komentarze
Gr0TZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gr0T2012.09.27, 16:08
50zł więcej na ram nie robi żadnej różnicy w cenie platformy.
WibowitZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wibowit2012.09.27, 16:08
Grave:
Ja byłbym bardziej za tym, żeby do APU włożyli pamięć podręczną 3-go poziomu współdzieloną między CPU i iGPU, tak chyba się dzieje u Intela.
*Konto usunięte*2012.09.27, 16:11
Patrząc na wyniki PD może mieć potencjał.

http://www.agito.pl/pamiec-a-data-ddr3-2x2...attr=363-428761 -113pln

http://www.agito.pl/pamiec-a-data-ddr3-2x1...attr=363-300064 - 70pln

Różnica 43 pln jest nie duża no ale trzeba mieć zestaw cpu intela + GPU (najlepiej NV) rzekł Fanboy...
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2012.09.27, 16:11
@Grave

To jest poza dyskusją, że nawet przy zastosowaniu szybszych pamięci DDR3, ograniczają one dość poważnie wydajność integry Trinity czy też Llano.
Jestem ciekaw jak AMD ma zamiar rozwiąząć ten problem w Kaveri - być może zastosują rozwiązanie o którym wspomniałeś.

Btw, co do różnicy pomiędzy integrami Intela oraz AMD, to jednak nie jest aż różowo jak przedstawiłeś.
Oczywiście jeżeli weźmiesz i7, to wówczas HD 4000 nie wygląda tak źle na tle Llano czy nawet Trinity.
Ale jeżeli zastosujesz bardziej adekwatnego cenowo i3, to wówczas przewaga IGP AMD znacząco się powiększy.
Nie należy też zapominać, iż wiekszość i3 jest wyposażona w dość mizernego HD 2500, a jest on wyraźnie wolniejszy od mocniejszego modelu.
22A2012.09.27, 16:12
@Grave - pamięci takie nie są drogie. Możne je nabyć już od 235 zł za 8GB 2400, natomiast 192 zł zapłaci się za 8GB 2133. Nie jest tak źle. Generalnie rzecz biorąc - jeśli cena ~430zł to procesor nie jest taki zły. Niestety, części CPU nie mogę pochwalić na podstawie odświeżonych wyników z TH, ale jeśli chodzi o całość, czyli cena=CPU+GPU to nie wygląda tak źle.

@mlodybe -o jaki potencjał Ci chodzi? Piledriver nie zachwyca wydajnością, nie da się tego ukryć choćby na podstawie mobilnego A10, który ustępuję znacznie Intelowi z analogiczną liczbą rdzeni, co jest znaczącą wadą części CPU. Tylko nie wyskakuj mi z ceną Intela, ale faktem jest że jakieś minimum przy wydajności wątku pojedyńczego AMD obowiązuję, zaś w Piledriverze wydajność wątku jest poniżej minimum.
tomcugZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomcug2012.09.27, 16:15
mlodybe @ 2012.09.27 16:11  Post: 603979
Patrząc na wyniki PD może mieć potencjał.

Naczelny fanboy AMD już widział komplet testów i wyrobił sobie opinię ;).
*Konto usunięte*2012.09.27, 16:21
22A @ 2012.09.27 16:12  Post: 603981
@Grave - pamięci takie nie są drogie. Możne je nabyć już od 235 zł za 8GB 2400, natomiast 192 zł zapłaci się za 8GB 2133. Nie jest tak źle. Generalnie rzecz biorąc - jeśli cena ~430zł to procesor nie jest taki zły. Niestety, części CPU nie mogę pochwalić na podstawie odświeżonych wyników z TH, ale jeśli chodzi o całość, czyli cena=CPU+GPU to nie wygląda tak źle.

@mlodybe - jak potencjał Ci chodzi. Piledriver nie zachwyca wydajnością, nie da się tego ukryć choćby na podstawie mobilnego A10, który ustępuję znacznie Intelowi z analogiczną liczbą rdzeni, co jest znaczącą wadą części CPU.


Przy zestawieniu A10 i i3 IB w grach różnica jest marginalna a to była gówna wada BD.

Trinity pozbawione jest cache L3.

czekam tylko na testy samego CPU ale i tak nie jest źle.
LeeLoo_TZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
LeeLoo_T2012.09.27, 16:22
22A @ 2012.09.27 16:12  Post: 603981
@Grave - pamięci takie nie są drogie. Możne je nabyć już od 235 zł za 8GB 2400, natomiast 192 zł zapłaci się za 8GB 2133. Nie jest tak źle. Generalnie rzecz biorąc - jeśli cena ~430zł to procesor nie jest taki zły. Niestety, części CPU nie mogę pochwalić na podstawie odświeżonych wyników z TH, ale jeśli chodzi o całość, czyli cena=CPU+GPU to nie wygląda tak źle.

@mlodybe - jak potencjał Ci chodzi. Piledriver nie zachwyca wydajnością, nie da się tego ukryć choćby na podstawie mobilnego A10, który ustępuję znacznie Intelowi z analogiczną liczbą rdzeni, co jest znaczącą wadą części CPU.

Dobrej klasy pamieci dadza efekt, te sa drogie.
PD to tylko mala zmiana wzgledem BD, miejmy nadzieje, ze SR bedzie naprawde kuszace.
Z FM2 pozytywem jest zapowiedz, ze nastepna generacja bedzie kompatybilna, wiec bedzie jak znalazl za ok. rok.
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2012.09.27, 16:24
tomcug @ 2012.09.27 16:15  Post: 603984

Naczelny fanboy AMD już widział komplet testów i wyrobił sobie opinię ;).


