komentarze
maniakk20Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maniakk202012.01.06, 11:50
A ja mam takie pytanie. Jakim programem mogę sprawdzić ile już godzin używam swojego cruciala m4? Z góry dzięki.
wikktorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wikktor2012.01.06, 11:53
Zdzisiu @ 2012.01.06 11:38  Post: 532051
Ja się tylko dziwie czemu prokuratura się tym nie zajmie...
Kary za celowe postarzanie produktu powinny doprowadzać takie firmy na skraj bankructwa.

Ciężko coś takiego udowodnić. No i zachodnie firmy dobrze się na tym znają... to jest wynalazek zachodu z czasów jak u nas jeszcze była komuna.
Inżynierzy stworzą jakiś materiał który jest zbyt trwały... firma każe im zrobić osłabioną wersję ;)
shalafiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
shalafi2012.01.06, 11:54
np. SSD Life
*Konto usunięte*2012.01.06, 11:59
Przerzucamy się na Samsunga 830 ;)
SolmyrekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Solmyrek2012.01.06, 12:02
11#25
Ja mam pewne watpliwosci. W oswiadczeniu czytamy: 'Błąd ten pojawia się mniej więcej po 5000 godzinach ciągłego użytkowania nośnika. Po tym czasie każda kolejna godzina użytkowania wymaga kolejnego restartu.'
Blad pojawi sie po 5000h CIAGLEGO uzytkowania czy ogolnie po 5000h. Bo jesli chodzi tu tylko o CIAGLE uzytkowanie to logicznie rozumujac problem wystapi w kompach, ktore dzialaja non stop, a moze nie wystapic w kompach, ktore np wylaczamy na noc.
Skoro maja juz gotowe rozwiazanie to dotyczy ono pewnie oprogramowania kontrolera. I tu szacunek dla Cruciala, ze woli dopracowac i przetestowac latke niz wypuscic szit.
DarekGLAZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DarekGLA2012.01.06, 12:14
Widze,ze ta technologia wciaz nie jest na mnie gotowa :) . Nie wydam 2000pln na cos,co jest tak dalekie od perfekcji.W dodatku jest kilka razy mniejsze od sprawdzonego hdd, ktory kosztowal mnie jakies 7 razy mniej.Oczekuje,ze jesli ktos krzyczy ode mnie takie pieniadze.wszystko bedzie chodzic jak nalezy ,bez problemow instalacyjnych i bez ciaglego szukania rozwiazan.
marcos77Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marcos772012.01.06, 12:22
-3#27
TeZe @ 2012.01.06 09:34  Post: 532021
Jeszcze chyba za wcześnie na SSD do mojego kompa :) wszystkim coś dolega - mniejszego lub większego... spokojnie poczekam awaryjność spadnie, ceny też będą bardziej przystępne :)

możesz sobie tak czekać do usranej śmierci jeśli jesteś taki ciemny i liczysz że wszystko zawsze będzie niezawodne, jest inne wyjście wystarczy kupić SSD Intela które to charakteryzują się naprawdę dużą niezawodnością z tym że trzeba za taki coś niestety dopłacić i to wiele
MglistyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mglisty2012.01.06, 12:24
Czyli zdążą to naprawić zanim go kupię? spoko :D
mozilla007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mozilla0072012.01.06, 12:31
@Zdzisiu masz całkowitą rację, dlatego nie modernizuję komputera bo po co. Nie gram, nie muszę mieć mega super hiper szybkiego, bo tam gimp i linux, no może niekiedy odpalę windowsa by sobie zagrać w stare gry, bo te nowe mają wymagania z kosmosu, a idzie się nacieszyć tylko grafiką. W jednym programie co oglądałem była właśnie mowa o drukarkach, żarówkach, nawet o głupich rajstopach. Okazało się że jedna żarówka z czasów 1900r świeci do dziś, pokażcie nową żarówkę która tyle działa. Z drukarką robię to samo, zmieniam chip który można kupić za 5 zł i drukarka drukuje po 5 latach cały czas, a nie powiem dużo drukowałem na niej i ma przebieg ok 500 000 stron. Dlatego popieram by sprzęt reperować i doprowadzić zdzierców na skraj bankructwa.
mozilla007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mozilla0072012.01.06, 12:33
@wikktor specjalnie szukałem filmu w historii i polecam obejrzenie całego i nie tylko Tobie może da do myślenia. http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU. Idź ze sprzętem do serwisu to najczęściej jest wymiana, a dlaczego ? Bo wiadomo że nie będzie działał więcej, tak samo skrócili gwarancję na dyski twarde bo muszą odpracować powódź. Zepsuje się po roku i co do sklepu po nowy trzeba będzie iść. Czemu mój stary dysk co miałem całe 1gb gdy go podłącze działa cały czas bezbłędnie, a był używany bardzo długo i nic mu nie ma i przeżył 3 dyski nowszej generacji.
dapeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dape2012.01.06, 12:40
Komuś się rączka omskła przy procedurze imitującej padnięcie po zakończeniu okresu gwarancji :)
AZz_Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AZz_2012.01.06, 12:45
Bo wszystko to biznes jest ;)
Kraft135Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kraft1352012.01.06, 12:52
marcos77 @ 2012.01.06 12:22  Post: 532068
wystarczy kupić SSD Intela które to charakteryzują się naprawdę dużą niezawodnością z tym że trzeba za taki coś niestety dopłacić i to wiele


