komentarze
myN2011.12.02, 15:36
Szkoda. Windows Phone 7.5 to dopracowany system. Szybko działa. Jedyny problem to to, że nawet jak się zamieszcza aplikacje w sklepie to trzeba płacić 99 dolarów rocznie abonamentu. Mysle, ze to ogranicza jego popularnosc. Samsung zrobil konkursy na aplikacje na Bada'e i mozna wrzucac je do sklepu darmowo - system staje sie coraz bardziej popularny. Microsoft tez ostatnio oglosil konkurs, ale co z tego, jak w abonamencie mozna wrzucic maksymalnie 5 darmowych aplikacji, a za kazda nastepna trzeba placic. Jesli system bylby tanszy (czytaj. telefony z nim tansze) oraz wieksza bylaby ilosc darmowych aplikacji, to stalby sie popularniejszy. Wtedy zarobilby i Microsoft i programisci tworzacy platny soft do sklepu.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2011.12.02, 15:45
Dla mnie to bzdura, bo MS zarabia na licencjach na Androidzie, dużo więcej nie zarobiłby na windowsie phone 7. Więc jak dla mnie to MS całkiem dobrze sobie radzi na tym rynku.
MglistyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mglisty2011.12.02, 15:46
-1#3
myN @ 2011.12.02 15:36  Post: 521950
Szkoda. Windows Phone 7.5 to dopracowany system. Szybko działa. Jedyny problem to to, że nawet jak się zamieszcza aplikacje w sklepie to trzeba płacić 99 dolarów rocznie abonamentu. Mysle, ze to ogranicza jego popularnosc. Samsung zrobil konkursy na aplikacje na Bada'e i mozna wrzucac je do sklepu darmowo - system staje sie coraz bardziej popularny. Microsoft tez ostatnio oglosil konkurs, ale co z tego, jak w abonamencie mozna wrzucic maksymalnie 5 darmowych aplikacji, a za kazda nastepna trzeba placic. Jesli system bylby tanszy (czytaj. telefony z nim tansze) oraz wieksza bylaby ilosc darmowych aplikacji, to stalby sie popularniejszy. Wtedy zarobilby i Microsoft i programisci tworzacy platny soft do sklepu.



Te 99 dolarów abo to żąden problem - nawiększym problemem MSa jest cena urządzeń - poniżej 1000zł nie schodzą. Taka badę czy andka można mieć za połowę tej kwoty, a to napędza popyt. MS może się odkuje gdy technologia stanieje i będą smarty po 600-700zł, wtedy z chęcią bym kupił.
CompiutereXpertzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CompiutereXpertz2011.12.02, 15:48
-6#4
A kiedy Microsoft miał coś dobrego na smart fony i telefony?
myN2011.12.02, 15:57
CompiutereXpertz @ 2011.12.02 15:48  Post: 521957
A kiedy Microsoft miał coś dobrego na smart fony i telefony?

Mialem motorole mpx200 i HTC Tytn 2. Polecam.
Pierwszy już jest bardzo stary. Oba działają. Systemy intuicyjne i sprawne. Wiadomo, że lepsze HTC, bo rysik, ekran dotykowy. - Android wtedy nie istniał.
*Konto usunięte*2011.12.02, 16:06
-5#6
Ja w swoim HTC HD2 nie używałem WM nawet przez 5 minut. Sprawdziłem tylko, czy wszystko działa i od razu wgrałem Androida.
WM/WP w porównaniu do konkurencji wypada MIERNIE, stąd takie a nie inne wyniki.
mkopekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mkopek2011.12.02, 16:30
Mglisty @ 2011.12.02 15:46  Post: 521955
myN @ 2011.12.02 15:36  Post: 521950
Szkoda. Windows Phone 7.5 to dopracowany system. Szybko działa. Jedyny problem to to, że nawet jak się zamieszcza aplikacje w sklepie to trzeba płacić 99 dolarów rocznie abonamentu. Mysle, ze to ogranicza jego popularnosc. Samsung zrobil konkursy na aplikacje na Bada'e i mozna wrzucac je do sklepu darmowo - system staje sie coraz bardziej popularny. Microsoft tez ostatnio oglosil konkurs, ale co z tego, jak w abonamencie mozna wrzucic maksymalnie 5 darmowych aplikacji, a za kazda nastepna trzeba placic. Jesli system bylby tanszy (czytaj. telefony z nim tansze) oraz wieksza bylaby ilosc darmowych aplikacji, to stalby sie popularniejszy. Wtedy zarobilby i Microsoft i programisci tworzacy platny soft do sklepu.



