Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Dominiko_ (2012.03.09, 19:21)
Ocena: 54
#1

0%
Dobrze, że schowali w filmiku interfejs VLC playera, w przeciwieństwie do ziomków z Intela i ich 'DX11 gejms' :D
Galvatron (2012.03.09, 19:42)
Ocena: 11
#4

0%
Filmik jest stary - od około roku używam go jako stałego testu wydajności Ubuntu. Nawet jeśli to jakaś nowsza wersja, to przez nagrywanie kalkulatorem i kompresję młotkiem i tak niczego nie widać.
Zedmen (2012.03.09, 19:46)
Ocena: 11
#5

0%
Właśnie była audycja w radio i pan z CHIP'a wypowiadał się, że dostali do testów kartę graficzną na którą wielu czeka, ale nie może na razie nic więcej powiedzieć, aż do oficjalnej premiery.
Czyżby Kepler był tuż tuż?
Assassin (2012.03.09, 19:59)
Ocena: 2
#6

0%
Szczerze to te techniki antyaliasingu przez postproces są dla mnie nic nie warte. Słabo sprawdzają się w przypadku scen dynamicznych, dodają paskudnego blura i psują dwuwymiarowe elementy interfejsu. Może tym razem Nvidii udało się osiągnąć akceptowalny efekt, ale po filmie z YT nie da się tego ocenić.
Xava2011 (2012.03.09, 20:07)
Ocena: 1
#7

0%
Zedmen @ 2012.03.09 19:46  Post: 552983
Właśnie była audycja w radio i pan z CHIP'a wypowiadał się, że dostali do testów kartę graficzną na którą wielu czeka, ale nie może na razie nic więcej powiedzieć, aż do oficjalnej premiery.
Czyżby Kepler był tuż tuż?

Pewnie troll i liczy na odwiedziny strony.
Promilus1984 (2012.03.09, 20:14)
Ocena: 3
#8

0%
@Assassin - czemu? SMAA jest całkiem przyjemne, a GBAA jeszcze bardziej.
Assassin (2012.03.09, 20:21)
Ocena: 4
#9

0%
Nie znam :P Ale FXAA w World od Tanks czy postprocess AA w BF3 dają wg mnie paskudne efekty (więcej rozmywają niż wygładzają). Jak dla mnie nic na razie nie jest w stanie zastąpić MSAA, a jeszcze lepiej - SSAA.
Sasilton (2012.03.09, 21:24)
Ocena: 15
#10

0%
joszimitsu1990 @ 2012.03.09 19:40  Post: 552981
po co go minusujecie? olejcie łosia to przestanie pisać. ani to śmieszne ani mądre

nie przestanie pisać bo to gość z redakcji
chodzi o to by było jak najwięcej kliknięć
na twojepc jest to samo
szefons (2012.03.09, 22:05)
Ocena: 2
#11

0%
To może niech dadzą tego samarytanina do odpalenia, a nie prezentują to, ale nic z tego nie wynika.
kenah (2012.03.09, 22:17)
Ocena: 2
#12

0%
'Bez wykorzystania techniki wygładzania krawędzi demo 'Samaritan', według Ignacio Llamasa z firmy Nvidia, wymaga 120 MB pamięci graficznej. Po włączeniu trybu MSAA 4x, to samo zajmuje niemal 500 MB graficznej pamięci RAM...'


W tłumaczeniu ktoś 'zgubił' że to 'lighting pass' wymaga te 120 czy 500MB RAM a nie całe demo... to dopiero była by optymalizacja ;-p
Jak to przetłumaczyć? Ja bym proponował 'obliczenie cieniowania'.
skoti48 (2012.03.09, 23:26)
Ocena: 8
#13

0%
Assassin @ 2012.03.09 19:59  Post: 552988
Szczerze to te techniki antyaliasingu przez postproces są dla mnie nic nie warte. Słabo sprawdzają się w przypadku scen dynamicznych, dodają paskudnego blura i psują dwuwymiarowe elementy interfejsu. Może tym razem Nvidii udało się osiągnąć akceptowalny efekt, ale po filmie z YT nie da się tego ocenić.

