komentarze
Gość niedzielnyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gość niedzielny2012.07.21, 13:48
10#1
Dalej ludzie będą twierdzić, że iPad to drogie urządzenie? Prawda jest taka i ciężko mi się jest z tym pogodzić, ale muszę, że tylko on obecnie na rynku jest sensownym wyborem w tej cenie. Do tego pozbawiony wszystkich wymienionych wad powyżej recenzowanego sprzętu.
czolgista778Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
czolgista7782012.07.21, 13:50
14#2
iPad ma inne wady ale według producenta to są ficzery ;)

3200zł to moim zdaniem gruba przesada za tablet.
vaproxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vaprox2012.07.21, 14:13
Tablety fajne tylko system do d..y
*Konto usunięte*2012.07.21, 14:51
-8#4
30 pln wiecej nie ^^
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2012.07.21, 14:54
Gość niedzielny @ 2012.07.21 13:48  Post: 585859
Dalej ludzie będą twierdzić, że iPad to drogie urządzenie? Prawda jest taka i ciężko mi się jest z tym pogodzić, ale muszę, że tylko on obecnie na rynku jest sensownym wyborem w tej cenie. Do tego pozbawiony wszystkich wymienionych wad powyżej recenzowanego sprzętu.

Dla mnie np. super sprawą jest stacja dokująca do Transformera. GDYBYM kupował tablet, to pewnie Transformer byłby głównym kandydatem. Poza tym - Android ;)
WujekRadaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
WujekRada2012.07.21, 14:56
Aby dostać Dobry tablet trzeba się wykosztowac. Mam wrażenie że im droższy tablet tym brzydszy...
ALTONZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ALTON2012.07.21, 16:53
12#7
Za te pieniądze zawsze i wszędzie lepiej kupić po prostu laptop, który wydajnościowo i użytkowo przegania tablet. Nikt mi nie wmówi, że wygodnie mu trzymać placek w ręce przez 3-4 godziny a laptopa na kolanach nie.
gambitingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gambiting2012.07.21, 17:41
-6#8
ALTON @ 2012.07.21 16:53  Post: 585881
Za te pieniądze zawsze i wszędzie lepiej kupić po prostu laptop, który wydajnościowo i użytkowo przegania tablet. Nikt mi nie wmówi, że wygodnie mu trzymać placek w ręce przez 3-4 godziny a laptopa na kolanach nie.

Tyle tylko,że za 2300zł dostaniesz najbardziej wypasiony tablet, a laptopa ledwie przeciętnego. I ja osobiście nie zgadzam się z tą opinią - tablet jest o wiele lżejszy od przeciętnego laptopa,nie grzeje się,nie hałasuje i pracuje o wiele dłużej. A nie każdy w podróży potrzebuje mieć do dyspozycji wszystkie możliwości laptopa. A co do trzymania placka na kolanach - właśnie po to jest stacja dokująca do transformera......
Gość niedzielny @ 2012.07.21 13:48  Post: 585859
Dalej ludzie będą twierdzić, że iPad to drogie urządzenie? Prawda jest taka i ciężko mi się jest z tym pogodzić, ale muszę, że tylko on obecnie na rynku jest sensownym wyborem w tej cenie. Do tego pozbawiony wszystkich wymienionych wad powyżej recenzowanego sprzętu.

iPad jest świetny,ale niektórzy właśnie chcą mieć stację dokującą i tutaj żadna z nakładek robionych do ipada ma się nijak do docka z transformera. I też niektórym to nie przeszkadza - ale maksymalne 64GB pamięci w iPadzie to dużo,dużo za mało, przy transformerze mam ze sobą w tej chwili 5 kart microSDHC 32GB i to wystarcza, przy iPadzie nie ma żadnych możliwości rozszerzenia pamięci.
maxijazzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maxijazz2012.07.21, 18:19
-2#9
Czas skonczyc z mitem, ze iPad sluzy tylko do konsumpcji.
Uwierze wam jak przekonacie tworce muzyki do Mass Effect 3, ze jest inaczej:
http://www.theverge.com/2012/7/13/3117498/...ciyan-ipad-apps
VymmiataczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vymmiatacz2012.07.21, 18:31
Tak patrzę na te ceny... i dopiero teraz sobie uświadomiłem, jakimi pariasami jesteśmy w Europie :/
Slash0rZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Slash0r2012.07.21, 19:23
iPada nie kupiłbym również ze względu na polityke patentową Apple. Tutaj nie chodzi tylko o markę, chodzi o jej postępowanie, które jest nie fair wobec konkurencji. Jobs powiedział że zniszczy Androida i Apple realizuje jego politykę. I niech mi nikt nie mówi, że iPad nie ma wad. Jest CO NAJWYŻEJ dość dobrze dopracowany. Problemy z kompatybilnością testowanych tabletów to tylko i wyłącznie wynik faktu, iż Android nie jest obecny w takiej rozdziałce na wielu urządzeniach. Naprawienie problemów jest tylko kwestią czasu. Na iPada też nie od razu wszystko było dostępne...
STARTX_PLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
STARTX_PL2012.07.21, 22:24
Tyle tylko,że za 2300zł dostaniesz najbardziej wypasiony tablet, a laptopa ledwie przeciętnego.


I5 jest bardzo przeciętne...

tablet ... nie grzeje się


Taaaa, jak nie masz tableta to możesz podejść do jakiegoś elektromarketu albo do salonu orange gdzie jest na wystawie ipad i sprawdzić jak się nie grzeje i nie hałasuje...

A nie każdy w podróży potrzebuje mieć do dyspozycji wszystkie możliwości laptopa.


Wliczając w to kompatybilność android - windows to mamy wszystkie możliwości.


A co do trzymania placka na kolanach - właśnie po to jest stacja dokująca do transformera...


Wliczając w to cenę stacji dokującej mamy laptopa o kiepskich parametrach lub i7 od asusa.
gambitingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gambiting2012.07.21, 22:52
-4#13
STARTX_PL @ 2012.07.21 22:24  Post: 585950

I5 jest bardzo przeciętne...

Może być nawet i7,zobacz do czego jest wsadzone za 2300zł. Z trudem kupisz najniższy model Della Vostro i to będzie najlepszy sprzęt za te pieniądze.


Taaaa, jak nie masz tableta to możesz podejść do jakiegoś elektromarketu albo do salonu orange gdzie jest na wystawie ipad i sprawdzić jak się nie grzeje i nie hałasuje...

Mam w obecnej chwili......7 tabletów(iPada, 2x iPada2, Transfomera, Transformera Prime, Playbooka, Galaxy Taba) i żaden z nich się nie grzeje ani nie hałasuje. Tak, Nowy iPad się grzeje niemiłosiernie - ale właśnie dlatego go nie kupiłem.



Wliczając w to kompatybilność android - windows to mamy wszystkie możliwości.

Nie rozumiem tego zdania.

Wliczając w to cenę stacji dokującej mamy laptopa o kiepskich parametrach lub i7 od asusa.

Tego też nie rozumiem. Za 2000 tysiące można kupić iPada albo Transformera już ze stacją dokującą, ale na pewno nie można kupić laptopa który wytrzyma 8-9 godzin na baterii. Z racji tego co robię, sprzętu mam sporo różnego i widzę zastosowania zarówno dla laptopów jak i dla tabletów, mówienie,że po co komu tablet,jak można kupić laptopa,jest po prostu niepoważne ;-)
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002012.07.22, 03:07
oglądanie filmów fullhd - fajnie ale mogliście zrobić test wgrywania takiego filmu do pamięci albo na kartę - nie zdajecie sobie sprawy ale to pewnie z 15 minut jak nie lepiej...bosko

a coś poza benchmarkami?jakieś specjalne wykorzystanie czy coś?czy dalej tylko zabawka?

ładna zabawka?

bo fakt wyglądają świetnie szczególnie asus który kasę chce też ostra za to


maxijazz nie męcz się chłopie - zajaranym dzieciom nie przetłumaczysz

na androida nie ma nic i nikt nie jest w stanie nawet pokazać czegoś co sie nadaje do kreatywnej pracy - NIKT

za to minusy polecą
za duzo czasu straciłem na androida by wierzyć że z tego badziewia coś będzie - niestety popularnośc poszła tylko w parze ze spamem malware i dziadostwem a nie rozwojem oprogramowania

co jak co ale n ipada jest tylko softu że sam jestem w szoku - softu do czegoś się nadającego a nie smieci zapchanych reklamami


gambiting ten laptop wydajnością zamiecie wszystkie tablety...nie ma tylko ekranu dotykowego za to mozliwości przeolbrzymie

piszesz o pamięci - super tylko powiedz mi jakim trzeba być łosiem by latać z 5 kartami 32GB?
pewnie jeszcze masz najtańsze(bo sa drogie) więc tragicznie wolne - wgrasz film 8GB?pewnie z pół godziny ci zajmuje?BOSKO - po prostu BOSKO
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002012.07.22, 03:13
-1#15
Telvas @ 2012.07.21 14:54  Post: 585867
Gość niedzielny @ 2012.07.21 13:48  Post: 585859
Dalej ludzie będą twierdzić, że iPad to drogie urządzenie? Prawda jest taka i ciężko mi się jest z tym pogodzić, ale muszę, że tylko on obecnie na rynku jest sensownym wyborem w tej cenie. Do tego pozbawiony wszystkich wymienionych wad powyżej recenzowanego sprzętu.