Czyżbyś zapomniał o błędzie, który powodował kurczenie się dysków serii 320 do 8 MB? To dopiero kozacki bug :)

Przy Crucialu przynajmniej nie tracisz danych. Ja sam zanabyłem M4 256 GB i uważam to za najlepiej zainwestowane pieniądze w kompa od kilku lat. Zero hałasu, zero wibracji, zero problemów, a prędkości lepsze niż podaje producent (na FW 0009). Dzięki szybkiej reakcji firmy spokojnie zdążę zaaplikować łatkę zanim dopadnie mnie problem restartów ;)
szmonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szmon2012.01.06, 13:00
tasak @ 2012.01.06 10:09  Post: 532030
to mój HDD nie ma nawet 2000 godzin a mam go ponad dwa lata dobrze że mam C300 ten to problemów nie sprawia


no nie żartuj?! ty używasz komputera w ogóle?

TeZe @ 2012.01.06 09:34  Post: 532021
Jeszcze chyba za wcześnie na SSD do mojego kompa :) wszystkim coś dolega - mniejszego lub większego... spokojnie poczekam awaryjność spadnie, ceny też będą bardziej przystępne :)


już miałem powoli myśleć nad zakupem ale wstrzymam się jeszcze rok (:

mozilla007 @ 2012.01.06 12:33  Post: 532074
@wikktor specjalnie szukałem filmu w historii i polecam obejrzenie całego i nie tylko Tobie może da do myślenia. http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU. Idź ze sprzętem do serwisu to najczęściej jest wymiana, a dlaczego ? Bo wiadomo że nie będzie działał więcej, tak samo skrócili gwarancję na dyski twarde bo muszą odpracować powódź. Zepsuje się po roku i co do sklepu po nowy trzeba będzie iść. Czemu mój stary dysk co miałem całe 1gb gdy go podłącze działa cały czas bezbłędnie, a był używany bardzo długo i nic mu nie ma i przeżył 3 dyski nowszej generacji.


Tak, kiedyś odstawiano trochę mniejszą fuszerkę, a kilkanaście lat temu robiono sprzęt na lata. Swoją drogą wystarczy kupić WD black lub RE i nie narzekać. Ewentualnie trochę lepsze rozwiązania SAS 15k w warunkach domowych powinny być nie do zdarcia.
BuceekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Buceek2012.01.06, 13:05
marcos77 @ 2012.01.06 12:22  Post: 532068
TeZe @ 2012.01.06 09:34  Post: 532021
Jeszcze chyba za wcześnie na SSD do mojego kompa :) wszystkim coś dolega - mniejszego lub większego... spokojnie poczekam awaryjność spadnie, ceny też będą bardziej przystępne :)

możesz sobie tak czekać do usranej śmierci jeśli jesteś taki ciemny i liczysz że wszystko zawsze będzie niezawodne, jest inne wyjście wystarczy kupić SSD Intela które to charakteryzują się naprawdę dużą niezawodnością z tym że trzeba za taki coś niestety dopłacić i to wiele