Zdaje się, że Ty również nie widziałeś żadnych testów, a opinię jednakowoż masz także wyrobioną sadząc po postach w dziale poświęconym procesorom AMD.
Czyżbyś również był fanbojem?
tomcugZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomcug2012.09.27, 16:26
-10#130
rainy @ 2012.09.27 16:24  Post: 603987
tomcug @ 2012.09.27 16:15  Post: 603984

Naczelny fanboy AMD już widział komplet testów i wyrobił sobie opinię ;).


Zdaje się, że Ty również nie widziałeś żadnych testów, a opinię jednakowoż masz również wyrobioną sadząc po postach w dziale poświęconym procesorom AMD.
Czyżbyś również był fanbojem?

Będzie premiera, sam zobaczysz testy CPU... i znowu wyjdzie, że miałem rację ;). Opis architektury i zastosowanych poprawek 'leży' w sieci już od dłuższego czasu, wnioski nietrudno wyciągnąć.
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2012.09.27, 16:31
tomcug @ 2012.09.27 16:26  Post: 603988

Opis architektury i zastosowanych poprawek 'leży' w sieci już od dłuższego czasu, wnioski nietrudno wyciągnąć.


Czy źródłem tejże 'informacji' jest czeski troll (OBR)?
Jeżeli tak, to wolę jednakoż cokolwiek poczekać.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2012.09.27, 16:40
focus @ 2012.09.27 12:21  Post: 603852
SunTzu @ 2012.09.27 12:19  Post: 603851
Czemu nie ma Hybrid Crossfire?

Będzie, ale naprawdę nie chcesz tego zobaczyć.

Na FrazPC już są jak widać czasem jest minimalnie szybciej niż 7750.
miekrzyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Członek redakcjimiekrzy2012.09.27, 16:47
SunTzu @ 2012.09.27 16:40  Post: 603994
Na FrazPC już są jak widać czasem jest minimalnie szybciej niż 7750.

Nie wiem czemu się tak uparłeś tego HCF. Ja nie poleciłbym tego nawet komuś kogo nie znoszę ;) Ta technologia powinna spocząć w pokoju.
dzikdenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dzikden2012.09.27, 16:48
SunTzu @ 2012.09.27 16:40  Post: 603994
focus @ 2012.09.27 12:21  Post: 603852
(...)

Będzie, ale naprawdę nie chcesz tego zobaczyć.

Na FrazPC już są jak widać czasem jest minimalnie szybciej niż 7750.


Mam wrażenie, że przez 'zobaczyć' Focusowi chodziło o mikoprzycięcia. Może będzie filmik dokumentujący jak to działa.
tomcugZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomcug2012.09.27, 16:52
rainy @ 2012.09.27 16:31  Post: 603991
tomcug @ 2012.09.27 16:26  Post: 603988

Opis architektury i zastosowanych poprawek 'leży' w sieci już od dłuższego czasu, wnioski nietrudno wyciągnąć.


Czy źródłem tejże 'informacji' jest czeski troll (OBR)?
Jeżeli tak, to wolę jednakoż cokolwiek poczekać.

Nie! Chodzi o oficjalne slajdy AMD.
rainyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rainy2012.09.27, 16:55
tomcug @ 2012.09.27 16:52  Post: 603998

Nie! Chodzi o oficjalne slajdy AMD.


Nie mam w zwyczaju wierzyć jakimkolwiek slajdom, nieżależnie od tego czy są od AMD, Intela czy Nvidii (także innych firm).
cyrix133Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyrix1332012.09.27, 16:56
-17#137
LOL :] ale niewypał

ogólnie potwierdziło się to co kiedys mówiłem na temat APU AMD ..słabe CPU i średnie GPU ogólnie konstrukcja nie wiadomo do czego i dla kogo. do tego AMD dorzuciło wysoki pobór prądu, wysoką cenę no i mamy piękną katastrofę. wydajność GPU słabizna aż miło popatrzeć.

tak trzymać AMD to mi się podoba
powerzxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
powerzx2012.09.27, 16:56
focus @ 2012.09.27 10:26  Post: 603769
Publikacja na żywo - będę na bieżąco informował o zmianach.

Czy możesz dodać testy w niższej rozdzielczości np: 1024x768?
Według mnie testowana rozdzielczość 1920x1080 jest zbyt wysoka i nie grywalna na sprzętach tej klasy.
tomcugZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomcug2012.09.27, 16:59
rainy @ 2012.09.27 16:55  Post: 604001
tomcug @ 2012.09.27 16:52  Post: 603998

Nie! Chodzi o oficjalne slajdy AMD.


Nie mam w zwyczaju wierzyć jakimkolwiek slajdom, nieżależnie od tego czy są od AMD, Intela czy Nvidii (także innych firm).

W takim razie przekonasz się w najbliższym czasie, po premierze :lol2:. Pozdro dla trzeźwo myślących ;).
nastarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nastar2012.09.27, 17:13
Ja mam tylko pytanie dlaczego porównanie jest do 6670 a nie do 6570?

Jest tu funkcja współdziałania GPU integry z GPU zewnętrznym?
Jak tak, proszę o testy.
Zaloguj się, by móc komentować