Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
piotrGTX (2012.03.15, 17:45)
Ocena: 17
#1

0%
W powiększeniu różnica jest na prawdę widoczna.
Jeszce jak by nie obciążała mocno GPU to Nvidia ma niezły atut aby ją kupić (:
Stanley (2012.03.15, 17:46)
Ocena: 8
#2

0%
Efekt widocznie lepszy, nie mam nic przeciwko :)
Igoruss (2012.03.15, 17:49)
Ocena: 38
#3

0%
To już porzucili SRAA ? taka fajna nazwa była :E
loltoffik (2012.03.15, 17:55)
Ocena: 14
#4

0%
żeby w praktyce nie dawało to efektu blura na całym wyświetlanym obrazie, jak kilka innych 'genialnych' rozwiązań ;)
Promilus1984 (2012.03.15, 18:11)
Ocena: 5
#6

0%
@tomaster - dlatego to parę figur geometrycznych, a nie oteksturowana scena. Tam by blura od miejsca było widać i podniety zaraz by ucichły.
tomaster (2012.03.15, 18:15)
Ocena: 3
#7

0%
Promilus1984 @ 2012.03.15 18:11  Post: 554476
@tomaster - dlatego to parę figur geometrycznych, a nie oteksturowana scena. Tam by blura od miejsca było widać i podniety zaraz by ucichły.


Czyli te wszystkie nowe metody wygładzania będą już tak rozmywać obraz?
Raphael1 (2012.03.15, 18:32)
Ocena: -3
#8

0%
AMD i nVidia co jakiś czas wypuszczają autorskie algorytmy AA, nie znam się na tym zbyt dobrze ale to jednak trudna sztuka bo w praktyce zazwyczaj więcej z nimi kłopotów niż funkcjonalności. Ale dobrze, niech 'majstrują' dalej ;)
Grave (2012.03.15, 18:41)
Ocena: 10
#9

0%
Raphael1 @ 2012.03.15 18:32  Post: 554478
AMD i nVidia co jakiś czas wypuszczają autorskie algorytmy AA, nie znam się na tym zbyt dobrze ale to jednak trudna sztuka bo w praktyce zazwyczaj więcej z nimi kłopotów niż funkcjonalności. Ale dobrze, niech 'majstrują' dalej ;)


Anti Aliasing zawsze wprowadzał, wprowadza i wprowadzać będzie pewną degradację ostrości obrazu, tym mniejszą im lepszy algorytm wygładzania, stosowany tylko do tych fragmentów obrazu gdzie jest konieczny.

Więc 'blur' tak jak jest u Nvidii tak jest i w kartach AMD, bo zawsze pewne rozmazanie detali było z AA powiązane.

Jedynym w 100% skutecznym i bezkompromisowym sposobem na pozbycie się aliasingu są ekrany o bardzo wysokiej rozdzielczości takie jak 'retina' Apple, gdzie po prostu aliasing nie występuje i nie ma potrzeby jego likwidacji.

Ale gdyby na 15 czy 17' ekran wpakować piksele tak gęsto upakowane jak w I-phonie 4 to karty graficzne mogłyby się ciąć nawet na pulpicie :P
sideband (2012.03.15, 18:44)
Ocena: 1
#10

0%
Dobra ściema nie jest zła , fxaa jest zaszyte od dawna w sterach. Ale zapewne oficjalnie pojawi się w sterach 3xx.xx przy premierze keplera , w trakcie premiery keplera muszą się pochwalić jakimiś nowinkamii hha. Fotka jest odpowiednia do pokazania przewagi fxaa nad msaa , czyli mowa o wygładzaniu długich krawędzi.
iwanme (2012.03.15, 18:45)
Ocena: -1
#11

0%
Trochę naciągane te zdjęcia. MSAA wygląda jakby go prawie w ogóle nie było, albo na poziomie klasycznego AAx4, a to nowe XXAA jakoś porozmywane... :/

Może jestem dziwny, ale jakoś moim zdaniem w dobie grania w FHD i z dobrymi teksturami AA już nie jest tak potrzebne jak kiedyś.


kadajo (2012.03.15, 18:53)
Ocena: 3
#12

0%
Zależy na jakim dużym ekranie grasz. 1920x1080 przy 50' AA już się przydaje.

Keplery coraz ciekawsze z newsa na news. Nvidia zapewne znowu wróci na tron.
Płotek (2012.03.15, 18:54)
Ocena: 0
#13

0%
W powiększeniu widać, że ktoś tego screenshota robił pod lupą w paincie, na mniej więcej 300% zoomie.
skoti48 (2012.03.15, 18:54)
Ocena: 0
#14

0%
Raphael1 @ 2012.03.15 18:32  Post: 554478
AMD i nVidia co jakiś czas wypuszczają autorskie algorytmy AA, nie znam się na tym zbyt dobrze ale to jednak trudna sztuka bo w praktyce zazwyczaj więcej z nimi kłopotów niż funkcjonalności. Ale dobrze, niech 'majstrują' dalej ;)

Chciałeś powiedzieć Intel i Nvidia? Nie pamiętam jakoś autorskiego rozwiązania AMD (uprzedzam odpowiedź MLAA to autorski algorytm Intela (jak i kilka innych AA), a AMD tylko go u siebie w sterownikach zaimplementowała).
szefons (2012.03.15, 19:18)
Ocena: 7
#15

0%
@Grave
Aliasing zawsze występuje, ale przy dużej rozdzielczości oko go nie widzi, bo 'schodki' są zbyt małe.
cyrix133 (2012.03.15, 19:31)
Ocena: -3
#16

0%
idealnie wygładza ten kepler:] ...bardzo zaawansowana technologa....ja już mam kasę na keplera bo to hit na długie lata
agentixkocham (2012.03.15, 21:19)
Ocena: -2
#17

0%
Sorry ale wg mnie to fake. Ten obrazek po lewej wgl nie ma wygładzania krawędzi,a ten po prawej ma 8. Poza tym co to za foto. co to ma niby przedstawiać? jakieś kreseczki? ja chcę prawdziwych tekstur
Arlic (2012.03.16, 00:40)
Ocena: -1
#19

0%
cyrix133 @ 2012.03.15 19:31  Post: 554518
idealnie wygładza ten kepler:] ...bardzo zaawansowana technologa....ja już mam kasę na keplera bo to hit na długie lata

Że by te lata nie były za długie, bo się nam zasmażysz :E
Hashi (2012.03.16, 08:51)
Ocena: 1
#20

0%
iwanme @ 2012.03.15 18:45  Post: 554484
Trochę naciągane te zdjęcia. MSAA wygląda jakby go prawie w ogóle nie było, albo na poziomie klasycznego AAx4, a to nowe XXAA jakoś porozmywane... :/

Może jestem dziwny, ale jakoś moim zdaniem w dobie grania w FHD i z dobrymi teksturami AA już nie jest tak potrzebne jak kiedyś.



Przy 4K AA byłby reliktem przeszłości.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane