komentarze
SupermanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Superman2012.08.29, 12:46
-17#1
Fanboje AMD zaraz napiszą że to artykuł trolowany, bo wszystko co związane z Intelem jest drogie.
viris33Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
viris332012.08.29, 12:53
Superman @ 2012.08.29 12:46  Post: 596008
Fanboje AMD zaraz napiszą że to artykuł trolowany, bo wszystko co związane z Intelem jest drogie.

A Fanboje Intela będą pisać takie durne komentarze jak ten który cytuję.
focusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
focus2012.08.29, 12:57
Ten artykuł jest jednym z pierwszych, w których opisujemy tanie produkty. Będziemy zatem testowali nie tylko drogi sprzęt, ale również taki tańszy, który jest zdecydowanie popularniejszy.
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.08.29, 13:02
19#4
focus @ 2012.08.29 12:57  Post: 596012
Ten artykuł jest jednym z pierwszych, w których opisujemy tanie produkty. Będziemy zatem testowali nie tylko drogi sprzęt, ale również taki tańszy, który jest zdecydowanie popularniejszy.


To kiedy jakieś porządniejsze testy Pentiumów serii G? Słysdzałem że potrafią zawstydzić FXy od AMD w grach
Master HuskyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Master Husky2012.08.29, 13:03
już kawałek czasu temu wybrałem i wiedziałem, że to dobry wybór, msi b75 g43
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2012.08.29, 13:12
W tym Asrocku B75 Pro 3 pierwszy raz ma w historii płyt głównych sytuacja (a przynajmniej ja pierwsze słyszę), że mobo posiadające 2 sloty PCIE nie obsługują ani SLI ani CF. Zawsze była obsługa przynajmniej jednego z nich
SupermanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Superman2012.08.29, 13:14
-10#7
focus @ 2012.08.29 12:57  Post: 596012
Ten artykuł jest jednym z pierwszych, w których opisujemy tanie produkty. Będziemy zatem testowali nie tylko drogi sprzęt, ale również taki tańszy, który jest zdecydowanie popularniejszy.


Świetny pomysł. Zróbcie test tanich procków Intela i jego zamienników, aby wykazać że oryginały wcale nie muszą być droższe od zamienników. Dla ludzi z wyobraźnią jest to oczywiste, ale niektórzy muszą to mieć czarno na białym.
mlody_tarnowZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlody_tarnow2012.08.29, 13:16
-7#8
Z artykułu:
'Z tego wyłania się dość oczywisty wniosek: ktoś, kto nie podkręca procesora, nie korzysta z funkcji RAID i ma jedną kartę graficzną, nie potrzebuje drogiej płyty głównej opartej na układzie Z77, wystarczy mu B75! Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?'


To bierze H61. Ktoś kogo stać na SSD bierze lepszą płytę, a nie jakiś dziwny półśrodek. Jedyna zaleta B75 to usb 3.0 i na tym koniec, bo te SATA3 tak się przyda... Skoro B75 nie ma nawet RAID-a to nie widzę sensu dopłacania przeszło 100 zł względem H61. Wycofanie całkowicie H61 i wstawienie B75 w cenie 180-200 zł to popieram, a takie pakowanie na siłę nowego chipsetu to sztuka dla sztuki.
crysis993Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crysis9932012.08.29, 13:17
10#9
Superman @ 2012.08.29 12:46  Post: 596008
Fanboje AMD zaraz napiszą że to artykuł trolowany, bo wszystko co związane z Intelem jest drogie.

AMD zawsze będzie tańsze, lub lepsze jeżeli chodzi o dolną półkę cenową.
Intel Pentium Dual Core nie odstaje wydajnością (CPU) od procesorów AMD z serii A, ale jeżeli chodzi o wydajność GPU to Intel nie ma nic ciekawego w ofercie i nie mówię tutaj tylko o grach, ale też pracy na co dzień (Wiele programów może być wspomagane przez GPU).

