immeniu innych...
TrisenKZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TrisenK2013.02.14, 17:33
-2#12
jkbrenna @ 2013.02.14 09:57  Post: 636435
I juz z 6 GB Ram-ami sprzedaja, maksymalnie moze miec 8 GB, ceny jest warty, bo to narzedzie do pracy...a do domu to mogli by model z A6 zrobic i o 1000 zlotych taniej sprzedawac...nie zrobia to oni, to zrobi to Samsung albo Lenovo...

Po pierwsze: Samsung już robi - 535u3c z a6-4455m, za 2100zł.
Po drugie - to APU jest jednomodułową padaką, więc warto dopłacić kilka setek do wersji 530u3c z i3-3217U.
miomolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
miomol2013.02.14, 18:12
-1#13
Już wolę starego, ciężkiego i klocowatego laptopa. Przynajmniej wiem że nie złamię go gdy się oprę mając go na kolanie. Dotykowy? Po cholerę? Nawet telefonu nie mam dotykowego i jest dobrze.
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2013.02.14, 19:03
TrisenK @ 2013.02.14 17:33  Post: 636535

Po drugie - to APU jest jednomodułową padaką, więc warto dopłacić kilka setek do wersji 530u3c z i3-3217U.


Mylisz się, zarówno A10-4655M jak i wspomniany A8-4555M są 2-modułowcami w odróżnieniu od modeli A4/A6.

http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...55SIE44HJ).html
http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...555SHE44HJ.html
santroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
santro2013.02.14, 19:04
-4#15
jkbrenna @ 2013.02.14 13:46  Post: 636491
santro @ 201  Post: 636488
(...)


Już co najmniej pół roku jest i nie tańszy o 1000zł a 2000zł.



z ta sama rozdzielnoscia ekranu ?



Do domu nie potrzeba takiej rozdzielczości ani dotykowego ekranu. Do pracy kupuje się Macbooka Pro z Retiną za 1499$
m2marekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
m2marek2013.02.14, 22:19
Komputer z taką ceną (klasa ultrabook) powinien obsługiwać przynajmniej dwa dyski - system(SSD)+dane(HDD), np jeden przez mSATA.
TrisenKZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TrisenK2013.02.14, 22:40
rainy @ 2013.02.14 19:03  Post: 636567
Mylisz się, zarówno A10-4655M jak i wspomniany A8-4555M są 2-modułowcami w odróżnieniu od modeli A4/A6.

http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...55SIE44HJ).html
http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...555SHE44HJ.html

Gdzie ja pisałem o A8/A10???

http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...455SHE24HJ.html
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2013.02.14, 23:47
TrisenK @ 2013.02.14 22:40  Post: 636601

Gdzie ja pisałem o A8/A10???


Ok, mea culpa, nie spojrzałem na zdanie powyżej.
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.02.15, 07:33
santro @ 2013.02.14 19:04  Post: 636568
jkbrenna @ 2013.02.14 13:46  Post: 636491
(...)



z ta sama rozdzielnoscia ekranu ?



Do domu nie potrzeba takiej rozdzielczości ani dotykowego ekranu. Do pracy kupuje się Macbooka Pro z Retiną za 1499$


Moze sie w koncu nauczycie, ze kommunism i faszysm sie skonczyl i kazdy ma wlasne opinie i za nikogo, nie jestescie upowaznieni myslec...Jednemu moze sie podobac nos a drugiemu to co w nosie...jak Czeszi mowia...
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.02.15, 07:41
rainy @ 2013.02.14 19:03  Post: 636567
TrisenK @ 2013.02.14 17:33  Post: 636535

Po drugie - to APU jest jednomodułową padaką, więc warto dopłacić kilka setek do wersji 530u3c z i3-3217U.


Mylisz się, zarówno A10-4655M jak i wspomniany A8-4555M są 2-modułowcami w odróżnieniu od modeli A4/A6.

http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...55SIE44HJ).html
http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AM...555SHE44HJ.html



Moze i warto, ale jak ktos ich nie ma, albo tez kupuje to co mu sie podoba...Jednym z duzych problemow AMD jest i jeszcze dlugo pozostanie, to ze oni nie potrafia tak ten APU zaprojektowac, aby odlewnia mogla wszytkie jako A10 odlewac, a potem by je sie tylko roznie taktowalo ( as te nieudane po cichy tylko OEM sprzedawano) ...Intell sprzedaje 9 razy wiecej CPU i wcale nie ma 9 razy wiecej modeli..
Zaloguj się, by móc komentować