komentarze
gregotswZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gregotsw2012.11.12, 12:56
42#1
Ciekawi mnie tylko co tam liczy tak ten CPU, że aż podkręconego i5 trzeba.
NereidsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nereids2012.11.12, 12:56
-19#2
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2012.11.12, 12:57
-27#3
Dzięki za teścik. Najbardziej dziękuję, za to, że wreszcie bierzecie pod uwagę właściwe procki, czytaj stockowe i podkręcone 2500K. W wypadku tej gry widać jak wielkie znaczenie ma OC. Teraz już nikt przynajmniej nie powie, że OC w 2500K nie ma sensu bo jak widać, ma gigantyczny. U siebie mam średnio 47-52 klatki, więc widać, że gra świetnie wspiera SLI :)
v3n90mZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
v3n90m2012.11.12, 12:57
28#4
Optymalizacja tej gry jest tragiczna. Need for speed-a zawsze cechowała dobra grywalność i świetna rozgrywka. Nie wiedzieć czemu ten tytuł zmierza w odwrotnym kierunku, a ta konkretna część to surrealistyczny arcade, brakuje jeszcze tylko power up-ów.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2012.11.12, 13:02
Nereids @ 2012.11.12 12:56  Post: 614849
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity

A jak wygląda płynność w nocy?
sidebandZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sideband2012.11.12, 13:04
17#6
HDR @ 2012.11.12 12:57  Post: 614850
Dzięki za teścik. Najbardziej dziękuję, za to, że wreszcie bierzecie pod uwagę właściwe procki, czytaj stockowe i podkręcone 2500K. W wypadku tej gry widać jak wielkie znaczenie ma OC. Teraz już nikt przynajmniej nie powie, że OC w 2500K nie ma sensu bo jak widać, ma gigantyczny. U siebie mam średnio 47-52 klatki, więc widać, że gra świetnie wspiera SLI :)

Ta wspiera sli w snach chyba , jak zwykle banialuki z twojej strony.
sidebandZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sideband2012.11.12, 13:07
12#7
focus @ 2012.11.12 13:02  Post: 614855
Nereids @ 2012.11.12 12:56  Post: 614849
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity

A jak wygląda płynność w nocy?

Wygląda jak wygląda , gra jest spartalona im dłużej się gra tym działa gorzej. Ale na 32bit działa lepiej , kręcenie pamięci daje sporo , jak ktoś ma 2133mhz zamiast biednych 1333mhz poczuje dużą różnicę w tym tytule.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2012.11.12, 13:10
sideband @ 2012.11.12 13:07  Post: 614858
focus @ 2012.11.12 13:02  Post: 614855
(...)

A jak wygląda płynność w nocy?

Wygląda jak wygląda , gra jest spartalona im dłużej się gra tym działa gorzej. Ale na 32bit działa lepiej , kręcenie pamięci daje sporo , jak ktoś ma 2133mhz zamiast biednych 1333mhz poczuje dużą różnicę w tym tytule.

Ciekawe... Czyli na Windows 7 32-bit działa lepiej niż na wersji 64-bitowej, czy mówisz o porównaniu 7 x64 kontra XP 32-bit - bo takich gier akurat jest całkiem sporo.
mlody_tarnowZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlody_tarnow2012.11.12, 13:10
10#9
Nereids @ 2012.11.12 12:56  Post: 614849
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity


HDR @ 2012.11.12 12:57  Post: 614850
Dzięki za teścik. Najbardziej dziękuję, za to, że wreszcie bierzecie pod uwagę właściwe procki, czytaj stockowe i podkręcone 2500K. W wypadku tej gry widać jak wielkie znaczenie ma OC. Teraz już nikt przynajmniej nie powie, że OC w 2500K nie ma sensu bo jak widać, ma gigantyczny. U siebie mam średnio 47-52 klatki, więc widać, że gra świetnie wspiera SLI :)


A w tej bajce były smoki i ziały ogniem...

