komentarze
Dr. AgraelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dr. Agrael2012.05.09, 19:13
19#1
No i dobrze, nikt nie jest nietykalny.
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2012.05.09, 19:13
19#2
Walka z piractwem, według Virgin Media, pozwala konsumentom uzyskać dostęp do doskonałych treści w odpowiednich cenach.

Tia jasne... Ponoć wiara czyni cuda. W takim razie szefowie Virgin muszą być bogami bo taka wielka wiara musi iść w parze z ogromnymi cudami.
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2012.05.09, 19:14
30#3
'To rząd ma się bać ludzi, a nie ludzie rządu' ~ V
karlik08Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
karlik082012.05.09, 19:25
McMenel @ 2012.05.09 19:13  Post: 570306
Walka z piractwem, według Virgin Media, pozwala konsumentom uzyskać dostęp do doskonałych treści w odpowiednich cenach.

Tia jasne... Ponoć wiara czyni cuda. W takim razie szefowie Virgin muszą być bogami bo taka wielka wiara musi iść w parze z ogromnymi cudami.


Szef koncernu Virgin jest bogaty w końcu miał swój własny team w Formule 1 ;)
loltoffikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
loltoffik2012.05.09, 19:43
16#5
Niech przyjadą do Polski, to zobaczą ten 'dostęp do doskonałych treści w odpowiednich cenach.' ;)
SheriffZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sheriff2012.05.09, 19:45
karlik08 @ 2012.05.09 19:25  Post: 570313
McMenel @ 2012.05.09 19:13  Post: 570306
(...)

Tia jasne... Ponoć wiara czyni cuda. W takim razie szefowie Virgin muszą być bogami bo taka wielka wiara musi iść w parze z ogromnymi cudami.


Który sprzedał w ręce rosjan. Virgin już nie ma. ;)

Szef koncernu Virgin jest bogaty w końcu miał swój własny team w Formule 1 ;)

MichauSTGZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MichauSTG2012.05.09, 19:48
Sheriff @ 2012.05.09 19:45  Post: 570323
karlik08 @ 2012.05.09 19:25  Post: 570313
(...)


Który sprzedał w ręce rosjan. Virgin już nie ma. ;)

Szef koncernu Virgin jest bogaty w końcu miał swój własny team w Formule 1 ;)



Nie rozumiem, takiego toku myślenia... 'dobrze mu tak, bo jest bogaty'... gdybym to JA się dorobił i spał na forsie, też starałbym się dbać o własny interes.

Hakerzy z takim podejściem nie różnią się od średniowiecznego motłochu 'jeden bogaty to za widły i dawaj go!'
McMenelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
McMenel2012.05.09, 20:05
10#8
MichauSTG @ 2012.05.09 19:48  Post: 570324
Sheriff @ 2012.05.09 19:45  Post: 570323
(...)



Nie rozumiem, takiego toku myślenia... 'dobrze mu tak, bo jest bogaty'... gdybym to JA się dorobił i spał na forsie, też starałbym się dbać o własny interes.

Hakerzy z takim podejściem nie różnią się od średniowiecznego motłochu 'jeden bogaty to za widły i dawaj go!'

Co innego zdroworozsądkowe podejście a co innego skubanie użytkownika na każdej możliwej rzeczy. Jak czytałem niektóre postanowienie ustaw antypirackich z USA to naprawdę nazwać ludzi którzy takie prawa tworzą debilami to obraza dla debili.
karlik08Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
karlik082012.05.09, 20:27
Sheriff @ 2012.05.09 19:45  Post: 570323
karlik08 @ 2012.05.09 19:25  Post: 570313
(...)


Który sprzedał w ręce rosjan. Virgin już nie ma. ;)

Szef koncernu Virgin jest bogaty w końcu miał swój własny team w Formule 1 ;)


napisałem 'miał' teraz to się nazywa Marussia
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2012.05.09, 21:28
17#10
Walka z piractwem, według Virgin Media, pozwala konsumentom uzyskać dostęp do doskonałych treści w odpowiednich cenach.


