naprawde jestem w szoku jak świetnie radzi sobie llano z dirtem 3
i to na wysokich detalach w 1440x900
Druga strona medalu to dobra optymalizacja, której brakuje w wielu nowych produkcjach, jest zbyt kosztowna i większosci nie obchodzi (nie jest priorytetem jak w konsolach)- muli-kup lepszy sprzęt. W dirta 2 bodajze gralem na fhd z amd64 3000+ (po oc) bez problemu
z pierwszą częścią twojej wypowiedzi sie zgodze ale z tym athlonem 3000+ to pojechałeś
Nie trudzą się z optymalizacją? Mi aż ciężko uwierzyć że Rockstar nie wziął ładnej walizeczki od szuj produkujących GPU że walnęli takim czymś na 'zalecanych'
Pewnie gdy komp nie spełni zawyżonych zalecanych pojawi nam się piękna reklama 'Uzbrój się w GTX 690'...
80% graczy nie zmienia ustawie.No Bo i po co ? Obecne gry maja taką grafikę że dodawanie jakiś szczególików do niej, nie ma większego sensu, i tak w ferworze gry nie zwraca się uwagi na szczegóły. Zresztą dowiedziono eksperymaentalnie prowadząc swego czasu odpowiednie badania.
Szczególiki, szmery bajery, maja tylko znaczenie podczas testów, wydajności układów, nigdzie więcej. w normalnym korzystaniu nie ma to wiekszęgo znaczenia, chyba że ktoś zajmuje się obróbką obrazu itp.
Jeśli będzie działać lepiej niż wbudowane w gry to może nawet być ok. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie zawsze te 'optymalizatory' wybierają opcje z dupy.. jakieś low czy medium, kiedy gra spokojnie działa na najwyższych lub minimalnie niższych..
Poza tym w razie braku płynności każdy woli sobie co innego obniżyć w zależności od widzianej różnicy w obrazie.
Ja np nigdy nie schodzę niżej niż natywna dla moniora rozdzielczość, wolę masę innych opcji poobniżać (niższe rozdzielczość wyglądają tragicznie).
naprawde jestem w szoku jak świetnie radzi sobie llano z dirtem 3
i to na wysokich detalach w 1440x900
Druga strona medalu to dobra optymalizacja, której brakuje w wielu nowych produkcjach, jest zbyt kosztowna i większosci nie obchodzi (nie jest priorytetem jak w konsolach)- muli-kup lepszy sprzęt. W dirta 2 bodajze gralem na fhd z amd64 3000+ (po oc) bez problemu
z pierwszą częścią twojej wypowiedzi sie zgodze ale z tym athlonem 3000+ to pojechałeś
Pewnie gdy komp nie spełni zawyżonych zalecanych pojawi nam się piękna reklama 'Uzbrój się w GTX 690'...
Szczególiki, szmery bajery, maja tylko znaczenie podczas testów, wydajności układów, nigdzie więcej. w normalnym korzystaniu nie ma to wiekszęgo znaczenia, chyba że ktoś zajmuje się obróbką obrazu itp.
Szczegóły i szczególiki składają się na obraz.
Poza tym w razie braku płynności każdy woli sobie co innego obniżyć w zależności od widzianej różnicy w obrazie.
Ja np nigdy nie schodzę niżej niż natywna dla moniora rozdzielczość, wolę masę innych opcji poobniżać (niższe rozdzielczość wyglądają tragicznie).
Pierwszy mój strzał i od razu GeFAIL:
http://www.geforce.com/optimize/optimal-ga...60-Ti-OPS/print
Wynika z tego, że im wyższa rozdzielczość, tym lepsze ustawienia trzeba dawać, aby gra była 'playable'