komentarze
znafcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
znafca2011.11.04, 01:00
-21#1
niech AMD padnie i będzie po problemie , nastanie pokój wśród fanów.
Raphael1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raphael12011.11.04, 01:14
18#2
znafca @ 2011.11.04 01:00  Post: 515838
niech AMD padnie i będzie po problemie , nastanie pokój wśród fanów.


Widać że rachunkiem ekonomicznym nie pachniesz...
hoobcio540Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hoobcio5402011.11.04, 01:29
14#3
Brak konkurencji = brak postępu.
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2011.11.04, 02:47
-4#4
znafca @ 2011.11.04 01:00  Post: 515838
niech AMD padnie i będzie po problemie , nastanie pokój wśród fanów.

Też jestem tego zdania, będzie można się właśnie wtedy pośmiać z fanboyów :) A do pracy ARMik jakiś, do gierek konsola... i w sumie wyjdzie taniej niż jeden wydajny PC.
malpigwaltZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
malpigwalt2011.11.04, 03:59
-20#5
słabo to ci się odbyt rozciąga
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2011.11.04, 06:16
13#6
hoobcio540 @ 2011.11.04 01:29  Post: 515845
Brak konkurencji = brak postępu.

I tak go brak, bo Intel robi co chce, a właściwie dostosowuje tempo rozwoju do działań AMD.
*Konto usunięte*2011.11.04, 07:02
HΛЯPΛGŌN @ 2011.11.04 06:16  Post: 515862
hoobcio540 @ 2011.11.04 01:29  Post: 515845
Brak konkurencji = brak postępu.

I tak go brak, bo Intel robi co chce, a właściwie dostosowuje tempo rozwoju do działań AMD.

lol, Core2 to dominacja Intela.... Nehalem wzrost wydajności jaki on był? SB wzrost wydajności o 20%+znakomite OC....

Gdzie tu widzisz brak rozwoju? Inna kwestia, że intel dostosowywuje ceny do AMD. Czyli możliwe, że SB miałbyś dziś za 4k czterordzeniowego z literką K...
W przedziale do 600zł mogłyby być Atomy....

Nie można liczyć na łaskę, AMD to taki bat na Intela.

Wszystko się zmieni jak wejdzie ARM. Ale nie wiemy co to właściwie będzie. W tym momencie AMD może upaść, a może przejść na ARM.

Qualcomm ma 10 krtonie większe zyski od AMD.
hoobcio540Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hoobcio5402011.11.04, 07:47
Branżę IT można porównać z branżą motoryzacyjną, a przykładem niech będzie silnik diesla. Jak jeden producent wprowadził common rail to każdy zaczął coś podobnego w swoich autach montować, ale przykładowo gdyby w europie był jeden producent aut to dalej jeździlibyśmy wolnossącymi dieslami jak w W124, ale koszt zakupu takiego samochodu byłby porównywalny z obecnymi dieslami.
Osobiście siedzę na intelu, ale dla nas będzie lepiej jak amd będzie dalej istniało.
Dominiko_Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dominiko_2011.11.04, 08:49
-9#9
malpigwalt @ 2011.11.04 03:59  Post: 515854
słabo to ci się odbyt rozciąga

A tobie lekko wchodzi? :D
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2011.11.04, 10:51
-2#10
hoobcio540 @ 2011.11.04 07:47  Post: 515871
Branżę IT można porównać z branżą motoryzacyjną, a przykładem niech będzie silnik diesla. Jak jeden producent wprowadził common rail to każdy zaczął coś podobnego w swoich autach montować, ale przykładowo gdyby w europie był jeden producent aut to dalej jeździlibyśmy wolnossącymi dieslami jak w W124, ale koszt zakupu takiego samochodu byłby porównywalny z obecnymi dieslami.
Osobiście siedzę na intelu, ale dla nas będzie lepiej jak amd będzie dalej istniało.

