komentarze
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002013.01.11, 23:51
11#1
mnie się wydaje że ibm powinien doinwestować amd :)
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2013.01.11, 23:57
18#2
amd ma chrapke na caly rynek konsol stacjonarnych w poprzedniej ich uklady wybralo 2 producentow(xbox360/wii), a w nowej wyglada na to że będzie hattrick (wii u/orbis/durango) ..a moze nawet i steambox...



co do kernela w8...nic w tym dziwnego , x1 działał na zmodyfikowanym kernelu win2k, x0 dziala równiez na NT, więc i następca będzie na nim działać.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.01.12, 00:01
-31#3
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8, Developerzy też by byli zadowoleni. Z drugiej strony stracą sporo kasy, bo ludzie może w pierwszym roku będą kupowali xbox-y, ale już po dwóch latach wszyscy zapomnę o pudle, bo każdy w laptopie będzie mógł mieć podobne bebechy....
Baa Już może mieć, ale kosztuje.

Dziś ludzie konsole kupują dla gier, dla gier którymi by mogli sobie pograć na PCtach, ale nie mogą.
ropsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rops2013.01.12, 00:01
byle nowy X był tani, pewnie celują w max 300$ na starcie.
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2013.01.12, 00:01
12#5
Ja obstawiam, że CPU w nowym Xboksie będzie od IBM, zaś GPU od AMD. Ale do premiery wszystko może się zdarzyć :)

Za AMD przemawia kwestia ceny. Jest to prawdopodobne, że zaproponowali Microsoftowi (i/lub Sony) najniższą cenę za swoje APU. Mogliby to zrobić nawet po kosztach byle tylko dostać kontrakt i poprawić w ten sposób rozpoznawalność marki AMD na rynku.

dracox @ 2013.01.11 23:57  Post: 628233
amd ma chrapke na caly rynek konsol stacjonarnych w poprzedniej ich uklady wybralo 2 producentow...


Gwoli ścisłości Xenos to nie jest GPU AMD tylko ATI. Powstał na długo przed wykupieniem ATI przez AMD.

To samo tyczy się GPU w Wii, które z AMD nie ma nic wspólnego, a jako, że jest to kopia GPU z GameCube to ten projekt nawet nie jest autorstwa ATI tylko ArtX, które ATI wykupiło.

SunTzu @ 2013.01.12 00:01  Post: 628234
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8


Eh... do znudzenia.... bynajmniej /= przynajmniej
hej1988Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hej19882013.01.12, 00:02
-15#6
Jeden z użytkowników blablabla, co jest kur@@ z tym PClabem ? Takie szity na newsy, gdzie jest Piotr !
Eryk PiastZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiEryk Piast2013.01.12, 00:05
hej1988 @ 2013.01.12 00:02  Post: 628237
Jeden z użytkowników blablabla, co jest kur@@ z tym PClabem ? Takie szity na newsy, gdzie jest Piotr !


Nie pij tyle. Wszak piątek, ale jak już się kręci w głowie @@ to trza przestać.
CropalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Cropal2013.01.12, 00:07
11#8
mnie się wydaje że IBM powinien doinwestować w Twoją edukację ZIB2000
hej1988Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hej19882013.01.12, 00:12
-14#9
Eryk Piast @ 2013.01.12 00:05  Post: 628239
hej1988 @ 2013.01.12 00:02  Post: 628237
Jeden z użytkowników blablabla, co jest kur@@ z tym PClabem ? Takie szity na newsy, gdzie jest Piotr !


Nie pij tyle. Wszak piątek, ale jak już się kręci w głowie @@ to trza przestać.

Nie mogę pić w ogóle niestety ;) No i nie piję ;)
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2013.01.12, 00:14
11#10
SunTzu @ 2013.01.12 00:01  Post: 628234
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8, Developerzy też by byli zadowoleni. Z drugiej strony stracą sporo kasy, bo ludzie może w pierwszym roku będą kupowali xbox-y, ale już po dwóch latach wszyscy zapomnę o pudle, bo każdy w laptopie będzie mógł mieć podobne bebechy....
Baa Już może mieć, ale kosztuje.