Natomiast jeżeli chodzi o górną półkę cenową to Intel deklasuje AMD w testach wydajności, ale przy jakich cenach.

Osobiście nie jestem fanboyem ani AMD ani Intela.

focus @ 2012.08.29 12:57  Post: 596012
Ten artykuł jest jednym z pierwszych, w których opisujemy tanie produkty. Będziemy zatem testowali nie tylko drogi sprzęt, ale również taki tańszy, który jest zdecydowanie popularniejszy.


Jedna redakcja przynajmniej myśli :)
Proszę zróbcie jakieś testy notebooków na AMD triniti (2000-2500zł)
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672012.08.29, 13:17
HDR @ 2012.08.29 13:12  Post: 596022
W tym Asrocku B75 Pro 3 pierwszy raz ma w historii płyt głównych sytuacja (a przynajmniej ja pierwsze słyszę), że mobo posiadające 2 sloty PCIE nie obsługują ani SLI ani CF. Zawsze była obsługa przynajmniej jednego z nich


To akurat moje niedopatrzenie, wszystko co ma przynajmniej 2 sloty obsługuje CFX. Zaraz to poprawię
sobota5Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sobota52012.08.29, 13:17
Bardzo fajnie że są testy tańszych produktów.
Na pewno komuś się przyda próbując zrobić np. taniego 'składaka dla ciotki'.
GacorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gacor2012.08.29, 13:20
mlody_tarnow @ 2012.08.29 13:16  Post: 596025
Z artykułu:
'Z tego wyłania się dość oczywisty wniosek: ktoś, kto nie podkręca procesora, nie korzysta z funkcji RAID i ma jedną kartę graficzną, nie potrzebuje drogiej płyty głównej opartej na układzie Z77, wystarczy mu B75! Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?'


To bierze H61. Ktoś kogo stać na SSD bierze lepszą płytę, a nie jakiś dziwny półśrodek. Jedyna zaleta B75 to usb 3.0 i na tym koniec, bo te SATA3 tak się przyda... Skoro B75 nie ma nawet RAID-a to nie widzę sensu dopłacania przeszło 100 zł względem H61. Wycofanie całkowicie H61 i wstawienie B75 w cenie 200 zł to popieram, a takie pakowanie na siłę nowego chipsetu to sztuka dla sztuki.


Płyta H61 za 150 zł to odpad ostatniego gatunku. Realnie ta różnica jest znacznie mniejsza, tym bardziej jeśli weźmiesz pod uwagę płyty z USB 3.0 (H61 od 195 zł za najtańszą)
mlody_tarnowZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mlody_tarnow2012.08.29, 13:21
-3#13
Jaki odpad ? Co na tym nie działa ? Jest może źle wykonane ? Może na B75 będziesz miał lepszą stabilność i wydajność ? Nie i jeszcze raz nie. Nie ma tu super sekcji zasilania. Samo USB 3.0 czy port sata3 nie jest dla mnie argumentem do płacenia prawie 100 zł więcej za płytę główną, bo i tak nikt rozsądny nie będzie tu pakował dysków SSD. Jakby ta płyta chociaż miała RAID, aby Kowalski sobie wpiął 2 dyski po 500GB zamiast 1TB (lub swoje dyski ze starego PC) to by było fajnie, ale nawet tego nie dali.