Ja mam wolnossącego diesla common rail.
spockZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
spock2011.11.04, 11:08
Nie piszcie głupot z tym upadkiem, póki co AMD ma zyski a upada się jak ma się ciągłe straty, nie padła jak miała 5% udziału w prockach (czasy K5 i K6) to nie padnie teraz przy około 20.
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2011.11.04, 11:45
ile razy juz czytalem, ze AMD upada... 2006, 2007 itd. a jak widac firma jeszcze istnieje i przynosi zyski (male, bo male ale zyski). jakby nie patrzec w tamtych czasach ich sytuacja byla znacznie gorsza - pierwsze, nie mieli czym walczyc nie tylko na rynku CPU, ale i GPU. drugie, mieli jeszcze do spłacenia dlugi za ATI.
kukixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kukix2011.11.04, 12:54
-4#13
Ale pierdoły gadacie, zaopatrywanie w procesory 19% komputerów na całym świecie to nie jest wcale taka tragedia.. komputronik zaopatruje pewnie z 0,00001% i jak się cieszą i jaką kase mają.. udział 18% na całym świecie, to naprawde ogromne kwoty.. firma mogłaby z tego wyżyć..
*Konto usunięte*2011.11.04, 13:17
a niestety nie wyżyje i tu pojawia się pytanie dlaczego i trzeba to zmienić.
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2011.11.04, 14:06
Luk4s @ 2011.11.04 11:45  Post: 515929
ile razy juz czytalem, ze AMD upada... 2006, 2007 itd. a jak widac firma jeszcze istnieje i przynosi zyski (male, bo male ale zyski). jakby nie patrzec w tamtych czasach ich sytuacja byla znacznie gorsza - pierwsze, nie mieli czym walczyc nie tylko na rynku CPU, ale i GPU. drugie, mieli jeszcze do spłacenia dlugi za ATI.


AMD stało na krawędzi bankructwa przez długi czas od zakupu ATI byli pod kreską, żeby przetrwać musili sprzedać własne fabryki Arabom + dostali ponad 1 mld USD odszkodowania od Intela.
Luk4sZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luk4s2011.11.04, 14:22
Grave @ 2011.11.04 14:06  Post: 515977
AMD stało na krawędzi bankructwa przez długi czas od zakupu ATI byli pod kreską, żeby przetrwać musili sprzedać własne fabryki Arabom + dostali ponad 1 mld USD odszkodowania od Intela.

FABy sprzedali w Q3 2008 kiedy na rynku byly udane HD4xxx. natomiast pieniadze od Intela dostali w Q3 2009 - wtedy na rynku byl dobrze sprzedający sie Phenom II i HD5xxx. stad wynika, ze najtrudniejszy okres (2007 i poczatek 2008) przetrwali sami. tak czy siak IMO czesciowo masz racje. sprzedaż FABow byla konieczna zeby wyjsc na prostą i zaczac przynosić chociaż drobne zyski.
VymmiataczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vymmiatacz2011.11.04, 14:26
hoobcio540 @ 2011.11.04 07:47  Post: 515871
Branżę IT można porównać z branżą motoryzacyjną

Nigdy PRZENIGDY nie rób takich porównań.
Tego NIE DA się porównać.
*Konto usunięte*2011.11.04, 15:43
-1#18
Luk4s @ 2011.11.04 14:22  Post: 515980
Grave @ 2011.11.04 14:06  Post: 515977
AMD stało na krawędzi bankructwa przez długi czas od zakupu ATI byli pod kreską, żeby przetrwać musili sprzedać własne fabryki Arabom + dostali ponad 1 mld USD odszkodowania od Intela.

FABy sprzedali w Q3 2008 kiedy na rynku byly udane HD4xxx. natomiast pieniadze od Intela dostali w Q3 2009 - wtedy na rynku byl dobrze sprzedający sie Phenom II i HD5xxx. stad wynika, ze najtrudniejszy okres (2007 i poczatek 2008) przetrwali sami. tak czy siak IMO czesciowo masz racje. sprzedaż FABow byla konieczna zeby wyjsc na prostą i zaczac przynosić chociaż drobne zyski.

Udane? Niby jak to się ma do strat jakie mieli w dziale GPU w Q3 2008 i Q1 2009 gdy seria była już całkowicie obecna na rynku.
cyrix133Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyrix1332011.11.04, 16:54
-2#19
hehe pracownicy już wylatują na zbity pysk ale skoro i tak są słabi i nie potrafią nic porządnego zaprojektować to muszą wylecieć...oby nie przyszli z podkulonym ogonem do nvidii
znafcaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
znafca2011.11.04, 17:54
Raphael1 @ 2011.11.04 01:14  Post: 515842
znafca @ 2011.11.04 01:00  Post: 515838
niech AMD padnie i będzie po problemie , nastanie pokój wśród fanów.


Widać że rachunkiem ekonomicznym nie pachniesz...

cóż tak się składa, że mam te ekonomiczne wykształcenie i 7 letni staż pracy w branży.
to był sarkazm, aleś zabłysnął
Zaloguj się, by móc komentować