Dziś ludzie konsole kupują dla gier, dla gier którymi by mogli sobie pograć na PCtach, ale nie mogą.


uzycie kernela w8 nie oznacza ze bedziesz odpalall gry z xa na pc. x1 oraz x360 uzywal kernela Windowsa 2000. czy odpalasz te gry na pc? nie. poprostu programistom bedzie latwiej, ale wciaz bedzie to zamknieta i osobna platforma.
anubis01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
anubis012013.01.12, 00:17
rops @ 2013.01.12 00:01  Post: 628235
byle nowy X był tani, pewnie celują w max 300$ na starcie.


Chyba sobie żartujesz. Takiej kwoty na pewno nie będzie na starcie
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2013.01.12, 00:17
16#12
SunTzu @ 2013.01.12 00:01  Post: 628234
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8...

Bynajmniej masz rację ;)
Eryk PiastZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiEryk Piast2013.01.12, 00:25
sevae @ 2013.01.12 00:17  Post: 628244
SunTzu @ 2013.01.12 00:01  Post: 628234
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8...

Bynajmniej masz rację ;)


http://youtu.be/VHE5ldNguHE :D
arvalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arval2013.01.12, 02:15
-4#14
Myślę ze plotki o układzie X86 w konsoli można włożyć miedzy bajki. Microsoft nie po to budował przez lata platformę z kilkoma tysiącami gier by teraz z niej zrezygnować i zaczynać od poczatku

Xbox720 bedzie rozwinięciem xbox360. Jadro windows 8 ma wersje powerpc na potrzeby Windows Server itp.
jkbrennaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jkbrenna2013.01.12, 06:51
hej1988 - widac, ze calkowicie racje masz, ale tez inni uczestnicy cos takiego lubia, jedyna wypowiedz, ktora jakas racje bytu miala, sluzba Piasta, 4 krotnie zminusowala, ale potem na szczescie wrocila na zero.
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2013.01.12, 07:12
jak by tak było to ciekawe czy porty z konsol lepiej by chodziły na radeonach :)
marti_944Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marti_9442013.01.12, 10:28
Co Wy się czepiacie niusów Eryka ? Są pisane dobrym językiem, są treściwe etc. W czym problem ?
*Konto usunięte*2013.01.12, 11:30
Sasilton @ 2013.01.12 07:12  Post: 628272
jak by tak było to ciekawe czy porty z konsol lepiej by chodziły na radeonach :)


Nie do końca bo Porty często sa sygnowane przez innego producenta karty niż w konsoli.

Przykład Call of Duty - konsola Xbox 360 => PC sygnowane przez NV.
Viper007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Viper0072013.01.12, 13:34
Dracox to zależy czy procesor który wybiorą będzie x86 a na to się zapowiada tak w przypadku M$ jak i Sony co niewątpliwie ułatwi emulację gier z tychże platform.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2013.01.12, 13:54
dracox @ 2013.01.12 00:14  Post: 628242
SunTzu @ 2013.01.12 00:01  Post: 628234
Bynajmniej wzmocniłoby to markę W8, Developerzy też by byli zadowoleni. Z drugiej strony stracą sporo kasy, bo ludzie może w pierwszym roku będą kupowali xbox-y, ale już po dwóch latach wszyscy zapomnę o pudle, bo każdy w laptopie będzie mógł mieć podobne bebechy....
Baa Już może mieć, ale kosztuje.

Dziś ludzie konsole kupują dla gier, dla gier którymi by mogli sobie pograć na PCtach, ale nie mogą.


uzycie kernela w8 nie oznacza ze bedziesz odpalall gry z xa na pc. x1 oraz x360 uzywal kernela Windowsa 2000. czy odpalasz te gry na pc? nie. poprostu programistom bedzie latwiej, ale wciaz bedzie to zamknieta i osobna platforma.

Hehe to zobacz jakie są teraz możliwości wirtualizacji. Po drugie portowanie gier będzie łatwiejsze.
Zaloguj się, by móc komentować