Nie chce używać inwektyw ale jeżeli godzisz się na to, że sprzęt nie wytrzymuje nawet okresu gwarancyjnego to z Tobą jest coś nie tak... Wiem, że wartość współczynnika MTBF to wyimaginowana liczba podawana przez producentów nie mająca żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości ale jakieś minimum powinno być przestrzegane. Problemy wszystkich nośników SSD pokazują, że jest to dopiero raczkująca technologia i powinieneś zrozumieć, że nie każdy godzi się z byciem testerem nawet tak przyszłościowego sprzętu.
rinzaiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rinzai2012.01.06, 13:10
czytam 'po 5000h pracy'
haha, mój SSD ma dopiero pół roku... ale sprawdzę ile ma godzin
odpalam CDI
czas pracy dysku - 4000h
FFFFUUUUUUU

dobrze, że wypuszczą w okolicach 16 stycznia bo z oblicze wynika, że pozostało mi ok 40 dni bezawaryjnej pracy
raximusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
raximus2012.01.06, 13:18
Mój Crucial m4 128 ma 5 miesięcy, w tym czasie wyrobione 950 godzin. Więc nawet jakby miałbyć tam jakiś błąd, dopadnie mnie za 20 miesięcy ;p
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2012.01.06, 13:21
TeZe @ 2012.01.06 09:34  Post: 532021
Jeszcze chyba za wcześnie na SSD do mojego kompa :) wszystkim coś dolega - mniejszego lub większego... spokojnie poczekam awaryjność spadnie, ceny też będą bardziej przystępne :)


HDD też niestety. Nie ma pewnego nośnika w chwili obecnej. W sumie nigdy nie było, zawsze coś mogło wyskoczyć. Stąd najlepiej mieć kilka kopii na różnych nośnikach, i to offline.
mozilla007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mozilla0072012.01.06, 13:34
szmon @ 2012.01.06 13:00  Post: 532080
tasak @ 2012.01.06 10:09  Post: 532030
to mój HDD nie ma nawet 2000 godzin a mam go ponad dwa lata dobrze że mam C300 ten to problemów nie sprawia


no nie żartuj?! ty używasz komputera w ogóle?

TeZe @ 2012.01.06 09:34  Post: 532021
Jeszcze chyba za wcześnie na SSD do mojego kompa :) wszystkim coś dolega - mniejszego lub większego... spokojnie poczekam awaryjność spadnie, ceny też będą bardziej przystępne :)


już miałem powoli myśleć nad zakupem ale wstrzymam się jeszcze rok (:

mozilla007 @ 2012.01.06 12:33  Post: 532074
@wikktor specjalnie szukałem filmu w historii i polecam obejrzenie całego i nie tylko Tobie może da do myślenia. http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU. Idź ze sprzętem do serwisu to najczęściej jest wymiana, a dlaczego ? Bo wiadomo że nie będzie działał więcej, tak samo skrócili gwarancję na dyski twarde bo muszą odpracować powódź. Zepsuje się po roku i co do sklepu po nowy trzeba będzie iść. Czemu mój stary dysk co miałem całe 1gb gdy go podłącze działa cały czas bezbłędnie, a był używany bardzo długo i nic mu nie ma i przeżył 3 dyski nowszej generacji.


Tak, kiedyś odstawiano trochę mniejszą fuszerkę, a kilkanaście lat temu robiono sprzęt na lata. Swoją drogą wystarczy kupić WD black lub RE i nie narzekać. Ewentualnie trochę lepsze rozwiązania SAS 15k w warunkach domowych powinny być nie do zdarcia.


No właśnie kiedyś robiono jeszcze lepiej, a dziś co zrobić szlag trafia szybciej. Tak się teraz zastanawiam może ktoś błąd popełnił wpisując o parę zer za mało. Szkoda że ten świat jest taki, a nie inny.
ZIB2000Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ZIB20002012.01.06, 13:37
-4#40
rinzai.shu @ 2012.01.06 13:10  Post: 532084
czytam 'po 5000h pracy'
haha, mój SSD ma dopiero pół roku... ale sprawdzę ile ma godzin
odpalam CDI
czas pracy dysku - 4000h
FFFFUUUUUUU


rozumiem że twój komputer chodzi od pół roku 24 godziny na dobę?
bo rok ma prawie 8800 godzin
dobrze, że wypuszczą w okolicach 16 stycznia bo z oblicze wynika, że pozostało mi ok 40 dni bezawaryjnej pracy

Zaloguj się, by móc komentować