Te 99 dolarów abo to żąden problem - nawiększym problemem MSa jest cena urządzeń - poniżej 1000zł nie schodzą. Taka badę czy andka można mieć za połowę tej kwoty, a to napędza popyt. MS może się odkuje gdy technologia stanieje i będą smarty po 600-700zł, wtedy z chęcią bym kupił.


Niestety ale twoje stwierdzenie to tylko punkt widzenia twojego portfela. Ty kupilbys, gdyby bylo za 600-700 i uwazasz, ze to wyznacznik do osiagniecia popytu. Spojrz tak- smartfone'y z systemem iOS zaczynaja sie od kwot duzo wyzszych, a popyt na nie jest kilkukrotnie wyzszy. Wiec moze to jednak nie o cene chodzi?
Raider0001Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raider00012011.12.02, 16:31
Microsoft nie radzi sobie na żadnym rynku, a sam windows to przyzwyczajenie i wymóg bardziej niż chęć.
tasakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tasak2011.12.02, 16:52
Raider0001 @ 2011.12.02 16:31  Post: 521970
Microsoft nie radzi sobie na żadnym rynku, a sam windows to przyzwyczajenie i wymóg bardziej niż chęć.


jak dla mnie najbardziej trafne stwierdzenie bo sam osobiście przesiadłbym się gdyby tylko wychodziły gry na OS z jądrem linuxa niestety marzenia...
ff12011.12.02, 17:52
-1#10
bardzo się cieszę.Ten system (7.5) nie zasługuje na niczyją uwagę oprócz emerytów: nie ma obsługi kart pamięci, nie można bezpośrednio odsłuchiwać muzyki w dowolnym formacie tylko wszystko musi być przekonwerterowane przez zune, mało darmowych i ciekawych programów, nie można instalować programów poza sklepem microsoftu. Generalnie taki iphone tylko w gorszym wydaniu.Więc kto rozsądny z młodych ludzi to kupi: albo emeryci albo młodzi którzy z góry zakładają że nie będą mocno wykorzystywali tego systemu.
myN2011.12.02, 20:57
-1#11
mkopek @ 2011.12.02 16:30  Post: 521969
Mglisty @ 2011.12.02 15:46  Post: 521955
(...)



Te 99 dolarów abo to żąden problem - nawiększym problemem MSa jest cena urządzeń - poniżej 1000zł nie schodzą. Taka badę czy andka można mieć za połowę tej kwoty, a to napędza popyt. MS może się odkuje gdy technologia stanieje i będą smarty po 600-700zł, wtedy z chęcią bym kupił.


Niestety ale twoje stwierdzenie to tylko punkt widzenia twojego portfela. Ty kupilbys, gdyby bylo za 600-700 i uwazasz, ze to wyznacznik do osiagniecia popytu. Spojrz tak- smartfone'y z systemem iOS zaczynaja sie od kwot duzo wyzszych, a popyt na nie jest kilkukrotnie wyzszy. Wiec moze to jednak nie o cene chodzi?


Iphone to moda. Śmierć Jobsa wyszła na dobre Apple, jako świetna reklama. Jobs był wizjonerem, ale Iphone to zabawka dla dzieci. Natomiast Microsoft niestety nie ma pomysłu na 'młodego' klienta. Nie ma produktów modnych. Dużo zależy od reklamy i zarządzania. Balmer jest kiepski w roli promowania Microsoftu swoją osobą. Możę gdyby nosił czarne golfy... Mariaż z Nokią też raczej nie wypalił.
Co do samego systemu - narzekają ci co nie widzieli... swoją drogą sam mam telefon z Androidem (przesiadłem się z windowsa mobile) dlaczego - mnóstwo darmowych aplikacji. Fakt, że nie chodzi o samą cenę. Raczej o to, że Microsoft nie zachęca specjalnie programistów do tworzenia darmowych aplikacji - wrecz zniecheca.
mett7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mett72011.12.02, 21:01
-3#12
Myślę że sytuacja w udziałach na rynku na pewno poprawi się kiedy MS wreszcie wypuści platformę Tango czyli tanie telefony z Windows Phone.
Na pewno zarobi kilka procent z udziałów androida bo system dobry ale telefony drogie.
Maciek1637Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maciek16372011.12.02, 21:17
-1#13
ff1 @ 2011.12.02 17:52  Post: 521999
bardzo się cieszę.Ten system (7.5) nie zasługuje na niczyją uwagę oprócz emerytów: nie ma obsługi kart pamięci, nie można bezpośrednio odsłuchiwać muzyki w dowolnym formacie tylko wszystko musi być przekonwerterowane przez zune, mało darmowych i ciekawych programów, nie można instalować programów poza sklepem microsoftu. Generalnie taki iphone tylko w gorszym wydaniu.Więc kto rozsądny z młodych ludzi to kupi: albo emeryci albo młodzi którzy z góry zakładają że nie będą mocno wykorzystywali tego systemu.