Dla mnie np. super sprawą jest stacja dokująca do Transformera. GDYBYM kupował tablet, to pewnie Transformer byłby głównym kandydatem. Poza tym - Android ;)



telvas android i co z tego?wymień jakies plusy zalety wykorzystanie w biznesie czy cos?

że net poprzegladasz?że film obejrzysz?że posłuchasz muzyki na słuchawkach(bo z głośnika to jak z telefonu)
że maila odbierzesz?a może że gg odpalisz?

no wymień coś więcej bo normalnie cholera mnie bierze jak czytam debilizmy że android i jest super - miałem ten syf DWA LATA!!!!! przez dwa lata nie działo się nic i nie powstało nic co by pokazało że ten system prócz prostej zabawki jest czymś więcej
NIC

150 różnch poziomić 30 kalkulatorów kilkanaście głupawych gierek za to tysiące tapet z gołymi dupami

wszyscy moi znajomi którzy kupili tablety i telefony z androidem psioczą..teblety walają sie po domach bo i tak więcej czasu siedzą przed kompem..czasem w podróż zabiora czasem przed snem odpala neta
a tak to kompletnie bezuzyteczne urzadzenia

mam nadzieję że win8 to zmieni ale na pewno nie android
JAAXZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JAAX2012.07.22, 08:56
-1#16
Wszyscy w końcu próbują przegonić iPada, tylko zapomnieli po co? Wkładają co się tylko da w te tablety, efekty widać, do tego cena, bleeh. Nigdy to się nie przyjmie u nas. A ja mam iPada1 od początku, obserwuje rynek i zostaje dalej z nim.
*Konto usunięte*2012.07.22, 09:33
Chciałem pochwalić art. Naprawdę świetnie zrobiony test ekranów LCD. Praktycznie jest wszystko. Jedyne czego można chcieć to porównanie ekranu z nowego ipad-a. Powinna wyjść wam ciekawostka....

Liczę, że w telefonach też będziecie mieli taką procedurę testową.

Takie rodzynki to miód na moje oczy. Teraz trzeba się skupić na testach baterii. Bo troszku nie uwzględniacie wszystkich aspektów, zarówno w telefonach jak i tabletach.
*Konto usunięte*2012.07.22, 09:38


gambiting @ 2012.07.21 17:41  Post: 585887
ALTON @ 2012.07.21 16:53  Post: 585881
Za te pieniądze zawsze i wszędzie lepiej kupić po prostu laptop, który wydajnościowo i użytkowo przegania tablet. Nikt mi nie wmówi, że wygodnie mu trzymać placek w ręce przez 3-4 godziny a laptopa na kolanach nie.

Tyle tylko,że za 2300zł dostaniesz najbardziej wypasiony tablet, a laptopa ledwie przeciętnego. I ja osobiście nie zgadzam się z tą opinią - tablet jest o wiele lżejszy od przeciętnego laptopa,nie grzeje się,nie hałasuje i pracuje o wiele dłużej. A nie każdy w podróży potrzebuje mieć do dyspozycji wszystkie możliwości laptopa. A co do trzymania placka na kolanach - właśnie po to jest stacja dokująca do transformera......
Gość niedzielny @ 2012.07.21 13:48  Post: 585859
Dalej ludzie będą twierdzić, że iPad to drogie urządzenie? Prawda jest taka i ciężko mi się jest z tym pogodzić, ale muszę, że tylko on obecnie na rynku jest sensownym wyborem w tej cenie. Do tego pozbawiony wszystkich wymienionych wad powyżej recenzowanego sprzętu.

iPad jest świetny,ale niektórzy właśnie chcą mieć stację dokującą i tutaj żadna z nakładek robionych do ipada ma się nijak do docka z transformera. I też niektórym to nie przeszkadza - ale maksymalne 64GB pamięci w iPadzie to dużo,dużo za mało, przy transformerze mam ze sobą w tej chwili 5 kart microSDHC 32GB i to wystarcza, przy iPadzie nie ma żadnych możliwości rozszerzenia pamięci.

wg. Apple jest możliwość rozszerzenia przez chmurę...
... jednak najbardziej irytująca nie jest pojemność. Tylko to, że oryginalne urządzenie nie działa jak PenDrive. Musisz komuś na kompa zainstalować iTunes by coś gdzieś zgrać. Mało tego nie można na iPad-a przesłać XYZ filmu, XYZ pliku...

Tylko nie wiem czy na Appstore nie ma aplikacji rozwiązujące ten problem (JB istanieje wiem, ale nie jest to takie proste jak kupisz iPad-a w XYZ czasie i masz np. soft, który uniemożliwia JB i nigdy nie będzie się dało zrobić JB).
ZIB2000 @ 2012.07.22 03:13  Post: 585985
Telvas @ 2012.07.21 14:54  Post: 585867
(...)