Po filmie YT nie da się ocenić, ale po porównaniu takim jak tu już można http://international.download.nvidia.com/g...mparison-1.html
Lepsze są AA postprocess niż brak zupełnie brak AA - prawda jest taka, że efekty uzyskiwane przez FXAA Nvidii czy SMAA Intela to jakość/czas jak i jakość/zasoby sprzętowe rządzi. Takie shadery są bardzo przydatne przykładowo w mobilnych platformach jak tablet/telefon i podłączeniu do TV przez HDMI - sprzęt nie ma mocy, aby robić MSAA czy SSAA ani wystarczających zasobów pamięci. OFC jeśli wolisz jakość ponad wszystko to jest przykładowo SRAA od Nvidii, który wymaga więcej danych niż FXAA czy SMAA (te opierają się na ostatecznym obrazie kolorowym, SRAA wymaga dodatkowo normalnych czy głębokości tego efektu, żeby rozmywać tylko to co trzeba) ale dostajesz w zamian jakość AA porównywalną z MSAAx16 (przy 4x mniejszym zapotrzebowaniu na pamięć) w 16x krótszym czasie.
skoti48 (2012.03.10, 07:44)
Ocena: 2
#15

0%
Shade @ 2012.03.10 07:27  Post: 553026
Kolesie z Nvidia maja łeb na karku nie ma co. Regularnie co 2-3 dni podrzucaja jakiegos newsa odnosnie Keplera jaki to on nie bedzie zaj***** . Robia wszystko zeby ludzie nie kupili juz dostępnego radka 79xx tylko poczekali na ich nowe karty :)

Od kilku dni (5-9 marca) trwała coroczna konferencja Game Developers Conference i to nie Nvidia pokazywała, a Epic (tylko, że na Keplerze), a to, że informacje na temat wychodzącej karty go gier pojawiały się o na corocznej konferencji na temat tworzenia gier to nic zaskakującego i nie mieszaj tu radeonów do tych prezentacji dla twórców gier.
SuLac0 (2012.03.10, 13:12)
Ocena: 2
#16

0%
Assassin @ 2012.03.09 20:21  Post: 552994
Nie znam :P Ale FXAA w World od Tanks czy postprocess AA w BF3 dają wg mnie paskudne efekty (więcej rozmywają niż wygładzają). Jak dla mnie nic na razie nie jest w stanie zastąpić MSAA, a jeszcze lepiej - SSAA.

oj to chyba nie widziales MLAA :D FXAA przy tym to 'brzytwa' . co do SSAA, imho efekt podobny jakosciowo, jak nie gorszy co w przypadku FXAA. nie wspomne o jego 'koszcie'. na moje wszystkie 'stare' metody AA odejda jako relikt przeszlosci, bo raz, ze i tak nie wszdzie chca dzialac, to i efekt nie zawsze jest taki jaki sie oczekuje. post AA to przyszlosc, jak nie terazniejszosc. oczywiscie mowa tylko i wylacznie o grach
Assassin (2012.03.10, 14:06)
Ocena: 3
#17

0%
Pewnie tak, to jest obecna tendencja, ale o ile widzę sens w promowaniu postprocessu w przypadku konsol i urządzeń mobilnych (bo lepszy rydz niż nic, a o ostrości tekstur w przypadku tych urządzeń nawet bez AA można pomarzyć), to w przypadku pecetów jest to po prostu poświęcenie jakości na rzecz wydajności, nie zawsze konieczne.

Co do SSAA to fakt, rozmywa, ale za to jakie efekty daje? Zwłaszcza w przypadku scen dynamicznych, bo w przypadku obrazu statycznego to nawet MLAA daje radę. SSAA 4x na Voodoo 5 lepiej wspominam od AA 16x na kartach Nvidii czy ATI/AMD (choć może to wynikać głownie z upływu czasu - kiedyś grafika generowana przez V1 zachwycała) ;)
HDR'o (2012.03.10, 15:49)
Ocena: 0
#18

0%
Dajcie ktoś linka do testu w czasie rzeczywistym
Płotek (2012.03.10, 17:40)
Ocena: -1
#19

0%
SuLac0 @ 2012.03.10 13:12  Post: 553052

oj to chyba nie widziales MLAA :D FXAA przy tym to 'brzytwa' . co do SSAA, imho efekt podobny jakosciowo, jak nie gorszy co w przypadku FXAA. nie wspomne o jego 'koszcie'. na moje wszystkie 'stare' metody AA odejda jako relikt przeszlosci, bo raz, ze i tak nie wszdzie chca dzialac, to i efekt nie zawsze jest taki jaki sie oczekuje. post AA to przyszlosc, jak nie terazniejszosc. oczywiscie mowa tylko i wylacznie o grach

A jak się ma do tego Nvidia SRAA? :D
http://pclab.pl/news44690.html
gregory003 (2012.03.10, 17:59)
Ocena: -2
#20

0%
szefons @ 2012.03.09 22:05  Post: 553008
To może niech dadzą tego samarytanina do odpalenia, a nie prezentują to, ale nic z tego nie wynika.

A masz Keplera ze wsparciem nowego FXAA żeby samodzielnie sprawdzić co z tego wynika? No to po co ci to demo?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  133
Dwie gry w dwóch sklepach. 6
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 56
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Facebook
Ostatnio komentowane