Primo Nereids niezłe banialuki. Gra na najwyższych detalach krztusi GTX680 i robi spadki. U mnie na średnich detalach z GTX260 216 przy i5-tce k miałem spadki do 26-28kl/s, choć większość czasu jazdy około 40-50(czasami nawet 60) z tym, że płynne to nie było nijak, bo latający FPS to nic fajnego. Nie wiem jakim cudem na najwyższych detalach masz płynnie i tylko 'czasami' masz spadki. HDR'o zmartwię Cię - gra nie ma profilu SLI i od premiery go nie wspiera, więc SLI toś widział na pudełku od swojej karty graficznej w tym tytule.

Ciekawi mnie jak lab zrobił powtarzalne pomiary. Gra dość płynnie przechodzi z nocy do dnia, do tego wystarczy ustawić się w innym kierunku jazdy, aby mieć z zgoła odmienną ilość klatek. W dzień również są miejsca, gdzie ni stąd ni z owąd mamy spadek klatek choć wydaje się, że nie ma go tam prawa być, bo lokacja bez ruchu ulicznego oraz wcale nie odbiegająca od innych miejsc w grze. Nie atakuję, pytam.
xterritorialZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xterritorial2012.11.12, 13:14
30#10
Test ok ale u mnie na i5 3470 (stock + Turbo, bez OC) + AMD 7850 OC 2GB gra potrafi przyciac. Wiec cos jest nie tak z optymalizacja.
A co do samej gry to ... 5/10.
Wiem, ze to nie symulacja ale policja spadajaca z nieba (doslownie) to lekka przesada :)
Albo wyprzedzanie przez policje: Jedziesz sobie Veyron'em 360 km/h a tu wyprzedza Cie Ford Crown Victoria :)
sidebandZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sideband2012.11.12, 13:15
Ta gra wymaga visty/7 i nie odpalisz jej na karcie z dx9 , ja już zapomniałem o xp-eku.
Pytanie skąd to msaa i af? Msaa ze stera nie działa , af jak nabardziej tak tylko w przypadku amd to z af jest loteria. Gra siedzi na cpu do 1080p nie trzeba mieć super mocnej karty , jedynie mega wydajne cpu + szybkie pamięci.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2012.11.12, 13:19
-9#12
sideband @ 2012.11.12 13:04  Post: 614856
HDR @ 2012.11.12 12:57  Post: 614850
Dzięki za teścik. Najbardziej dziękuję, za to, że wreszcie bierzecie pod uwagę właściwe procki, czytaj stockowe i podkręcone 2500K. W wypadku tej gry widać jak wielkie znaczenie ma OC. Teraz już nikt przynajmniej nie powie, że OC w 2500K nie ma sensu bo jak widać, ma gigantyczny. U siebie mam średnio 47-52 klatki, więc widać, że gra świetnie wspiera SLI :)

Ta wspiera sli w snach chyba , jak zwykle banialuki z twojej strony.

A skąd by było tyle klatek ? Uważasz, że to zasługa 2600K@4.8Ghz ?
W każdym razie najważniejsze jednak dla mnie jest to, że teraz nikt w końcu nie powie, że nie ma sensu kręcić 2500K, bo jak widać po tej grze OC jest wręcz niezbędne
Silny OgórZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Silny Ogór2012.11.12, 13:19
Gra jest beznadziejna, ale u mnie na i520m i GF320 śmiga OK w 1600x900.
mlody_tarnowZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlody_tarnow2012.11.12, 13:22
10#14
HDR @ 2012.11.12 13:19  Post: 614867
sideband @ 2012.11.12 13:04  Post: 614856
(...)

Ta wspiera sli w snach chyba , jak zwykle banialuki z twojej strony.

A skąd by było tyle klatek ? Najważniejsze jednak dla mnie jest to, że teraz nikt w końcu nie powie, że nie ma sensu kręcić 2500K, bo jak widać po tej grze OC jest wręcz niezbędne


A może jest odwrotnie. To gra jest skopana i trzeba proca przetaktować co by nadrobić partactwo twórców, a nie, że i5 jest za słaby ?
sidebandZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sideband2012.11.12, 13:25
HDR @ 2012.11.12 13:19  Post: 614867
sideband @ 2012.11.12 13:04  Post: 614856
(...)

Ta wspiera sli w snach chyba , jak zwykle banialuki z twojej strony.

A skąd by było tyle klatek ? Najważniejsze jednak dla mnie jest to, że teraz nikt w końcu nie powie, że nie ma sensu kręcić 2500K, bo jak widać po tej grze OC jest wręcz niezbędne

Ile razy trzeba powtarzać , gra jest totalnie zależna tylko od cpu i jego podsystemu pamięci , taki 3930k po oc ładnie wymiata. A sli nic ci nie da w tej grze , może jak pogrywasz w 1600p i dasz radę wymusić sgssaa. Moze sobie odpal project cars i multi , też będziesz musiał ostro kręcić ostro cpu i pamięci by mieć płynność. Z braku optymalizacji nie należy się cieszyć tylko ubolewać nad tym.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2012.11.12, 13:30
-11#16
Ok, to tyle mi wystarczy. Może gra jest spierniczona pod względem optymalizacja, ale to nie ma znaczenia. Ważne, że OC jednak się przydaje, a w tej grze bez OC nawet nie ma co podchodzić do gry
prz3kusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
prz3kus2012.11.12, 13:33
focus @ 2012.11.12 13:02  Post: 614855
Nereids @ 2012.11.12 12:56  Post: 614849
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity

A jak wygląda płynność w nocy?


Ja dodam że na moim Athlonie x3 (3,5GHz)OC oraz radku 4850 na rozdzielce 1920x1080 również bardzo rzadko spada poniżej 30k/s nawet w nocy, więc troche dziwnie te testy wyglądają :)
Być może nie mam czegoś ustawione na maxa w grafice, ale jak wrócę z pracy do domala to sprawdzę dokładniej.
NereidsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nereids2012.11.12, 13:39
focus @ 2012.11.12 13:02  Post: 614855
Nereids @ 2012.11.12 12:56  Post: 614849
Pierwszy raz się z wami nie zgodzę... Mam 2 rdzeniowego Intel Core 2 Duo E6300 podkręconego do 2.8, zestawionym z Radeonem 4850. I w rozdzielczości 1280-720, na najwyższych delatach gra chodzi na 30FPS. Oczywiści spadki są, ale przy takim procesorze wynik jest niesamowity

A jak wygląda płynność w nocy?


Całkiem przyzwoicie. Da się grać, ale wiadomo. Dla jednych 20-40FPS nie jest wystarczającą wartością. Ale mi wystarczy. O dziwo obniżenie detali nie daje mi praktycznie większych FPS'ów. Różnica jest 2 czy 3 FPS. Uważam że optymalizacja jest troszkę słaba, ale gra wygląda po prostu miodnie i jest piękna
kHmPROZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kHmPRO2012.11.12, 13:44
-2#19
Super by było jakby do testów dodać laptopowe karty i procesory :)
mlody_tarnowZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlody_tarnow2012.11.12, 13:52
HDR @ 2012.11.12 13:30  Post: 614873
Ok, to tyle mi wystarczy. Może gra jest spierniczona pod względem optymalizacja, ale to nie ma znaczenia. Ważne, że OC jednak się przydaje, a w tej grze bez OC nawet nie ma co podchodzić do gry


Wręcz przeciwnie. Gra jest spierniczona i przeciętny Kowalski ma ją odpalać sobie na standardowych taktach, bo nie zna się na OC. Koniec kropka i nie ma dyskusji. Ty sobie cpu nadgonisz, a 80% graczy nie. Tak samo ja sobie podkręcę GTX460 tam, gdzie mi go braknie w jakiejś grze (800 na rdzeniu dla tych kart to pryszcz, a zauważalny wzrost wydajności jest) tylko, że nie na tym to ma polegać, bo Kowalski tego nie zrobi. O ile szybszą kartę sobie kupi to co kupi zamiast i5 (bez k), którego ma ? i7, które dodaje HT i zapewne się tutaj kompletnie nie przyda, bo zegar bazowy będzie praktycznie ten sam ? Ta gra nie ma super zaawansowanej fizyki, modelu zniszczeń, wymiatającego AI, które taktycznie myśli, aby dzisiejsze CPU miały z nią problem. Wina leży po stronie EA, na takim i5@3.0 powinno to śmigać bezproblemowo. To jest kolejna gra od tego wydawcy, która ma coś nie halo. O ile jedna wpadka się może zdarzyć to niestety staje się to już regułą, że jak EA coś wyda to będzie problem.

Żeby nie było. Gra sama w sobie jest w porządku ;)
Zaloguj się, by móc komentować