A spójrz na pierwszą czy drugą wersje androida, jak wyglądała i czy w ogóle nadawała się do czegoś
SQBIZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SQBI2011.12.02, 22:11
-3#14
Maciek1637 @ 2011.12.02 21:17  Post: 522097
ff1 @ 2011.12.02 17:52  Post: 521999
bardzo się cieszę.Ten system (7.5) nie zasługuje na niczyją uwagę oprócz emerytów: nie ma obsługi kart pamięci, nie można bezpośrednio odsłuchiwać muzyki w dowolnym formacie tylko wszystko musi być przekonwerterowane przez zune, mało darmowych i ciekawych programów, nie można instalować programów poza sklepem microsoftu. Generalnie taki iphone tylko w gorszym wydaniu.Więc kto rozsądny z młodych ludzi to kupi: albo emeryci albo młodzi którzy z góry zakładają że nie będą mocno wykorzystywali tego systemu.


A spójrz na pierwszą czy drugą wersje androida, jak wyglądała i czy w ogóle nadawała się do czegoś

Windows Phone to już 'siódemka', powstała na rozwijanym wcześniej przez wiele lat Windows Mobile, a nie system tworzony od podstaw (1.0). Moim zdaniem to nie jest trafne porównanie.
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2011.12.02, 22:22
-1#15
SunTzu @ 2011.12.02 15:45  Post: 521953
Dla mnie to bzdura, bo MS zarabia na licencjach na Androidzie, dużo więcej nie zarobiłby na windowsie phone 7. Więc jak dla mnie to MS całkiem dobrze sobie radzi na tym rynku.

Ilość plusów daje do myślenia. Tak sobie pomyślałem o co tu biega.
To ciekawe, że gdy Apple podaje Szajsa i vice-versa lub jakiś Rambus, VIA czy ktoś inny to są to zazwyczaj trole patentowe ale gdy MS działa w dość kontrowersyjny sposób prawie nigdy nie pada stwierdzenie 'troll'.
Jako użytkownik Windowsa od wielu lat dochodzę do wniosku, że to właśnie użytkownicy produktów MS są największymi fanbojami. Przykład z Androidem jest dość ciekawy bo mówimy tu o łamaniu patentów na otwarty system, który jakby nie było przez swoją otwartość wyklucza teoretycznie możliwosć patentowania. Przypomniał mi się patent MS na interfejs podnoszenia uprawnień w stylu SUDO z Linuxa. Co ciekawe MS go otrzymał.. Nawet nie wnikam w sensowność zarzutów wobec Androida - bo ocena jest kwestią indywidualną ale cała ta przebieranina w dobrego samarytanina wynika chyba z podświadomego przekonania, że MS daje najwięcej możliwości. Tak to prawda - sam przyznaję. Tyle że w 80% możliwości te wynikają z okradania kogoś z jego pracy.
Jedziecie dzieciaczki.
ff12011.12.02, 22:28
-2#16
Maciek1637 @ 2011.12.02 21:17  Post: 522097
ff1 @ 2011.12.02 17:52  Post: 521999
bardzo się cieszę.Ten system (7.5) nie zasługuje na niczyją uwagę oprócz emerytów: nie ma obsługi kart pamięci, nie można bezpośrednio odsłuchiwać muzyki w dowolnym formacie tylko wszystko musi być przekonwerterowane przez zune, mało darmowych i ciekawych programów, nie można instalować programów poza sklepem microsoftu. Generalnie taki iphone tylko w gorszym wydaniu.Więc kto rozsądny z młodych ludzi to kupi: albo emeryci albo młodzi którzy z góry zakładają że nie będą mocno wykorzystywali tego systemu.


