komentarze
bic44Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bic442012.02.04, 15:55
Dodanie VCE to plus, ciekawe czy dorówna/przebije intelowskie rozwiązanie.
Master HuskyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Master Husky2012.02.04, 15:55
13#2
Świetny art, tego potrzebowałem.
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2012.02.04, 16:11
-8#3
Pogubiłem się w tych tych wszystkich nazwach i naklejkach. U intela są konkretne nazwy procesorów, nie ma ciągłego bredzenia o nazwach kodowych. A tutaj nazwa kodowa serii, nazwa kodowa nowej mikroarchitektury, nazwa kodowa procesora, rdzenia graficznego... czy ich pogięło do reszty?
AnannkeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Anannke2012.02.04, 16:20
Zaraz zaraz czyli FM1 ma byś w końcu kompatybilne z FM2? Czemu się tym łajzy nie chwalą?
SkrillexZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skrillex2012.02.04, 16:40
Narobiliscie mi ochoty tym artykułem na kupno hiperlekkiegifajnegobooka :E
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bart Tut2012.02.04, 16:47
Wymyślanie nazw to AMD ma dobrze opanowane.
tomasterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomaster2012.02.04, 16:48
No ja też mam na takiego 'hiperlekkichifajnychbook' ochotę :D
KunnorinnoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kunnorinno2012.02.04, 16:51
Czyli który jest najwydajniejszy bo się pogubiłem o_O
ZimnyJanekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZimnyJanek2012.02.04, 17:12
18#9
HΛЯPΛGŌN @ 2012.02.04 16:11  Post: 542411
U intela są konkretne nazwy procesorów,

To się uśmiałem. :)
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.02.04, 17:15
-28#10
Czyli w skrócie. Grafika nie będzie szybsza niż była, rdzenie procesora mogą być wolniejsze, migracja z płytą FM1 wątpliwa. To niezbyt zachęcające perspektywy, i bardziej tłuczenie kotleta niż rewolucja
dracoxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dracox2012.02.04, 17:34
Gacor @ 2012.02.04 17:15  Post: 542436
Czyli w skrócie. Grafika nie będzie szybsza niż była, rdzenie procesora mogą być wolniejsze, migracja z płytą FM1 wątpliwa. To niezbyt zachęcające perspektywy, i bardziej tłuczenie kotleta niż rewolucja


jak nie bedzie? po stronie gpu 6 zamiast 5 SIMD, i 96 (vliw4)zamiast 80(vliw5) procesorów strumieniowych , czyli o 25% wiecej. do tego takty 700mhz zamiast 600 mhz czyli kolejne ~ 15% wiecej... ciezko wiec zeby nowe gpu bylo slabsze...

po stronie procesora? zobaczymy, ale watpie aby bylo wolniej.
miki_w1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
miki_w12012.02.04, 17:40
-2#12
Ciekawe jak wygląda sytuacja na polu mobilnych APU. Nie wiecie, czy tej układ graficzny London znajdzie się również w mobilnych prockach z serii Trinity?
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.02.04, 17:53
-8#13
dracox @ 2012.02.04 17:34  Post: 542440
Gacor @ 2012.02.04 17:15  Post: 542436
Czyli w skrócie. Grafika nie będzie szybsza niż była, rdzenie procesora mogą być wolniejsze, migracja z płytą FM1 wątpliwa. To niezbyt zachęcające perspektywy, i bardziej tłuczenie kotleta niż rewolucja


jak nie bedzie? po stronie gpu 6 zamiast 5 SIMD, i 96 (vliw4)zamiast 80(vliw5) procesorów strumieniowych , czyli o 25% wiecej. do tego takty 700mhz zamiast 600 mhz czyli kolejne ~ 15% wiecej... ciezko wiec zeby nowe gpu bylo slabsze...

po stronie procesora? zobaczymy, ale watpie aby bylo wolniej.


Dobrze, źle się wyraziłem. Nie będzie wiele szybsza. Będzie podobna relacja procentowa jak HD5870 - HD6970. Czyli jednak tylko powolna ewolucja
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2012.02.04, 17:57
-5#14
dracox @ 2012.02.04 17:34  Post: 542440
Gacor @ 2012.02.04 17:15  Post: 542436
Czyli w skrócie. Grafika nie będzie szybsza niż była, rdzenie procesora mogą być wolniejsze, migracja z płytą FM1 wątpliwa. To niezbyt zachęcające perspektywy, i bardziej tłuczenie kotleta niż rewolucja


jak nie bedzie? po stronie gpu 6 zamiast 5 SIMD, i 96 (vliw4)zamiast 80(vliw5) procesorów strumieniowych , czyli o 25% wiecej. do tego takty 700mhz zamiast 600 mhz czyli kolejne ~ 15% wiecej... ciezko wiec zeby nowe gpu bylo slabsze...

po stronie procesora? zobaczymy, ale watpie aby bylo wolniej.

W praktyce masz rację... W teorii jednak jak liczenie bitcointów tak fajnie być nie musi :P
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.02.04, 18:18
SunTzu @ 2012.02.04 17:57  Post: 542447
dracox @ 2012.02.04 17:34  Post: 542440
(...)


jak nie bedzie? po stronie gpu 6 zamiast 5 SIMD, i 96 (vliw4)zamiast 80(vliw5) procesorów strumieniowych , czyli o 25% wiecej. do tego takty 700mhz zamiast 600 mhz czyli kolejne ~ 15% wiecej... ciezko wiec zeby nowe gpu bylo slabsze...

po stronie procesora? zobaczymy, ale watpie aby bylo wolniej.

W praktyce masz rację... W teorii jednak jak liczenie bitcointów tak fajnie być nie musi :P


Do tego celu służą potwory z dwoma GPU, a nie takie procesory z uzyskiem na poziomie 0,15 BTC/24h
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2012.02.04, 18:45
@up
Wiem, dlatego jestem sceptykiem GCN w tego typu konstrukcjach:). W teorii MHz/MHz to GPU może być wolniejsze, w praktyce będzie dużo szybsze :)
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2012.02.04, 19:47
-5#17
Żeby jeszcze ktoś chciał zrobić porządnego laptopa z Trinity 17W to może w końcu byłby jakiś realny wybór Intel vs AMD w mobile.

Żeby to nie był laptop robiony przez cięcie kosztów gdzie się tylko da, żeby jego atutem nie była niska cena, ale wysoka jakość, porządne wykonanie, nowoczesny design etc

Bo na razie to wygląda to tak: pokazowy ultra thin AMD:



i dla porównania ultrabook:



Niby i to cienkie i to cienkie, ale to drugie designersko lepsze



rcichoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rcicho2012.02.04, 19:57
Bardzo ciekawy artykul. Jak do tej pory to mowilo sie o braku kompatybilnosci dla podstawek FM1 i FM2 aleznajac AMD to by bylo bardzo dziwne tworzyc podstawke (FM1) tylko na niecaly rok.
karlito123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
karlito1232012.02.04, 21:18
-13#19
My desktopowcy? Wypraszam sobie. Teraz desktopy to nieporozumienie, chyba że ma się kilka komputerów. Bez notebooka to jak bez ręki i nie oszukujmy się że ta wydajność ponad to co mają notebooki ma zastosowanie do czegoś więcej niż gier w wysokich rozdzielczościach. No chyba, że ktoś prowadzi własną działalność, ale komputer w celach zarobkowych to zupełnie inna bajka. Każdy obiera silny kurs na notebooki albo jeszcze mniejsze rozwiązania bo tam leży największa kasa. Komórki i sprzęt który kobiecie się zmieści w torebce, a facetowi w teczce to jest rynek :). Dalszy wyścig w sprzędzie do blaszanych pudeł, może się okazać samobójstwem, poziom wydajności jaki został osiągnięty jest i tak zbyteczny poza zastosowaniem profesjonalnym i platform dla graczy dla których <60 fps i niżej niż 1920x1600 to nie granie :)
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.02.04, 21:39
-1#20
karlito123 @ 2012.02.04 21:18  Post: 542499
My desktopowcy? Wypraszam sobie. Teraz desktopy to nieporozumienie, chyba że ma się kilka komputerów. Bez notebooka to jak bez ręki i nie oszukujmy się że ta wydajność ponad to co mają notebooki ma zastosowanie do czegoś więcej niż gier w wysokich rozdzielczościach. No chyba, że ktoś prowadzi własną działalność, ale komputer w celach zarobkowych to zupełnie inna bajka. Każdy obiera silny kurs na notebooki albo jeszcze mniejsze rozwiązania bo tam leży największa kasa. Komórki i sprzęt który kobiecie się zmieści w torebce, a facetowi w teczce to jest rynek :). Dalszy wyścig w sprzędzie do blaszanych pudeł, może się okazać samobójstwem, poziom wydajności jaki został osiągnięty jest i tak zbyteczny poza zastosowaniem profesjonalnym i platform dla graczy dla których <60 fps i niżej niż 1920x1600 to nie granie :)


Sam jesteś nieporozumieniem. Laptopy o sensownej mocy do gier to niech sobie kupują gadżeciarze
Zaloguj się, by móc komentować