Dla mnie np. super sprawą jest stacja dokująca do Transformera. GDYBYM kupował tablet, to pewnie Transformer byłby głównym kandydatem. Poza tym - Android ;)



telvas android i co z tego?wymień jakies plusy zalety wykorzystanie w biznesie czy cos?

że net poprzegladasz?że film obejrzysz?że posłuchasz muzyki na słuchawkach(bo z głośnika to jak z telefonu)
że maila odbierzesz?a może że gg odpalisz?

no wymień coś więcej bo normalnie cholera mnie bierze jak czytam debilizmy że android i jest super - miałem ten syf DWA LATA!!!!! przez dwa lata nie działo się nic i nie powstało nic co by pokazało że ten system prócz prostej zabawki jest czymś więcej
NIC

150 różnch poziomić 30 kalkulatorów kilkanaście głupawych gierek za to tysiące tapet z gołymi dupami

wszyscy moi znajomi którzy kupili tablety i telefony z androidem psioczą..teblety walają sie po domach bo i tak więcej czasu siedzą przed kompem..czasem w podróż zabiora czasem przed snem odpala neta
a tak to kompletnie bezuzyteczne urzadzenia

mam nadzieję że win8 to zmieni ale na pewno nie android

np. to, że przez bluetooth-a możesz przesłać każdemu typowemu urządzeniu dowolny plik,
iOS to tylko do iOS... samo to wyklucza już zadania biznesowe przynajmniej dla mnie.

DOCS od google i inne pakiety biurowe świetnie działa tutaj. Zrezygnowałem z laptopa i wszystko piszę na telefonie (przez klawiaturę bluetooth). Lepsze są zdaję się na AppStore.

System rozpoznawania mowy lepszy na Androidzie.

'a tak to kompletnie bezużyteczne urządzenia'
i nagle magiczny znaczek jabłka sprawia, że tablet staje się niezwykle przydatnym urządzeniem, niezbędnym towarzyszem życia. PLZ... skąd ja to znam. Tak aplikacje na Androidzie jeszcze nie dogoniły tych z iOS. Sam Android jest lepszy, daje więcej możliwości, jest też tańszy. Ale nie jest tak, że nie ma Aplikacji, nie można XYZ rzeczy zrobić....
... Android ma też swoje plusy, ale wszyscy o nich zapominają, bo nie ma jabłka.
gambitingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gambiting2012.07.22, 10:51
ZIB2000 @ 2012.07.22 03:07  Post: 585984

gambiting ten laptop wydajnością zamiecie wszystkie tablety...nie ma tylko ekranu dotykowego za to mozliwości przeolbrzymie

piszesz o pamięci - super tylko powiedz mi jakim trzeba być łosiem by latać z 5 kartami 32GB?
pewnie jeszcze masz najtańsze(bo sa drogie) więc tragicznie wolne - wgrasz film 8GB?pewnie z pół godziny ci zajmuje?BOSKO - po prostu BOSKO
Nie dociera wam to do mózgów,że nie każdy potrzebuje 'wydajności która zamiecie wszystkie tablety'? Mam laptopa z Core i7+8GB ramu+2 dyski w raidzie, oraz tablety,które pracują wielokrotnie dłużej od tego laptopa. Dla jednego i drugiego mam zastosowania. Potrafię rozróżnić,kiedy potrzebna mi jest moc laptopa pobierającego 150W,a kiedy wystarczy mi tablet pracujący 10 godzin na baterii. To też nie dociera do mózgu?

A co do kart pamięci - nie zapominasz się trochę z językiem? Mam zgrane wszystkie filmy z płyt DVD jakie znalazłem w domu,jest tego prawie 140GB. Zgrałem sobie na karty MicroSDHC i mam - a że się zgrywały parę godzin,to co z tego??? Nigdy nie zamierzam ich usuwać,a odczyt 10MB/s w zupełności wystarczy do ich oglądania. Masz z tym jakiś problem?


@SunTzu - chmura jest spoko,jak masz wifi albo 3G. Do oglądania filmów nie bardzo.
*Konto usunięte*2012.07.22, 11:33
@up
Pisałem wg. Apple. Wg. mnie do kitu. Ja mam fobie na punkcie baterii, wszystko co rżnie niepotrzebnie energię wywalam, a po co mam mieć coś w chmurze jak mogę mieć lokalnie.... Sam sobie kupuję do SGS-a pamięć 32GB.

Tylko jak pisałem... nawet gdyby Apple wpakowało tam 64GB to po chu mi coś takiego, jeżeli muszę mieć to ustrojstwo jak iTunes, muszę korzystać tylko z tych formatów jakie mi pozwala Apple.
Zaloguj się, by móc komentować