Jestem za B75, ale nie w tej cenie i nie bez RAID. Widzę tu żerowanie intela i tyle. Jeśli buduję tanią platformę na LGA1155 to cena odgrywa rolę i nie widzę powodu zamieniać H61 na B75 skoro nie dostanę żadnej REALNEJ korzyści po za usb 3.0 Zastąpić na rynku H61 chipsetem B75 w cenie H61 - proszę bardzo. Zestawiając cenowo B75 i P67 (np. asrocka PRO 3) wybieram to drugie, bo dostaję pełnowartościowy produkt. Buduję po taniości LGA1155 do biura czy dla Kowalskiego ? Biorę H61 oszczędzając kasę (różnica cenowa daje 4GB RAMu). B75 wpasowuje się cenowo między H61, a P67, ale na tym się zadanie tego chipsetu kończy. To jest półśrodek i żadne SATA3 nic tu nie zmienia, bo realnie nic nie daje po za marketingiem z powodu opisanego wyżej. Te SATA3 tutaj jest jak 2GB pamięci na GT630.
HDR'oZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HDR'o2012.08.29, 13:25
-4#14
Rozumiem, że te płytki obsługują SB i mają odblokowany mnożnik w przypadku procków z K ? Pytam gdyż moja wiedza zatrzymała się na Z77
cyrixl33Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyrixl332012.08.29, 13:28
-15#15
Bardzo dobrze, że skorzystaliście z GTX 580. Na kartach AMD procesory firmy Intel są dławione przez brak mocy. Widać tutaj czystą energię kosmiczną, jaka promieniuje od 580. Strach pomyśleć, jakie byłyby wyniki testu, gdyby użyto 680.
No doubt.
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912012.08.29, 13:31
Nie polecam MSI. Jak coś się stanie to was oleja na gwarancji. trzy razy wysyłałem i trzy razy odesłali po 2tyg w stanie jakim wysłałem.
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiOpson66672012.08.29, 13:34
HDR @ 2012.08.29 13:25  Post: 596033
Rozumiem, że te płytki obsługują SB i mają odblokowany mnożnik w przypadku procków z K ? Pytam gdyż moja wiedza zatrzymała się na Z77


Obsługują SB, ale K ich nie rusza
sting3572Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sting35722012.08.29, 13:41
-1#18
Szkoda że test nie pojawił się 2 miesiące temu;),mam płytę MSI Z77A-G43,płyta jak na swoją cenę jest naprawdę świetna,jest tylko jedno ale,kabel internet siedzi bardzo lużno w gnieżdzie,nie ma charakterystycznego kliknięcie jak np. przy podłączaniu kabla do rutera czy starej płyty,wygląda to tak jakby gniazdo było za płytkie,ma ktoś z was może tą płytę?,to chyba wada fabryczna?,jeśli poruszę obudową zdarza się że tracę połączenie z internetem.
fajny RafałekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fajny Rafałek2012.08.29, 13:43
-1#19
HDR @ 2012.08.29 13:12  Post: 596022
W tym Asrocku B75 Pro 3 pierwszy raz ma w historii płyt głównych sytuacja (a przynajmniej ja pierwsze słyszę), że mobo posiadające 2 sloty PCIE nie obsługują ani SLI ani CF. Zawsze była obsługa przynajmniej jednego z nich


SLI/CF na płycie za 300 zł (i jeszcze bez OC procka)? Aha.

Dobrą konkurencją dla tych płyt jest Asrock H61M-U3S3. Poza nim większość płyt H61 kosztujących >200 zł właśnie straciła sens dzięki premierze B75 - teraz porty USB 3.0 i SATA3 są już standardowymi cechami płyt za ~250 zł.

No i jak się poszuka, to można wyrwać taką płytkę za 220-230 zł. Jak już brać H61, to albo ten Asrock, albo kompletny low-end za ~170 zł.
mozilla007Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mozilla0072012.08.29, 13:43
-2#20
viris33 @ 2012.08.29 12:53  Post: 596010
Superman @ 2012.08.29 12:46  Post: 596008
Fanboje AMD zaraz napiszą że to artykuł trolowany, bo wszystko co związane z Intelem jest drogie.

A Fanboje Intela będą pisać takie durne komentarze jak ten który cytuję.

A mnie to nie interesuje co tam jest, dla mnie płyta ma spełniać swoją funkcję i działać jak należy.
Zaloguj się, by móc komentować