A według mnie piractwo to jedyna rzecz , która trzyma jeszcze cenę na ewentualnie akceptowalnym poziomie.
mlekopan16Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlekopan162012.05.09, 21:46
szefons @ 2012.05.09 21:28  Post: 570352

A według mnie piractwo to jedyna rzecz , która trzyma jeszcze cenę na ewentualnie akceptowalnym poziomie.


Dokładnie. Już widzę jakby nie było piractwa. Firmy miałby hasło 'Nie chcesz nowej muzyki pewnego wykonawcy za 3 stówy? To wypier@#$. I tak ją kupisz prędzej czy później'. Pewnie podobnie byłoby z grami.
ProTofikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ProTofik2012.05.09, 21:51
Na razie tylko Virgin media blokuje, cała reszta działa bez problemu.
A żeby wejść na piratebay wystarczy byle jakie online proxy i strona działa aż miło.
SasiltonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sasilton2012.05.09, 23:41
znów marny ddos?Ostatnio jakas prawdziwa akcja miałą miejsce z sony i wykradaniem daniem z ps netwrok
a teraz tylko ddosuje
słabe!
drn2012.05.10, 01:46
loltoffik @ 2012.05.09 19:43  Post: 570322
Niech przyjadą do Polski, to zobaczą ten 'dostęp do doskonałych treści w odpowiednich cenach.' ;)

Przykre, ale prawdziwe. Kumpel nie dawno wyjechał na wyspy, a że fanem diablo jest to się zapatruje na ów gierę... za 23 funty, coś takiego. Nie wspominając już o różnicy w zarobkach :/ Jak u nas się dobrze nie 'wstrzelisz' to raczej jest słabo, albo co najwyżej średnio.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2012.05.10, 04:13
-3#15
McMenel @ 2012.05.09 20:05  Post: 570329
MichauSTG @ 2012.05.09 19:48  Post: 570324
(...)


Nie rozumiem, takiego toku myślenia... 'dobrze mu tak, bo jest bogaty'... gdybym to JA się dorobił i spał na forsie, też starałbym się dbać o własny interes.

Hakerzy z takim podejściem nie różnią się od średniowiecznego motłochu 'jeden bogaty to za widły i dawaj go!'

Co innego zdroworozsądkowe podejście a co innego skubanie użytkownika na każdej możliwej rzeczy. Jak czytałem niektóre postanowienie ustaw antypirackich z USA to naprawdę nazwać ludzi którzy takie prawa tworzą debilami to obraza dla debili.

Ale oni wykonują wyrok sądowy. Co innego mają zrobić?
... Anonimowi kryminaliści to zaraza. Dbają o PR w internecie i tyle. Tak naprawdę wyrządzają ogromne szkody. Zapewne przy okazji wykradli masę poufnych danych itp i będą analizować i sprzedadzą komu trzeba...

Nikt nie karze ludziom korzystać z XYZ koncernu, w dzisiejszym świecie każdy może wszystko. Problem to zawsze pieniądze, dlatego liczą się innowacyjne pomysły i małe kroki, które przynoszą gigantyczne zyski....
To co dzieje się we Francji to duża przesada, a raczej wyraz braku wiedzy podstawowej. Z drugiej strony mamy USA, które broni interesów swoich koncernów...
Dobrze, że żyjemy gdzieś po środku.
ElProblemosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ElProblemos2012.05.10, 07:01
SunTzu @ 2012.05.10 04:13  Post: 570418

... Anonimowi kryminaliści to zaraza. Dbają o PR w internecie i tyle. Tak naprawdę wyrządzają ogromne szkody. Zapewne przy okazji wykradli masę poufnych danych itp i będą analizować i sprzedadzą komu trzeba...


Gdyby ktoś zamordował Hitlera albo Stalina to też byś go uznał za zwyrodnialca kryminaliste szkodzącemu społeczeństwu?
Naucz się rozróżniać kto po czyjej stronie stoi bo anonimusy nie atakują zwykłych kowalskich czy firm które po prostu zarabiają nie forsując własnej wizji świata. I tak tymi swoimi atakami za dużo nie osiągają w kwesti 'niszczenia firmy/organizacji', pare dni ich strona będzie nieosiągalna, a firma dalej działa. To ma na celu tylko zwrócenie uwagi i nagłośnienie pewnych spraw o których się głośno nie mówi, a jak się już mówi to tylko gloryfikując ruchy rządu/róznego rodzaju organizacji.
AarghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Aargh2012.05.10, 11:54
-2#17
mlekopan16 @ 2012.05.09 21:46  Post: 570360
szefons @ 2012.05.09 21:28  Post: 570352

A według mnie piractwo to jedyna rzecz , która trzyma jeszcze cenę na ewentualnie akceptowalnym poziomie.


Dokładnie. Już widzę jakby nie było piractwa. Firmy miałby hasło 'Nie chcesz nowej muzyki pewnego wykonawcy za 3 stówy? To wypier@#$. I tak ją kupisz prędzej czy później'. Pewnie podobnie byłoby z grami.

Tak, tak, jasne, jasne. Nie mogli by czegoś takiego przywalić, bo ludzie w pewnym momencie powiedzieliby dość i przestaliby kupować produkty danej firmy. Myślcie.
mkopekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mkopek2012.05.10, 13:10
-2#18
Aargh @ 2012.05.10 11:54  Post: 570473
mlekopan16 @ 2012.05.09 21:46  Post: 570360
(...)


Dokładnie. Już widzę jakby nie było piractwa. Firmy miałby hasło 'Nie chcesz nowej muzyki pewnego wykonawcy za 3 stówy? To wypier@#$. I tak ją kupisz prędzej czy później'. Pewnie podobnie byłoby z grami.

Tak, tak, jasne, jasne. Nie mogli by czegoś takiego przywalić, bo ludzie w pewnym momencie powiedzieliby dość i przestaliby kupować produkty danej firmy. Myślcie.

Dokladnie, plyty winylowej nie dalo sie skopiowac, a byly tansze nic obecne CD. Filmy na kliszach do domowych projektorow byly drozsze, ale duzo drozsza byla produkcja takiej kliszy, a ludzi i tak bylo na to stac.
marti_944Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marti_9442012.05.10, 15:14
Aargh @ 2012.05.10 11:54  Post: 570473
mlekopan16 @ 2012.05.09 21:46  Post: 570360
(...)


Dokładnie. Już widzę jakby nie było piractwa. Firmy miałby hasło 'Nie chcesz nowej muzyki pewnego wykonawcy za 3 stówy? To wypier@#$. I tak ją kupisz prędzej czy później'. Pewnie podobnie byłoby z grami.

Tak, tak, jasne, jasne. Nie mogli by czegoś takiego przywalić, bo ludzie w pewnym momencie powiedzieliby dość i przestaliby kupować produkty danej firmy. Myślcie.


A jak firma ma monopol, to i tak przyjebie wysokie ceny.
Myśl.
mkopekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mkopek2012.05.10, 16:14
marti_944 @ 2012.05.10 15:14  Post: 570518
Aargh @ 2012.05.10 11:54  Post: 570473
(...)

Tak, tak, jasne, jasne. Nie mogli by czegoś takiego przywalić, bo ludzie w pewnym momencie powiedzieliby dość i przestaliby kupować produkty danej firmy. Myślcie.


A jak firma ma monopol, to i tak przyjebie wysokie ceny.
Myśl.

Ale nikt nie ma monopolu na dystrybucje muzyki czy filmow przy dziesjszym poziomie technologicznym. Mozna zostac wydawca muzycznym w 48 godzin, jesli tylko przekonasz jakiegos artyste, ze odpowiednio wypromujesz jego album, aby podpisal z Toba kontrakt. To artysci tworza monopole wydawcow, podpisujac umowy tylko z najwiekszymi i wiwrzac, ze lepiej wypromuja oni ich tworczosc i wiecej na tym zarobia.
Zaloguj się, by móc komentować