A spójrz na pierwszą czy drugą wersje androida, jak wyglądała i czy w ogóle nadawała się do czegoś

teoretycznie masz rację ale wm jest robione przez microsoft a oni nie rozumieją idei że więcej luzu po stronie dostępności oprogramowania generuje wielokrotnie większe zyski.I tego nie zrozumieją póki nie zbankrutują.Więc ja nie liczę na zmiany.Będą nadal przymuszać ludzi do używania ich platformy programowej (zune) co mnie odstrasza.
bogus122Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bogus1222011.12.02, 23:18
ff1 @ 2011.12.02 22:28  Post: 522127
Maciek1637 @ 2011.12.02 21:17  Post: 522097
(...)


A spójrz na pierwszą czy drugą wersje androida, jak wyglądała i czy w ogóle nadawała się do czegoś

teoretycznie masz rację ale wm jest robione przez microsoft a oni nie rozumieją idei że więcej luzu po stronie dostępności oprogramowania generuje wielokrotnie większe zyski.I tego nie zrozumieją póki nie zbankrutują.Więc ja nie liczę na zmiany.Będą nadal przymuszać ludzi do używania ich platformy programowej (zune) co mnie odstrasza.


a np. taki Apple wcale nie zmusza do uzywania swojej platformy (iTunes).

Co do aplikacje na Windows Phone - faktycznie jest ich malo na marketplace, ale np. dla studentow konto developerskie jest darmowe, mozna wrzucic bodajze 100 darmowych aplikcji (kazda kolejna darmowa platna 19,99USD). 99$ rocznej subskrypcji dla firm, to w sumie wcale nie tak wiele, moze zwrocic sie po kilku dniach :)
mett7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mett72011.12.03, 02:27
SQBI @ 2011.12.02 22:11  Post: 522118

Windows Phone to już 'siódemka', powstała na rozwijanym wcześniej przez wiele lat Windows Mobile, a nie system tworzony od podstaw (1.0). Moim zdaniem to nie jest trafne porównanie.

Co ty bredzisz, Windows Phone nie ma nic wspólnego z Windows Mobile po za twórcą oprogramowania.
SunTzuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SunTzu2011.12.03, 05:45
Hashi @ 2011.12.02 22:22  Post: 522122
SunTzu @ 2011.12.02 15:45  Post: 521953
Dla mnie to bzdura, bo MS zarabia na licencjach na Androidzie, dużo więcej nie zarobiłby na windowsie phone 7. Więc jak dla mnie to MS całkiem dobrze sobie radzi na tym rynku.

Ilość plusów daje do myślenia. Tak sobie pomyślałem o co tu biega.
To ciekawe, że gdy Apple podaje Szajsa i vice-versa lub jakiś Rambus, VIA czy ktoś inny to są to zazwyczaj trole patentowe ale gdy MS działa w dość kontrowersyjny sposób prawie nigdy nie pada stwierdzenie 'troll'.
Jako użytkownik Windowsa od wielu lat dochodzę do wniosku, że to właśnie użytkownicy produktów MS są największymi fanbojami. Przykład z Androidem jest dość ciekawy bo mówimy tu o łamaniu patentów na otwarty system, który jakby nie było przez swoją otwartość wyklucza teoretycznie możliwosć patentowania. Przypomniał mi się patent MS na interfejs podnoszenia uprawnień w stylu SUDO z Linuxa. Co ciekawe MS go otrzymał.. Nawet nie wnikam w sensowność zarzutów wobec Androida - bo ocena jest kwestią indywidualną ale cała ta przebieranina w dobrego samarytanina wynika chyba z podświadomego przekonania, że MS daje najwięcej możliwości. Tak to prawda - sam przyznaję. Tyle że w 80% możliwości te wynikają z okradania kogoś z jego pracy.
Jedziecie dzieciaczki.

źle mnie zrozumiałeś. To była ironia!

MS po prostu odnalazł się w rzeczywistości bez Windows Mobile jako trol patentowy, który ciągnie mniej więcej tyle od kazdego androida ile miałby dostawać za windowspa phone.

Odpadają za to działy marketingowe i R&D
HashiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Hashi2011.12.03, 07:52
@SunTzu
Ponoć sporne patenty mają ważność do 2012/2013 roku.

Twórcom Andka proponuję zastąpić FAT32 (z którego używanie pobierają opłatę) na kartach innym systemem plików (do obsługi pod Windowsem dodać odpowiednia wtyczkę). Może to choć trochę ostudzi MS. Powinni się cieszyć, że ten system jest standardem - dzięki temu większa sprzedaż urządzeń go wykorzystujących wpływa także na popularność ich systemu (W).
Zaloguj się, by móc komentować